Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

:Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2018-12-13-000292-b 391e0e4c79eb4ec9985ef99add8ed070
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Наталія Миколаївна

380972378718 k-bosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кам'янка-Бузької районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144708
Вебсайт: http://osvitakambuz.at.ua/
Місцезнаходження: 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Івана Франка,14
Контактна особа: Романюк Наталія Миколаївна
380972378718
k-bosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами ,якщо заміна попереднього постачальника(виконавця робіт,надавача послуг)може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру,пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (Послуги з організації шкільного харчування)

Тендерна документація

13 грудня 2018 11:02
повідомлення про намір укласти договір ЛОТ 1 Кекош.docx
13 грудня 2018 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000017 ● ab51dcab079944f3b8afaf380b527c5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2019 № 62

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-13-000292-b 13.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-22 15:44:05

Про надання письмового пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (Послуги з організації шкільного харчування)» (ДК 021:2015: 55500000-5-Послуги їдалень та кейтерингові послуги (ID: UA-2018-12-13-000292-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
По Лоту 1.
1. Обґрунтуйте проведення переговорної процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування» не у відповідності до частини 1 статті 2 Закону № 922 та укладання договору з ФОП Кекош Г.М.?
2. Надати документальне обґрунтування, в чому полягає несумісність чи виникнення проблем технологічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, при надані послуг їдалень іншими суб’єктами господарювання (вказати назви таких постачальників)?
По Лоту 2.
1. Обґрунтуйте проведення переговорної процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування» не у відповідності до частини 1 статті 2 Закону № 922 та укладання договору з ТЗВП «Інес»?
2. Надати документальне обґрунтування, в чому полягає несумісність чи виникнення проблем технологічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, при надані послуг їдалень іншими суб’єктами господарювання (вказати назви таких постачальників)?
3. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
По Лоту 3
1. Обґрунтуйте проведення переговорної процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування» не у відповідності до частини 1 статті 2 Закону № 922 та укладання договору з СТ «Оксамит»?
2. Надати документальне обґрунтування, в чому полягає несумісність чи виникнення проблем технологічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, при надані послуг їдалень іншими суб’єктами господарювання (вказати назви таких постачальників)?
3. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Начальник Р.КРОЛЯК

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-05-15 16:47:30

пояснення

Розглянувши запит про надання письмового пояснення щодо результатів моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015:55500000-5-Послуги їдалень та кейтерингові послуги (ID: UA-2018-12-13-000292-b), відділ освіти Кам’янка-Бузької РДА пояснює наступне: організація надання освітніх послуг закладами освіти району відбувається протягом періоду, що називається навчальним роком і починається 01 вересня відповідного року та завершується 30 червня наступного року. При цьому процес навчання учнівської молоді у зазначений період здійснюється на плановій, безперервній основі, за винятком періодів канікул. Під час здійснення навчального процесу навчальні заклади, відповідно до вимог чинного законодавства зобов’язані забезпечувати можливість прийняття їжі учнями. Відповідно до засад ринкових відносин, мінімізації впливу держави у господарську діяльність та забезпечення високої якості послуг харчування, прийнято рішення про здійснення закупівлі таких послуг у суб’єктів господарювання, які спеціалізуються та мають можливості надання такого виду послуг. В той же час, навчальні заклади, будучи неприбутковими організаціями, та перебуваючи у державній чи комунальній власності здійснюють свою діяльність за рахунок відповідних бюджетних призначень на той чи інший період. Бюджетний період при цьому розпочинається задовго до початку навчального року – 01 січня і закінчується задовго до закінчення навчального року – 31 грудня. У зв’язку з цим закупівля послуг харчування учнівської молоді здійснюється виходячи із наявних бюджетних призначень на той чи інший період, який, практично ніколи не співпадає із початком та закінченням бюджетного року. Бюджетні призначення залежать від наявності реальних надходжень до бюджету відповідного рівня та відповідного рішення розпорядника коштів. Протягом періоду бюджетного року ця цифра може суттєво змінюватись, впливаючи таким чином на суму закупівлі. В той же час, обов’язки із забезпечення учнів можливістю прийняття їжі необхідно виконувати безперервно під час усього навчального року. У зв’язку з цим протягом 2018 року склалась наступна практика здійснення закупівлі послуг організації шкільного харчування: на початку бюджетного року здійснювалась закупівля згаданих послуг на другу половину навчального року (виходячи з наявних бюджетних призначень). В подальшому, з метою забезпечення надання послуг харчування, до завершення бюджетного року, прийнято рішення про подальшу закупівлю цих же послуг у цього ж постачальника (виходячи з бюджетних призначень на ту частину бюджетного року, що залишилась). Здійснити закупівлю одразу на увесь період бюджетного року у 2018 році не видавалось можливим, виходячи з обставин, які описано вище. Назвати інших постачальників послуг харчування на території району за територіями відповідних лотів не видається за можливе, виходячи з того, що відділ освіти Кам’янка-Бузької РДА не володіє базою реєстрації тих чи інших суб’єктів господарювання, а може дізнатись про наявність таких виключно виходячи з переліку суб’єктів господарювання, які виявили бажання взяти участь у тій чи іншій процедурі проведення публічної закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про виконаня договору- опубліковано

2019-05-15 16:48:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (Послуги з організації шкільного харчування): Добротвірська ЗОШ І-ІІІ ст.,Стародобротвірська ЗОШ І-ІІІ ст.,Сілецька ЗОШ І-ІІ ст.Незнанівський НВК ЗОЗ І-ІІ ст-ДЗ,Полоничнівський НВК ЗОЗ І-ІІ ст-ДЗ).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 112 692,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6859 шт
Послуги їдалень та кейтерингові послуги, (Послуги з організації шкільного харчування) :(Добротвірська ЗОШ І-ІІІ ст.,Стародобротвірська ЗОШ І-ІІІ ст.,Сілецька ЗОШ І-ІІ ст.Незнанівський НВК ЗОЗ І-ІІ ст-ДЗ,Полоничнівський НВК ЗОЗ І-ІІ ст-ДЗ).
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Ів.Франка,14
Дата доставки: 14 грудня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП " Кекеш Г.М."
#3231706443
Переможець 112 692,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП " Кекеш Г.М."
#3231706443
112 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 17:19
tmpC147.pdf укладений
26 грудня 2018 17:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 112 692,00
UAH з ПДВ