Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти (картопля, капуста, морква, буряк, цибуля, часник, квасоля, лимони, банани, апельсини, мандарини, яблука)
Очікувана вартість
272 355,00 UAH
UA-2018-12-13-002608-c ● 9aba6bdaf9ad4ab882b655a0992afef5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "НВК №144" ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 23067811 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Днепропетровськ, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1 |
Контактна особа: |
Раїса Анатоліївна Філіппова +380562322716 sh144dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 272 355,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 544,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16299 кілограм
Овочі, фрукти (картопля, капуста, морква, буряк, цибуля, часник, квасоля, лимони, банани, апельсини, мандарини, яблука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Менндл Шнеєрсона, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 січня 2019
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2018 14:21 |
Додаток 3- тех.якісн.характер.doc | |
13 грудня 2018 14:21 |
Додаток_5 ЦП.docx | |
13 грудня 2018 14:21 |
Додаток 4 ДОГОВІР .docx | |
13 грудня 2018 14:21 |
Додаток 1КК-ст.16.docx | |
13 грудня 2018 14:21 |
Графік поставки до договору.xlsx | |
13 грудня 2018 14:21 |
Додаток 2 ст.17.docx | |
13 грудня 2018 14:20 |
Специфікація до договору.xlsx | |
13 грудня 2018 14:20 |
Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників шляхом незаконної вимоги надання документів
Дата подання: 14 грудня 2018 16:53
Дата відповіді: 18 грудня 2018 16:10
Шановний Замовнику. У Додатку 1 Тендерної документації у п.п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Ви вимагаєте надати: 1. Експлуатаційний дозвіл на складські приміщення ; 2. Рішення про державну реєстрацію потужностей; 3. Документи, що підтверджують проведення перевірки технічного стану зазначених транспортних засобів (техогляд) з фото підтвердженням. Термін дії техогляду повинен бути чинним , як мінімум до 01.06.2019 року. Просимо надати пояснення з посиланням на чинні Закони України, зокерма на Закон України "Про публічні закупівлі", згідно яких законадавчих актів Ви виставляєте такі вимоги, адже згідно п.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, для забезпечення своєчасної доставки якісних продуктів для школи та двох дошкільних закладів ми включили інформацію про наявність дозволу на складські приміщення та документи про підтвердження техогляду з фотографією автомобіля, який буде доставляти продукти. Ми вважаємо, що вказана інформація не призводить до дискримінаціїї учасників.
Дискримінація учасників шляхом незаконної вимоги надання документів
Дата подання: 14 грудня 2018 16:54
Дата відповіді: 18 грудня 2018 16:10
Шановний Замовнику. У Додатку 1 Тендерної документації у п.п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Ви вимагаєте надати: 1. Експлуатаційний дозвіл на складські приміщення ; 2. Рішення про державну реєстрацію потужностей; 3. Документи, що підтверджують проведення перевірки технічного стану зазначених транспортних засобів (техогляд) з фото підтвердженням. Термін дії техогляду повинен бути чинним , як мінімум до 01.06.2019 року. Просимо надати пояснення з посиланням на чинні Закони України, зокерма на Закон України "Про публічні закупівлі", згідно яких законадавчих актів Ви виставляєте такі вимоги, адже згідно п.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, для забезпечення своєчасної доставки якісних продуктів для школи та двох дошкільних закладів ми включили інформацію про наявність дозволу на складські приміщення та документи про підтвердження техогляду з фотографією автомобіля, який буде доставляти продукти. Ми вважаємо, що вказана інформація не призводить до дискримінаціїї учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
230 950,00
UAH з ПДВ
|
224 179,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
272 300,00
UAH з ПДВ
|
224 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
272 048,00
UAH з ПДВ
|
272 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Переможець |
224 179,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2019 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:55
|
Додаткова угода розірвання договору.pdf | укладений |
11 вересня 2019 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 12:34
|
Додаткова угода розірвання договору.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2019 12:47
|
договір овочі, фрукти.pdf | укладений |
22 січня 2019 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору за взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
134 427,23
UAH (в тому числі ПДВ 22 404,54 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін (порушення терміну поставки та якості товару) |