Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва
Construction of a highway on the site between the street. O. Dovbusha and Brovarsky avenue in the Dnipro district of Kyiv
Construction of a highway on the site between the street. O. Dovbusha and Brovarsky avenue in the Dnipro district of Kyiv
Очікувана вартість
378 830 733,00 UAH
UA-2018-12-13-001839-c ● 26be92aeaa0848d58996242d9936cfb6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Corporation "Kyivavtodor" |
National ID: | 03359026 |
Contact point: |
Babenko Oleksandr Igerevich 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 11:39 |
Очікувана вартість: | 378 830 733,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 894 153,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1894000 UAH |
Publication date: | 13 грудня 2018 12:49 |
Enquiries until: | 04 січня 2019 21:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2019 21:00 |
Information
Estimated total value: | 378 830 733 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 894 154 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of a highway on the site between the street. O. Dovbusha and Brovarsky avenue in the Dnipro district of Kyiv
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2018 12:49 |
ТД - Буд. Довбуша.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміст тендерної пропозиції
Дата подання: 04 січня 2019 18:22
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:34
У п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації зазначено:
«- інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3 та Додатку 4; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі;»
Додаток 4 до ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт:» містить велику кількість сторінок та зроблений у вигляді таблиці, у зв’язку з наведеним просимо роз’яснити чи повинна кожна сторінка інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 бути виконана на фірмовому бланку, чи лише перша сторінка зазначеної інформації повинна виконуватися на фірмовому бланку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кожна сторінка
Проектно-кошторисна документація
Дата подання: 04 січня 2019 19:45
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:35
Надайте будь-ласка інформацію в якій годині та якого числа та якій кількості осіб можливо буде ознайомитись з проектно-кошторисною документацією? У відповіді просимо надати контактну особу та ії мобільний телефон, та вказати процедуру допуску до вашого офісу для ознайомлення з проектно-кошторисною документацією.
Відповідь: Ознайомитись з проектною документацією можливо 10.01.2019 з 16:00 до 17:00 в кількості 2 (двох) осіб.
Контактна особа – провідний інженер сектору проектування – Кірпа Юрій Михайлович, 093-894-64-90
Контактна особа – провідний інженер сектору проектування – Кірпа Юрій Михайлович, 093-894-64-90
Питання
Дата подання: 04 січня 2019 19:47
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:35
Скільки часу ви надаєте для ознайомлення з проектно-кошторисною документацією?
Відповідь: Ознайомитись з проектною документацією можливо 10.01.2019 з 16:00 до 17:00 в кількості 2 (двох) осіб.
Контактна особа – провідний інженер сектору проектування – Кірпа Юрій Михайлович, 093-894-64-90
Контактна особа – провідний інженер сектору проектування – Кірпа Юрій Михайлович, 093-894-64-90
Питання
Дата подання: 04 січня 2019 19:48
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:36
Чи є в складі проектно-кошторисною документації зведений кошторис, локальні кошториси?
Відповідь: Проектна документація розроблена відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та має в своєму складі, зокрема, зведений кошторис та локальні кошториси.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт.
Питання
Дата подання: 04 січня 2019 19:48
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:36
В якій програмі сформований проектний кошторис та чи надаєте ви можливість користуватися власною комп’ютерною технікою для вивчення проектно-кошторисної документації?
Відповідь: Кошторис складений в програмному забезпеченні АВК в останній версії.
Кошториси для ознайомлення Замовником не надаються (див. п.3).
Кошториси для ознайомлення Замовником не надаються (див. п.3).
Питання
Дата подання: 04 січня 2019 19:50
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:37
З якими саме документами проектно-кошторисної документації ви даєте ознайомитися всім зацікавленим особам?
Відповідь: Для ознайомлення потенційним учасникам надається документація, передбачена стадією «П».
Питання
Дата подання: 04 січня 2019 19:50
Дата відповіді: 10 січня 2019 09:37
Чи надаєте можливість взяти для детального вивчення копії проектно-кошторисної документації?
Відповідь: Проектна документація надається для ознайомлення виключно в приміщенні КК «Київавтодор». Копіювання в будь-якому вигляді не допускається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-13-001839-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД
", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 18:16
ВИМОГА
Пункт 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації зазначає, що «У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Із змісту наведеної вимоги витікає, що учасник процедури закупівлі, якщо він не планує залучати суб’єкта господарювання, як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також і у обсязі менше ніж 20 відсотків від наведеної вище вартості то такий учасник повинен надати сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Тобто і чинне законодавство, і сама тендерна документація передбачають відображення учасником тільки інформації , щодо суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пункт 1.5.3. Додатку 2 у редакції викладеній у Тендерній документації створює додаткову не передбачену законом підставу для відхилення тендерних пропозицій учасників які не планують залучати субпідрядників, вказане порушує принцип недискримінації учасників, викладений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.3. У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Розгорнути
Згорнути
Із змісту наведеної вимоги витікає, що учасник процедури закупівлі, якщо він не планує залучати суб’єкта господарювання, як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також і у обсязі менше ніж 20 відсотків від наведеної вище вартості то такий учасник повинен надати сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Тобто і чинне законодавство, і сама тендерна документація передбачають відображення учасником тільки інформації , щодо суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пункт 1.5.3. Додатку 2 у редакції викладеній у Тендерній документації створює додаткову не передбачену законом підставу для відхилення тендерних пропозицій учасників які не планують залучати субпідрядників, вказане порушує принцип недискримінації учасників, викладений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.3. У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 09:53
Дана вимога застосовується щодо субпідрядних організацій, яких Учасник планує залучити, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-12-13-001839-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД
", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 18:18
ВИМОГА
Як зазначено у абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до ТД «Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.»
Додаток 2 до Тендерної документації називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 закону» та містить у своєму складі, розділи, зокрема: «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю», «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)», «Підтвердження статусу платника податків», «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору»
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Таким чином, абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації у тому вигляді, як він викладений, порушує вимоги п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та суперечить п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації. До того ж, Додаток 2 містить весь перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, при цьому, зазначений перелік стосується в різних частинах резидентів та нерезидентів, юридичних осіб та фізичних осіб. Враховуючи те, що абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 не уточнює, які саме відомості потрібно надати щодо субпідрядника відповідно наведеного Додатку 2, то така невизначена вимога створює підстави для вільного трактування Замовником відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині залучення субпідрядника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, викладених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та може призвести до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.2. Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки.
Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Розгорнути
Згорнути
Додаток 2 до Тендерної документації називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 закону» та містить у своєму складі, розділи, зокрема: «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю», «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)», «Підтвердження статусу платника податків», «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору»
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Таким чином, абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації у тому вигляді, як він викладений, порушує вимоги п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та суперечить п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації. До того ж, Додаток 2 містить весь перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, при цьому, зазначений перелік стосується в різних частинах резидентів та нерезидентів, юридичних осіб та фізичних осіб. Враховуючи те, що абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 не уточнює, які саме відомості потрібно надати щодо субпідрядника відповідно наведеного Додатку 2, то така невизначена вимога створює підстави для вільного трактування Замовником відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині залучення субпідрядника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, викладених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та може призвести до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.2. Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки.
Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 09:53
Враховуючи складність об’єкту будівництва та розміщення в міській зоні з інтенсивним рухом транспорту, замовник вимагає документи, щодо субпідрядної організації, які вимагаються Додатком 2 тендерної документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога застосовується щодо субпідрядних організацій, яких Учасник планує залучити, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-12-13-001839-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД
", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 19:16
Вимога
У п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації зазначено: В процесі підготовки тендерної пропозиції, учасник має право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника у виробничому відділі, який є відповідальним за проведення процедури закупівлі.
Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 32 Тендерний комітет – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Виробничий відділ не є посадовою особою та не може бути відповідальним за процедуру закупівлі.
Згідно частини другої та третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, надає рівний доступ до інформації всім особам. Стаття 14 передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівлі. Замовник повинен був розмістити всю належну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками в електронну систему закупівель.
Замовник в Додатку 1, Додатку 1-1 вимагає від учасників підтвердження про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі та під час виконання робіт не матиме претензій з цього приводу до Замовника. Що саме входить до складу проектно-кошторисної документації Замовником не визначено та не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та видалити пункт 6 з Додатку 1, та пункт 5 з Додатку 1-1
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 32 Тендерний комітет – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Виробничий відділ не є посадовою особою та не може бути відповідальним за процедуру закупівлі.
Згідно частини другої та третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, надає рівний доступ до інформації всім особам. Стаття 14 передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівлі. Замовник повинен був розмістити всю належну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками в електронну систему закупівель.
Замовник в Додатку 1, Додатку 1-1 вимагає від учасників підтвердження про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі та під час виконання робіт не матиме претензій з цього приводу до Замовника. Що саме входить до складу проектно-кошторисної документації Замовником не визначено та не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та видалити пункт 6 з Додатку 1, та пункт 5 з Додатку 1-1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 09:41
Проектна документація розроблена відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт.
