Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене)
Milk, milk condensed:
Milk, milk condensed:
Очікувана вартість
7 125 000,00 UAH
UA-2018-12-13-004406-c ● ff742f8966b64ac0aa41ac6efd678149
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Мельник Галина Степанівна 380352525704 uprosvnaukter@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Мельник Галина Степанівна 380352525704 uprosvnaukter@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of Ternopil City Council |
National ID: | 26198169 |
Contact point: |
Melnik Galina Stepanivna 380352525704 uprosvnaukter@gmail.com |
Additional contacts: |
Melnik Galina Stepanivna 380352525704 uprosvnaukter@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 7 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 грудня 2018 16:34 |
Enquiries until: | 04 січня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 7 125 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 35 625 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235000 Одиниця
Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, м. Тернопіль, дошкільні навчальні заклади та навчально – виховні комплекси Управління освіти і науки Тернопільської міської ради
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Milk, milk condensed:
CPV: 15510000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2018 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2018 17:52 |
Тендерна документація.docx | |
18 грудня 2018 11:03 |
Додаток 3.docx | |
13 грудня 2018 16:53 |
оголошення.pdf | |
13 грудня 2018 16:52 |
Додаток 5.docx | |
13 грудня 2018 16:52 |
Додаток 4.docx | |
13 грудня 2018 16:52 |
додаток 2.doc | |
13 грудня 2018 16:51 |
Додаток 1.docx |
21 грудня 2018 11:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 грудня 2018 17:52 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
18 грудня 2018 11:03 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
13 грудня 2018 16:53 |
оголошення.pdf
|
|||||||||
13 грудня 2018 16:52 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
13 грудня 2018 16:52 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
13 грудня 2018 16:52 |
додаток 2.doc
|
|||||||||
13 грудня 2018 16:51 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-13-004406-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 20 грудня 2018 14:19
Поділ на лоти
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівля №3322467,оскільки зосередження в одному лоті 2 найменуваня призводить до штучного унеможливлювання доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія,виробник,що має повний повний перелік товарів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни, а саме розділити предмет закупівля №3322467 на два лоти.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2018 11:00
Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь - яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів молочної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 пунктом 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг», предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг . Ураховуючи викладене, визначення частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом по коду CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене) та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 пунктом 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг», предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг . Ураховуючи викладене, визначення частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом по коду CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене) та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 січня 2019
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП Лилик Андрій Богданович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Коломієць Оксана Андріївна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коломієць Оксана Андріївна #3267902108 |
Рішення скасоване |
5 527 500,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 17:20
|
ФОП Коломієць Оксана Андріївна #3267902108 |
Відхилено |
5 527 500,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 17:23
|
ФОП Лилик Андрій Богданович #2943504992 |
Переможець |
6 388 375,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 16:25
|
додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
11 листопада 2019 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2019 15:12
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2019 13:03
|
додаток.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2019 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2019 14:33
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2019 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2019 17:33
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2019 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 16:14
|
13.pdf | укладений |
12 лютого 2019 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |