Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-12-13-004833-c 927f0b8f000f4dd787d43386ea7810d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурда Дмитро Вікторович

380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Контактна особа: Бурда Дмитро Вікторович
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 11:58
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації та пристроїв пожежогасіння у підземних підвуличних пішохідних переходах біля станцій метро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації та пристроїв пожежогасіння у підземних підвуличних пішохідних переходах біля станцій метро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Об'єкти Замовника згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 13:58
TD_zminy.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_1.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_5.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_2.pdf
13 грудня 2018 17:14
Dod_3.pdf
13 грудня 2018 17:13
Dod_4.pdf
21 грудня 2018 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 13:58
TD_zminy.pdf
13 грудня 2018 17:13
ТД.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_1.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_5.pdf
13 грудня 2018 17:17
Dod_2.pdf
13 грудня 2018 17:14
Dod_3.pdf
13 грудня 2018 17:13
Dod_4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000041 ● fc59addfa11f4679a5ec302884502d1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 18:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2019 №30
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від13.02.2019 №30

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

4 UA-2018-12-13-004833-с 13.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з додатковою угодою № 1 від 25 березня 2019 р., відповідно до п. 11.2 Договору, та на підставі ст. 188 Господарського кодексу України сторони домовились розірвати Договір за письмовою згодою сторін. Виконавець зобов’язується повернути Замовнику всі отримані від Замовника кошти у повному обсязі.

2019-03-26 11:30:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-03-20-000004

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ витяг з НАКАЗУ від 19.03.2019 № 70 Харків Про призначення перевірок закупівель Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, ч.11 cт. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 20 березня 2019 року проведення перевірок закупівель:  Комунальне публічне підприємство «Підземне місто» за період з 01.12.2018 по 01.03.2019 по процедурі закупівлі №UA-2018-12-13-004833-c. Начальник С.КОСІНОВ

2019-03-20 18:10:42


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12" 1 671 687,36
UAH з ПДВ
1 671 687,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "АЛЬФА-КОМ" 1 760 000,00
UAH з ПДВ
1 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 15:58
акт грудень энерго.pdf
28 грудня 2018 15:22
ліцензія.pdf
28 грудня 2018 15:22
Пропозиція.pdf
27 грудня 2018 20:40
Гарантійний лист .pdf
27 грудня 2018 20:40
санкции гар лист.pdf
27 грудня 2018 20:40
Протокол.pdf
27 грудня 2018 20:40
приказ.pdf
27 грудня 2018 20:40
ИНН Н.Ф..pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.9 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.8 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.7 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.6 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
1.1 Довидка обладнанья.pdf
27 грудня 2018 20:40
Пропозиція.pdf
27 грудня 2018 20:40
элакс.jpg
27 грудня 2018 20:40
2.2.4 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.3 Довідка.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.2 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
Договор энерго.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.2.1 Довідка .pdf
27 грудня 2018 20:40
Договор Элакс.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.1.4. Паспорт Ткаченко.pdf
27 грудня 2018 20:40
Договор Гуров.pdf
27 грудня 2018 20:40
2.1.3. 4-ОПП.pdf
27 грудня 2018 20:40
Установчий документ.pdf
27 грудня 2018 20:40
Свид НДС.pdf
27 грудня 2018 20:40
виписка.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 15:45
Статут .pdf
28 грудня 2018 15:45
ПДВ.pdf
28 грудня 2018 15:45
Виписка.pdf
28 грудня 2018 15:45
Протокол.pdf
28 грудня 2018 15:45
Пропозиція.pdf
28 грудня 2018 15:45
Приказ директор.pdf
28 грудня 2018 15:45
паспорт та інн.pdf
28 грудня 2018 15:45
0140 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0130 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0120 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0110 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0100 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0090 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0080 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0070 Довідка.pdf
28 грудня 2018 15:45
0060 приміщення.pdf
28 грудня 2018 15:45
00050-Ал_фа-Договора.pdf
28 грудня 2018 15:45
00040-Ал_фа-Лицензии.pdf
28 грудня 2018 15:45
00020-Ал_фа-Працiвники.pdf
28 грудня 2018 15:45
4ОПП.pdf
28 грудня 2018 15:45
00004-Опыт-работы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАКТИКА-М12"

ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "АЛЬФА-КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАКТИКА-М12"
#38382462
Переможець 1 671 687,36
UAH з ПДВ
11 січня 2019 13:40

Документи

11 січня 2019 13:40
Електронний підпис
11 січня 2019 13:39
Prot_pozh.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12"
#38382462
1 671 687,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 13:40
Електронний підпис
11 січня 2019 13:39
Prot_pozh.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 11:28
Dod_ugoda_№1.pdf укладений
26 березня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 17:06
Dogovir_pozh.pdf укладений
29 січня 2019 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 215 701,59
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно з додатковою угодою № 1 від 25 березня 2019 р., відповідно до п. 11.2 Договору, та на підставі ст. 188 Господарського кодексу України сторони домовились розірвати Договір за письмовою згодою сторін. Виконавець зобов’язується повернути Замовнику всі отримані від Замовника кошти у повному обсязі.