Враховуючи значний обсяг проектної документації, Замовник п. 3.2 Тендерної документації передбачив можливість ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією безпосередньо за адресою Замовника, у виробничо-технічному відділі, попередньо узгодивши зручний час для ознайомлення.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації у Замовника відсутні.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт.
Враховуючи значний обсяг проектної документації, Замовник п. 3.2 Тендерної документації передбачив можливість ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією безпосередньо за адресою Замовника, у виробничо-технічному відділі, попередньо узгодивши зручний час для ознайомлення.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації у Замовника відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-12-13-001839-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД
", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 19:36
Вимога
У п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації зазначено: В процесі підготовки тендерної пропозиції, учасник має право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника у виробничому відділі, який є відповідальним за проведення процедури закупівлі.
Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 32 Тендерний комітет – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Виробничий відділ не є посадовою особою та не може бути відповідальним за процедуру закупівлі.
Згідно частини другої та третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, надає рівний доступ до інформації всім особам. Стаття 14 передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівлі. Замовник повинен був розмістити всю належну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками в електронну систему закупівель.
Замовник в Додатку 1, Додатку 1-1 вимагає від учасників підтвердження про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі та під час виконання робіт не матиме претензій з цього приводу до Замовника. Що саме входить до складу проектно кошторисної документації Замовником не визначено та не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та розмістити в електронній системі закупівель проектно-кошторисну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 32 Тендерний комітет – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Виробничий відділ не є посадовою особою та не може бути відповідальним за процедуру закупівлі.
Згідно частини другої та третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, надає рівний доступ до інформації всім особам. Стаття 14 передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівлі. Замовник повинен був розмістити всю належну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками в електронну систему закупівель.
Замовник в Додатку 1, Додатку 1-1 вимагає від учасників підтвердження про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі та під час виконання робіт не матиме претензій з цього приводу до Замовника. Що саме входить до складу проектно кошторисної документації Замовником не визначено та не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та розмістити в електронній системі закупівель проектно-кошторисну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 09:41
Проектна документація розроблена відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт.
Враховуючи значний обсяг проектної документації, Замовник п. 3.2 Тендерної документації передбачив можливість ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією безпосередньо за адресою Замовника, у виробничо-технічному відділі, попередньо узгодивши зручний час для ознайомлення.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації у Замовника відсутні.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт.
Враховуючи значний обсяг проектної документації, Замовник п. 3.2 Тендерної документації передбачив можливість ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією безпосередньо за адресою Замовника, у виробничо-технічному відділі, попередньо узгодивши зручний час для ознайомлення.
Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації у Замовника відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-12-13-001839-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 24 січня 2019 19:12
ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
24 січня 2019 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (надалі за текстом іменується «Учасник») отримало повідомлення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) про відхилення тендерної пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», щодо закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва) - код за ДК 021:2015 - 45230000-8.
До зазначеного повідомлення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) прикладено Протокол розгляду тендерних пропозицій № 21/296-1 від 22.01.2019 (надалі за текстом іменується «Протокол») тендерного комітету КОМУНАЛЬНОЇ КОРПОРАЦІЇ «КИЇВАВТОДОР» (надалі за текстом іменується «Замовник»), ідентифікаційний код юридичної особи: 03359026.
Відповідно до Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника щодо участі у закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва) - код за ДК 021:2015 - 45230000-8, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Тендерний комітет Замовника у Протоколі зазначив наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено електронну банківську гарантію, яка не відповідає вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів в якій вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, яка не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів учасника та довідку про наявність парку машин та механізмів субпідрядника, з переліком машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом даної закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», вважає недостатньою аргументацію, зазначену в Протокол що розміщенний у повідомленні (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Частина 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи все вищевикладене та керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, та детально роз’яснити:
- у чому саме полягає невідповідність банківської гарантії, розміщеної Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації;
- яким чином тендерний комітет прийшов до висновку, що у сканованій довідці про наявність парку машин та механізмів, розміщеній Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та яким чином ця обставина впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника, нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника;
- у чому саме сканована довідка субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, розміщена Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
- яким чином Замовник встановив, що скановані довідки про наявність парку машин та механізмів учасника та субпідрядника, розміщені Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, містить перелік машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та де у тендерній документації зазначено перелік та кількість машин та механізмів який достатньо для забезпечення виконання проектних рішень.
Розгорнути
Згорнути
До зазначеного повідомлення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) прикладено Протокол розгляду тендерних пропозицій № 21/296-1 від 22.01.2019 (надалі за текстом іменується «Протокол») тендерного комітету КОМУНАЛЬНОЇ КОРПОРАЦІЇ «КИЇВАВТОДОР» (надалі за текстом іменується «Замовник»), ідентифікаційний код юридичної особи: 03359026.
Відповідно до Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника щодо участі у закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва) - код за ДК 021:2015 - 45230000-8, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Тендерний комітет Замовника у Протоколі зазначив наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено електронну банківську гарантію, яка не відповідає вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів в якій вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, яка не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів учасника та довідку про наявність парку машин та механізмів субпідрядника, з переліком машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом даної закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.
Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», вважає недостатньою аргументацію, зазначену в Протокол що розміщенний у повідомленні (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Частина 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи все вищевикладене та керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, та детально роз’яснити:
- у чому саме полягає невідповідність банківської гарантії, розміщеної Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації;
- яким чином тендерний комітет прийшов до висновку, що у сканованій довідці про наявність парку машин та механізмів, розміщеній Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та яким чином ця обставина впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника, нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника;
- у чому саме сканована довідка субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, розміщена Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
- яким чином Замовник встановив, що скановані довідки про наявність парку машин та механізмів учасника та субпідрядника, розміщені Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, містить перелік машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та де у тендерній документації зазначено перелік та кількість машин та механізмів який достатньо для забезпечення виконання проектних рішень.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2019 16:38
Питання:
- у чому саме полягає невідповідність банківської гарантії, розміщеної Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації;
Відповідь: термін дії банківської менше ніж 120 днів з дати рокриття.
Питання:
- яким чином тендерний комітет прийшов до висновку, що у сканованій довідці про наявність парку машин та механізмів, розміщеній Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та яким чином ця обставина впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника, нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника;
Відповідь: для підтвердження наявності даної техніки було надано договір в якому вказана лише одна позиція з двох.
Питання:
- у чому саме сканована довідка субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, розміщена Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
Відповідь: в стовпчику 4 довідки, надано не всю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.4.1 п. 1.4 додатку 2.
Питання:
- яким чином Замовник встановив, що скановані довідки про наявність парку машин та механізмів учасника та субпідрядника, розміщені Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, містить перелік машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та де у тендерній документації зазначено перелік та кількість машин та механізмів який достатньо для забезпечення виконання проектних рішень..
Відповідь: Тендерна документація містить Додаток 4 «Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт», яким передбачені, зокрема, роботи, що потребують наявності машин та механізмів. Для різних видів робіт потрібні різні види машин та механізмів. При вивченні наданих Учасником Довідок про наявність парку машин та механізмів (в тому числі Довідка субпідрядника), виявлено, що машин та механізмів, перелік яких надано в тендерній пропозиції Учасника, недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що, є предметом даної закупівлі.
- у чому саме полягає невідповідність банківської гарантії, розміщеної Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації;
Відповідь: термін дії банківської менше ніж 120 днів з дати рокриття.
Питання:
- яким чином тендерний комітет прийшов до висновку, що у сканованій довідці про наявність парку машин та механізмів, розміщеній Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та яким чином ця обставина впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника, нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника;
Відповідь: для підтвердження наявності даної техніки було надано договір в якому вказана лише одна позиція з двох.
Питання:
- у чому саме сканована довідка субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, розміщена Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації;
Відповідь: в стовпчику 4 довідки, надано не всю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.4.1 п. 1.4 додатку 2.
Питання:
- яким чином Замовник встановив, що скановані довідки про наявність парку машин та механізмів учасника та субпідрядника, розміщені Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, містить перелік машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та де у тендерній документації зазначено перелік та кількість машин та механізмів який достатньо для забезпечення виконання проектних рішень..
Відповідь: Тендерна документація містить Додаток 4 «Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт», яким передбачені, зокрема, роботи, що потребують наявності машин та механізмів. Для різних видів робіт потрібні різні види машин та механізмів. При вивченні наданих Учасником Довідок про наявність парку машин та механізмів (в тому числі Довідка субпідрядника), виявлено, що машин та механізмів, перелік яких надано в тендерній пропозиції Учасника, недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що, є предметом даної закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-13-001839-c.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 28 січня 2019 20:56
Дата подання: 28 січня 2019 20:56
СКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЯКІ ПОРУШУЮТЬ ВИМОГИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2019 19:24
Скарга відкликана скаржником
Причина: скаргу відкликано суб'єктом оскарження
Дата: 12 лютого 2019 09:28
Рішення від 31.01.2019 № 1049.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 19:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2019 № 1641.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 14:11
Рішення від 15.02.2019 № 1641.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 20:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 січня 2019
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" |
374 497 233,00
UAH з ПДВ
|
374 497 233,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
377 565 284,00
UAH з ПДВ
|
377 565 284,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" #36156238 |
Переможець |
374 497 233,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 10:00
|
Додаткова 10.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 10:14
|
Додаткова 9.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 10:54
|
Додаткова 8.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 14:47
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 14:13
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 11:51
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:59
|
Додаткрва 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:56
|
Додаткрва 3.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 16:15
|
Додаткрва 2.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 16:15
|
Додаткрва 2.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 16:15
|
23-10.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 15:27
|
Додаткрва 1.pdf | зміни до договору |
27 березня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2019 16:26
|
23-10.pdf | укладений |
14 березня 2019 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лінійний графік |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23-10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1. Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році відповідно до ПЕСР становлять: 26 446 200,00 грн. п.4.2. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.3. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 2. Зміна реквізитів Замовника та Виконавця в розділі XXII Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1 викласти в новій редакції: п. 4.1. Вартість фактично виконаних робіт у 2019 році становить: 26 295 677,42 грн.. 2. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. ДЦ не змінюється, є динамічною та складає: 374 497 233,00 грн. 2. Розділ IV в новій редакції: п. 4.1 Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2019 році становить: 26 295 677,42 грн. п. 4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2020 році відповідно до ПЕСР 2018-220, становить: 36 225 800,00 грн. п. 4.3. Зобовязання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. п. 4.4 Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетниї коштів. 3. Пункт 5.1 викласти в новій редакції, щодо авансування відповідно до постанови КМУ від 04.12. 2019 р. №1070. 4. У пункті 19.1 розділу XIX цифру 2020 замінити на 2021. 5. В розділі XXII змінено реквізити Замовника та Виконавця. 6. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Обсяги фінансування виконання робіт у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки, становлять: 36 225 800,00 грн 2. У зв’язку з відсутністю фінансування по об’єкту в повному обсязі, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», та враховуючи лист головного розпорядника коштів від 23.03.2020 № 053-4038, сторони погодили внести зміни в п.19.1 Договору, виклавши його в новій редвкції. 3. Внесено зміни до реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за договором залишається незмінною та становить: 374 497 233,00 грн 2. Обсяги фінансування робіт на січень - жовтень 2020 року відповідно до бюджетних призначень, становлять: 36 225 800,00 грн. 3. Сторони погодили нову редакцію Лінійного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти пункт 4.2 Договору в новій редакції: Обсяги фінансування робіт на січень – жовтень 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 81 103 800,00 грн. 2. Внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції. 3. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції: «Договірна ціна є динамічною та складає: 59 730 645,23 грн. (п’ятдесят дев’ять мільйонів сімсот тридцять тисяч шістсот сорок п’ять гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 9 955 107,54 грн., та включає всі витрати Виконавця пов’язані з виконанням умов Договору (Додаток № 1). Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пункти 4.1 та 4.2 Договору викласти в наступній редакції: 4.1. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2019 році становить: 26 295 677,42 грн. 4.2. Обсяги фінансування робіт на березень – грудень 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 33 434 967,81 грн. 3. Додаток 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції: «2.1. Договірна ціна є динамічною та складає: 52 113 472,06 грн. (п’ятдесят два мільйони сто тринадцять тисяч чотириста сімдесят дві гривні 06 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 8 685 578,67 грн., та включає всі витрати Виконавця пов’язані з виконанням умов Договору (Додаток № 1). Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пункти 4.1 та 4.2 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Вартість фактично виконаних робіт у 2019 році становить: 26 295 677,42 грн. (двадцять шість мільйонів двісті дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят сім грн. 42 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 4 382 612,90 грн. 4.2. Вартість фактично виконаних робіт у 2020 році, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становить: 25 817 794,64 грн. (двадцять п’ять мільйонів вісімсот сімнадцять тисяч сімсот дев’яносто чотири грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 4 302 965,77 грн. В тому числі: по рахунку «UA988201720344361006100042606» - 18 168 640,28 грн. (вісімнадцять мільйонів сто шістдесят вісім тисяч шістсот сорок грн. 28 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 3 028 106,71 грн.; по рахунку «UA118201720343270007000042606» - 7 649 154,36 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч сто п’ятдесят чотири грн. 36 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 1 274 859,06 грн.». 3. Додаток 1 до Договору – «Договірна ціна» та Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються, та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |