Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Снігурівський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02545985 |
Місцезнаходження: | 57300, Україна , Миколаївська обл., Снігурівський район, місто Снігурівка, вул.Широка 1 |
Контактна особа: |
Інна Кузьменко +380502413721 inna.s.kuzmenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 535 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 071,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2018 15:16 |
тендерна документація (трактор).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-07-000113 ● 44b3268315c6432a96b2e15e4f0ec901
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2019 № 36
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-13-003306-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 грудня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-07 17:39:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (трактор «Беларус» 82.1 або еквівалент)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пояснити, чи приймалось рішення тендерним комітетом Снігурівського професійного ліцею щодо включення закупівлі трактору «Беларус» 82.1 до річного плану закупівель, якщо так, то вказати ІD номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель чи змінам до нього?
2) Пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю, щодо якого Снігурівським професійним ліцеєм оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Техноторг»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-11 15:30:42
пояснення щодо запиту
В зв’язку з тим, що було виявлено порушення п.1 ст.4 закону України «Про публічні закупівлі» - «закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх оприлюднення», а саме не було оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель зміни до річного плану закупівель, в якому зазначено включення закупівлі трактору «Беларус» 82.1, тендерним комітетом Снігурівського професійного ліцею було прийнято рішення відмінити закупівлю товару за предметом «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (трактор «Беларус» 82.1 або еквівалент)», опубліковані 13 грудня 2018 року (Iдентифікатор закупівлі:UA-2018-12-13-003306-c) на підставі пп. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
В зв`язку з вищевикладеним це і слугувало вагомою причиною неукладання договору між Снігурівським професійним ліцеєм з учасником ТОВ «Техноторг» та його відсутносттю в електронній системі закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Снігурівського професійного ліцею було прийнято рішення відмінити закупівлю товару за предметом «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (трактор «Беларус» 82.1 або еквівалент)», опубліковані 13 грудня 2018 року (Iдентифікатор закупівлі:UA-2018-12-13-003306-c) на підставі пп. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
2019-02-12 10:19:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2019-02-12 10:31:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" |
534 900,00
UAH з ПДВ
|
534 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) |
535 200,00
UAH з ПДВ
|
535 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
534 900,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2019 11:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 лютого 2019 15:34 |
Коментар щодо відміни: | пп. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» Оголошено закупівлю без опублікування річного плану. Технічної можливості коректно внести зміни на електронному майданчику немає, тому процедуру відміняємо. |
11 лютого 2019 15:34
|
Електронний підпис |
11 лютого 2019 15:33
|
протокол скасування торгів.pdf |