Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37910005 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Форманчук +380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 280 507,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 402,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 14:44 |
Тендерна документація газ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-08-000053 ● 1511dd6fa0914fa9abd2bef380e8901c
- Статус: вирішено ● Дата: 20 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2019 № 95
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2019 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-12-12-002327-c 12.12.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-15 12:35:21
Запит про надання пояснень
1.За яких обґрунтованих підстав укладено додаткову угоду від 23.01.2019 № 1 за договором від 17.01.2019 № 41СВ417-240-19 щодо збільшення ціни за одиницю товару?
2.За яких підстав відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-16 12:11:59
1.За яких обґрунтованих підстав укладено додаткову угоду від 23.01.2019 № 1 за договором від 17.01.2019 № 41СВ417-240-19 щодо збільшення ціни за одиницю товару?
Підставою для заключення додаткової угоди від 23.01.2019 № 1 за договором від 17.01.2019 № 41СВ417-240-19 щодо збільшення ціни за одиницю товару був лист (вих. № 43 від 23.01.2019р. додається) від ТОВ «КИЇВОБЛГАЗЗБУТ» до Комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про те, що з 1 січня 2019 року ПАТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» було змінено ціни на природний газ для не побутових споживачів (фактографічна довідка Торгово-промислової палати України від 21.01.2019 року №114/08.0-7.3 додається). На підставі вищезазначеного ТОВ «КИЇВОБЛГАЗЗБУТ» змушене було підвищити вартість природного газу з 1 січня 2019 року для не побутових споживачів до 12 699,00 грн. (з урахуванням вартості транспортування природного газу магістральними газопроводами та максимальної торгівельної націнки постачальника природного газу зі спеціальними обов’язками).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 22 травня 2019 року зазначено, що проект договору про закупівлю, який є додатком до ТД, не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій на участь у тендері подано пропозиції двох учасників: ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» з остаточною пропозицією – 854 841,00 грн та ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» (далі - Переможець) з остаточною пропозицією – 1 025 809,20 грн, якого обрано переможцем торгів (далі – Переможець). Аналізом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.12.2018 № 40/3 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», без зазначених причин відхилення, чим порушено порядок затвердження форми протоколу тендерних пропозицій, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490. До того ж, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» відповідає вимогам ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 170 968,20 грн., чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. Крім того, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції Переможцем міститься довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яка не відповідає формі Додатку № 1.1 ТД; відсутній паспорт якості природного газу, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87, чим не дотримано вимоги п. 1.1 Додатку 5 ТД, , чим не дотримано вимоги п. 1.3 Додатку 5 та Додатку 5.1 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 17.01.2019 № 41СВ417-240-19 (далі – договір 41СВ417-240-19) на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів загальною сумою 1 025 809,20 гривень. Згідно з п. 1.2 договору № 41СВ417-240-19 річний плановий обсяг постачання газу – 87,676 тис.куб.м. Згідно з п. 3.2 договору № 41СВ417-240-19 ціна газу становить 9 750,00 грн., за 1000 куб. м., крім того ПДВ 1950,00 грн., всього з ПДВ – 11 700,00 грн. Ціна включає тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами. Згідно з п. 3.6 загальна сума Договору складає 1 025 809,20 гривень. Згідно з п. 11.1 строк дії в частині постачання газу з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року. Додатковою угодою від 23.01.2019 № 1 до договору № 41СВ417-240-19 Замовником внесено наступні зміни в частині збільшення ціни за 1000 куб. м: - з 01 січня 2019 ціна за 1000 куб. м природного газу становить 10 582,50 грн., крім того ПДВ – 2 116,50 грн., всього з ПДВ – 12 699, 00 грн. - загальна кількість метрів кубічних за договором – 80 778 м3 . - всі інші умови Договору залишаються без змін і обов’язковими для виконання Сторонами. Слід зазначити, що обґрунтування та документальне підтвердження щодо зміни ціни за 1000 куб.м природного газу в додатковій угоді не зазначено та не оприлюднено. Таким чином, в порушення вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону Замовником безпідставно змінено істотні умови договору шляхом укладання додаткової угоди. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договір про закупівлю від 17.01.2019 № 41СВ417-240-19 в частині укладеної додаткової угоди від 23.01.2019 № 1 є нікчемним. Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) беручи до уваги не однозначне тлумачення положень тендерної документації не погоджується з висновком з наступних підстав: проект договору про закупівлю, який є додатком до ТД, не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. Таке твердження не відповідає дійсності, оскільки в проекті договору (Додаток №4 ТД) в розділі III. Ціна постачання природного газу п 3.7. зазначено Загальна сума Договору може змінюватися у відповідності до п.1 частини 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме за рахунок зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. П. 3.3. Ціна, зазначена в п. 3.2. Договору, може змінюватись протягом дії Договору з наступних підстав: - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми , визначеної в договорі; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Зміна ціни узгоджується шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору. • В розділі XІ. Строк дії Договору та інші умови проекту договору зазначено п 11.1 Про намір змінити умови Договору на постачання природного газу Постачальник повідомляє Споживача відповідно до вимог Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015р. №2496. При цьому, у разі незгоди Споживача із запропонованими змінами, він має право відмовитись від них та припинити дію Договору. Усі зміни та доповнення до Договору оформлюються письмово, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками (за наявності). Відповідно Замовником не було порушено п.7. ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі», адже Замовником були виконані всі вимоги вищезазначеної статті. 2. Причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» була демпінгована ціна на природний газ. Акцептована ціна ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» станом на 28.12.2018р. згідно процедури закупівлі в електронній системі UA-2018-12-12-002327-c становила 9750,00 грн. з ПДВ за 1000 м3. Взявши до уваги динаміку цін з сайту http://www.naftogaz.com ціна для бюджетних організацій за 1000 м3 з 01.12.2018р. становила 12032,04 з ПДВ (довідка додається), тобто учасник навмисно занизив ціну для перемоги в публічній закупівлі чим порушив п.6 ч.1 ст.3 Закону. На сайті http://www.reyestr.court.gov.ua розміщені судові процесуальні документи, що підтверджують факт заниження ціни на природній газ, а потім на підставі додаткових угод до основного договору ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» піднімало ціну на газ. Окрім того Між Комунальним некомерційним підприємством Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» та ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» було укладено договір на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів № 17-632 від 05 листопада 2018р., строк дії якого до 31.12.2018р. номер процедури в електронній системі UA-2018-09-05-000442-a. 28 листопада 2018р. була укладена додаткова угода №3 до Договору, ціна в якій за 1000 м3 становила 14 605,00 грн. з ПДВ, а учасник переміг з ціновою пропозицією 9750,00 грн. з ПДВ за 1000 м3, що підтверджує факт заниження ціни. Окрім того при договірних відносинах з ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» склалася негативна співпраця, а саме: несвоєчасне заведення лімітів; не продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році згідно ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що негативно вплинуло на діяльність КНП ОРР «ОРЦПМСД», яке було позбавлене теплопостачання в опалювальний період. 3. Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яка не відповідає формі Додатку № 1.1 ТД за своїм змістом ідентична довідці, яка вимагалась Замовником, тобто переможець допустив формальну (несуттєву) помилку, яка не впливає на зміст пропозиції переможця. 4. Відсутній паспорт якості природного газу, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87, чим не дотримано вимоги п. 1.1 Додатку 5 ТД. Переможцем у складі тендерної пропозиції було загружено протокол якості газу, тобто різна назва документа, яка не впливає на зміст пропозиції переможця. 5. Відсутність специфікації, яка має містити найменування та країну походження предмету закупівлі, ціну за 1000 м3 та загальну вартість, за формою, яка зазначена у додатку № 5.1. ніяк не вплинуло на зміст пропозиції переможця, оскільки дана інформація зазначена в додатках 5.2 та 6 ТД, тобто вона дублювалася в додатку 5.1. 6. Підставою для заключення додаткової угоди від 23.01.2019 № 1 за договором від 17.01.2019 № 41СВ417-240-19 щодо збільшення ціни за одиницю товару був лист (вих. № 43 від 23.01.2019р. додається) від ТОВ «КИЇВОБЛГАЗЗБУТ» до Комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про те, що з 1 січня 2019 року ПАТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» було змінено ціни на природний газ для не побутових споживачів (фактографічна довідка Торгово-промислової палати України від 21.01.2019 року №114/08.0-7.3 додається). На підставі вищезазначеного ТОВ «КИЇВОБЛГАЗЗБУТ» змушене було підвищити вартість природного газу з 1 січня 2019 року для не побутових споживачів до 12 699,00 грн. (з урахуванням вартості транспортування природного газу магістральними газопроводами та максимальної торгівельної націнки постачальника природного газу зі спеціальними обов’язками). Також слід зазначити, що станом на 29.05.2019р. заключені додаткові угоди на зниження ціни відповідно до ст.36 Закону згідно яких ціна газу за 1000 куб.м становить 9138, 62 грн. з ПДВ.
2019-05-29 14:32:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто
-
2019-06-20 09:35:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
854 841,00
UAH з ПДВ
|
854 841,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" |
1 025 809,20
UAH з ПДВ
|
1 025 809,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Відхилено |
854 841,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 15:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" #39592941 |
Переможець |
1 025 809,20
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 11:56
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:15
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 10:25
|
Додаткова угода9.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:01
|
Додаткова угода8.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:16
|
Додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:07
|
Додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2019 09:26
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
29 травня 2019 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2019 09:22
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
29 травня 2019 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:45
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:41
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2019 11:22
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
23 січня 2019 11:20
|
Специфікація.jpg | зміни до договору |
23 січня 2019 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 10:01
|
Договір7.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір4.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір5.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір3.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір2.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір1.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Договір6.jpg | укладений |
17 січня 2019 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до ч.4 п.2 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41СВ417-240-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41СВ417-240-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41СВ417-240-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41СВ417-240-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41СВ417-240-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до ч.4 п.2 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до ч.4 п.2 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. У додатковій угоді № 8 було допущено технічну помилку, а саме було прописано (вісім тисяч сто шістдесят вісім грн.857 коп), а потрібно - (вісім тисяч сто шістдесят вісім грн. 628 коп), тому виникла необхість внесення змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч.5 ст.36 Закону України "Про публіні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору , керуючись п.8 ч.4, ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.2 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму 157470,38 (сто п'ятдесят сім тисяч чотириста сімдесят гривень 38 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році на закупівлю код ДК 021:2015 09120000-6, газове паливо (газ природній). |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-240-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |