Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15860000-4 – Кава, чай та супутня продукція (Чай чорний в асортименті, напій кавовий розчинний)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-12-13-000807-b 441ed032a4cb4ad1acf55b5e58e93e27
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляховець Ольга Миколаївна

+380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відмінені процедури закупівлі «Відкриті торги»: UA-2018-11-06-000329-b, UA-2018-11-05-001232-а.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 15:00
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 кг
чай чорний крупнолистовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
1000 кг
напій кавовий розчинний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Тендерна документація

13 грудня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 14:53
протокол засідання чай.pdf
13 грудня 2018 14:53
протокол переговорів чай.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "БАЗИС"
#14231737
Переможець 255 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 15:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "БАЗИС"
#14231737
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:08
чай 685.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 12:48
685 1.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:05
дог.685.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6.2. Місце поставки Товару - підпорядковані заклади дошкільної і загальної середньої освіти, доповнити: "КЗ ЗДО №3 - вул.Незалежності, 54 А"
Номер договору про закупівлю: 685
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 685
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 226 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 832,00 UAH)