Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УБГ18П-277_Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
748 299 636,00 UAH
UA-2018-12-13-003340-c f5620f8dd57849dbbc5b5873653346f0
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Олександрівна Чорнобривка

+380574472435 tender.ubg@ukrburgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії Бурове управління "Укрбургаз"
Код ЄДРПОУ: 00156392
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., м.Красноград, вул.Полтавська, буд.86
Контактна особа: Юлія Олександрівна Чорнобривка
+380574472435
tender.ubg@ukrburgas.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 748 299 636,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3741498.18 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


55520000-1 Кейтерингові послуги (Комплекс послуг (харчування, прання, прибирання) щодо обслуговування житлових містечок для бурових та ремонтних бригад)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
55520000-1 Кейтерингові послуги (Комплекс послуг (харчування, прання, прибирання) щодо обслуговування житлових містечок для бурових та ремонтних бригад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Contact Information
Дата подання: 14 грудня 2018 12:38
Дата відповіді: 14 грудня 2018 14:07
Would you please provide more contact details for enquiries about technical issues and counterparty questionnaire. In the Bidding Instructions document part I. "General Terms" - point 2. "Official representative of the Customer, authorized to communicate with the participant" we couldn't find email addresses.
Відповідь: The authorized person’s contact email is: Oleksandra.shymko@ugv.com.ua
Роз'яснення
Дата подання: 14 січня 2019 17:39
Дата відповіді: 15 січня 2019 08:24
Шановний Замовник! Незрозуміло – це закупівля державна чи комерційна? Також, який предмет закупівлі згідно з класифікатором? Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість оголошувати закупку по прибиранню за назвою – «кейтерингові послуги», яка передбачає організацію харчування, до якої ще додається прання…??
Відповідь: Доброго дня! БУ "Укрбургаз" АТ "укргазвидобування" не є Замовником в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі". Процедури закупівель проводяться БУ "Укрбургаз" відповідно до затвердженого АТ «Укргазвидобування» внутрішнього Порядку закупівель товарів, робіт та послуг та не підпадають під дію вищезазначеного Закону» і повністю відповідають нормам чинного законодавства України.
Протоколу 83
Дата подання: 24 січня 2019 11:45
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:03
Після випуску Протоколу 83, ми зараз бажаємо уточнити щодо підстави для ціноутворення Послуг. Кількість є наступною: - Максимальна кількість на об'єкті - 30 (Протокол 83 Ціноутворення) - Середня кількість на об'єкті - 20 (Тендерна документація, Додаток 2, стор. 26 та Технічне завдання 5.1.3) - Мінімальна кількість на об'єкті - 15 (Тендерна документація, Додаток 2, стор. 24 та Проект угоди 4) Ми припускаємо, виходячи з середньої кількості на об'єкті, що: - Всього 600 службовців, розділених між 30 таборами, потребуватимуть послуг. - Максимальна кількість в будь-якому таборі буде 30. - Мінімальна кількість - 15. Просимо Вас підтвердити чи виправити це припущення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мінімальна кількість на об’єкті – 15 чол., але виробнича потужність обладнання повинна бути розрахована на щонайменше 35-40 чоловік
Question on Tender Qualification Document to Upload
Дата подання: 06 лютого 2019 10:44
Question related to the Bidding document, Chapter II on Requirements for the qualification of the Participant, point 1. List of documents confirming the qualification of the Participant, pont 8. "A copy of the certificate of the tax authority with the information on the absense of payment of obligatory taxes, fees and payments...". Is the official letter issued by the National Tax Authority on the 4th of January 2019 sufficient as proof of absence of arrears for payment of obligatory taxes, fees and payments.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-13-003340-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Ларін Михайло Іванович, Код ЄДРПОУ:1931200291
Дата подання: 21 січня 2019 14:47
Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 15:31
Зміни до документації внесено
Номер вимоги: UA-2018-12-13-003340-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Ларін Михайло Іванович, Код ЄДРПОУ:1931200291
Дата подання: 21 січня 2019 14:52
Вимога про внесення зміни до Тендерної документації
У відповідності до ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ № УБГ 18 П-277 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Комплекс послуг (харчування, прання, прибирання) щодо обслуговування житлових містечок для бурових та ремонтних бригад) Додатку 1 передбачені
Критерії оцінки Учасника процедури закупівлі
Технічні критерії кваліфікації
Наявність досвіду виконання аналогічних договорів в країнах ЄС, Близького Сходу, Канади або США для резидентів та не резидентів - Референс-лист Учасника згідно Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», де описується досвід виконання аналогічних робіт (послуг) за останні 5 років. Копії рекомендованих листів-відгуків від інших замовників аналогічних робіт/послуг. (не менше 2-х).
Вказаний кваліфікаційний критерій є таким, що порушує інтереси учасників, які не мають досвіду в країнах ЄС, Близького Сходу, Канади або США, але які мають належний досвід у наданні аналогічних послуг саме на території України.
Факт наявності досвіду країнах ЄС, Близького Сходу, Канади або США ніяким чином не впливає на добросовісність та належний досвід учасника процедури закупівлі саме на території України. Крім того, необхідно відзначити, що для належного виконання договору за цією процедурою закупівлі є дуже істотним саме досвід виконання на території України (враховуючи специфіку ведення господарської діяльності на території України, несприятливі погодні умови, стан транспортних шляхів та інш).
На підставі вищевикладеного з метою проведення належної конкурентної закупівлі, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключивши кваліфікаційний критерій - Наявність досвіду виконання аналогічних договорів в країнах ЄС, Близького Сходу, Канади або США для резидентів та не резидентів - Референс-лист Учасника згідно Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», де описується досвід виконання аналогічних робіт (послуг) за останні 5 років. Копії рекомендованих листів-відгуків від інших замовників аналогічних робіт/послуг. (не менше 2-х).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 15:30
Внесено зміни до документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ATCO Frontec Europe Ltd. 748 296 570,12
UAH з ПДВ
748 296 570,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 15:47
0_ATCO Technical Proposal 22 Feb 2019.pdf
22 лютого 2019 15:47
6. Додаток 7 - Appendix 7.pdf
22 лютого 2019 15:47
3_Додаток 2_Appendix 2.zip
22 лютого 2019 15:47
0. List of documents submitted.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ATCO Frontec Europe Ltd.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ATCO Frontec Europe Ltd.
#13-09-111553
Очікує рішення 748 296 570,12
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 17:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2019 16:06
Коментар щодо відміни: подано до участі у процедурі закупівлі менше двох пропозицій