Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби мороженої ( Хек морожений, філе пангасіуса морожене)
Очікувана вартість
316 900,00 UAH
UA-2018-12-13-003083-c 5232b961215746b0ae98f04015e444f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулак Ірина Миколаївна

+380536321553 reset_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04382895
Місцезнаходження: 38400, Україна , Полтавська обл., м Решетилівка, вул Покровська,14
Контактна особа: Кулак Ірина Миколаївна
+380536321553
reset_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 15:30
Початок аукціону: 02 січня 2019 14:27
Очікувана вартість: 316 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 753,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3073 кг
Хек морожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ та ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
580 кг
філе пангасіуса морожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ та ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 15:00
проект договору 2019.doc
13 грудня 2018 15:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 риба.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-13-003083-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 14 січня 2019 09:51
Неправомірне відхилення участника
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 11.01.19 тендерна пропозиція ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Вважаємо таке рішення замовника необ'єктивним, упередженим та таким, що не відповідає як нормам Закону України «Про публічні закупівлі», так і умовам, викладеним у тендерній документації.
В своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард - Груп» як учасник даної процедури закупівлі надало всю необхідну інформацію та документи згідно вимог тендерної документації замовника. Тому, підстави відхилення нашої пропозиції, викладені у протоколі від 11.01.19, спростовуються наступними доказами.
По – перше, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» стало те, що учасником в складі пропозиції був поданий договір з ТОВ «Полтавські галушки», що не є договором за результатами відкритих торгів, та не підтверджує одну з кваліфікаційних критеріїв ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки постачання товару відбуватиметься до ДНЗ і ЗНЗ, тендерний комітет вважає, що цей договір не є показником можливості нормального, безперебійного постачання продукту харчування.
Хочемо зазначити, що всі протоколи, які складаються замовниками в ході проведення будь – якої процедури закупівлі, за змістом та суттю повинні відповідати вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» . В свою чергу, поняття, застосоване в даному випадку замовником - «нормальне» виконання договору абсолютно не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель (тобто не може застосовуватись в правовому полі при оформленні процесуальних документів) та є некоректним по відношенню до нас, як до учасника. Крім того, зазначена в протоколі підстава для відхилення не відповідає змісту тендерної документації замовника (надалі – ТД). Також, саме формулювання цієї підстави порушує вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки їх тендерних пропозицій. Замовник же у своєму протоколі від 11.01.19 прямо зазначає про свою упередженість та необ’єктивність до нашого Товариства, оскільки без жодних об’єктивних причин та відповідних доказів зазначає про неможливість нормального, безперебійного виконання договору за результатами процедури закупівлі.
Так, відповідно до пункту 1 додатку 1 ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічного договору (по предмету закупівлі), складену за формою згідно з додатком 1.1, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме по ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби мороженої (хек морожений, філе пангасіуса морожене) разом з документальним підтвердженням (копія договору та звіт про виконання договору). Згідно додатку 1.1 ТД учасник подає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що був укладений за результатами проведення відкритих торгів. Разом з тим, наступним абзацом в даному додатку зазначається, що учасник повинен подати копію договору та підтверджуючі документи його виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригіналу) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору. Тобто, відповідно до даного пункту ТД замовник фактично надає право учаснику на вибір надати до копії укладеного договору або відгуки від контрагента про його виконання, або звіту про виконання договору, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Разом з тим, жодної умови, що поданий договір повинен бути укладений з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, тощо або підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, дана ТД не містить. Зокрема, пункт 1 додатку 1 ТД лише містить умову про надання аналогічного до предмету закупівлі договору з підтвердженням його виконання, а пункт 1.1 надає право учаснику спосіб підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, якби умова про надання договору що був укладений за результатами проведення відкритих торгів була обов’язковою, вона б чітко була визначена в кожному пункті ТД, який стосується підтвердження кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та замовником би не надавалось право вибору щодо надання документів, які б підтверджували наявність досвіду виконання аналогічного до предмету закупівлі договору.
В даному випадку, ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» скористалось своїм правом вибору, який передбачений ТД, та надало докази що підтверджують досвід виконання аналогічного до предмету закупівлі договору та документи, що підтверджують його виконання, тобто в повному обсязі дотрималось вимог ТД замовника.
Хочемо також звернути увагу, що виходячи з логіки замовника, яка вбачається у протоколі від 11.01.19, лише учасники, які мають досвід виконання договорів, укладених з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, тощо або підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, могли приймати участь у даній процедурі закупівлі і у замовника не було б сумнівів щодо нормального, безперебійного постачання продуктів харчування. Всі ж інші учасники, в тому числі ті, які зарекомендували себе як сталі учасники ринку з позитивною репутацією, але без досвіду співпраці з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, взагалі не могли приймати участь у даних торгах, оскільки наводять замовника на сумніви щодо нормального виконання договору (без жодних на те законних підстав та документальних доказів). Тобто, зазначене свідчить про наявність також дискримінаційного підходу з боку замовника до учасників, в даному випадку до ТОВ «ТВК «Форвард – Груп», що є прямим порушенням статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

По – друге, відповідно до протоколу від 11.01.19 ще однією підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» стало те, що учасником поданий договір на проведення санітарної обробки автотранспорту (дезінфекції), дія якого закінчується 31.12.18 та гарантійний лист про продовження договору, що не відповідає вимогам ТД.
ТОВ «Форвард – Груп» зазначає, що відповідно до додатку 1.3. ТД «Документи про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», учасники повинні надати документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, чинний впродовж 2019 року та документ, який підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту.). Крім того, останній абзац даного додатку містить уточнення, згідно якого в разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерній документації, учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності посилаючись на нормативні акти.
На виконання умов пункту 1.3 ТД ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» надало у складі тендерної пропозиції копію договору про надання послуг з дезинфекції транспортного засобу від 12.01.18 № 08/, дія якого закінчувалась 31.12.18 та гарантійний лист, завірений підписом та печаткою щодо продовження дії даного договору на 2019 рік. Оскільки тендерна пропозиція подавалась наприкінці 2018 року (кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив 28.12.18), наше Товариство подало діючий на той момент договір про надання послуг з дезинфекції транспортного засобу та гарантувало продовження його дії на 2019 рік, так як він міг бути продовжений після закінчення його дії (тобто після 31.12.18). Таким чином, ТОВ «Форвард – Груп» виконало умови замовника, визначені у додатку 1.3 ТД щодо надання документів, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту згідно чинного законодавства України. В свою чергу, без наявності жодних об’єктивних та правових підстав, замовник відхилив пропозицію нашого Товариства.

Враховуючи наведене, підстави, за якими відхили нашу пропозицію є необ’єктивними та такими, що не відповідають умовам ТД, що суперечить нормам законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо рішення замовника щодо дискваліфікації згідно протоколу від 11.01.19 таким, що порушує права ТОВ «ТВК «Форвард - Груп» як учасника процедури закупівлі.
Тому, на підставі частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати пояснення щодо вказаних у протоколі від 11.01.19 підстав невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард - Груп» умовам тендерної документації та скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард - Груп», яке було прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, залишаємо за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2019 16:11
Відповідь на звернення
ID: UA-2018-12-13-003083-c.c1 від 14.01.2019, 09:51 по процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої (Хек морожений, філе пангасіуса морожене).

Тендерний комітет виконавчого комітету Решетилівської міської ради стосовно вимоги, з якою звернувся учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої (Хек морожений, філе пангасіуса морожене), повідомляє наступне:
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», із наданням певного переліку документів в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від замовників (копія договору та звіт про виконання договору).
Вимоги замовника, щодо документального підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору є обґрунтованими та обумовлені наступним:
по перше, ЗУ «Про публічні закупівлі», також як іншими нормативними та законодавчими актами не визначено поняття «аналогічний договір», в той же час ст.16 вказаного Закону не містить обмежень, що саме Замовник може вважати аналогічним договором за його предметом та змістом;
по друге, у зв’язку з тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» керуючись ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», так як, сфера дії цього Закону застосовується до замовників, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуг дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, а робіт – 1,5 млн. гривень Замовником прийнято рішення конкретизувати в Додатку 1 тендерної документації та встановлено зобов’язання подати копію договору та звіт про виконання договору, останній з яких передбачено після проведення закупівлі через процедуру: відкриті торги. Разом з тим, у разі наявності в учасника аналогічного договору, що був укладений за результатами проведення відкритих торгів, знаходиться на стадії виконання, та відповідно звіт про виконання такого договору учасник надати не може, Замовником передбачено надання відгуку від контрагента про виконання договору.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 цього Закону.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та дотримання принципів, закріплених у ст. 3 Закону.
Таким чином, умова щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору за процедурою відкриті торги відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною.
Крім того, однією з умов тендерної документації визначено, що учасники повинні надати документ, який підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспортів згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі тендерної пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, чинний впродовж 2019 року та документ, який підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції). Учасником ТОВ «ТВК «Форвард-груп» було подано договір про проведення санітарної обробки автотранспорту чинний протягом 2018 року, що не відповідає вимогам встановленим замовником. Крім того, останнім абзацом Додатку 1 тендерної документації визначено, що якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає роз’яснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. В учасника таких підстав немає.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «ТВК «Форвард-груп» замовником було відхилено, у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям установленими Замовником. Тому підстави для задоволення Вимоги учасника ТОВ «ТВК «Форвард-груп» відсутні.
Разом з тим, повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

14 січня 2019 09:51
Вимога Решетилівка.PDF

Документи

15 січня 2019 16:11
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 231 012,60
UAH з ПДВ
216 751,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 239 826,00
UAH з ПДВ
221 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 256 687,20
UAH з ПДВ
226 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 296 225,10
UAH з ПДВ
296 225,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 11:11
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:11
доки.rar
27 грудня 2018 20:37
Електронний підпис
27 грудня 2018 20:36
доки.rar

Публічні документи

28 грудня 2018 14:59
Електронний підпис
28 грудня 2018 14:58
тех х-ки.pdf
28 грудня 2018 14:58
Статут.PDF
28 грудня 2018 14:58
ст 17.pdf
28 грудня 2018 14:58
санообробка 2712.pdf
28 грудня 2018 14:58
санкції.pdf
28 грудня 2018 14:58
Протокол.PDF
28 грудня 2018 14:58
пропозиція.pdf
28 грудня 2018 14:58
проект договору.pdf
28 грудня 2018 14:58
працівники.pdf
28 грудня 2018 14:58
пояснення сн пасп.pdf
28 грудня 2018 14:58
пояснення сертиф.pdf
28 грудня 2018 14:58
Наказ.PDF
28 грудня 2018 14:58
медогляд Орлов Д.О..PDF
28 грудня 2018 14:58
медогляд Єрошенко О.І.PDF
28 грудня 2018 14:58
згода на обробку.pdf
28 грудня 2018 14:58
експл дозвіл.PDF
28 грудня 2018 14:58
договір оренди склад.PDF
28 грудня 2018 14:58
договір кобеляки.pdf
28 грудня 2018 14:58
довкілля.pdf
28 грудня 2018 14:58
довідка.pdf
28 грудня 2018 14:58
демпінг цін.pdf
28 грудня 2018 14:58
декларация хек.PDF
28 грудня 2018 14:58
декл пангас.pdf
28 грудня 2018 14:58
гарантія продовж.pdf
28 грудня 2018 14:58
гарант лист.pdf
28 грудня 2018 14:58
гар лист дод 4.pdf
28 грудня 2018 14:58
Галушки риба договір.PDF
28 грудня 2018 14:58
галушки риба відгук.PDF
28 грудня 2018 14:58
Витяг ПДВ.PDF
28 грудня 2018 14:58
витяг 12 2018.pdf
28 грудня 2018 14:58
аналог договір.pdf
28 грудня 2018 14:58
4 опп.PDF

Публічні документи

28 грудня 2018 14:00
Електронний підпис
28 грудня 2018 13:59
документи риба.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 22:23
Електронний підпис
27 грудня 2018 22:21
готова подача.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 216 751,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 216 751,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
Відхилено 221 502,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 16:26
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Рішення скасоване 226 146,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 226 146,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 16:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 296 225,10
UAH з ПДВ
22 січня 2019 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 січня 2019 17:25
Електронний підпис
03 січня 2019 17:24
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 січня 2019 16:30
Електронний підпис
09 січня 2019 16:29
Протокол

Документи

11 січня 2019 16:26
Електронний підпис
11 січня 2019 16:20
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 січня 2019 17:07
Електронний підпис
16 січня 2019 17:06
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 січня 2019 16:40
Електронний підпис
22 січня 2019 16:37
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 січня 2019 16:47
Електронний підпис
22 січня 2019 16:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
296 225,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 16:47
Електронний підпис
22 січня 2019 16:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:34
Звіт про виконання договору укладений
05 березня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:32
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
03 березня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:56
Додаткова угода 2 риба на продовження строку дії.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:57
Додаткова угода 1 риба.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 12:54
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 11:36
Договір зміни до договору
04 лютого 2019 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з закінченням бюджетного періоду та фактичним постачанням товару зменшити суму договору на 59337.95
Номер договору про закупівлю: 41/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства до п.8ч.4 та ч.5 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року продовжити дію договору
Номер договору про закупівлю: 41/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст.36 Закону України"Про публічні закупівлідія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 41/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з фактичним постачанням товару
Номер договору про закупівлю: 41/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 265 935,10
UAH (в тому числі ПДВ 44 322,52 UAH)