Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та меблі медичного призначення різні
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2018-12-13-000320-a 86c8a192a7974219af7a941cacca5a85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козел Володимир

+380992580598 Bal.CKRL49@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА КЛІНІЧНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003793
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25
Контактна особа: Козел Володимир
+380992580598
Bal.CKRL49@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 14:19
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

кушетка оглядова, ростомір та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
кушетка оглядова, ростомір та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Партизанська. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 11:59
ТД кушетка оглядова16.11.2018 р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-13-000320-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 10 січня 2019 16:32
Вимога
Рішенням Тендерного комітету Замовника, офрмленого протоколом № 626 від 10 січня 2019 року тендерна пропозиція ФОП Мельник П.І. (надалі - Скаржник) була відхилена через те, що надані у складі Тендерної пропозиції Скаржника сертифікати не відповідають вимогам Тендерної документації.
Дане рішення Замовника є абсолютно незаконним та таким, що прийняте з порушеням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", що підтверджується наступним.
Відповідно до вимог Тендерної документації з даної закупівлі учасники у складі документації своїх тендерних пропозицій повині були надати сертифікати відповідності на продукції, що пропонується ними у даній закупівлі.
На виконання даних вимог ФОП Мельник П.І. надав у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності від 11.08.2016 № UA 80092-12-16, виданий ДП "Науковий центр превентивної токсикології, , харчової та хімічної безпеки ім. академіка Л.І. Медведя МОЗ України" на ім"я ДП "Компанія "ЗАПОВІТ" - виробнику товару, що пропонувався Скаржником. Також Скаржником був наданий сертифікат ISO 13485:2003, виданий на ім"я ДП "Компанія ЗАПОВІТ". Дані сертифікати відповідності підтверджують відповідність продукції вимогам ДСТУ ISO 13485:2005 "Вироби медичні. Система управління якістю . Вимоги щодо регулювання якістю ISO 13485:2003".
Пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації з даної закупівлі встановлена вимога щодо обов"язкової реєстрації сетифікатів відповідності на продукцію в Міністерстві охорони здоров"я України.
Наданий Скаржником сертифікат відповдності вианий органом оцінки відповідності, що входить в системууправління МОЗ України та зареєстрований у його реєстрі.
Таким чином, надані Скаржником сертифікати відповідності повністю відповідають вимогам Тендерної документації.
Більш того, дане вердження Скаржника підтверджується також тим, що абсолютно ідетичні сертифікати відповідності були надані іншим учасником даних торгів ФОП Водопян О.В., тендерна пропозиція якої, відповідно до протоколу Тендерного комітету Замовника від 10.01.2019 № 627 визнана такою, що повністю відповідає вимогам тендерної окументації.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" основними принципами проведення публічних закупівель є, зокрема, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також максимальна економія та ефективність.
В даному випадку, Замовник з двох тендерних пропозицій, що містять ідентичні сертифікати відповідності, відхилив пропозицію учасника, що дав найнижчу ціну, через невідповідність наданих сертифікатів вимогам тендерної документації, водночас визнавши переможцем іншого учасника, який запропонував більшу ціну, надавши при цьому у складі своєї пропозиції сертифікати відповідності аналогічні тим, що стали причиною для відхилення пропозиції Скаржника.
Тим самим Замовник явно порушив вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", надваши необгрунтовано та незаконно перевагу учаснику, який запропонував більшу ціну.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на допущене Замовником даних торгів порушення положень Закону України "Про публічні закупівлі",
ВИМАГАЄИО:
- усунути допущені порушення чинного законодавства України про публічні закупівлі;
- протокол засідання Тендерного комітету Замовника від 10.01.2019 № 626 скасувати;
- визнати переможцем торгів ФОП Мельник П.І
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 08:38
Добрий день. Якщо Ви вкажете на якій сторінці документації є в переліку кушетка, ростомір, стіл пеленальний, то тендерний комітет розгляне оскарження. а так залишаємо без розгляду?
Номер вимоги: UA-2018-12-13-000320-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 11 січня 2019 16:25
Вимога
В протоколі про відхилення Тендерної пропозиції ФОП Мельник П.І. зазначено, що вказана тендерна пропозиція підлягає відхиленню, оскільки «надані сертифікати відповідності на товар, що не відповідають тендерній документації.»
В тексті наданих сертифікатів відповідності міститься інформація щодо видів продукції, відповідність якої вимогам ДСТУ ISO 13485:2005 "Вироби медичні. Система управління якістю . Вимоги щодо регулювання якістю ISO 13485:2003" даний сертифікат підтверджує.
Так, зокрема, наданий ФОП Мельник П.І. сертифікат відповідності від 11.08.2016 № UA 80092-12-16, виданий щодо продукції «Меблі корпусні медичні код ДКПП 33.10.20.
До вказаного коду, відповідно до змісту Державного класифікатора продукції та послуг, який знаходиться у вільному доступі, відносяться наступні види продукції: столи операційні, столи для огляду, лікування, масажу; ліжка лікарняні з механічними пристроями; носилки та носилки на колесах для хворих ; крісла стоматологічні, необладнані, крісла перукарські та аналогічні з пристроями для обертання, повороту, підіймання та наклону, деталі до них; столи, шафи, призначені спеціально для інструментів, перев'язувального матеріалу, спеціальні візки і т. ін
Предметом даної закупівлі є кушетки, столик пеленальний та ростомір, тобто продукція, що міститься в переліку товарів, визначених державним класифікатором продукції та послуг за кодом 33.10.20.
Отже те, що наданий ФОП Мельник П.І. сертифікат відповідності стосується предмету закупівлі, підтверджується самим цим сертифікатом та Державним класифікатором продукції та послуг, доступ до якого є, повторюємо, вільним.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, з огляду на зміст ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та приймаючи до уваги наявність вільного доступу до державного реєстру, що містить інформацію про коди класифікації продукції, які зазначені у сертифікаті відповідності, наданому ФОП Мельник П.І., у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельник П.І. з підстав невідповідності наданого ним сертифікату вимогам Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, повторно прошу скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельник П.І., оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 10.01.2019 № 626.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 16:41
Як правило до сертифіката відповідності є додатки з переліком. Чому Ви не прикріплюєте?
Номер вимоги: UA-2018-12-13-000320-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 14 січня 2019 17:53
повтона вимога
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Як вбачається з аналізу вказаної норми чинного законодавства України, документом про відповідність може бути будь-який з документів, зазначений у наведеному переліку.
Таким чином, сертифікат відповідності сам по собі є належним підтвердженням відповідності продукції вимогам діючих державних стандартів, і надання разом з ним інших документів про відповідність, в тому числі декларацій, не є обов’язковим, а відсутність таких документів не може бути підставою для визнання сертифікату недійсним.
Також і в самому текст наданого сертифікату відповідності відсутні посилання на будь-які додатки, що мають додаватися до нього.
Повторно звертаємо увагу на те, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника була невідповідність наданих ним сертифікатів умовам тендерної документації. При цьому надані іншим учасником аналогічні сертифікати відповідності були визнані тендерним комітетом Замовника такими, що відповідають його вимогам.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на відповідність наданих сертифікатів вимогам чинного законодавства України, з метою дотримання встановленого ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу максимальної економії та ефективності, а також з огляду на те, що тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною, прошу переглянути прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельник П.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2019 09:10
Ще раз про сертифікацію. Чому в одних є додатки до сертифікату з переліком меблів, а в інших нема ? На офіційному сайті ДП "Компанія Заповіт" немає таких меблів. Наш запит до виробника ( вих.№ 32 від 04.01.2019 р.) по сьогоднішній день без відповіді, тому ми вважаємо, що надання гарантійного листа на меблі, яких не виготовляють , це питання не до нас.
Номер вимоги: UA-2018-12-13-000320-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 15 січня 2019 10:39
Вимога на рішення про визнання Переможця
Повний зміст вимоги наданий у документі, що додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2019 08:56
Ще раз роздрукували сертифікати, надані ФОП Мельник П.І. та ФОП Водопян О.А., порівняли. Ніякої аналогії.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ 32 481,00
UAH з ПДВ
32 481,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Водопян Олена Анатоліївна 38 990,00
UAH з ПДВ
38 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івахненко К.О. 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 10:59
Електронний підпис
26 грудня 2018 10:59
Технічні вимоги.zip
26 грудня 2018 10:59
Пропозиція.pdf
26 грудня 2018 10:59
Кваліфікація.zip
26 грудня 2018 10:59
Відповідність вимогам.zip

Публічні документи

18 січня 2019 15:29
Довідка налоговая
16 січня 2019 13:32
Довідка МВС
16 січня 2019 13:32
Щодо ліцензії
22 грудня 2018 12:59
Щодо права підпису.pdf
22 грудня 2018 12:59
Щодо матер-техн бази.pdf
22 грудня 2018 12:59
Щодо ліцензії.pdf
22 грудня 2018 12:58
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2018 12:58
Столик СП.xls
22 грудня 2018 12:58
Скан паспорт полный.pdf
22 грудня 2018 12:58
Сертифікати2.rar
22 грудня 2018 12:58
Сертифікати 1.rar
22 грудня 2018 12:58
РПВ-2000 паспорт.pdf
22 грудня 2018 12:58
Проект договору.pdf
22 грудня 2018 12:58
Паспорт КС.xls
22 грудня 2018 12:58
Не притягувався.pdf
22 грудня 2018 12:58
Держ.реєстрація.pdf
22 грудня 2018 12:58
Гарантійний лист 1.jpg
22 грудня 2018 12:58
Вытяг ЕДР 23.11.18.pdf
22 грудня 2018 12:58
Відповідно до ст. 17.pdf
22 грудня 2018 12:58
Антикорупц.программа.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 15:16
Ивахненко документы .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ

ФОП Водопян Олена Анатоліївна

ФОП Івахненко К.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ
#2100011294
Відхилено 32 481,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 14:03
ФОП Водопян Олена Анатоліївна
#2439500663
Переможець 38 990,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 15:32

Документи

10 січня 2019 14:03
Електронний підпис
10 січня 2019 14:02
протокол №626.jpg
02 січня 2019 14:46
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

10 січня 2019 14:05
Електронний підпис
10 січня 2019 14:05
протокол №627.jpg
10 січня 2019 14:05
лист № 67.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Водопян Олена Анатоліївна
#2439500663
38 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2019 14:05
Електронний підпис
10 січня 2019 14:05
протокол №627.jpg
10 січня 2019 14:05
лист № 67.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 14:52
дог. № 10 (2).jpg укладений
22 січня 2019 14:51
дог. № 10.jpg укладений
22 січня 2019 14:51
дог. № 10 (5).jpg укладений
22 січня 2019 14:51
дог. № 10 (4).jpg укладений
22 січня 2019 14:51
дог. № 10 (3).jpg укладений
22 січня 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 38 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 498,33 UAH)