Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо яловичина
Очікувана вартість
430 500,00 UAH
UA-2018-12-13-000930-b e88685ac2ae44fbbb363f0b99446eb4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобзєва Наталія Іванівна

+380385445675 sk-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25889776
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Ессенська 2
Контактна особа: Кобзєва Наталія Іванівна
+380385445675
sk-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 15:30
Початок аукціону: 02 січня 2019 12:03
Очікувана вартість: 430 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг
М'ясо яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2018 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 15:27
ТД яловичина 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-13-000930-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Деражня-Агро", Код ЄДРПОУ:39362358
Дата подання: 03 січня 2019 16:59
Скарга
ТОВ «Деражня-Агро» повідомляє що пропозиція ФОП Касприк Людмила Петрівна не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно вимог п. 10 Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати копію паспорту. У складі тендерної пропозиції ФОП Касприк Людмила Петрівна надано копію паспорту. Однак, зазначений документ наданий не в повному обсязі, відсутня сторінки 8-11 та 14-16. Тобто, учасником не надано відповідний документ із всією інформацією, яка вимагалася згідно п. 10 Додатку 3 тендерної документації. Оскільки Замовником вимагалося надання повного документу (копія паспорту), а не окремих його сторінок, тендерна пропозиція ФОП Касприк Людмила Петрівна не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вище наведене, на думку ТОВ «Деражня-Агро», Замовник вчинив дії, спрямовані на надання переваги певним суб’єктам господарювання, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Касприк Людмила Петрівна, на підставі п. 4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ідентичної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 5431-р/пк-пз від 06.06.2018)
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Замовником, не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Касприк Людмила Петрівна, грубо порушено норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
У випадку не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звертатися до органу оскарження – Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2019 13:12
Доброго дня! Повідомляємо Вас, що згідно вимог п.10 Додатку 3 до тендерної документації учасники (фізичні особи) дійсно в складі тендерної пропозиції повинні надати копію паспорта , без обов’язкової вимоги до сторінок.
У складі тендерної пропозиції ФОП Касприк Людмили Петрівни надано копію паспорта із вказаною інформацією в повному обсязі необхідної для ідентифікації фізичної особи та не потребує додаткових копій пустих сторінок паспорта. Отже, в даному випадку, відсутність копій пустих сторінок 8-11 та 14-16 не є підставою для відхилення тендерної пропозиції та відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовником забезпечується дотримання норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, не допускається використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, не вчиняються дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції, а також забезпечується неухильне дотримання принципу здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Касприк Людмила Петрівна 297 500,00
UAH з ПДВ
209 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Деражня-Агро" 364 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Омельчук Микола Васильович 427 000,00
UAH з ПДВ
427 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 20:27
Тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2018 20:27
Документи.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 15:31
пропозиція.rar

Публічні документи

27 грудня 2018 18:32
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2018 18:32
Технічні умови.pdf
27 грудня 2018 18:32
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Касприк Людмила Петрівна

ТОВ "Деражня-Агро"

ФОП Омельчук Микола Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Касприк Людмила Петрівна
#2001722281
Переможець 209 999,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 15:40

Документи

03 січня 2019 15:40
Електронний підпис
03 січня 2019 15:38
4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Касприк Людмила Петрівна
#2001722281
209 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 15:40
Електронний підпис
03 січня 2019 15:38
4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 08:16
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 15:13
ДУ.jpg зміни до договору
08 липня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 11:55
ДУ яловичина.jpg зміни до договору
29 травня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 12:26
ДУ яловичина.jpg зміни до договору
11 травня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 13:40
ДУ (яловичина).jpg зміни до договору
29 березня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 14:21
002.jpg зміни до договору
05 березня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 11:57
договір яловичина.rar укладений
17 січня 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 209 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 999,83 UAH)