Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Комп’ютерне обладнання» (Принтери, картриджі).
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2018-12-13-001057-a ● 64fcdab676a14884a72d12e3ba8ebe5e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ЦПМСД "Ювілейний" РМР |
Код ЄДРПОУ: | 03068582 |
Місцезнаходження: | 33024, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова 3 |
Контактна особа: |
Лясковець Олена Ігорівна +380362258273 yuvileiny@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 17:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 17:35 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2018 15:51 |
Очікувана вартість: | 161 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Canon i-SENSYS LBP212dw (2221C006AA)+USB cable
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Макарова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Додатковий картридж 052
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Макарова, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2018 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2018 17:30 |
ДОГОВІР.docx | |
13 грудня 2018 17:30 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 грудня 2018 09:17
Дата відповіді: 14 грудня 2018 10:28
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до п. 6.3. наказу «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) передбачає, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
П. 6.4. Порядку передбачає, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного в оголошенні до предмета закупівлі зазначена інформація про закупівлю, а також документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України.
Відповідно до п. 6.3. наказу «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) передбачає, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
П. 6.4. Порядку передбачає, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного в оголошенні до предмета закупівлі зазначена інформація про закупівлю, а також документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 16:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
133 887,00
UAH з ПДВ
|
133 887,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
144 545,40
UAH з ПДВ
|
144 545,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
154 440,00
UAH з ПДВ
|
152 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
155 957,40
UAH з ПДВ
|
152 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
153 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" |
159 700,00
UAH з ПДВ
|
154 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
159 980,00
UAH з ПДВ
|
154 439,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" #32881326 |
Переможець |
133 887,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2018 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.rar | укладений |
27 грудня 2018 12:25
|