Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо яловиче котлетне охолоджене; М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене; М’ясо свинина крупний шмат охолоджене; Філе куриці охолоджене; Кури І категорії заморожені; Печінка яловича
Очікувана вартість
917 500,00 UAH
UA-2018-12-12-003952-c c7ad830999874de88647fa6949d87f40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Крупецьких

+380660814058 sumyschool7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 імені Максима Савченка Сумської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 21108486
Вебсайт: http://kussh7savchenka.wix.com
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Лесі Українки 23
Контактна особа: Олена Крупецьких
+380660814058
sumyschool7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 12:00
Очікувана вартість: 917 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловиче котлетне охолоджене; М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене; М’ясо свинина крупний шмат охолоджене; Філе куриці охолоджене; Кури І категорії заморожені; Печінка яловича)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
М’ясо яловиче котлетне охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кілограм
М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кілограм
М’ясо свинина крупний шмат охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3200 кілограм
Філе куриці охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
700 кілограм
Кури І категорії заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
800 кілограм
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 15:38
ТД — зміни.doc
19 грудня 2018 15:38
Перелік змін.docx
19 грудня 2018 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 15:38
ТД — зміни.doc
12 грудня 2018 17:26
ТД.doc
19 грудня 2018 15:38
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-12-003952-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2435204023
Дата подання: 08 січня 2019 17:57
Оскарження.
Тендерна документація ФОП Сергієнок В.І., не відповідає вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2019 10:20
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації було підтверджено відповідність тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником. Відтак, тендерний комітет не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович.
Номер вимоги: UA-2018-12-12-003952-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2435204023
Дата подання: 09 січня 2019 13:54
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації,відсутні документи, акти перевірки складів,,санпаспорта на авто,мікробіологічні дослідження на товар.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 17:16
1. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
У разі здійснення санітарної обробки транспортних засобів спеціалізованою організацією – учасник у складі пропозиції конкурсних торгів надає копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює санітарну обробку транспортних засобів, учасником надаються наступні документи:

- акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (перевірка складів).
ФОП Сергієнко Володимир Іванович виконав вимогу тендерної документації про надання копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Відтак інша частина вимоги до учасника не застосовується, оскільки санітарна обробка транспортних засобів учасника здійснюється спеціалізованою організацією.

2. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками:
- результати санітарно-мікробіологічного дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на БГКП, сальмонели, лістерії);
- протоколи випробування на дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики).
В складі тендерної документації ФОП Сергієнко Володимир Іванович міститься копія експертного висновку № 002983 п/18 від 09.11.2018 року; копія експертного висновку № 002982 п/18 від 08.11.2018 року; копія експертного висновку № 527 від 08.10.2018; копія експертного висновку № 004155 п/18 від 04.12.2018 року на м’ясо з результатами санітарно-мікробіологічного дослідження та дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики. Відтак вказані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.

3. Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами не вимагався для учасників санітарна обробка транспортних засобів яких здійснюється спеціалізованою організацією. (Див. п. 1 відповіді).

4. Саттями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закони України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016 р., встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.17 р. втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.03.2018 № 02/1206 та листа ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 11.07.2017 № 01-27/3517 санітарні паспорти на транспортні засоби не видаються.

Документи подані скаржником

09 січня 2019 13:54
оскарження

Документи

11 січня 2019 17:16
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 839 036,00
UAH з ПДВ
839 036,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 876 970,00
UAH з ПДВ
876 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА 917 100,00
UAH з ПДВ
917 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуков С.В. 917 500,00
UAH з ПДВ
917 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2019 21:06
Документи переможця
27 грудня 2018 23:19
мясокомбінат оренда.pdf
27 грудня 2018 23:19
цінова.pdf
27 грудня 2018 23:19
технічка.pdf
27 грудня 2018 23:19
сан обробка (2).jpg
27 грудня 2018 23:19
сан обробка (1).jpg
27 грудня 2018 23:19
рахунок12.11.pdf
27 грудня 2018 23:19
про відповідність.pdf
27 грудня 2018 23:19
про аналогічний.pdf
27 грудня 2018 23:19
проект.pdf
27 грудня 2018 23:19
Про сан паспорти.pdf
27 грудня 2018 23:19
позичкова12.11.pdf
27 грудня 2018 23:19
мат база.pdf
27 грудня 2018 23:19
ліцензування.pdf
27 грудня 2018 23:18
гарант лист довкілля.pdf
27 грудня 2018 23:18
відгук кочергіна.pdf
27 грудня 2018 23:18
24.копія холод.pdf
27 грудня 2018 23:18
26 мед книжки.pdf
27 грудня 2018 23:18
25 працівники.pdf
27 грудня 2018 23:18
20 довіреність ман.jpg
27 грудня 2018 23:18
19 тех паспорт ман.jpg
27 грудня 2018 23:18
25 вакууматор.pdf
27 грудня 2018 23:18
8.потужності.pdf
27 грудня 2018 23:18
8.договір сан обробки.pdf
27 грудня 2018 23:18
8..стаття 17 вся.pdf
27 грудня 2018 23:18
6.полтавська школа все.pdf
27 грудня 2018 23:18
1. установчі нові.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 19:42
паспорт (2).jpg
27 грудня 2018 19:42
паспорт (5).jpg
27 грудня 2018 19:42
паспорт (4).jpg
27 грудня 2018 19:42
паспорт (6).jpg
27 грудня 2018 19:42
паспорт (1).jpg
27 грудня 2018 19:42
паспорт (3).jpg
27 грудня 2018 19:42
податок (1).jpg
27 грудня 2018 19:42
податок (2).jpg
27 грудня 2018 19:42
код.jpg
27 грудня 2018 19:42
виписка (2).jpg
27 грудня 2018 19:42
виписка (1).jpg

Публічні документи

22 січня 2019 10:49
Довідки
26 грудня 2018 17:34
7 школа Суми.rar

Публічні документи

22 грудня 2018 12:15
7.1.rar
22 грудня 2018 12:15
7.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА

ФОП Гуков С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Рішення скасоване 839 036,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 839 036,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 876 970,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
#2435204023
Переможець 917 100,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:44

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 січня 2019 17:57
Електронний підпис
02 січня 2019 17:55
4. Протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 січня 2019 15:35
Електронний підпис
17 січня 2019 15:33
5. Протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 січня 2019 15:36
Електронний підпис
17 січня 2019 15:36
6. Протокол.pdf

Документи

17 січня 2019 15:44
Електронний підпис
17 січня 2019 15:38
7. Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОСІНОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
#2435204023
917 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 15:44
Електронний підпис
17 січня 2019 15:38
7. Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:54
ду 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:51
ду косінова.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 09:27
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 12:13
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 січня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 12:04
Договір 29.01.2019.pdf укладений
29 січня 2019 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Детально в Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Суму договору зменшити на 128544,грн. Сума договору 686716,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 686 716,00
UAH (в тому числі ПДВ 114 452,67 UAH)