Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель)
Очікувана вартість
65 712 601,98 UAH
UA-2018-12-12-002056-a e9ffb05d6cec40298321aabc4e54b805
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
В процесі виконання Робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель) виникають додаткові роботи, які необхідно закуповувати дотримуючись чинного законодавства.
Пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура застосовується, зокрема, за потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, в разі виникнення ситуації, коли зміна виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє замовникові провести переговорну процедуру закупівлі.
Наразі при виконанні будівельно-монтажних робіт генеральним підрядником будівництва – ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» за договором № 2016/1 від 15.08.2016 та 2018/1 від 11.04.2018 року, беручи до уваги, що 25.04.2017 року було отримано позитивний експертний звіт №00-1854-16/ЦБ щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (коригування в частині поділу на пускові комплекси), виникає потреба в проведенні додаткових робіт, а саме:
1. Улаштування систем ОВіК (опалення, вентиляція, кондиціювання та інш.)
2. Улаштування слабкострумових мереж.
3. Улаштування антикригової системи.
3. Електрообладнання та електроосвітлення для внутрішніх інженерних мереж,
визначеними відповідно до ДСТУ БД.1.1-1. 2013.
Враховуючи наведене вище, Підприємство звернулося до Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» Лист № 626/10-18 від 22.10.2018 року з проханням скликати Науково-технічну Раду для розгляду питань щодо можливості здійснення додаткових закупівель в того самого постачальника з врахуванням пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У відповідь на звернення № 626/10-18 від 22.10.2018 року від Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» була скликана Науково-технічна рада від 01.11.2018 року на якій було вирішено наступне :
«1. Відзначити, що об’єкт: Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» є унікальним з технічної та технологічної точок зору.
2. Особливістю реалізації проекту будівництва є нестандартний поділ об’єкту на два пускові комплекси по-поверхово з урахуванням вимог технології діагностики, обстеження та лікування пацієнтів із забезпеченням відповідних архітектурних, інженерних, санітарно-технічних умов функціонування І пускового комплексу.
3. Наразі завершено будівництво І пускового комплексу, діагностичні відділення оснащене медичним обладнанням та передано на баланс НДСЛ «Охматдит». Виконуються будівельно-монтажні роботи на ІІ пусковому комплексі.
4. При будівництві ІІ пускового комплексу Замовником та Генпроектувальником будівництва виявлена необхідність виконання додаткових робіт, які тісно пов’язані з роботами. Що наразі виконуються, і необхідні для успішного введення об’єкту в експлуатацію.
5. Відзначити технологічність проектних рішень стосовно застосованих принципів поділу на пускові комплекси, в першу чергу інженерних систем, та застосування новітніх технологій в медичному та інженерному обладнанні на об’єкті.
6. З метою уникнення несумісності та зниження ризиків виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з завершенням влаштування та подальшим обслуговуванням інженерних мереж, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт ІІ пускового комплексу будівництва НДСЛ «Охматдит» у встановлені Кабінетом Міністрів України термінів, рекомендувати замовнику будівництва – ДП «Укрмедпроектбуд» забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем – генеральним підрядником».
Таким чином, керуючись пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення Протокол №62/1 від 10.12.2018р. про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель) за очікуваною вартістю в сумі 65 712 601,98 грн. з ПДВ та переліком робіт:
1. Улаштування систем ОВіК (опалення, вентиляція, кондиціювання та інш.)
2. Улаштування слабкострумових мереж.
3. Улаштування антикригової системи.
4. Електрообладнання та електроосвітлення для внутрішніх інженерних мереж, визначеними відповідно до ДСТУ БД.1.1-1. 2013.
Так Листом №714/1/12-18 від 10.12.2018р запрошено до переговорів генерального підрядника ТОВ «Ріола Модуль ЛТД», який вже виконує будівельні роботи за договорами генерального підряду 2016/1 від 18.08.2016, 2016/2 від 31.10.2016, 2017/3 від 02.08.2017,2016/7 від 26.12.2016, 2017/52 від 28.12.2017 та 2018/1 від 11.04.2018 року, так як додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання, при тому що залучення додаткового підрядника також спричинить додаткові витрати, втрату гарантійних зобов’язань ТОВ «Ріола Модуль ЛТД».
Під час здійснення переговорів між учасником ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» та тендерним комітетом ДП «Укрмедпроектбуд» було погоджено об’єми додаткових робіт та перелік обладнання, які необхідно закупити, а також договірну ціну на виконання цих робіт.
Учасник ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» вкотре підтвердила свої кваліфікаційні можливості, надавши всі необхідні документи, які вимагалися Замовником.
Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» Протоколом №64 від 12.12.2018 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 16:35
Оскарження наміру укласти договір: 23 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

1. Улаштування систем ОВіК (опалення, вентиляція, кондиціювання та інш.)
2. Улаштування слабкострумових мереж.
3. Улаштування антикригової системи.
4. Електрообладнання та електроосвітлення для внутрішніх інженерних мереж.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 роботи
Роботи з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, місто Київ, Київ, Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

12 грудня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
Переможець 65 712 601,98
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 16:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
65 712 601,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:13
Ду 12 від 20.12.2021-2018-2.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 11:34
ДУ 11 повідомлення про зміни -.docx зміни до договору
01 червня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:40
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
05 квітня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:00
Ду 9 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 16:29
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
08 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 18:03
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 18:02
Ду 7 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 14:18
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
25 лютого 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 13:13
Зміна до договору реквізити від 10.02.2020.docx зміни до договору
10 лютого 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:17
Повідомлення про внесення змін до договору (2).docx зміни до договору
18 грудня 2019 14:10
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:06
Внесення змін до договору.docx зміни до договору
10 червня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 14:45
Обгрунтування внесення змін до договору роботи.docx зміни до договору
17 квітня 2019 14:44
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 15:10
2018-2_від 26.12.2018.pdf укладений
26 грудня 2018 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження строку дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт та поставку обладнання, то дані зміни пов’язані з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт договору, тому виникла необхідність продовження строку дії договору до 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Потрібно внести зміни до договору, а саме: Внесення змін до реквізитів генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», зміна казначейського рахунку. Вище перелічені зміни стосуються сторонніх показників в договорі
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору пов’язано з коригуванням проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність внесення змін до договору та продовжити строк виконання робіт та строк договору до 01.10.2020 року. Також по договору №2018/2 від 26.12.2018 року, укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», виникла необхідність перенести асигнування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до Договору в зв’язку зі зміною розрахункового рахунку на ІBAN відповідно до постанов Національного Банку України № 162 від 28 грудня 2018 року та № 41 від 22 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до Договору №2018\2 від 26.12.2018 року та перенести асигнування на 2020 рік. Також, за договором №2018\2 від 26.12.2018 року виникла необхідність зменшити обсяги закупівлі в зв’язку зі зміною проектних рішень відповідно до частини 4 пункту 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін пов’язано з необхідністю виконання технологічно першочергових робіт, яке призводить до неможливості фінансування витрат замовника в повному обсязі за даним договором, а тому необхідно продовжити закінчення виконання робіт та строк договору до 01.06.2021 року, продовження термінів не збільшує суму за договором на підставі п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла потреба внести зміни до договору, в зв’язку з допущенням технічної помилки в п. 4.1 договору щодо зазначення розміру оплати в розрізі років відповідно до плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору та перенести асигнування за договором на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору №2018/2 від 26.12.2018 року укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД в зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021 році відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа №150 від 28.05.2021 року який надійшов від генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД. Виникла необхідність внести наступні зміни до договору: «Закінчення виконання Робіт – до 20.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються.». «Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору». В зв’язку з тим, що на сьогоднішній день, на Об’єкті існують будівельно-монтажні роботи, які потребують завершення, а також обладнання, що підлягає поставці. Слід зазначити, що однією з основних об’єктивних обставин, яка значно вплинула на хід та строки виконання робіт з будівництва Об’єкту являється запроваджений чинним законодавством карантин та обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Карантинні та обмежувальні заходи протягом 2020-2021 років вплинули як на роботу Генпідрядника, так і на роботу субпідрядних організацій, що залучені до виконання Робіт, а також постачальників. Так, через введенні карантинні обмеження на Об’єкті значно зменшилася кількість працівників субпідрядних організацій, що призводить до затягування строків їх виконання. Крім цього, значна частина матеріалів та обладнання, що закуповується для виконання робіт, іноземних виробників. В результаті запровадження заходів через ситуацію з поширенням короновірусу, які здійснюються в європейських та інших країнах, відбувалося суттєве обмеження в торгівлі, падіння промислового виробництва, зниження обсягів імпорту в Україну, внаслідок чого постачання іноземних товарів проходило із запізненням. Всі ці обставини ускладнюють своєчасну поставку іноземних матеріалів та обладнання на Об’єкт. Законом України № 530-IX від 17.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» на державному рівні юридичний факт запровадження карантину віднесено до форс-мажорних обставин. З огляду на сказане, вищезазначені обставини об’єктивно впливають на строки виконання Робіт за Договорами та на сьогоднішній день не залежать від Генпідрядника, а тому, виникає необхідність в їх пролонгації в установленому Договорами порядку та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно наради з технічних питань відповідно до протоколу від 20.12.2021 року №20/12 (додається) виникла необхідність продовжити строки виконання робіт до 30.09.2022р. Строк дії договору до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 2018/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 61 873 251,62
UAH (в тому числі ПДВ 10 298 051,00 UAH)