Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (філе птиці куряче (охолоджене), куряче стегно (охолоджене), печінка свіжа (яловича)
code for DK 021-2015 - 15110000-2 Meat (Chicken fillet (chilled), chicken thigh (chilled), liver fresh (beef))
Очікувана вартість
9 550 000,00 UAH
UA-2018-12-12-001849-c 643e2264bb78413bbc05185f025b2ade
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Игорь Гончаров

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Игорь Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Довженко Вікторія
+380522244380
lufthansa2009@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa OSVITY MISKOYi RADY MISTA KROPYVNYTsKOGO
National ID: 05403286
Contact point: Honchrov Ihor
+380522244380
uokmr@ukr.net
Additional contacts: Довженко Вікторія
+380522244380
lufthansa2009@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:59
Очікувана вартість: 9 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 286500 UAH
Publication date: 12 грудня 2018 13:39
Enquiries until: 01 січня 2019 15:00
Complaints submission until: до 07 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 9 550 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 95 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кілограм
філе птиці куряче (охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна,41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chicken fillet (chilled)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
30000 кілограм
куряче стегно (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна,41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chicken thigh (chilled)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
10000 кілограм
печінка свіжа (яловича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна,41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

liver fresh (beef)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 13:39
Додаток 1.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 2.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 3.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 4.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 5.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 6.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 7.docx
12 грудня 2018 13:39
Оголош міжн..doc
12 грудня 2018 13:39
оголош.doc
12 грудня 2018 13:39
ТД.docx
12 грудня 2018 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 13:39
Додаток 1.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 2.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 3.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 4.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 5.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 6.doc
12 грудня 2018 13:39
Додаток 7.docx
12 грудня 2018 13:39
Оголош міжн..doc
12 грудня 2018 13:39
оголош.doc
12 грудня 2018 13:39
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-12-001849-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 19 грудня 2018 21:21
Додаток №1
5. Інші вимоги. 1. Курятина: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів. Ким , яким органом він повинен бути виданий? Якому ДСТУ він повинен відповідати? копія Експертного висновку. Де вимоги до експерта???? Відсутні вимоги до експертного висновку!!! висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЯКОЇ ДЕРЖАВИ?????
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 14:16
Експертний висновок держави України
Номер вимоги: UA-2018-12-12-001849-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 19 грудня 2018 21:21
Учасник-нерезидент
В договорі відсутні умови для Учасників нерезидентів, це є дискримінація. Просимо внести зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 14:15
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Номер вимоги: UA-2018-12-12-001849-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 19 грудня 2018 21:22
Учасник – нерезидент
У тендерній документації не визначено порядок зазначення ціни тендерної пропозиції учасника – нерезидента України електронній системі закупівель – це є дискримінація. Просимо внести відповідні зміни!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 14:13
Валютою тендерної пропозиції є гривня це зазначено в тендерній документації
Номер вимоги: UA-2018-12-12-001849-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 19 грудня 2018 21:22
Учасник – нерезидент
Не представлена форма тендерної пропозиції для нерезидента України – це є дискримінація.Просимо внести зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 14:12
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» дана форма не представлена
Номер вимоги: UA-2018-12-12-001849-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 19 грудня 2018 21:23
Технічний регламент!
Технічний регламент - закон України або нормативно-правовий акт, прийнятий Кабінетом Міністрів України, у якому визначено характеристики продукції або пов'язані з нею процеси чи способи виробництва, а також вимоги до послуг, включаючи відповідні положення, дотримання яких є обов'язковим. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів стосовно правил маркування харчових продуктів (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2011 р. за N 183/18921 ) Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 14:09
Додаток 6 до Тендерної документації "Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання. Не повинен містити харчові добавки, ароматизатори, допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами, які не зареєстровані в Україні. Товар повинен бути промаркований належним чином."
Номер вимоги: UA-2018-12-12-001849-c.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 19 грудня 2018 21:24
Загальні положення
5.Недискримінація учасників.вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Яким ЦИМ???? Якої КРАЇНИ цей закон?? Повна непорозумілість!!! УВАЖНО ЧИТАЙТЕ ЩО ПИШЕТЕ!! Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2018 13:58
Закон України «Про публічні закупівлі»

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2019
UA-2018-12-12-001849-c643e2264bb78413bbc05185f025b2ade
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення
ФОП Кобець Віктор Анатолійович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Валекс КО Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 січня 2019 09:22
Прот Кобець.jpeg
14 січня 2019 09:23
Електронний підпис

Публічні документи

25 січня 2019 21:56
Довідка податкової
23 січня 2019 17:05
Документи переможця
21 січня 2019 15:19
Оновлена цінова
11 січня 2019 11:22
Електронний підпис
11 січня 2019 11:22
Електронний підпис
11 січня 2019 11:21
Якісні на печінку.rar
11 січня 2019 11:21
Якісні на курятину.rar
11 січня 2019 11:21
Гарантійні листи.rar
11 січня 2019 11:21
Ваги.rar

Документи

14 січня 2019 09:23
Прот Валекс.jpeg
14 січня 2019 09:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

ТОВ Валекс КО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович 9 545 000,00
UAH з ПДВ
9 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 9 550 000,00
UAH з ПДВ
9 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 21:56
Довідка податкової
23 січня 2019 17:05
Документи переможця
21 січня 2019 15:19
Оновлена цінова
11 січня 2019 11:22
Електронний підпис
11 січня 2019 11:22
Електронний підпис
11 січня 2019 11:21
Якісні на печінку.rar
11 січня 2019 11:21
Якісні на курятину.rar
11 січня 2019 11:21
Гарантійні листи.rar
11 січня 2019 11:21
Ваги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кобець Віктор Анатолійович
#3331604855
Переможець 9 545 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович
#3331604855
9 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 14:22
Додаткова угода № 11 до договору № 51.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 08:57
ду 10 до дог 51.pdf зміни до договору
03 січня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:09
ДУ 9 ДО ДОГ 51.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:25
ду 8 до дог 51 від 04 02 19.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:25
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 08:56
ду 7 до дог 51 від 04.02.19.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 08:55
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 15:15
ду 6 до дог 51 від 04.02.19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 16:09
додаткова угода № 5 від 20.11.2019 року.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 16:09
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 08:28
Дод угода печінка.jpeg зміни до договору
01 серпня 2019 08:27
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 08:30
Дод угода філе.jpeg зміни до договору
22 липня 2019 08:29
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 13:17
Дод угода 2.jpeg зміни до договору
25 лютого 2019 13:13
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 16:46
Дод угода.jpeg зміни до договору
20 лютого 2019 16:45
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 14:07
Договір.docx укладений
04 лютого 2019 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 295 016,98
UAH (в тому числі ПДВ 1 215 836,16 UAH)