Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС
Equipment for retrofitting of polar cranes of RNPP
Очікувана вартість
390 882 240,00 UAH
UA-2018-12-12-002906-c 327b841ff51b4a8cb35c51f16aa695d1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Apatyev Olexandr
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 11:11
Очікувана вартість: 390 882 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390 882,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3908822.4 UAH
Publication date: 12 грудня 2018 15:44
Enquiries until: 14 квітня 2019 11:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 390 882 240 UAH including VAT
Minimal lowering step: 390 882 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Equipment for retrofitting of polar cranes of RNPP
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 20 липня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 13:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:49
ТД - 6108-13.doc
16 квітня 2019 13:49
Додаток 2 - інформ про тех характ-13.docx
16 квітня 2019 13:49
6108 - перелік ЗТД-13.doc
09 квітня 2019 14:21
6108 - перелік ЗТД-12.doc
05 квітня 2019 11:10
6108 - перелік ЗТД-11.doc
28 березня 2019 15:31
6108 - перелік ЗТД-10.doc
28 березня 2019 15:31
Додаток 3 - проект догоору-10.doc
19 березня 2019 17:20
6108 - перелік ЗТД-9.doc
15 березня 2019 15:36
6108 - перелік ЗТД-8.doc
11 березня 2019 11:59
6108 - перелік ЗТД-7.doc
04 березня 2019 15:54
6108- перелік ЗТД-6.doc
26 лютого 2019 15:38
6108 -перелік ЗТД-5.doc
04 лютого 2019 16:26
6108 -перелік ЗТД-4.doc
29 січня 2019 15:21
6108 -перелік ЗТД-3.doc
09 січня 2019 14:22
6108 -перелік ЗТД-2.doc
03 січня 2019 13:39
6108-перелік ЗТД-1.doc
12 грудня 2018 15:41
Додаток 5 - ТВ.pdf
12 грудня 2018 15:41
Додаток 4 - ТВ.pdf
12 грудня 2018 15:41
Додаток 8 - митні платежі.docx
12 грудня 2018 15:41
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
12 грудня 2018 15:41
Додаток 6 - досвід виконання.docx
12 грудня 2018 15:41
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
12 грудня 2018 15:41
6108--витяг.pdf
12 грудня 2018 15:41
6108 - procurement notice.docx
16 квітня 2019 13:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 15:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 11:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 15:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 15:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:49
ТД - 6108-13.doc
09 квітня 2019 14:21
ТД - 6108-12.doc
05 квітня 2019 11:10
ТД - 6108-11.doc
28 березня 2019 15:31
ТД - 6108-10.doc
19 березня 2019 17:20
ТД - 6108-9.doc
15 березня 2019 15:36
ТД - 6108-8.doc
11 березня 2019 11:59
ТД - 6108-7.doc
04 березня 2019 15:54
ТД - 6108-6.doc
26 лютого 2019 15:38
ТД - 6108-5.doc
04 лютого 2019 16:26
ТД - 6108-4.doc
29 січня 2019 15:21
ТД - 6108-3.doc
09 січня 2019 14:22
ТД - 6108-2.doc
12 грудня 2018 15:41
ТД - 6108.doc
16 квітня 2019 13:49
Додаток 2 - інформ про тех характ-13.docx
03 січня 2019 13:39
Додаток 2 - інформ про тех характ-1.docx
12 грудня 2018 15:41
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
16 квітня 2019 13:49
6108 - перелік ЗТД-13.doc
09 квітня 2019 14:21
6108 - перелік ЗТД-12.doc
05 квітня 2019 11:10
6108 - перелік ЗТД-11.doc
28 березня 2019 15:31
6108 - перелік ЗТД-10.doc
28 березня 2019 15:31
Додаток 3 - проект догоору-10.doc
26 лютого 2019 15:38
Додаток 3 - проект догоору-5.pdf
12 грудня 2018 15:41
Додаток 3 -проект договору.pdf
19 березня 2019 17:20
6108 - перелік ЗТД-9.doc
15 березня 2019 15:36
6108 - перелік ЗТД-8.doc
11 березня 2019 11:59
6108 - перелік ЗТД-7.doc
04 березня 2019 15:54
6108- перелік ЗТД-6.doc
26 лютого 2019 15:38
6108 -перелік ЗТД-5.doc
04 лютого 2019 16:26
6108 -перелік ЗТД-4.doc
29 січня 2019 15:21
6108 -перелік ЗТД-3.doc
09 січня 2019 14:22
6108 -перелік ЗТД-2.doc
03 січня 2019 13:39
6108-перелік ЗТД-1.doc
12 грудня 2018 15:41
Додаток 5 - ТВ.pdf
12 грудня 2018 15:41
Додаток 4 - ТВ.pdf
12 грудня 2018 15:41
Додаток 8 - митні платежі.docx
12 грудня 2018 15:41
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
12 грудня 2018 15:41
Додаток 6 - досвід виконання.docx
12 грудня 2018 15:41
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
12 грудня 2018 15:41
6108--витяг.pdf
12 грудня 2018 15:41
6108 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Изменение условий оплаты
Дата подання: 17 грудня 2018 21:14
Дата відповіді: 20 грудня 2018 11:58
Наша компания-нерезидент много лет сотрудничает с АЭС Украины и мира, имеет множество проектных решений, патентов, изобретений, направленных на модернизацию кранов кругового действия для обеспечения безопасности, требований МАГАТЭ, совре-менной модернизации кранов, которая в том числе позволяет говорить о продлении сро-ков работы энергоблоков Украины. Мы имеем более 80 лет опыта в области проектиро-вания, производства и доставки тяжелых, специализированных кранов грузоподъемно-стью до 600 тонн. Производство собственной продукции гарантирует высочайшую надежность и качество. 12.12.2018 г. На сайте государственной системы ProZorro была опубликована ин-формация о предстоящей закупке оборудования для реконструкции кранов кругового действия для ОП РАЭС), закупка UA-2018-12-12-002906-c. Условиями предстоящего договора поставки, а также тендерной документацией предусмотрено, что оплата товара производится Заказчиком путем перечисления средств в течение 120-ти рабочих дней с момента поставки, при условии надлежащим образом оформленной таможенной декларации и положительных результатов проведения входно-го контроля первого и второго этапов, что подтверждается соответствующими актами и ярлыком на пригодную продукцию. Авансовых платежей договором не предусмотрено. Указанные условия договора, закупки ставят его стороны в крайне неравноправ-ное положение и дискриминируют участников. Согласно объявленным условиям По-ставщик обязан инвестировать огромные средства в производство оборудования для мо-дернизации крана кругового действия для ОП РАЭС, доставить его (оплатив все тамо-женные пошлины), провести шеф-монтаж и только после успешного принятия в эксплуа-тацию в течении 120 дней проводится оплата. Заказчик же при этом не несет никаких финансовых затрат, рисков до момента принятия оборудования в эксплуатацию. Более того, Заказчик не несет практически никакой ответственности в случае несоблюдения им условий договора, отсутствует банковская гарантия Заказчика. Всё это делает договор слишком рискованным для Поставщиков, даже для Поставщиков с мировым именем! Согласно ч. 4 ст. 22 закона Украины «О публичных закупках» от 25.12.2015 №922-VIII, тендерная документация не должна содержать требований, которые ограничивают конкуренцию и приводят к дискриминации участников. В связи с изложенным выше мы просим внести изменения в тендерную докумен-тацию, а именно в условия оплаты, предусмотрев в ней авансирование поставки обору-дования, например, в следующем виде: «Оплата по Договору осуществляется следующим образом: 20% авансовый платеж при подписании договора, 30% после утверждения чер-тежей, 30% после покупки крупных составляющих, 10% в начале шеф-монтажа, 10% по-сле успешного введения в эксплуатацию оборудования. Каждый следующий этап оплаты по Договору согласно этому пункту проводится после подтверждения Поставщиком це-левого использования средств, полученных по предыдущему этапу. Безопасность плате-жей для сторон, как это принято на международном уровне для таких крупных проектов, подтверждается безотзывным аккредитивом. Все компании Европы и мира работают исключительно в таком формате в дли-тельных проектах – частичное авансирование поставки оборудования при подписании договора, остальные части оплачиваются в процессе его производства, на разных логиче-ских этапах, параллельно отчитываясь Заказчику о выполненных работах, произведенном оборудовании, выполненных работах. Указанные же условия поставки оборудования по закупке UA-2018-12-12-002906-c являются уникальными, не имеющими аналогов в мире! Такие условия крайне ограничивают конкуренцию, дискриминируют участни-ков, лишают ГП НАЭК «Энергоатом» возможности обеспечить поставку на ОП РАЭС качественного, сверхточного оборудования европейского производителя, которое будет установлено и протестировано дипломированными инженерами, имеющими огромный опыт проведения таких работ по всему миру!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Предметом закупівлі є обладнання для модернізації крана мостового кругової дії енергоблоку ВВЕР-1000. Обладнання відноситься до систем важливих для безпеки АЕС та відповідно до НП 306.2.141-2008 класифікується як елементи нормальної експлуатації, що відносяться до 2 класу безпеки.
З врахуванням вимог до продукції СВБ, Замовником у ТД передбачено проведення розрахунків після проведення відповідних процедур приймання (ВК1;ВК2) на складі Кінцевого споживача. Запропоновані Замовником умови розрахунків відповідають фінансовим можливостям та бюджету Компанії ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2020 рік.
Інформуємо що у фінансовому бюджеті ДП НАЕК «Енергоатом» видатки на авансування даної закупівлі у 2019 році не передбачені.
Доступ к кранам
Дата подання: 04 січня 2019 08:55
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:21
Просим дать разъяснение Тендер «Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС» и срок подачи предложений объявлены, когда доступ к кранам кругового действия (ККД) РАЭС исключен. Для рассчета стоимости работ и разработки графика выполнения работ необходимо выполнить инспекцию\обследование\осмотр ККД. Сообщите пожалуйста, каким образом заказчик планирует обеспечить для участников тендера проведение ими инспекции\обследования\осмотра ККД ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом».
Обсяг постачання та обов’язки постачальника зазначені у Технічних вимогах та умовах постачання (додатки 4, 5 до ТД). Детальне обстеження можливо провести виключно в період проведення планово-попереджувального ремонту енергоблоку (ППР). Згідно прогнозного графіку, проведення ППР заплановано в наступні терміни:
РАЕС-3: з 01.09.2019 по 22.12.2019
РАЕС-4: з 21.07.2019 по 05.10.2019
Виконання зазначених робіт планується в рамках укладеного договору з переможцем торгів, на вимогу постачальника за договором.
Сроки выполнения пусконаладки
Дата подання: 04 січня 2019 08:58
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:22
Согласно пункта № 8.5 Технических требований, 100% работ по монтажу и пусконаладке должны быть выполнены за 30 суток. Согласен ли заказчик на пересмотр сроков п.№8.5 в сторону увеличения?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Технічними вимогами та умовами постачання не передбачено виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт постачальником. Виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт буде передбачено окремими договорами.
Опыт
Дата подання: 04 січня 2019 13:16
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:24
В тендерной документации (ТД) в разделе требований подтверждения необходимого опыта присутствует слово «модификация». Поскольку в Правилах № НП АОП 0.00-1.01-07 термин «модификация» отсутствует и в связи с тем, что исполнитель и\или заказчик могут по разному трактовать значение слова «модификация». Возможно ли использовать в тендерной документации термин «модернизация», имеющийся в Правилах № НП АОП 0.00-1.01-07 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Згідно з НП 306.2.106-2005 (Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки) термін «модифікація» по тексту розглядається в розділі 1.1.
Модифікація - будь-яка зміна затверджених в установленому порядку проекту ЯУ та / або системи управління ЯУ, яке проводиться на етапах життєвого циклу ЯУ «будівництво», «введення в експлуатацію», «експлуатація» з метою модернізації / реконструкції чи іншою метою.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 січня 2019 16:20
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:25
По нашим рассчетам у крана кругового действия (далее ККД) блока №3 Ровенской АЭС закончился граничный срок эксплуатации. Для определения возможности его дальнейшей безопасной эксплуатации, его реконструкции и тд, согласно ОМД 00120253.001-2005 требуется выполнить «Экспертное обследование» ККД. Сообщите пожалуйста, выполнялось ли «Экспертное обследование» ККД согласно ОМД 00120253.001-2005? После того как заказчик изменил пункт № 8.1 «Технических требований», победитель тендера кроме поставки оборудования, должен будет согласно п. № 8.5 выполнить в течении 30 суток его монтаж и наладку. Согласно «Додатка №2» от 03-01-2019, срок выполнения всех работ на блоке №3 РАЭС---июль 2020 года, а на блоке №4 РАЭС---май 2010 года. По нашим рассчетам, блок №3 в июле 2020 года и блок №4 в мае 2020 года будут работать и соответственно доступ к кранам кругового действия (ККД) будет исключен. Разъясните пожалуйста, каким образом заказчик планирует организацию работ на ККД в мае и июле 2020 года?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: За результатами проведеного експертного обстеження термін експлуатації крана блоку № 3 продовжений до 31.03.2024 року. Технічними вимогами та умовами постачання не передбачено виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт постачальником. Терміни поставки обладнання зазначені у Додатку 2 ТД.
Ограничения в связи с наличием радиоактивности
Дата подання: 04 січня 2019 16:29
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:26
Существует ли какое-либо ограничение на время нахождения рабочих под куполом во время монтажных работ из-за уровня радиоактивности?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Технічними вимогами та умовами постачання не передбачено проведення монтажу та пуско-налагоджувальних робіт постачальником.
Для забезпечення проходу персоналу Постачальника на територію Рівненської АЕС до місця виконання робіт Постачальник завчасно, але не пізніше 30 робочих днів до початку виконання робіт, направляє на ВП РАЕС списки персоналу із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, професії, групи з електробезпеки (за необхідністю), дати проходження медогляду, дати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки, проходження навчання на перевірку знань на виконання робіт з підвищеною безпекою, допуск робіт на висоті (за необхідністю).
Допуск персоналу Постачальника до виконання робіт здійснюється після проведення відділом охорони праці ВП Рівненська АЕС вступного інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки та безпечних маршрутів переміщення персоналу по території Рівненської АЕС.
Классификация взрывоопасных зон ATEX
Дата подання: 04 січня 2019 16:30
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:27
Существует ли существенное скопление водорода в верхних слоях атмосферы реактора? Иными словами, должен ли поставщик предусмотреть установку взрывозащищенных компонентов?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Скупчення водню в підкупольному просторі центрального залу в період планово-попереджувального ремонту відсутнє. Є можливість відбору проб повітря для визначення концентрації водню.
Устаревшие нормативные документы
Дата подання: 04 січня 2019 16:34
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:28
«Перечень документов с указанием требований соответствия для закупаемой продукции» включает в себя два устаревших стандарта: - ГОСТ 24297-87 «Входной контроль продукции. Основные положения» является недействительным. Он был заменен на ГОСТ 24297-2013 «Верификация закупленной продукции. Организация проведения и методы контроля». - ПНАЭ Г-14-029-91 «Правила безопасности при хранении и транспортировке ядерного топлива на объектах атомной энергетики» был заменен на НП-061-05 «Правила безопасности при хранении и транспортировании ядерного топлива на объектах использования атомной энергии». Просим уточнить, какие нормативные документы применимы в данном случае.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповідно до розділу 2 Технічних вимог га умов постачання (додатки 4, 5 до ТД), при постачанні продукції необхідно використовувати СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлямі продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС».
ПНАЭ Г-14-029-91 «Правила безопасности при хранении и транспортировке ядерного топлива на объектах атомной энергетики» - документ діє в Україні.
Касательно монтажных работ
Дата подання: 05 січня 2019 16:10
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:28
Должны ли поставщик учитывать какие-либо ограничения на виды монтажных операций? Разрешается ли выполнять сварку или резку под куполом реактора? Также просим уточнить будет ли обеспечено ограждение пространства под краном для защиты от случайных падений инструментов во время проведения монтажных работ?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Технічними вимогами та умовами постачання не передбачено виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт постачальником.
Испытания под нагрузкой в цеховых условиях
Дата подання: 05 січня 2019 16:11
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:29
Просим уточнить, потребуется ли проведение испытаний под нагрузкой оборудования перед его установкой в здании реактора. В случае необходимости проведения испытаний под нагрузкой возникнут дополнительные траты на изготовление временных крановых тележек, вспомогательных крепежных конструкций и трудовых ресурсов.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: У розділі 6.13 (Випробування и приймання обладнання) технічних вимог та умов постачання зазначений повний перелік та порядок проведення випробувань.
Данные касательно новых контейнеров для транспортировки топлива
Дата подання: 05 січня 2019 16:13
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:30
Просим предоставить подробную информацию о новых контейнерах для транспортировки топлива марки Holtec. Также просьба предоставить чертежи или детальное описание элементов, упомянутых в ИТТ как “Устройства для извлечения штифта” и “Грузовая подвеска,.. в виде портала с двумя плоскими подъемными точками”.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Враховуючи те що інформація про нові контейнери для транспортування палива марки «Holtec» є інтелектуальною власністю компанії «Holtec International», детальна інформація про контейнери, креслення або детальний опис зазначених елементів буде надана постачальнику в рамках укладеного договору, за необхідності, у порядку, визначеному договором.
О доступе к кранам
Дата подання: 17 січня 2019 14:18
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:47
На момент объявления торгов, доступ к кранам исключен, фактическое техническое состояние полярных кранов бл.№3 и бл.№4 РАЭС никому из претендентов не известно. Без предварительного обследования, рассчитать точную стоимость работ не возможно. Выполнять обследование\осмотр\инспекцию кранов после заключения договора о модернизации, как предлагает Заказчик – это риск, так как результаты обследования могут изменить состав работ. Согласен ли заказчик с тем, что для выполнения модернизации грузоподъемных механизмов (ГПМ) выполняющих ядерно-опасные работы с отработанным ядерным топливом, необходимо вначале, выполнить обследование\осмотр\инспекцию ГПМ и только на основании результатов обследования\осмотра\инспекции приступать к объявлению торгов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Обстеження крана кругової дії енергоблока №3 було проведено 14.02.2017 року, енергоблока №4 16.08.2017 року. За результатами обстеження сформовано обсяг робіт з модифікації кранів, який увійшов до технічних вимог. Замовник не вбачає потреби у додатковому обстеженні.
Обсяг постачання та обов’язки постачальника зазначені у Технічних вимогах та умовах постачання (додатки 4, 5 до ТД).
Детальне обстеження можливо провести виключно в період проведення планово-попереджувального ремонту енергоблоку (ППР). Згідно прогнозного графіку, проведення ППР заплановано в наступні терміни:
РАЕС-3: з 01.09.2019 по 22.12.2019
РАЕС-4: з 21.07.2019 по 05.10.2019
Виконання зазначених робіт планується в рамках укладеного договору з переможцем торгів, на вимогу постачальника за договором.
Касательно возможности пересмотрения цены
Дата подання: 17 січня 2019 14:21
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:49
Если по результатам обследования, выполненными после подписания контракта, будут обнаружены дополнительные элементы конструкции крана требующие модернизации, то цена может быть пересмотрена, путем подписания дополнения к Контракту?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Касательно срока монтажа и наладки
Дата подання: 17 січня 2019 14:23
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:50
Согласно п. 8.5 Тех-требований, оборудование и порядок выполнения работ должны быть спроектированы таким образом, что бы срок монтажа и наладки не превышал 30 суток. Кто должен спроектировать монтаж и наладку оборудования за срок не более 30 суток, поставщик оборудования или тот, кто будет выполнять монтаж и наладку оборудования? Согласен ли Заказчик на увеличение срока более 30 суток?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Технічними вимогами та умовами постачання не передбачено виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт постачальником. Виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт буде передбачено окремими договорами з замовником.
Полярный кран бл. №3
Дата подання: 17 січня 2019 14:25
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:50
Поскольку на момент объявления торгов, фактическое техническое состояние полярного крана бл.№3 никому из претендентов не известно, разместите, пожалуйста, на сайте, в качестве дополнения ТТ, отчет уполномоченной организации о проведении экспертного обследования полярного крана бл.№3 РАЭС
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Обстеження крана кругової дії енергоблока №3 було проведено 14.02.2017 року, енергоблока №4 16.08.2017 року. За результатами обстеження сформовано обсяг робіт з модифікації кранів, який увійшов до технічних вимог.
Звіти з проведених обстежень полярних кранів енергоблоків № 3,4 ВП РАЕС буде надано переможцю торгів після заключення договору (за необхідності).
Касательно нагрузок на персонал
Дата подання: 17 січня 2019 14:26
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:51
Поставщик должен разработать проект проведения монтажа и ПНР в срок не более 30 суток, а так же осуществлять своим персоналом шеф-монтаж и шеф-наладку, сообщите, пожалуйста, какие будут дозовые нагрузки на персонал работающий на мосту крана и на подкрановых путях?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Монтажні і пусконалагоджувальні роботи в обсяг закупівлі не входять. Персонал, який буде виконувати шефмонтаж та шефналагодження повинен мати дозвіл на виконання робіт у зоні суворого режиму. За даними ППР-2018 дозове навантаження на рівні моста ККД становило не більше 24 мк3в/год.
Уточнение Тех-требований
Дата подання: 17 січня 2019 14:28
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:54
Согласно п. 8.5 Тех-требований, Поставщик должен разработать проект проведения монтажа и ПНР в срок не более 30 суток. Просим ответить на перечисленные ниже вопросы: Должен ли Поставщик учитывать какие-либо ограничения на виды монтажных операций? Разрешается ли выполнять сварку или резку под куполом реактора? Будет ли обеспечено ограждение пространства под краном для защиты от случайных падений инструментов во время проведения монтажных работ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповіді на дане питання будуть надані замовником на стадії виконання договору. Зазначені питання не впливають на подання тендерної пропозиції учасником.
Касательно чертежа контейнера
Дата подання: 17 січня 2019 14:29
Дата відповіді: 29 січня 2019 16:54
Поскольку Заказчик не имеет возможности предоставить чертеж контейнера. Просим предоставить чертеж\эскиз\схемы и описание “Устройства для извлечения штифта” и “Грузовой подвески,.. в виде портала с двумя плоскими подъемными точками”
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Додаткова документація (креслення, схеми, описання) буде надано переможцю торгів на стадії виконання договору (за необхідності).
Касательно условий выполнения оплаты
Дата подання: 11 лютого 2019 10:46
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:06
Наша компания имеет огромный опыт в разработках, изготовлении и поставках систем автоматического управления различными технологическими процессами для атомных электростанций в Европе. В число реализованных проектов входят производство оборудования для реконструкции кранов кругового действия для АЭС. Мы заинтересованы принять участие в качестве организации разработчика, изготовителя и поставщика оборудования для реконструкции кранов кругового действия для э/ б № 3,4 ОП «Ровенская АЭС» с привлечением Украинских субподрядчиков по конкурсу № UA-2018-12-12-002906-c. Учитывая Высокую сложность реализации проекта, основной целью которого является повышение безопасности энергоблоков № 3,4 ОП РАЭС путем снижения вероятности отказа оборудования СВБ, индивидуальность проекта, а также выполнения ряда иных сопутствующих работ (согласование технического задания, согласование ПМ, проведение дополнительного обследования, составления инструкции по монтажу, шеф-монтаж и далее) для успешной реализации проекта, Просим Вас рассмотреть возможность обеспечения оплаты на следующих условиях: - 40 % - авансовый платеж; - 60 % - после прохождения ВК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: З урахуванням коригування бюджету фінансування на 2019 рік, внесені зміни в ТД в частині авансування закупівлі на 2019 рік.
Касательно размера обеспечения
Дата подання: 11 лютого 2019 10:53
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:28
Согласно Закону о государственных закупках размер обеспечения тендерного предложения составляет 0,1% от первоначальной суммы торгов. В данном тендере, сумма обеспечения тендерного предложения - 1%. Просим Вас пересмотреть размер обеспечения банковской гарантии с учетом Закона о государственных закупках.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: З урахуванням складності та важливості обладнання, призначеного для модернізації кранів кругової дії, що відносяться до класу безпеки 1Н, згідно НП 306.2.141-2008, не вбачаємо підстав для перегляду розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Уточнение, касательно выполнения аналогичных договоров
Дата подання: 11 лютого 2019 11:07
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:28
Добрый День! В соответствии с требованиями ДКТ, а именно пункт 5.1 (стр. 11-12), «о наличие документального подтверждения выполнения аналогичного договора», участнику необходимо предоставить справку установленной формы (Приложение 6 к ТД), подписанную руководителем и скреплена печатью участника (в случае ее использования), с указанием аналогичного договора, вместе с наименованием субъекта, с которым был заключен такой договор, его адресом и контактными телефонами, номером и датой, общей суммой, наименованием продукции, объемом поставки и информации о состоянии выполнения (допускается указание одного или более договоров). Просим Вас уточнить данный пункт в контексте следующего: - нужно ли подтверждать опыт поставок подобного специализированного оборудования (поставка или модификация специального грузоподъемного оборудования и систем управления к нему) для использования непосредственно в помещении ГО энергоблока АЭС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає в підтвердження досвіду виготовлення обладнання для реконструкції кранів кругової дії, надання відгуку (референції) кінцевого користувача поставленого обладнання.
Техническое состояние кранов
Дата подання: 13 лютого 2019 18:18
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:25
Согласно предыдущего ответа Заказчика, обследование крана кругового действия энергоблока №3 было проведено 14.02.2017 года, энергоблока №4 - 16.08.2017 года. То есть фактически два года назад. Произошли ли за 2 года прошедшие после обследования кранов какие-либо изменения в техническом состоянии кранов?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: З часу обстеження, змін у технічному стані кранів не зафіксовано.
Экспертное обследование
Дата подання: 13 лютого 2019 18:19
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:26
Согласно предыдущего ответа Заказчика, «...обстеження крана кругової дії енергоблока№3 було проведено 14.02.2017 року, енергоблока №4 16.08.2017 року». Уточните пожалуйста, 14.02.2017 и 16.08.2017 проводилось обследование или «Экспертное обследование» согласно Постановления КМ Украины № 687? Какая организация выполняла «Экспертное обследование» ?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Обстеження технічного стану кранів проводилося спеціалізованою організацією за ініціативою власника.
Срок монтажа и наладки
Дата подання: 13 лютого 2019 18:20
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:27
Согласно п. 8.5 Тех-требований, оборудование и порядок выполнения работ должны быть спроектированы таким образом, что бы срок монтажа и наладки не превышал 30 суток. Кто должен спроектировать монтаж и наладку оборудования за срок не более 30 суток, поставщик оборудования или тот кто будет выполнять монтаж и наладку оборудования? Согласен ли заказчик на увеличение срока более 30 суток или исключить п. 8.5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Інструкцію з монтажу обладнання з детальним порядком виконання робіт та програму пусконалагоджувальних робіт розробляє Постачальник, що зазначено у пунктах 8.2, 10.2.2 ТВтаУП.
Монтаж та налагодження мають відбуватися у період – не більше 30 діб.
Вопросы по техническому заданию
Дата подання: 21 лютого 2019 08:20
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:04
По поводу ручного привода при полной потере электропитания есть два пункта ТЗ, которые не совсем соответствуют друг другу (п. 6.1.12 и п.п. 2.1 и 2.2 раздела 3): - П. „6.1.12 При модернизации крана механизмы должны быть оборудованы приводом ручного дублирования для обеспечения безопасного окончания ТТО при полном обесточении ПК“. - В последних абзацах п.п. 2.1 и 2.2 раздела 3 указано: „Приводы ручного опускания“. Какой пункт считать правильным? „Приводы ручного опускания“?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: «Приводи ручного дублювання» або «Приводи ручного опускання» у контексті ТВтаУП це одне і теж.
Вопросы по техническому заданию
Дата подання: 21 лютого 2019 08:20
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:06
В ТЗ не сказано о возможности использования существующих гермопроходок (о возможности использование применяемых в СУПК сейчас, количеству и типам свободных проходок, и по их техническому состоянию). Это значит, что подрядчик должен предусмотреть их в объеме поставки, а Заказчик обеспечит их монтаж?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»:ТВтаУП не передбачають постачання гермопроходок. Інформація щодо наявних гермопроходок та їх характеристик буде надана переможцю торгів.
Уточнение касательно предыдущих вопросов/ответов
Дата подання: 21 лютого 2019 08:22
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:07
В ответе на вопрос «Касательно возможности пересмотра цены» от 17.01.2019 содержится следующая фраза: «Заказчик не видит необходимости в дополнительном обследовании». Скажите, пожалуйста, значит ли это, что услуги проведения инспекции металлоконструкций моста, крановых тележек 320 т, 160 т, подкрановых путей на предмет возможности дальнейшей эксплуатации должны быть исключены из ценового предложения?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Повідомляємо, що попередня відповідь – «Замовник не вбачає потреби у додатковому обстежені» стосувалася тільки додаткового обстеження на етапі «подання тендерних пропозицій», запропонованого учасником торгів для уточнення обсягу модифікації.
Відповідно до табл.4.1 ТВтаУП до обов’язків Постачальника включені послуги з обстеження металоконструкцій крана на предмет можливості їх подальшої експлуатації. У п.11.6 ТВтаУП зазначено, що Постачальник надає звіт з обстеження металоконструкцій на предмет можливості їх використання з урахуванням майбутньої реконструкції.
Условия оплаты
Дата подання: 20 березня 2019 15:21
Дата відповіді: 28 березня 2019 15:35
26 февраля 2019 года Заказчик внёс следующие изменения в тендерную документацию в части оплаты: "Участник в своем предложении может предусмотреть применение предварительной оплаты (авансирование). В случае, если участник в своем предложении предусмотрел применение предварительной оплаты (авансирование), оплата по договору осуществляется следующим образом: * 30% от суммы окончательной тендерного предложения (ценовой) по результатам проведенного электронного аукциона в течение 30 рабочих дней с момента подписания договора (контракта) и предоставление обеспечения возврата авансового платежа в размере предоплаты (аванса); * 70% стоимости поставленной Продукции в течение 60 рабочих дней после поставки продукции, при условии принятия Продукции по качеству и количеству." Значительный объём закупки, высокие требования к исполнению и безопасности поставляемых товаров, а также сроки поставки налагают на потенциального поставщика соответствующую ответственность и риски. Основываясь на мировой практике проведения закупок аналогичной значимости, просим Вас рассмотреть возможность изменения условий Тендерной документации в части условий оплаты и предусмотреть открытие Заказчиком безотзывного подтвержденного документарного аккредитива в пользу Поставщика на сумму 70% стоимости поставленной продукции в течении 5-10 банковских дней после осуществления авансового платежа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 28.03.2019 були внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 28 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-12-002906-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: GmbH ISV Steuerungssysteme, Код ЄДРПОУ:HRB 13972
Дата подання: 27 грудня 2018 17:51
Про авансування закупівлі
Шановні замовники! Наша компаніє є виробником
спеціалізованого високотехнологічного обладнання для
реконструкції кранів кругової дії для АЕС та інспекційного
обладнання для атомної промисловості з досвідом в Європі
та СНД. Детально ознайомившись з умовами ТД на
закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 42410000-3
Підіймально-транспортувальне обладнання для
реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС) для ДП
«НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги та
додатками до неї маємо зазначити, що наша компанія може
виготовити та поставити обладнання відповідно до
Додатку 4 та Додатку 5 до ТД.
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та
поставити є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим,
для виробництва необхідно провести комплекс заходів з
виконання супровідних робіт з проектування, тестування,
розробки та утвердження технологічних карт,
попереднього виробництва, налагодження, введення в
попередню тестову експлуатацію і т.п.. Розробка системи є
індивідуальним проектом та потребує значних фінансових
ресурсів. Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом,
беручи до уваги те, що частина продукції, необхідної для
вироблення обладнання для для реконструкції кранів кругової
дії для ВП РАЕС відповідно до вимог Додатку № 4 та Додатку
5 до ДКТ, виробляється на замовлення в спеціалізованих
виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне
походження продукції, з метою мінімізації вартості
продукції для замовника за рахунок зменшення залучених
кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести
зміни до умов Тендерної документації, та передбачити
авансування за наступними умовами:
- 30 % -- попередня оплата;
- 70 % -- оплата після постачання ТМЦ до складу
кінцевого користувача.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2018 09:57
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Враховуючи неодноразові звернення виробників, щодо надання авансу, звернення учасника торгів прийнято до розгляду. Рішення замовника торгів буде прийнято в строк до 10.01.2018.

Документи подані скаржником

27 грудня 2018 17:51
Щодо авансування

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-12-002906-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 01 лютого 2019 17:32
Скарга що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
ТОВ «УКРАТОМ СЕРВІС» вбачає в діях та/чи бездіяльності тендерного комітету Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» порушення фундаментальних принципів конкурентного законодавства України (ст. 3 Закону України №922-VІІІ «Про публічні закупівлі»), зокрема, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принципу недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.02.2019 № 1204.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 16:21
Номер скарги: UA-2018-12-12-002906-c.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Uždaroji akcinė bendrovė "BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS", Код ЄДРПОУ:255969520
Дата подання: 01 березня 2019 22:57
Скарга вид 01.03.2019
Згідно прикладеним документам
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.03.2019 № 2432.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 18:53

Документи подані скаржником

01 лютого 2019 17:32
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2019 16:21
Рішення від 05.02.2019 № 1204.pdf

Документи подані скаржником

01 березня 2019 22:57
СКАРГА вид 01.03.2019р..pdf

Документи Органу Оскарження

06 березня 2019 18:53
рішення від 06.03.2019 № 2432.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000018 ● 8e20e1b2a85d47088d2a6a372e5f44f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 листопада 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.11.2019 № 335

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-12-12-002906-c 12.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-12-002906-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що: 1. «Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 04.01.2019, 05.01.2019, 17.01.2019, 11.02.2019, 13.02.2019, 20.03.2019 оприлюднив роз’яснення на звернення 14.01.2019, 14.01.2019, 29.01.2019, 20.02.2019, 19.02.2019, 28.03.2019 відповідно, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на продукцію несерійного виробництва, стосувалися кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), умов оплати та розміру забезпечення тендерних пропозицій. За результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Рівненська АЕС». У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 09.01.2019, 29.01.2019, 04.02.2019 та 04.03.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 31.01.2019, 06.02.2019, 06.03.2019 та 08.04.2019 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 2. «Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах:  інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua);  наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua).  інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-12-12 13:36:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушино вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2019
UA-2018-12-12-002906-c327b841ff51b4a8cb35c51f16aa695d1
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
DIAKONT S.R.L. Документи
Допущено до аукціону
Документи
GmbH ISV Steuerungssysteme Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 12:42
DURC certificate.pdf
24 травня 2019 12:42
Про корупцію DIAKONT S.r.l.pdf
22 травня 2019 17:02
Розрахунок РАЄС 3-4.pdf
22 травня 2019 17:02
Про корупцію.pdf
23 квітня 2019 16:49
АО Диаконт.zip
23 квітня 2019 16:20
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 16:01
ООО Диаконт.zip
19 квітня 2019 16:01
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 16:01
№_41_Відгук_СКГО .pdf
19 квітня 2019 16:01
№_32_про_санкцii. УКР.pdf
19 квітня 2019 16:00
№_23_Графики.pdf
19 квітня 2019 15:59
№_04_РШ Diakont SRL.pdf
19 квітня 2019 15:59
№_04_Переклад РШ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 15:10
РАЭС3_4 _ 14-3 NordLB.pdf
23 квітня 2019 15:09
РАЭС3_4 _ 13-3 опис послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIAKONT S.R.L.

GmbH ISV Steuerungssysteme

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DIAKONT S.R.L. 341 821 594,39
UAH з ПДВ
341 821 594,39
UAH з ПДВ
Документи
GmbH ISV Steuerungssysteme 390 882 240,00
UAH з ПДВ
390 882 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 12:42
DURC certificate.pdf
24 травня 2019 12:42
Про корупцію DIAKONT S.r.l.pdf
22 травня 2019 17:02
Розрахунок РАЄС 3-4.pdf
22 травня 2019 17:02
Про корупцію.pdf
23 квітня 2019 16:49
АО Диаконт.zip
23 квітня 2019 16:20
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 16:01
ООО Диаконт.zip
19 квітня 2019 16:01
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 16:01
№_41_Відгук_СКГО .pdf
19 квітня 2019 16:01
№_32_про_санкцii. УКР.pdf
19 квітня 2019 16:00
№_23_Графики.pdf
19 квітня 2019 15:59
№_04_РШ Diakont SRL.pdf
19 квітня 2019 15:59
№_04_Переклад РШ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 15:10
РАЭС3_4 _ 14-3 NordLB.pdf
23 квітня 2019 15:09
РАЭС3_4 _ 13-3 опис послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIAKONT S.R.L.

GmbH ISV Steuerungssysteme

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DIAKONT S.R.L.
#06437990481
Переможець 341 821 594,39
UAH з ПДВ
21 травня 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DIAKONT S.R.L.
#06437990481
341 821 594,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:42
додаткова угода 5 до договору 53-129-01-19-01888.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 15:44
додаткова угода 4 до договору 53-129-01-19-01888 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:50
додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01888 (1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 09:03
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-19-01888 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 11:54
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-19-01888.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 11:42
договір 53-129-01-19-01888.pdf укладений
11 червня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо зменшення розміру авансового платежу (викласти пункт 4.2 Контракту в наступній редакції)
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01888
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту "Порядок здійснення оплати" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 284 851 328.66 грн. Кількість після внесення змін становить – 2 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01888
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у термін поставки товару за Специфікацією №1, а саме - до 30.11.2020 була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Сума договору після внесення змін до договору становить 284 851 328.66 грн. Кількість після внесення змін становить – 2 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01888
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 4.2 Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01888
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Контракту і викласти пункт 14.1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01888
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML