Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти (картопля, капуста, морква, буряк, цибуля, часник, квасоля, лимони, банани, апельсини, мандарини, яблука)
Очікувана вартість
272 355,00 UAH
UA-2018-12-13-002608-c 9aba6bdaf9ad4ab882b655a0992afef5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Анатоліївна Філіппова

+380562322716 sh144dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК №144" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23067811
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Днепропетровськ, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1
Контактна особа: Раїса Анатоліївна Філіппова
+380562322716
sh144dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 14:13
Очікувана вартість: 272 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 544,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16299 кілограм
Овочі, фрукти (картопля, капуста, морква, буряк, цибуля, часник, квасоля, лимони, банани, апельсини, мандарини, яблука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Менндл Шнеєрсона, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 14:21
Додаток 3- тех.якісн.характер.doc
13 грудня 2018 14:21
Додаток_5 ЦП.docx
13 грудня 2018 14:21
Додаток 4 ДОГОВІР .docx
13 грудня 2018 14:21
Додаток 1КК-ст.16.docx
13 грудня 2018 14:21
Графік поставки до договору.xlsx
13 грудня 2018 14:21
Додаток 2 ст.17.docx
13 грудня 2018 14:20
Специфікація до договору.xlsx
13 грудня 2018 14:20
Тендерна документація .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників шляхом незаконної вимоги надання документів
Дата подання: 14 грудня 2018 16:53
Дата відповіді: 18 грудня 2018 16:10
Шановний Замовнику. У Додатку 1 Тендерної документації у п.п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Ви вимагаєте надати: 1. Експлуатаційний дозвіл на складські приміщення ; 2. Рішення про державну реєстрацію потужностей; 3. Документи, що підтверджують проведення перевірки технічного стану зазначених транспортних засобів (техогляд) з фото підтвердженням. Термін дії техогляду повинен бути чинним , як мінімум до 01.06.2019 року. Просимо надати пояснення з посиланням на чинні Закони України, зокерма на Закон України "Про публічні закупівлі", згідно яких законадавчих актів Ви виставляєте такі вимоги, адже згідно п.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, для забезпечення своєчасної доставки якісних продуктів для школи та двох дошкільних закладів ми включили інформацію про наявність дозволу на складські приміщення та документи про підтвердження техогляду з фотографією автомобіля, який буде доставляти продукти. Ми вважаємо, що вказана інформація не призводить до дискримінаціїї учасників.
Дискримінація учасників шляхом незаконної вимоги надання документів
Дата подання: 14 грудня 2018 16:54
Дата відповіді: 18 грудня 2018 16:10
Шановний Замовнику. У Додатку 1 Тендерної документації у п.п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Ви вимагаєте надати: 1. Експлуатаційний дозвіл на складські приміщення ; 2. Рішення про державну реєстрацію потужностей; 3. Документи, що підтверджують проведення перевірки технічного стану зазначених транспортних засобів (техогляд) з фото підтвердженням. Термін дії техогляду повинен бути чинним , як мінімум до 01.06.2019 року. Просимо надати пояснення з посиланням на чинні Закони України, зокерма на Закон України "Про публічні закупівлі", згідно яких законадавчих актів Ви виставляєте такі вимоги, адже згідно п.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, для забезпечення своєчасної доставки якісних продуктів для школи та двох дошкільних закладів ми включили інформацію про наявність дозволу на складські приміщення та документи про підтвердження техогляду з фотографією автомобіля, який буде доставляти продукти. Ми вважаємо, що вказана інформація не призводить до дискримінаціїї учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 230 950,00
UAH з ПДВ
224 179,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 272 300,00
UAH з ПДВ
224 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ 272 048,00
UAH з ПДВ
272 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 12:14
пакет переможця
02 січня 2019 17:50
Електронний підпис
02 січня 2019 17:49
оновленв цінова
27 грудня 2018 12:58
Електронний підпис
27 грудня 2018 12:54
нвк 144 овочі та фрукти.pdf
27 грудня 2018 12:54
0реєстр.pdf

Публічні документи

20 грудня 2018 12:53
витягПДВ.PDF
20 грудня 2018 12:53
4опп.PDF
20 грудня 2018 12:53
Акт обстеження_склад.PDF
20 грудня 2018 12:53
Аренда_склад2019.PDF
20 грудня 2018 12:53
статут_оригинал.PDF

Публічні документи

28 грудня 2018 17:57
Електронний підпис
28 грудня 2018 17:57
РЕЭСТР.PDF
28 грудня 2018 17:56
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
28 грудня 2018 17:33
Додаток 5.rar
28 грудня 2018 17:30
Додаток 5.rar
28 грудня 2018 17:30
Додаток 4.rar
28 грудня 2018 16:29
Додаток 3.rar
28 грудня 2018 16:29
Додаток 2.rar
28 грудня 2018 16:28
Додаток 1 п.3.rar
28 грудня 2018 16:28
Додаток 1 п.2.rar
28 грудня 2018 16:28
Додаток 1 п.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 224 179,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 09:57

Документи

10 січня 2019 09:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
224 179,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2019 09:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:55
Додаткова угода розірвання договору.pdf укладений
11 вересня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 12:34
Додаткова угода розірвання договору.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 12:47
договір овочі, фрукти.pdf укладений
22 січня 2019 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 134 427,23
UAH (в тому числі ПДВ 22 404,54 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін (порушення терміну поставки та якості товару)