Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо яловиче котлетне охолоджене; М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене; М’ясо свинина крупний шмат охолоджене; Філе куриці охолоджене; Кури І категорії заморожені; Печінка яловича
Очікувана вартість
917 500,00 UAH
UA-2018-12-12-003952-c ● c7ad830999874de88647fa6949d87f40
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 імені Максима Савченка Сумської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21108486 |
Вебсайт: | http://kussh7savchenka.wix.com |
Місцезнаходження: | 40020, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Лесі Українки 23 |
Контактна особа: |
Олена Крупецьких +380660814058 sumyschool7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 917 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 835,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловиче котлетне охолоджене; М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене; М’ясо свинина крупний шмат охолоджене; Філе куриці охолоджене; Кури І категорії заморожені; Печінка яловича)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
М’ясо яловиче котлетне охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кілограм
М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кілограм
М’ясо свинина крупний шмат охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3200 кілограм
Філе куриці охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
700 кілограм
Кури І категорії заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
800 кілограм
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2018 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2018 15:38 |
ТД — зміни.doc | |
19 грудня 2018 15:38 |
Перелік змін.docx |
19 грудня 2018 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2018 15:38 |
ТД — зміни.doc
|
|||
19 грудня 2018 15:38 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-12-003952-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2435204023
Дата подання: 08 січня 2019 17:57
Оскарження.
Тендерна документація ФОП Сергієнок В.І., не відповідає вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 10:20
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації було підтверджено відповідність тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником. Відтак, тендерний комітет не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович.
Номер вимоги: UA-2018-12-12-003952-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2435204023
Дата подання: 09 січня 2019 13:54
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації,відсутні документи, акти перевірки складів,,санпаспорта на авто,мікробіологічні дослідження на товар.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 17:16
1. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
У разі здійснення санітарної обробки транспортних засобів спеціалізованою організацією – учасник у складі пропозиції конкурсних торгів надає копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює санітарну обробку транспортних засобів, учасником надаються наступні документи:
…
- акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (перевірка складів).
ФОП Сергієнко Володимир Іванович виконав вимогу тендерної документації про надання копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Відтак інша частина вимоги до учасника не застосовується, оскільки санітарна обробка транспортних засобів учасника здійснюється спеціалізованою організацією.
2. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- результати санітарно-мікробіологічного дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на БГКП, сальмонели, лістерії);
- протоколи випробування на дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики).
В складі тендерної документації ФОП Сергієнко Володимир Іванович міститься копія експертного висновку № 002983 п/18 від 09.11.2018 року; копія експертного висновку № 002982 п/18 від 08.11.2018 року; копія експертного висновку № 527 від 08.10.2018; копія експертного висновку № 004155 п/18 від 04.12.2018 року на м’ясо з результатами санітарно-мікробіологічного дослідження та дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики. Відтак вказані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.
3. Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами не вимагався для учасників санітарна обробка транспортних засобів яких здійснюється спеціалізованою організацією. (Див. п. 1 відповіді).
4. Саттями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закони України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016 р., встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.17 р. втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.03.2018 № 02/1206 та листа ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 11.07.2017 № 01-27/3517 санітарні паспорти на транспортні засоби не видаються.
У разі здійснення санітарної обробки транспортних засобів спеціалізованою організацією – учасник у складі пропозиції конкурсних торгів надає копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює санітарну обробку транспортних засобів, учасником надаються наступні документи:
…
- акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (перевірка складів).
ФОП Сергієнко Володимир Іванович виконав вимогу тендерної документації про надання копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Відтак інша частина вимоги до учасника не застосовується, оскільки санітарна обробка транспортних засобів учасника здійснюється спеціалізованою організацією.
2. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- результати санітарно-мікробіологічного дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на БГКП, сальмонели, лістерії);
- протоколи випробування на дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики).
В складі тендерної документації ФОП Сергієнко Володимир Іванович міститься копія експертного висновку № 002983 п/18 від 09.11.2018 року; копія експертного висновку № 002982 п/18 від 08.11.2018 року; копія експертного висновку № 527 від 08.10.2018; копія експертного висновку № 004155 п/18 від 04.12.2018 року на м’ясо з результатами санітарно-мікробіологічного дослідження та дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики. Відтак вказані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.
3. Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами не вимагався для учасників санітарна обробка транспортних засобів яких здійснюється спеціалізованою організацією. (Див. п. 1 відповіді).
4. Саттями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закони України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016 р., встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.17 р. втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.03.2018 № 02/1206 та листа ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 11.07.2017 № 01-27/3517 санітарні паспорти на транспортні засоби не видаються.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
839 036,00
UAH з ПДВ
|
839 036,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна |
876 970,00
UAH з ПДВ
|
876 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА |
917 100,00
UAH з ПДВ
|
917 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гуков С.В. |
917 500,00
UAH з ПДВ
|
917 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Рішення скасоване |
839 036,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 15:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Відхилено |
839 036,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 15:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063 |
Відхилено |
876 970,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 15:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА #2435204023 |
Переможець |
917 100,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 19:54
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 19:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 19:51
|
ду косінова.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2019 12:13
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 12:04
|
Договір 29.01.2019.pdf | укладений |
29 січня 2019 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Суму договору зменшити на 128544,грн. Сума договору 686716,00 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |