Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-12-13-004833-c 927f0b8f000f4dd787d43386ea7810d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження замовника: 61012, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Контактна особа замовника: Бурда Дмитро Вікторович
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 11:58
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації та пристроїв пожежогасіння у підземних підвуличних пішохідних переходах біля станцій метро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації та пристроїв пожежогасіння у підземних підвуличних пішохідних переходах біля станцій метро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Об'єкти Замовника згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 грудня 2018 13:59
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2018 13:58
TD_zminy.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_1.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_5.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_2.pdf
13 грудня 2018 17:14
Dod_3.pdf
13 грудня 2018 17:13
Dod_4.pdf
21 грудня 2018 13:59
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2018 17:19
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2018 13:58
TD_zminy.pdf
13 грудня 2018 17:13
ТД.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_1.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_5.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_2.pdf
13 грудня 2018 17:14
Dod_3.pdf
13 грудня 2018 17:13
Dod_4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000041 ● fc59addfa11f4679a5ec302884502d1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-13 18:36:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2019 №30
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від13.02.2019 №30

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

4 UA-2018-12-13-004833-с 13.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з додатковою угодою № 1 від 25 березня 2019 р., відповідно до п. 11.2 Договору, та на підставі ст. 188 Господарського кодексу України сторони домовились розірвати Договір за письмовою згодою сторін. Виконавець зобов’язується повернути Замовнику всі отримані від Замовника кошти у повному обсязі.

2019-03-26 11:30:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Підземне місто", 39044307, Україна, Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації та пристроїв пожежогасіння у підземних підвуличних пішохідних переходах біля станцій метро), 1800000UAH, 50410000-2, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 927f0b8f000f4dd787d43386ea7810d4, 2018-12-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: данні щодо оприлюднення річного плану закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Підземне місто» (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 13.12.2018 (далі – тендерна документація); тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного Замовника, що оформлено протоколом від 21.12.2018; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАКТИКА-М12» (далі – ТОВ «ПРАКТИКА-М12»); протокол розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.01.2019 №19/01-ПГ. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в порушення вимог статті 4 Закону не опубліковано річний план закупівель на 2019 рік та не передбачено проведення закупівлі «Послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації та пристроїв пожежогасіння у підземних підвуличних пішохідних переходах біля станцій метро» (ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), яку оприлюднено за № UA-2018-12-13-004833-c. В порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, які було внесено до тендерної документації. В порушення вимог частини чотири статті 28 Закону Замовником у електронній системі закупівель не опубліковано повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАКТИКА-М12», а саме: відповідно до витягу з протоколу №1 розміщеного Замовником в електронній системі закупівель 11.01.2019 переможцем закупівлі обрано учасника ТОВ «ПРАКТИКА-М12» та прийнято рішення про намір укласти договір. При цьому, за результатами оцінки визначення найбільш економічно вигідної пропозиції відбулось 02.01.2019, тобто пропозиція учасника розглядалась Замовником протягом 6 робочих днів. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «ПРАКТИКА-М12» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним Замовником, а саме: учасником - переможцем у складі своєї тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують кваліфікацію працівників учасника, що суперечить умовам пункту 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів, та документи, що їх підтверджують» до тендерної документації. Відповідно до абзацу два пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, в порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПРАКТИКА-М12», визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 28.01.2019 №19/01-ПГ., 20 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог статті 4Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-03-20-000004

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ витяг з НАКАЗУ від 19.03.2019 № 70 Харків Про призначення перевірок закупівель Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, ч.11 cт. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 20 березня 2019 року проведення перевірок закупівель:  Комунальне публічне підприємство «Підземне місто» за період з 01.12.2018 по 01.03.2019 по процедурі закупівлі №UA-2018-12-13-004833-c. Начальник С.КОСІНОВ

2019-03-20 18:10:42


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12" 1 671 687,36
UAH з ПДВ
1 671 687,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "АЛЬФА-КОМ" 1 760 000,00
UAH з ПДВ
1 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 15:58
акт грудень энерго.pdf
28 грудня 2018 15:22
ліцензія.pdf
28 грудня 2018 15:22
Пропозиція.pdf
27 грудня 2018 20:40
Гарантійний лист .pdf
27 грудня 2018 20:40
санкции гар лист.pdf
27 грудня 2018 20:40
Протокол.pdf
27 грудня 2018 20:40
приказ.pdf
27 грудня 2018 20:40
ИНН Н.Ф..pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.9 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.8 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.7 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.6 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
1.1 Довидка обладнанья.pdf
27 грудня 2018 20:40
Пропозиція.pdf
27 грудня 2018 20:40
элакс.jpg
27 грудня 2018 20:40
2.2.4 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.3 Довідка.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.2 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
Договор энерго.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.1 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
Договор Элакс.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.1.4. Паспорт Ткаченко.pdf
27 грудня 2018 20:40
Договор Гуров.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.1.3. 4-ОПП.pdf
27 грудня 2018 20:40
Установчий документ.pdf
27 грудня 2018 20:40
Свид НДС.pdf
27 грудня 2018 20:40
виписка.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 15:45
Статут .pdf
28 грудня 2018 15:45
ПДВ.pdf
28 грудня 2018 15:45
Виписка.pdf
28 грудня 2018 15:45
Протокол.pdf
28 грудня 2018 15:45
Пропозиція.pdf
28 грудня 2018 15:45
Приказ директор.pdf
28 грудня 2018 15:45
паспорт та інн.pdf
28 грудня 2018 15:45
0140 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0130 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0120 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0110 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0100 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0090 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0080 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0070 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0060 приміщення.pdf
28 грудня 2018 15:45
00050-Ал_фа-Договора.pdf
28 грудня 2018 15:45
00040-Ал_фа-Лицензии.pdf
28 грудня 2018 15:45
00020-Ал_фа-Працiвники.pdf
28 грудня 2018 15:45
4ОПП.pdf
28 грудня 2018 15:45
00004-Опыт-работы.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАКТИКА-М12"
#38382462
Переможець 1 671 687,36
UAH з ПДВ
11 січня 2019 13:40

Документи

11 січня 2019 13:40
sign.p7s
11 січня 2019 13:39
Prot_pozh.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12"
#38382462
1 671 687,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 13:40
sign.p7s
11 січня 2019 13:39
Prot_pozh.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 січня 2019 17:06
Dogovir_pozh.pdf укладений
29 січня 2019 17:03
sign.p7s укладений
26 березня 2019 11:28
Dod_ugoda_№1.pdf укладений
26 березня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 215 701,59
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно з додатковою угодою № 1 від 25 березня 2019 р., відповідно до п. 11.2 Договору, та на підставі ст. 188 Господарського кодексу України сторони домовились розірвати Договір за письмовою згодою сторін. Виконавець зобов’язується повернути Замовнику всі отримані від Замовника кошти у повному обсязі.

Актуальні тендери

До пошуку