Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів
Spare parts for freight and passenger-transport vehicles
Очікувана вартість
31 652 110,00 UAH
UA-2018-12-13-000486-c e93ece0e15d54044aebe24632e3859c0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Мазка Світлана
+380501694974
tender_sme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMON ENTERPRISE "MANAGEMENT ON REPAIR AND OPERATION OF AUTOSYLES" DNIPROVSKY CITY COUNCIL
National ID: 03341641
Contact point: Nina Melixova
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Additional contacts: Мазка Світлана
+380501694974
tender_sme@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 21:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:00
Очікувана вартість: 31 652 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316 521,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 13 грудня 2018 09:58
Enquiries until: 22 січня 2019 21:00
Complaints submission until: до 28 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 лютого 2019 21:00

Information

Estimated total value: 31 652 110 UAH including VAT
Minimal lowering step: 316 521 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47045 одиниця
Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Шинна,28.
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Spare parts for freight and passenger-transport vehicles
CPV: 34330000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 08:15
тендерная докум Зі змінами.doc
25 січня 2019 08:15
Зміни ТД.docx
18 січня 2019 17:50
ЗМІНИ.docx
11 січня 2019 13:53
Зміни ТД.docx
13 грудня 2018 09:58
ЗАПЧАСТИ ДОГОВІР.docx
25 січня 2019 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 08:15
тендерная докум Зі змінами.doc
18 січня 2019 17:50
18 01 2019 року тендерная докум Зі змінами.doc
11 січня 2019 13:53
тендерная докум Зі змінами.doc
10 січня 2019 15:46
тендерная докум Запчастини (1) 10 01 2019.doc
13 грудня 2018 09:58
тендерная докум Запчастини.doc
25 січня 2019 08:15
Зміни ТД.docx
18 січня 2019 17:50
ЗМІНИ.docx
11 січня 2019 13:53
Зміни ТД.docx
10 січня 2019 15:46
Зміни ТД.docx
13 грудня 2018 09:58
ЗАПЧАСТИ ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 28 грудня 2018 14:46
Дата відповіді: 30 грудня 2018 18:40
Доброго дня, шановний Замовнику. Уточніть, будь ласка, до якого автомобілю потрібні запчастини за пунктами специфікації: 67) Скло двері праве 68) Скло двері ліве 72) Лобове скло
Відповідь: Доброго дня! Самоскид на базі Ford Cargo.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-13-000486-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СП ТАТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257391
Дата подання: 12 лютого 2019 23:32
Оскарження результатів прекваліфікації.
Скарга на рішення Замовника торгів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 11:06
Рішення від 14.02.2019 № 1571 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 11:06
Рішення від 04.03.2019 № 2323.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 20:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінити процедуру закупівлі - ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-13-000486-c.
Дата виконання рішення замовником: 18 березня 2019 16:43
Номер скарги: UA-2018-12-13-000486-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОМТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:36607326
Дата подання: 11 лютого 2019 11:25
скарга
скарга на рішення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2019 17:47
Рішення від 14.02.2019 № 1566.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2019 17:47
Рішення від 04.03.2019 № 2321.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 20:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПРОМТРЕЙД» за процедурою закупівлі - ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-13-000486-c
Дата виконання рішення замовником: 18 березня 2019 16:42

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 23:32
Скарга.pdf
12 лютого 2019 23:32
Платіжне дорученя.pdf

Документи подані замовником

18 березня 2019 16:43
Протокол №129.pdf

Документи подані скаржником

11 лютого 2019 11:24
платіжне доручення.pdf
11 лютого 2019 11:24
скарга.pdf

Документи подані замовником

18 березня 2019 16:42
Протокол №129.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000038 ● f30540e57f94438cab12cbd3f5acc854
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.03.2019 № 56

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-12 17:46:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
1. Чому умови тендерної документації (п.4 р.ІІІ) щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника торгів не відповідають вимогам п.10 ч.2 ст.22 Закону (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)?
2. 1. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Пояснення щодо прийнятого рішення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-15 16:23:52

Відповідь на зауваження при здійсненні моніторінгу

У межах проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c),
стосовно питання, щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій), повідомляю про таке:

Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 затверджена примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги, згідно якої
Примірна тендерна документація містить, зокрема:
- обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
- і зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У частині 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ закупівлі товару, а саме закупівлі «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) зазначено таке: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений у оголошені про проведення тендеру». Таким чином, Замовником встановлено чітке посилання щодо зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не порушує вимоги чинного законодавства;
Стосовно питання щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника торгів не відповідають вимогам п.10 ч.2 ст.22 Закону (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)? повідомляю про таке:

В затвердженій тендерній документації Замовника зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не порушує вимоги п.10 ч.2 ст.22 Закону « Про публічні закупівлі « (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-18 12:38:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини до вантажних та вантажопасажирських транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-000486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», аналізуючи інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель Prozorro, виникли питання, які потребують пояснень, а саме:
Поясніть чому станом на 18.03.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу відсутні результати електронного аукціону, дата та час проведення якого зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2018-12-13-000486-c, а саме: 06.03.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-18 16:45:48

Відповідь на звернення

Закупівля відмінена рішенням тендерного комітету №129 від 18.03.2019


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-12-13-000486-ce93ece0e15d54044aebe24632e3859c0
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОМТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ТІМЧЕНКО ОЛЬГА ГЕОРГІЇВНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 лютого 2019 17:09
Протокол №50.pdf
07 лютого 2019 17:09
Електронний підпис

Документи

07 лютого 2019 17:12
Протокол №51.pdf
07 лютого 2019 17:12
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 16:00
стор. 327-369 квал.частина.pdf
01 лютого 2019 16:00
стор. 192-241 техн.частина.pdf
01 лютого 2019 16:00
стор. 242-271 техн.частина.pdf
01 лютого 2019 16:00
стор. 272-301 техн.частина.pdf
01 лютого 2019 16:00
стор. 107-166 квал.частина.pdf
01 лютого 2019 16:00
стор. 302-326 квал.частина.pdf
01 лютого 2019 16:00
стор. 167-191 квал.частина.pdf

Документи

07 лютого 2019 17:17
Протокол №53.pdf
07 лютого 2019 17:17
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 20:24
копія статуту.pdf
01 лютого 2019 20:01
видаткові накладні.pdf
01 лютого 2019 20:01
Реєстр.pdf
01 лютого 2019 18:03
ЭДРПОУ та фін.звіт.pdf
01 лютого 2019 18:03
Техпаспорт копія.pdf
01 лютого 2019 18:03
ст 36.pdf
01 лютого 2019 18:03
ст 17.pdf
01 лютого 2019 18:03
середньоринкові.pdf
01 лютого 2019 18:03
свідоцтво ПДВ-.pdf
01 лютого 2019 18:03
санкции.pdf
01 лютого 2019 18:03
Реєстр.pdf
01 лютого 2019 18:03
проект договору.pdf
01 лютого 2019 18:03
переможець.pdf
01 лютого 2019 18:03
наказ на директора.pdf
01 лютого 2019 18:03
МТ База.pdf
01 лютого 2019 18:03
ліцензування.pdf
01 лютого 2019 18:03
лист відгук.pdf
01 лютого 2019 18:03
копія паспорту.pdf
01 лютого 2019 18:03
код доступу.pdf
01 лютого 2019 18:03
забруднення.pdf
01 лютого 2019 18:03
достовірна інформація.pdf
01 лютого 2019 18:03
довідки з банку.pdf

Документи

07 лютого 2019 17:14
Протокол №52.pdf
07 лютого 2019 17:15
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 18:43
стор 271-273 довідки банк.pdf
01 лютого 2019 18:43
стор 244-270 кваліфікація.pdf
01 лютого 2019 18:43
стор 243 - витяг з ПДВ.pdf
01 лютого 2019 18:43
стор 107-140 кваліфікація.pdf
01 лютого 2019 18:43
реєстр.pdf

Документи

07 лютого 2019 17:19
Протокол №54.pdf
07 лютого 2019 17:19
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 19:27
ст19-21 повноваження.pdf
01 лютого 2019 19:27
ст18 ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП ТАТА ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОМТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС"

ФОП "ТІМЧЕНКО ОЛЬГА ГЕОРГІЇВНА"

ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" Документи
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 20:24
копія статуту.pdf
01 лютого 2019 20:01
видаткові накладні.pdf
01 лютого 2019 20:01
Реєстр.pdf
01 лютого 2019 18:03
ЭДРПОУ та фін.звіт.pdf
01 лютого 2019 18:03
Техпаспорт копія.pdf
01 лютого 2019 18:03
ст 36.pdf
01 лютого 2019 18:03
ст 17.pdf
01 лютого 2019 18:03
середньоринкові.pdf
01 лютого 2019 18:03
свідоцтво ПДВ-.pdf
01 лютого 2019 18:03
санкции.pdf
01 лютого 2019 18:03
Реєстр.pdf
01 лютого 2019 18:03
проект договору.pdf
01 лютого 2019 18:03
переможець.pdf
01 лютого 2019 18:03
наказ на директора.pdf
01 лютого 2019 18:03
МТ База.pdf
01 лютого 2019 18:03
ліцензування.pdf
01 лютого 2019 18:03
лист відгук.pdf
01 лютого 2019 18:03
копія паспорту.pdf
01 лютого 2019 18:03
код доступу.pdf
01 лютого 2019 18:03
забруднення.pdf
01 лютого 2019 18:03
достовірна інформація.pdf
01 лютого 2019 18:03
довідки з банку.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 19:27
ст19-21 повноваження.pdf
01 лютого 2019 19:27
ст18 ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС"

ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-h
Період оскарження
Коментар щодо відміни: рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-р/пк-пз .
Документи:
18 березня 2019 16:51
Протокол №129.pdf
Виконано
Дата відміни: 18 березня 2019 16:53
Коментар щодо відміни: рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2323-р/пк-пз від 04.03.2019р.
Документи:
18 березня 2019 16:53
Електронний підпис
18 березня 2019 16:52
Протокол №129.pdf