Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for freight and passenger-transport vehicles
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Меліхова 7655811,+380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Мазка Світлана +380501694974 tender_sme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMON ENTERPRISE "MANAGEMENT ON REPAIR AND OPERATION OF AUTOSYLES" DNIPROVSKY CITY COUNCIL |
National ID: | 03341641 |
Contact point: |
Nina Melixova 7655811,+380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Additional contacts: |
Мазка Світлана +380501694974 tender_sme@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 31 652 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 316 521,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 13 грудня 2018 09:58 |
Enquiries until: | 22 січня 2019 21:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2019 21:00 |
Information
Estimated total value: | 31 652 110 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 316 521 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2019 08:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2019 08:15 |
тендерная докум Зі змінами.doc | |
25 січня 2019 08:15 |
Зміни ТД.docx | |
18 січня 2019 17:50 |
ЗМІНИ.docx | |
11 січня 2019 13:53 |
Зміни ТД.docx | |
13 грудня 2018 09:58 |
ЗАПЧАСТИ ДОГОВІР.docx |
25 січня 2019 08:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 січня 2019 08:15 |
тендерная докум Зі змінами.doc
|
||||||||||||
25 січня 2019 08:15 |
Зміни ТД.docx
|
||||||||||||
18 січня 2019 17:50 |
ЗМІНИ.docx
|
||||||||||||
11 січня 2019 13:53 |
Зміни ТД.docx
|
||||||||||||
13 грудня 2018 09:58 |
ЗАПЧАСТИ ДОГОВІР.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 12 лютого 2019 23:32
Дата подання: 11 лютого 2019 11:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-12-000038 ● f30540e57f94438cab12cbd3f5acc854
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 17:17 |
12.03.2019 № 56
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-12 17:46:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
1. Чому умови тендерної документації (п.4 р.ІІІ) щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника торгів не відповідають вимогам п.10 ч.2 ст.22 Закону (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)?
2. 1. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-15 16:23:52
Відповідь на зауваження при здійсненні моніторінгу
У межах проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c),
стосовно питання, щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій), повідомляю про таке:
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 затверджена примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги, згідно якої
Примірна тендерна документація містить, зокрема:
- обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
- і зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У частині 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ закупівлі товару, а саме закупівлі «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) зазначено таке: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений у оголошені про проведення тендеру». Таким чином, Замовником встановлено чітке посилання щодо зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не порушує вимоги чинного законодавства;
Стосовно питання щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника торгів не відповідають вимогам п.10 ч.2 ст.22 Закону (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)? повідомляю про таке:
В затвердженій тендерній документації Замовника зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не порушує вимоги п.10 ч.2 ст.22 Закону « Про публічні закупівлі « (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-18 12:38:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
Поясніть чому станом на 18.03.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу відсутні результати електронного аукціону, дата та час проведення якого зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2018-12-13-000486-c, а саме: 06.03.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-18 16:45:48
Відповідь на звернення
Закупівля відмінена рішенням тендерного комітету №129 від 18.03.2019
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОМТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ТІМЧЕНКО ОЛЬГА ГЕОРГІЇВНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-h |
Коментар щодо відміни: | рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-р/пк-пз . |
18 березня 2019 16:51
|
Протокол №129.pdf |
Дата відміни: | 18 березня 2019 16:53 |
Коментар щодо відміни: | рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-р/пк-пз від 04.03.2019р. |
18 березня 2019 16:53
|
Електронний підпис |
18 березня 2019 16:52
|
Протокол №129.pdf |