Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
5 100,00 UAH
UA-2018-12-12-003733-c cb68131a80524fe6ad5561c064bb22e9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Зінченко

+380954341085 pervomayskyy.kharkiv@legalaid.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Первомайський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 40295861
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Свято-Миколаївська, буд 4
Контактна особа: Надія Зінченко
+380954341085
pervomayskyy.kharkiv@legalaid.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2018 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2018 17:30
Очікувана вартість: 5 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Свято-Миколаївська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 грудня 2018 09:53
Дата відповіді: 13 грудня 2018 13:01
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не допускаються . Характеристика принтера додана до оголошення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій