Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for retrofitting of polar cranes of RNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Apatyev Olexandr +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 390 882 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 882,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3908822.4 UAH |
Publication date: | 12 грудня 2018 15:44 |
Enquiries until: | 14 квітня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 квітня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 390 882 240 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 390 882 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 13:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2019 13:49 |
ТД - 6108-13.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2019 13:49 |
Додаток 2 - інформ про тех характ-13.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2019 13:49 |
6108 - перелік ЗТД-13.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 14:21 |
6108 - перелік ЗТД-12.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
05 квітня 2019 11:10 |
6108 - перелік ЗТД-11.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 березня 2019 15:31 |
6108 - перелік ЗТД-10.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 березня 2019 15:31 |
Додаток 3 - проект догоору-10.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 березня 2019 17:20 |
6108 - перелік ЗТД-9.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 березня 2019 15:36 |
6108 - перелік ЗТД-8.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 березня 2019 11:59 |
6108 - перелік ЗТД-7.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 березня 2019 15:54 |
6108- перелік ЗТД-6.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 лютого 2019 15:38 |
6108 -перелік ЗТД-5.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 лютого 2019 16:26 |
6108 -перелік ЗТД-4.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 січня 2019 15:21 |
6108 -перелік ЗТД-3.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
09 січня 2019 14:22 |
6108 -перелік ЗТД-2.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
03 січня 2019 13:39 |
6108-перелік ЗТД-1.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
Додаток 5 - ТВ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
Додаток 4 - ТВ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
Додаток 8 - митні платежі.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
6108--витяг.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 грудня 2018 15:41 |
6108 - procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З врахуванням вимог до продукції СВБ, Замовником у ТД передбачено проведення розрахунків після проведення відповідних процедур приймання (ВК1;ВК2) на складі Кінцевого споживача. Запропоновані Замовником умови розрахунків відповідають фінансовим можливостям та бюджету Компанії ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2020 рік.
Інформуємо що у фінансовому бюджеті ДП НАЕК «Енергоатом» видатки на авансування даної закупівлі у 2019 році не передбачені.
Обсяг постачання та обов’язки постачальника зазначені у Технічних вимогах та умовах постачання (додатки 4, 5 до ТД). Детальне обстеження можливо провести виключно в період проведення планово-попереджувального ремонту енергоблоку (ППР). Згідно прогнозного графіку, проведення ППР заплановано в наступні терміни:
РАЕС-3: з 01.09.2019 по 22.12.2019
РАЕС-4: з 21.07.2019 по 05.10.2019
Виконання зазначених робіт планується в рамках укладеного договору з переможцем торгів, на вимогу постачальника за договором.
Технічними вимогами та умовами постачання не передбачено виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт постачальником. Виконання монтажу та пуско-налагоджувальних робіт буде передбачено окремими договорами.
Модифікація - будь-яка зміна затверджених в установленому порядку проекту ЯУ та / або системи управління ЯУ, яке проводиться на етапах життєвого циклу ЯУ «будівництво», «введення в експлуатацію», «експлуатація» з метою модернізації / реконструкції чи іншою метою.
Для забезпечення проходу персоналу Постачальника на територію Рівненської АЕС до місця виконання робіт Постачальник завчасно, але не пізніше 30 робочих днів до початку виконання робіт, направляє на ВП РАЕС списки персоналу із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, професії, групи з електробезпеки (за необхідністю), дати проходження медогляду, дати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки, проходження навчання на перевірку знань на виконання робіт з підвищеною безпекою, допуск робіт на висоті (за необхідністю).
Допуск персоналу Постачальника до виконання робіт здійснюється після проведення відділом охорони праці ВП Рівненська АЕС вступного інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки та безпечних маршрутів переміщення персоналу по території Рівненської АЕС.
ПНАЭ Г-14-029-91 «Правила безопасности при хранении и транспортировке ядерного топлива на объектах атомной энергетики» - документ діє в Україні.
Обсяг постачання та обов’язки постачальника зазначені у Технічних вимогах та умовах постачання (додатки 4, 5 до ТД).
Детальне обстеження можливо провести виключно в період проведення планово-попереджувального ремонту енергоблоку (ППР). Згідно прогнозного графіку, проведення ППР заплановано в наступні терміни:
РАЕС-3: з 01.09.2019 по 22.12.2019
РАЕС-4: з 21.07.2019 по 05.10.2019
Виконання зазначених робіт планується в рамках укладеного договору з переможцем торгів, на вимогу постачальника за договором.
Звіти з проведених обстежень полярних кранів енергоблоків № 3,4 ВП РАЕС буде надано переможцю торгів після заключення договору (за необхідності).
Монтаж та налагодження мають відбуватися у період – не більше 30 діб.
Відповідно до табл.4.1 ТВтаУП до обов’язків Постачальника включені послуги з обстеження металоконструкцій крана на предмет можливості їх подальшої експлуатації. У п.11.6 ТВтаУП зазначено, що Постачальник надає звіт з обстеження металоконструкцій на предмет можливості їх використання з урахуванням майбутньої реконструкції.
Вимоги про усунення порушення
спеціалізованого високотехнологічного обладнання для
реконструкції кранів кругової дії для АЕС та інспекційного
обладнання для атомної промисловості з досвідом в Європі
та СНД. Детально ознайомившись з умовами ТД на
закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 42410000-3
Підіймально-транспортувальне обладнання для
реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС) для ДП
«НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги та
додатками до неї маємо зазначити, що наша компанія може
виготовити та поставити обладнання відповідно до
Додатку 4 та Додатку 5 до ТД.
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та
поставити є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим,
для виробництва необхідно провести комплекс заходів з
виконання супровідних робіт з проектування, тестування,
розробки та утвердження технологічних карт,
попереднього виробництва, налагодження, введення в
попередню тестову експлуатацію і т.п.. Розробка системи є
індивідуальним проектом та потребує значних фінансових
ресурсів. Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом,
беручи до уваги те, що частина продукції, необхідної для
вироблення обладнання для для реконструкції кранів кругової
дії для ВП РАЕС відповідно до вимог Додатку № 4 та Додатку
5 до ДКТ, виробляється на замовлення в спеціалізованих
виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне
походження продукції, з метою мінімізації вартості
продукції для замовника за рахунок зменшення залучених
кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести
зміни до умов Тендерної документації, та передбачити
авансування за наступними умовами:
- 30 % -- попередня оплата;
- 70 % -- оплата після постачання ТМЦ до складу
кінцевого користувача.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 лютого 2019 17:32
Дата подання: 01 березня 2019 22:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000018 ● 8e20e1b2a85d47088d2a6a372e5f44f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-12-12-002906-c 12.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-12-002906-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що: 1. «Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 04.01.2019, 05.01.2019, 17.01.2019, 11.02.2019, 13.02.2019, 20.03.2019 оприлюднив роз’яснення на звернення 14.01.2019, 14.01.2019, 29.01.2019, 20.02.2019, 19.02.2019, 28.03.2019 відповідно, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на продукцію несерійного виробництва, стосувалися кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), умов оплати та розміру забезпечення тендерних пропозицій. За результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Рівненська АЕС». У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 09.01.2019, 29.01.2019, 04.02.2019 та 04.03.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 31.01.2019, 06.02.2019, 06.03.2019 та 08.04.2019 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 2. «Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах: інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua); наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-12-12 13:36:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушино вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
DIAKONT S.R.L. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
GmbH ISV Steuerungssysteme | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DIAKONT S.R.L. #06437990481 |
Переможець |
341 821 594,39
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 14:42
|
додаткова угода 5 до договору 53-129-01-19-01888.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 15:44
|
додаткова угода 4 до договору 53-129-01-19-01888 (1).pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 13:50
|
додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01888 (1).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 09:03
|
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-19-01888 (1).pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 11:54
|
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-19-01888.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 11:42
|
договір 53-129-01-19-01888.pdf | укладений |
11 червня 2019 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо зменшення розміру авансового платежу (викласти пункт 4.2 Контракту в наступній редакції) |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01888 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту "Порядок здійснення оплати" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 284 851 328.66 грн. Кількість після внесення змін становить – 2 од. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01888 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у термін поставки товару за Специфікацією №1, а саме - до 30.11.2020 була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Сума договору після внесення змін до договору становить 284 851 328.66 грн. Кількість після внесення змін становить – 2 од. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01888 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 4.2 Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01888 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Контракту і викласти пункт 14.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01888 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |