Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Любарський психоневрологічний інтернат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188406 |
Місцезнаходження: | 13121, Україна , Житомирська обл., село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки |
Контактна особа: |
Тендерний Комітет +380414793803 0414793803@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 435 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 353,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2018 16:01 |
Тендерна документація Мясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-14-000028 ● 99e651c50a81476e88fa6b6bdb2fd180
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2019 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2019
№2
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2019 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-12-13-001021-b від 13.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол розгляду питання про усунення порушення додається.
2019-01-25 11:43:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуті шляхом відміни процедури закупівель
2019-01-28 12:03:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Трохимчук В.В. |
385 101,00
UAH з ПДВ
|
358 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Полінкевич Євген Олегович |
416 474,40
UAH з ПДВ
|
359 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Т.В.К.Сервіс |
417 945,00
UAH з ПДВ
|
417 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Трохимчук В.В. #2929004809 |
Переможець |
358 990,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 14:35
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 січня 2019 16:23 |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відмінена в зв’язку з неможливістю усунення зазначених порушень в результатах моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та у відповідності з Законом України «Про публічні закупівлі», Стаття 30, п. 1 |
25 січня 2019 16:22
|
Протокол |