Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля хлібопродуктів (хліб пшеничний першого гатунку, хліб житній, булка Великодня)
Очікувана вартість
616 958,00 UAH
UA-2018-12-12-001684-a 4677ae8140354548b435b0ab0b53f9f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Анатолій Сергійович

+380553921690 pansionat63@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Херсонської обласної ради "Голопристанський геріатричний пансіонат"
Код ЄДРПОУ: 22752404
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Червоноармійська, 103А
Контактна особа: Кравченко Анатолій Сергійович
+380553921690
pansionat63@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 15:19
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 15:19
Початок аукціону: 28 грудня 2018 15:06
Очікувана вартість: 616 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 084,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27236 кг
Хліб пшеничний першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м.Гола Пристань, вул.Чорноморська 103-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
9100 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м.Гола Пристань, вул.Чорноморська 103-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
64 кг
Булка Великодня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м.Гола Пристань, вул.Чорноморська 103-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 15:14
ТД Хлібопродукти .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-12-001684-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Цисовська Юлія Антонівна, Код ЄДРПОУ:3082516681
Дата подання: 08 січня 2019 22:47
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень
Шановні члени тендерного комітету КЗ ХОР «Голопристанський геріатричний пансіонат», звертаємо вашу увагу, що вами під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» допущені порушення законодавства про публічні закупівлі, які можуть бути усунуті вами самостійно шляхом скасування попередньо прийнятих рішень.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює, що після проведення електронного аукціону замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції учасників та перевірити їх на відповідність їх вимогам документації, починаючи з найдешевшої пропозиції.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний (!!! не має право, а зобов’язаний) відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:
- додатком №1 (таблиця 3) до тендерної документації встановлено, що учасники – юридичні особи повинні надати у складі тендерної прпоозиції «1.5. Копія паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) та довідки при присвоєння ідентифікаційного коду (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції і договору про закупівлю)». У складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» сторінка паспорту із зазначенням сімейного стану керівника відсутня, отож тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону;
- додатком №1 (таблиця 3) до тендерної документації встановлено, що учасники подають «Відомості про учасника» за встановленою замовником формою. При цьому, у наведеній формі зазначено, що учасник зазначає «Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія) та інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості». У Довідці від 12.12.2018 №1291/16, що міститься у складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат», відстуня інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості, отож тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Окрім того, учасник ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» після проведення аукціону у 4 рази збільшив ціну на один з видів товару, що є предметом цієї закупівлі, - булка «Великодня» з 10,97 грн. до 42,4391 грн. за 1 кг хоча за результатами аукціону ціна пропозиції цього учасника зменшилася. Це суперечить нормам частини четвертої статті 36 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Прийняттям рішення про намір укласти договір з таким учасником замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат»під час подання пропозиції встановив неприйнятну ціну на товар, що вплинуло як на позиції учасників в аукціоні, так і на перебіг та результат аукціону.

Зважаючи на вищевикладене, замовник може усунути допущені ним порушення шляхом перегляду свого рішення про визначення переможця за результатами розгляду цього звернення та скасувати своє попередн рішення.
З метою захисту порушених замовником прав ФОП Цисовська Ю.А. змушена буде звернутися до Антимонопольного комітету України для скасуння незаконного рішення та до Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області для притягнення членів тендерного комітету замовника до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2019 11:33
Тендерний комітет Комунального закладу Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» на Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-12-12-001684-a.b1 від 08.01.2019 року) надає пояснення :
1) Під час розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону: - додатком №1 (таблиця 3) до тендерної документації встановлено, що учасники – юридичні особи повинні надати у складі тендерної пропозиції «1.5. Копія паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) та довідки при присвоєння ідентифікаційного коду (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції і договору про закупівлю)». У складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» сторінка паспорту із зазначенням сімейного стану керівника відсутня, отож тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону;
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відсутня сторінка паспорту із зазначенням сімейного стану керівника жодним чином не впливає на зміст пропозиції учасника.
2) Додатком №1 (таблиця 3) до тендерної документації встановлено, що учасники подають «Відомості про учасника» за встановленою замовником формою. При цьому, у наведеній формі зазначено, що учасник зазначає «Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія) та інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості». У Довідці від 12.12.2018 №1291/16, що міститься у складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат», відсутня інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості, отож тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З інформацією про відсутність кредитної заборгованості можна ознайомитись в довідці №1404/16 від 22.12.18р.(с.103 п.8 тендерної пропозиції).
3) Учасник ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» після проведення аукціону у 4 рази збільшив ціну на один з видів товару, що є предметом цієї закупівлі, - булка «Великодня» з 10,97 грн. до 42,4391 грн. за 1 кг хоча за результатами аукціону ціна пропозиції цього учасника зменшилася. Це суперечить нормам частини четвертої статті 36 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Прийняттям рішення про намір укласти договір з таким учасником замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» під час подання пропозиції встановив неприйнятну ціну на товар, що вплинуло як на позиції учасників в аукціоні, так і на перебіг та результат аукціону.
Згідно перебігу відкритих торгів на закупівлю товарів:(код згідно ДК 021:2015 – 15810000-9 –Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний першого гатунку, хліб житній, булка «Великодня») ) предмет закупівлі не ділиться на лоти, тому згідно реєстру пропозицій: початкова та остаточна цінова пропозиція подається по предмету закупівлі в цілому, а не по окремій частині(виду товару).
Тому, вважаємо, що вимоги, викладені у вашому зверненні є не обґрунтованими і не підлягають задоволенню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-12-001684-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Цисовська Юлія Антонівна, Код ЄДРПОУ:3082516681
Дата подання: 12 січня 2019 19:25
Скарга
СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради «Голопристанський геріартричний пансіонат» (далі – Замовник) 12 грудня 2018 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «(код згідно ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний першого ґатунку, хліб житній, булка «Великодня»)», очікувана вартість закупівлі складає 616 958,00 грн. (з ПДВ). Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 28 грудня 2018 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 2 січня 2019 року. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 13 січня 2019 року. Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: ФОП Цисовська Ю.А. є учасником оскаржуваної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів скаржника. Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 3 учасники, цінові пропозиції яких розташувалися у наступному порядку від найдешевшої до більш дорожчих: Місце учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону Результат розгляду пропозицій учасників замовником станом на дату подання цієї скарги 1 Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 443 084,10 02.01.2019 учасник визначений переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 2 ФОП Смирнова Любов Василівна 443 236,00 3 Скаржник 445 850,40 Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний, а не має право, відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні: - додатком №1 (таблиця 3) до тендерної документації встановлено, що учасники – юридичні особи повинні надати у складі тендерної пропозиції «1.5. Копія паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) та довідки при присвоєння ідентифікаційного коду (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції і договору про закупівлю)». У складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» сторінка паспорту із зазначенням сімейного стану керівника відсутня, отож тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону; - додатком №1 (таблиця 3) до тендерної документації встановлено, що учасники подають «Відомості про учасника» за встановленою замовником формою. Форма наведена у цьому ж пункті документації. При цьому, у наведеній формі зазначено, що учасниками вказується «Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія) та інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості». У Довідці від 12.12.2018 №1291/16, що міститься у складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат», відсутня інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості, отож тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Відсутність документів та інформації, що прямо вимагалися умовами тендерної документації, не можуть бути віднесені замовником до формальних (несуттєвих) помилок, оскільки не пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на її зміст. Окрім того, учасник ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» після проведення аукціону у 4 рази збільшив ціну на один з видів товару, що є предметом цієї закупівлі, - булка «Великодня» з 10,97 грн. до 42,4391 грн. за 1 кг хоча за результатами аукціону ціна пропозиції цього учасника зменшилася. Це суперечить нормам частини четвертої статті 36 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Лист ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» від 28.12.2018 №7/1 завантажений у електронну систему закупівель вже після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, а тому не є документом тендерної пропозиції, і свідчить про зміну ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» умов своєї ж тендерної пропозиції, поданої до початку аукціону. Це забороняється Законом. Прийняттям рішення про намір укласти договір з таким учасником замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» під час подання пропозиції встановив неприйнятну ціну на товар, що вплинуло як на позиції учасників в аукціоні, так і на перебіг та результат аукціону. На момент початку аукціону інші учасники знаходилися в нерівних умовах, через завідомо занижену ціну на один з видів товару. Це призвело до спотворення результатів аукціону. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, отож замовник прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Цисовська Юлія Антонівна просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради «Голопристанський геріартричний пансіонат» під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор UA-2018-12-12-001684-a), зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» переможцем процедури закупівлі та скасувати своє рішення про намір укласти з ним договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 11:45
рішення від 15.01.2018 №404+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 11:45
рішення від 30.01.2019 №1020.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2019 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 1020-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ФОП «Цисовська Ю.А.» від 12.01.2019 № UA – 2018-12-12-001684-a.a2 Колегія постановила скасувати рішення про визначення ПАТ «Херсонський хлібокомбінат» переможцем за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 – 15810000-9 –Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Враховуючи вище викладене тендерний комітет вирішив скасувати рішення про визначення переможцем ПАТ «Херсонський хлібокомбінат» закупівлі - ДК 021:2015 – 15810000-9 –Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Протокол розгляду тендерних пропозицій №1 від 02.01.2019 року) та провести повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду скласти протокол розгляду та оприлюднити його на Веб-порталі Уповноваженого органу згідно зі статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2019 11:34
Номер скарги: UA-2018-12-12-001684-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 14 лютого 2019 17:51
С К А Р Г А про допущенні Замовником порушення Закону 2629-VIII при проведенні процедури закупівлі
Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» (надалі іменується «Замовник») 12.12.2018 р., оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі за UA-2018-12-12-001684-a та тендерну документацію на закупівлю - код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) ДК 021:2015 ( 15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 28 грудня 2018 року. Згідно звіту за поданими пропозиціями Замовником було отримано наступні тендерні пропозиції від учасників: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 443 084,10 (чотириста сорок три тисячі вісімдесят чотири) грн. 10коп. Протоколом тендерного комітету № 29 від 05.02.2019 року скасовано ФОП Смирнова Любов Василівна 443 236,00 (чотириста сорок три тисячі двісті тридцять шість) грн. 00коп. Протоколом тендерного комітету № 30 від 05.02.2019р. відхилено ФОП Цисовська Юлія Антонівна 445 850,40 (чотириста сорок пять тисяч вісімсот пятдесят) грн. 40 коп. 05.02.2019 року оголошено переможцем закупівлі та розміщено повідомлення про наміри укласти договір. Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 2629-VIII після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Тендерним комітетом Замовника розглянута тендерна пропозиція ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат». Протоколом тендерного комітету № 29 від 05.02.2019 року тендерну пропозицію ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» скасовано на підставі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1020-р/пк-пз від 30.01.2019р. Протокол тендерного комітету № 29 від 05.02.2019 року не оскаржувалося. Наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, якою є тендерна пропозиція ФОП Смирнова Л. В., відхилено Протоколом тендерного комітету № 30 від 05.02.2019 року на підставі ст. ст. 16,17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У відповідності до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону 2629-VIII тендерний комітет Замовника розглянув наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, якою є тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. 05 лютого 2019 року тендерний комітет Замовника протокольно (Протокол № 31) прийняв рішення про оголошення переможцем закупівлі ФОП Цисовська Ю.А. та розмітив на сайті Уповноваженого органу повідомлення про наміри укласти договір. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» вважає, що вказане рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та призвело до порушення його прав та охоронюваних законом інтересів. На думку ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» тендерний комітет Замовника мав встановити невідповідність тендерної пропозиції ФОП Цисовської Ю.А. вимогам тендерної документації Замовника та постановити рішення про відхилення тендерної пропозиції. Виклад фактичних обставин, що можуть це підтвердити: 1. На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ФОП Цисовська Ю.А. підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, та надає Довідку № 1684-а/2 від 26.12.2018р. (далі - за текстом – «Довідка»): - одним із пунктів таблиці (п.1) Довідки зазначає земельну ділянку, площею 0,0427 га, та надає на підтвердження копію договору оренди земельної ділянки від 31.03.2014 року (стор. 3,4) за адресою: вул. Леніна, 14-а, с. Райське Херсонської області, тоді як в договорі оренди нерухомого майна розташування приміщення пекарні (об’єкт виробництва вказаного учасника) знаходяться за адресою: вул. Сонячна, 14-а, с. Райське Херсонської області (стор.5 ). Крім того, наданий ФОП Цисовська Ю.А. договір оренди земельної ділянки не свідчить про виникнення у ФОП Цисовська Ю.А. права оренди. Відповідно до частини 5 статті 6 ЗУ «Про оренду землі» 2498-VIII право оренди виникає з моменту державної реєстрації. Згідно статті 17 ЗУ «Про оренду землі» 2498-VIII об’єкт за договором оренди вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом. Таким чином ФОП Цисовська Ю.А. повинна була надати витяг про державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки. Вказане свідчить про порушення ФОП Цисовська Ю.А. тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII. - другим пунктом таблиці Довідки ФОП Цисовська вказує та надає на підтвердження (стор.5 -9 ) Договір оренди нерухомого майна від 03.01.2017 р., який не є достатнім доказом щодо підтвердження матеріально-технічної бази ФОП Цисовська Ю.А. , відповідно до вказаного договору орендарем є ПП Цисовська Юлія Антонівна, а тендерна пропозиція подана ФОП Цисовською Юлію Антонівною, що ставить під сумнів належність в договорі права оренди учаснику, оскільки у вказаному договорі стороною договору виступає приватне підприємство. По третє, п. 9.1. Договору оренди нерухомого майна від 03.01.2017 р. передбачає його дію з 03.01.2017 року по 03.10.2019 року з можливістю подальшої пролонгації по зверненню Орендаря. При цьому, тендерною документацією передбачено строк поставки товарів з січня – грудень 2019 року, а отже свідчить про наявність ризиків ФОП Цисовська Ю.А. здійснювати постачання товарів з жовтня – грудень 2019 року. Вказане свідчить про порушення ФОП Цисовська Ю.А. тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII. - третім пунктом Довідки ФОП Цисовська Ю.А. вказує : - хлібопекарське обладнання та технологічний інвентар, різне (хлібопекарські печі, мукопросіювачі, тістоміси, тістоподілювачі, шафи для бродіння тіста та ін.), але щодо кількості зазначено в достатній кількості, а щодо стану задовільний. Відповідно ФОП Цисовською Ю.А. ніяким чином не підтверджено наявність матеріально-технічної бази, так як не вказано, та не визначено кількість обладнання яке планується використовувати в виробничому процесі, тендерна пропозиція ФОП Цисовської Ю.А. не відповідає вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII. - п.4. Довідки зазначено авто – Opel Vіvаro, в кількості 1 штука, згідно Додатку 1 тендерної документації Замовника п.1.1. передбачено , що довідка надається у довільній формі , та надаються відомості про транспорт ,який відповідає всім стандартним нормам та правилам, а не про одну одиницю транспорту , а отже свідчить про не відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим замовником, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII. 2. ФОП Цисовською надано копію договору на виконання робіт (послуг) (стор.9-10) від 29.12.2018 року № 92 (далі-Договір), не може вважатися належним документом в контексті вимог Додатку №1 Тендерної документації, оскільки не відповідає вимогам, встановленим ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»; «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в частині проведення ефективних заходів щодо боротьби із шкідниками під час здійснення господарської діяльності з виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів. Аналіз зазначеного Договору свідчить , що роботи з дератизації, дезінсекції та дезінфекції приміщень проводяться на площі 120 м.кв., проте згідно договору оренди нерухомого майна від 03.01.2017р.укладеного між ФОП Цисовська Ю.А. та ВК Райської сільської ради, площа окремого приміщення , що здається в оренду , складає 427 м.кв. Таким чином більша частина приміщення (307 м.кв.) , що орендуються ФОП Цисовською Ю.А. для розташування пекарні взагалі не піддавалися санітарній обробці. - також п.6.2. зазначено договору визначає строк дії договору - строк цього Договору починає свій перебіг у момент визначений п.6.1, та закінчується 31 грудня 2018р. , при цьому будь яке згадування щодо автоматичної його пролонгації, чи доданої додаткової угоди щодо продовження строку дії вказаного Договору, ФОП Цисовською Ю.А. – не надано. Таким чином Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII. 3. ФОП Цисовською Ю.А. надано копію договору № 3 на виконання робіт (послуг) від 03.01.2018р. (дезінфекція автотранпорту) п.7 Договору чітко визначено строк дії договору - термін дії угоди до 31.12.2018р. , при цьому будь яке згадування щодо автоматичної його пролонгації, чи доданої додаткової угоди щодо продовження строку дії вказаного Договору, ФОП Цисовською Ю.А. – не надано, а отже свідчить про наявність ризиків щодо здійснення постачання товарів ФОП Цисовська Ю.А. протягом 2019р. транспортом що не пройшов відповідну дезінфекцію. 4. Кваліфікаційними критеріями до учасників встановленими тендерною документацією Замовника (стор. 5) та ст.ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники повинні мати кваліфікаційні дані,які відповідають декільком критеріям, одним з яких є – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи . ФОП Цисовською Ю.А. в підтвердження надано довідку (стор. 17) , де вказано дві особи, та зазначено що вони будуть залучатися до постачання товарів, при цьому вказано Цисовську Ю.А., з посадою директор «Райська пекарня», другою особою зазначено водія-експедитора, комірника. Надана ФОП Цисовською Ю.А. довідка жодним чином не підтверджує наявності відповідних спеціалістів, які мають відношення до мети та цілей оголошених торгів, та відповідну кваліфікацію. Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим абзацом 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та підлягає відхиленню. Згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» : пункт 4 , частина 1 стаття 30 – тендерна пропозиція повинна бути відхилена, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючивищенаведене, відповідно до статті 18 Закону 2629-VIII, ПРОСИМО: - 1. Прийняти скаргу до розгляду, 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» під час проведення відкритих торгів №UA-2018-12-12-001684-a , код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) ДК 021:2015 ( 15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) 3. Зобов’язати тендерний комітент Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 31 від 05.02.2019року про визначення переможцем ФОП Цисовська Ю.А. та скасувати повідомлення про наміри укласти договір. 4. Зобов’язати тендерний комітент Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» прийняти рішення про відміну торгів на підставі пункту 6 частини 1 статті 31 Закону 2629-VIII Додатки: 1.) Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (оригінал). 2.) Документи та матеріали, що можуть підтвердити викладі факти у скарзі містяться на сайті Уповноваженого органу в електронній формі. Голова правління С.Б.Дуров
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2019 18:32
Рішення від 18.02.2019 № 1674 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 18:32
Рішення від 06.03.2019 № 2505.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 20:47

Документи подані скаржником

12 січня 2019 19:25
скарга
12 січня 2019 19:25
платіжка

Документи подані замовником

05 лютого 2019 11:25
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 449 253,68
UAH з ПДВ
443 084,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Смирнова Любов Василівна 598 000,00
UAH з ПДВ
443 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна 478 218,00
UAH з ПДВ
445 850,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

06 лютого 2019 20:33
довідка банкрутство
06 лютого 2019 20:33
довідка корупція
06 лютого 2019 20:33
довідка дфс
06 лютого 2019 20:33
остаточна пропозиція
06 лютого 2019 20:33
довідка МВС
27 грудня 2018 03:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"

ФОП Смирнова Любов Василівна

ФОП Цисовська Юлія Антонівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
Рішення скасоване 443 084,10
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 11:34
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
Відхилено 443 084,10
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 11:42
ФОП Смирнова Любов Василівна
#1970203525
Відхилено 443 236,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 11:54
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
Переможець 445 850,40
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 13:21

Документи

02 січня 2019 14:50
Електронний підпис
02 січня 2019 14:48
Протокол розгляду

Документи

05 лютого 2019 11:42
Електронний підпис
05 лютого 2019 11:41
Протокол

Документи

05 лютого 2019 11:53
Електронний підпис
05 лютого 2019 11:51
Протокол розгляду

Документи

05 лютого 2019 13:20
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:18
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
445 850,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 13:20
Електронний підпис
05 лютого 2019 13:18
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 13:06
дод.угода _2.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:05
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 22:56
Протокол (хліб).PDF зміни до договору
04 березня 2020 22:54
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 10:59
Додаткова(хліб).PDF зміни до договору
17 січня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 09:19
Дод.угода(хліб).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:21
дод.угода _2 .PDF зміни до договору
18 грудня 2019 13:14
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:09
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 13:41
Додаткова хліб .PDF зміни до договору
03 червня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 10:35
Додаткова(хліб).PDF зміни до договору
26 березня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 18:28
Договір укладений
14 березня 2019 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 9-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару за договором до 10% у зв’язку з підвищенням цін на борошно та енергоресурси.
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 9-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 20% (на суму70703,46 грн.)
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково незбільшено загальну суму закупівлі на 70703,46грн. згідно дод.угоди №1 від 15.01.2020р.
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML