Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод(водовідведення) каналізаційні послуги)
Очікувана вартість
295 392,00 UAH
UA-2018-12-13-000791-b 6fb2824e0a8b47709a7f28e83fb0f454
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Тетяна Валентинівна

+380412486247 sashanpc2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний протитуберкульозний диспансер Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Савчук Тетяна Валентинівна
+380412486247
sashanpc2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 16:19
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
315 м.куб
Послуги з відведення стічних вод(водовідведення) каналізаційні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Велика Бердичівська,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
33685 м.куб
Послуги з відведення стічних вод(водовідведення) каналізаційні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

13 грудня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Житомирводоканал"Житомирської міської ради
#03344065
Переможець 295 392,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Житомирводоканал"Житомирської міської ради
#03344065
295 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:24
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:48
25 1.jpeg зміни до договору
21 грудня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 16:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:07
Підписаний договір укладений
29 грудня 2018 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни на 7819.60 грн. (сім тисяч вісімсот девятнадцять гривень 60 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 287 572,40
UAH (в тому числі ПДВ 47 928,73 UAH)