Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 для друку
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-12-13-001070-c db7db2a279d84937b1d45239299f4a92
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дьохтярьова Ольга Олександрівна

380975432116 buh1@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42369175
Місцезнаходження: 02068, Україна , місто Київ обл., Київ, Степана Олійника буд.21
Контактна особа: Дьохтярьова Ольга Олександрівна
380975432116
buh1@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 18 грудня 2018 12:56
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Папір А4 для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Папір А4 для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, місто Київ, Київ, Степана Олійника, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018  —  26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 грудня 2018 09:30
Дата відповіді: 14 грудня 2018 09:44
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: які саме аналоги ви маєте на увазі?

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 грудня 2018 16:17
Коментар щодо відміни: У зв'язку із зміною технічних характеристик