Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний формовий з борошна І ґатунку, батон з борошна вищого ґатунку
Очікувана вартість
332 000,00 UAH
UA-2018-12-13-002148-c ece0a609f83440ea8d212e34b29c5519
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кузнецова

+380577251069 odkl1buhalter@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Тетяна Кузнецова
+380577251069
odkl1buhalter@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 14:20
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 14:20
Початок аукціону: 02 січня 2019 12:55
Очікувана вартість: 332 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13140 кілограм
Хліб пшеничний формовий з борошна І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
2300 кілограм
Батон з борошна вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2018 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 13:31
ТД Хлеб.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" 242 090,40
UAH з ПДВ
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД 269 115,60
UAH з ПДВ
197 150,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ " 322 600,00
UAH з ПДВ
200 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МЕДВЕДЄВА КАТЕРИНА ФРОЛІВНА " 278 580,00
UAH з ПДВ
278 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Максименко Сергій Володимирович 331 950,00
UAH з ПДВ
331 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 09:12
Електронний підпис
28 грудня 2018 09:11
документи виробника.rar
28 грудня 2018 09:11
6. Лист згода.PDF
28 грудня 2018 09:11
37. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2018 09:11
35. Проект договору.PDF
28 грудня 2018 09:11
34. Додаток 3.PDF
28 грудня 2018 09:11
33. Довідка про витрати.PDF
28 грудня 2018 09:11
31. Технічні вимоги.PDF
28 грудня 2018 09:11
30. Гарантійний лист!.PDF
28 грудня 2018 09:11
28. Гарантійний лист..PDF
28 грудня 2018 09:11
27. Гарантійний лист.PDF
28 грудня 2018 09:11
26. Довідка код доступу.PDF
28 грудня 2018 09:11
25. Копія Статуту.PDF
28 грудня 2018 09:11
24. Гарантійний лист.PDF
28 грудня 2018 09:11
22. Копія опису.PDF
28 грудня 2018 09:11
20. реєстр потужностей.pdf
28 грудня 2018 09:10
18. Витяг.pdf
28 грудня 2018 09:10
17. Витяг земля.pdf
28 грудня 2018 09:10
16. Лист відгук.pdf
28 грудня 2018 09:10
15. Лист-відгук.PDF
28 грудня 2018 09:10
13. Договір ХАІ.PDF
28 грудня 2018 09:10
11. Договір на поставку.PDF
28 грудня 2018 09:10
10. Медичні книжки.pdf
28 грудня 2018 09:10
1. Тендерна пропозиція.PDF
28 грудня 2018 09:10
!Реєстр.PDF

Публічні документи

28 грудня 2018 10:07
тендер.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 10:03
Документи.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 13:43
трудовые книжки.rar
27 грудня 2018 13:43
мед книжки.rar
27 грудня 2018 13:43
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"

ТОВ фірма "Хазар" ЛТД

ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ "

ФОП "МЕДВЕДЄВА КАТЕРИНА ФРОЛІВНА "

ФОП Максименко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"
#38008870
Відхилено 197 000,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 15:38
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД
#22647877
Переможець 197 150,40
UAH з ПДВ
03 січня 2019 12:55

Документи

02 січня 2019 15:38
Електронний підпис
02 січня 2019 15:36
Протокол розгляду.pdf

Документи

03 січня 2019 12:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД
#22647877
197 150,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 12:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 15:40
Додатк. угода 8.pdf зміни до договору
18 березня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 15:19
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
18 березня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 15:28
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
16 березня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 13:46
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
24 січня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:23
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:26
Зміни від 26.12.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 10:54
Зміни від 06.12.19.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 10:53
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 11:26
Зміни від 23.10.19.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 12:13
Зміни від 17.04.19.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 08:52
Договор 1-19.pdf укладений
15 січня 2019 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%. Зменшення обсягів та суми договору
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 3.3. пункту III. Договору Сторони дійшли згоди зміни ціну за одиницю товару у бік збільшення, що призвело до зменшення обсягу закупівлі, у зв’язку з чим вирішили викласти Специфікацію (додаток № 1 до Договору 1/19 від 15 січня 2019 року) у новій редакції. У зв’язку зі зміною обсягу закупівлі зменшилась сума договору на 0,20 грн. та п.п. 3.1.пункту III. Ціна договору викласти в наступній редакції: «3.1.Ціна цього Договору 197 143,39 грн. (сто дев'яносто сім тисяч сто сорок три грн. 39 коп.),в тому числі ПДВ 32 857,23 грн. (тридцять дві тисячі вісімсот п’ятдесят сім грн. 23 коп.).». Відповідно до Постанови Національного банку України № 162 від 28.12.2018 року «Про затвердження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» внести зміни до п. ХІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у бік збільшення та зміни обсягу закупівлі товару у бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 0,03 грн, у зв"язку з округленням ПДВ, відповідно до видаткових накладних
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 10.3. Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року та внести відповідні зміни до п.10.1. та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2020 року, але в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.»
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п,5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п.10.3 Договору, продовжити дію Договору для закупівлі товарів на початок 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в Договорі та викласти п.1 Предмет договору в наступній редакції: "Учасник зобов'язується протягом 2019-2020 року поставити Замовникові, а Замовник - прийняти і оплатити хлібобулочні вироби за кодомДК 021-2015 15810000-9 Злібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, а саме: Хліб "Орлівський пшеничний", 1 г, батон "Ніва", а Замовник - прийняти і оплатити такі товари (надалі - Товар"). 2. Узвязку зі збільшенням обсягу закупівлі товару на 2020 рік вирішили внести зміни до Специфікації 3. Збільнити суму договору на 36 611,76 грн. та внести зміни відповідні до п.3 Ціна договору.
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі рішення ХХІІ сесії Харківської обласної ради VІІ скликання від 05 грудня 2019р №1133-VІІ Комунальний заклад охорони здоров’я Обласна дитяча клінічна лікарня №1 перетворена у КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ « ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» з усіма право наступними правами ,обов’язками та майном Комунального закладу охорони здоров’я Обласної дитячої клінічної лікарні№1».Відповідно, змінити в преамбулі та по тексту Договору №1/19 від 15 січня 2019р назву: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1». 2. Внести зміни до розділу 9. Юридичні адреси ,поштові та платіжні реквізити сторін. «Замовник» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» 61051, м. Харків, вул.. Клочківська, 337 А UA 268201720344320001003037974 в ДКСУ м. Київ код ЄДРПОУ 02003706 тел.. (057) 725 10 80 e-mail: odkb1@ukr.net Юридичні адреси та реквізити «Постачальника» залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 6 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди зменшити суму договору на 0,11 грн., у зв’язку з округленням ПДВ, відповідно до видаткових накладних та вирішили викласти Специфікацію (додаток № 1 до Договору 1/19 від 15 січня 2019 року) 2.У зв’язку зі зменшенням суми договору на 0,11 грн. п.п. 3.1.пункту III. ІДіна договору викласти в наступній редакції: «3.1.Ціна цього Договору 219 692,25 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто дві грн. 25 коп.),в тому числі ПДВ 36 615,37 грн. (тридцять шість тисяч шістсот п’ятнадцять грн. 37 коп.).»,
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 6 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди зменшити суму договору на 0,11 грн., у зв’язку з округленням ПДВ, відповідно до видаткових накладних та вирішили викласти Специфікацію (додаток № 1 до Договору 1/19 від 15 січня 2019 року) 2. У зв’язку зі зменшенням суми договору на 0,11 грн. п.п. 3.1.пункту III. ІДіна договору викласти в наступній редакції: «3.1.Ціна цього Договору 219 692,25 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто дві грн. 25 коп.),в тому числі ПДВ 36 615,37 грн. (тридцять шість тисяч шістсот п’ятнадцять грн. 37 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 219 692,25
UAH (в тому числі ПДВ 36 615,37 UAH)