Хліб пшеничний, хліб житньо - пшеничний, батон
Очікувана вартість
3 818 000,00 UAH
UA-2018-12-13-001625-c 81b77f170b3646c1868619ed1317bc58
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26198169
Місцезнаходження замовника: 46001, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа замовника: Мельник Галина Степанівна
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 13:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 13:20
Початок аукціону: 02 січня 2019 13:34
Очікувана вартість: 3 818 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
184000 кілограми
Хліб пшеничний, хліб житньо - пшеничний, батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, м. Тернопіль, дошкільні навчальні заклади та навчально – виховні комплекси Управління освіти і науки Тернопільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 грудня 2018 18:14
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2018 18:13
Тендерна документація.docx
18 грудня 2018 11:12
Додаток 3.docx
13 грудня 2018 12:22
Додаток 5.docx
13 грудня 2018 12:22
Додаток 4.docx
13 грудня 2018 12:22
додаток 2.doc
13 грудня 2018 12:21
Додаток 1.docx
20 грудня 2018 18:14
Електронний цифровий підпис
18 грудня 2018 11:19
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2018 12:23
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2018 18:13
Тендерна документація.docx
13 грудня 2018 12:21
Тендерна документація.docx
18 грудня 2018 11:12
Додаток 3.docx
13 грудня 2018 12:22
Додаток 3.docx
13 грудня 2018 12:22
Додаток 5.docx
13 грудня 2018 12:22
Додаток 4.docx
13 грудня 2018 12:22
додаток 2.doc
13 грудня 2018 12:21
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000003 ● 41589468b9ed433f975048812b46260b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 10:57:53
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.02.2019 №9
Тернопіль


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.


Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.02.2019 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2018-12-13-001625-c від 13.12.2018 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація про усунення порушень

2019-03-11 17:11:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 26198169, Україна, Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Хліб пшеничний, хліб житньо - пшеничний, батон, 3818000UAH, 15810000-9, ДК021, 184000, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 81b77f170b3646c1868619ed1317bc58, 2018-12-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель: 1)Передбачення в річному плані процедури закупівлі; 2)Правильність вибору предмету закупівлі; 3)Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі; 4)Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї; 5)Розгляд та оцінка тендерних пропозицій; 6)Своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ФОП Габло Олена Степанівна, ФОП Корнієнко А. І., ТОВ «Агробізнес», СПД-ФО Хіта Іван Антонович, повідомлення про намір укласти договір, договір, додаткові угоди до договору. Аналізом оприлюдненої тендерної документації встановлено, що Замовником її складено з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), а саме : в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону, не оприлюднено перелік змін, внесених до проекту договору та до тендерної документації і не відображено у вигляді закреслених даних. Так, Замовником, 13.12.2018 оприлюднено тендерну документацію та додатки до неї, а 18.12.2018 оприлюднено Додаток 3 в новій редакції і 20.12.2018 оприлюднено тендерну документацію (із змінами) останньої редакції. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, Замовником визначено переможцем СПД-ФО Хіта Іван Антонович, 17.01.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір та 28.01.2019 укладено договір про закупівлю товару за №7 на суму 3 037 310,0 гривень. Аналізом тендерної пропозиції СПД-ФО Хіта Іван Антонович встановлено, що ним не подано окремих документів як це передбачено тендерною документацією, а саме : - на виконання пункту 1 додатку 1до тендерної документації Учасником не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль марки MERCEDES-BENZ державний номер ВО 88 89 АТ, який зазначений у листі власних транспортних засобів; - на виконання вимог додатку 2 до тендерної документації не надано копії експертних висновків харчової продукції дійсних на дату розкриття; - всупереч вимогам додатку 3 до тендерної документації в проекті договору про закупівлю заповнено загальну вартість договору; - всупереч пункту 1 розділу 3 тендерної документації кожному документу не присвоєні назви згідно його найменування та окремі документи містять нечіткі, розмиті місця. Виходячи з вищенаведеного пропозиція СПД-ФО Хіта Іван Антонович не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовником, відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію СПД-ФО Хіта Іван Антонович., 01 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що: - тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу другого частини другої статті 23 Закону; - в порушення пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію СПД-ФО Хіта Іван Антонович. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), дотримання законодавства при відхиленні пропозицій ФОП Габло Олена Степанівна, ФОП Корнієнко А. І., ТОВ «Агробізнес», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, підстав внесення змін до договору та оприлюднення повідомлень про їх внесення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2019-04-08 09:39:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА" 2 728 380,00
UAH з ПДВ
2 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Корнієнко А І 3 007 980,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Агробізнес" 2 858 160,00
UAH з ПДВ
2 715 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хіта Іван Антонович 3 056 400,00
UAH з ПДВ
3 037 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 18:14
sign.p7s
27 грудня 2018 18:08
освіта О С.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 17:12
sign.p7s
27 грудня 2018 17:09
освіта 2.pdf
27 грудня 2018 17:09
освіта 1.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 09:12
sign.p7s
28 грудня 2018 09:10
ВО Міської ради док.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 10:28
sign.p7s
22 січня 2019 10:19
1.jpeg
18 січня 2019 16:03
sign.p7s
18 січня 2019 15:52
довідка судимість
18 січня 2019 15:52
довідка про податки
18 січня 2019 15:52
довідка судимість
18 січня 2019 15:51
довідка про податки
18 січня 2019 15:51
Ціна
18 січня 2019 15:51
довідка про податки
27 грудня 2018 15:34
sign.p7s
27 грудня 2018 15:33
освіта.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАБЛО ОЛЕНА СТЕПАНІВНА"
#2922003789
Відхилено 2 699 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 19:30
ФОП Корнієнко А І
#3493201343
Відхилено 2 700 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 17:21
ТОВ Агробізнес"
#30915832
Відхилено 2 715 252,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 15:16
ФОП Хіта Іван Антонович
#2627009891
Переможець 3 037 310,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:07

Документи

09 січня 2019 19:30
sign.p7s
09 січня 2019 19:29
5.PDF
02 січня 2019 14:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 січня 2019 17:18
sign.p7s
15 січня 2019 17:16
23.pdf

Документи

16 січня 2019 15:16
sign.p7s

Документи

17 січня 2019 15:05
sign.p7s
17 січня 2019 15:05
32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хіта Іван Антонович
#2627009891
3 037 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 15:05
sign.p7s
17 січня 2019 15:05
32.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 січня 2019 10:28
7.pdf укладений
29 січня 2019 10:27
sign.p7s укладений
04 квітня 2019 15:26
розірвання договору.pdf укладений
04 квітня 2019 15:23
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2019 10:04
додаток.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 10:03
sign.p7s зміни до договору
29 січня 2019 10:46
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 січня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 608 697,51
UAH
Причини розірвання договору: З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Актуальні тендери

До пошуку