Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, булка
Очікувана вартість
812 451,10 UAH
UA-2018-12-12-001658-c 16e11c7389a6431da831e18739fbba57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Жаданов

+380505544012 hdvufk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Код ЄДРПОУ: 04591392
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Контактна особа: Ігор Жаданов
+380505544012
hdvufk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 03 січня 2019 15:07
Очікувана вартість: 812 451,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 062,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 кілограм
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
8200 кілограм
батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
3450 кілограм
булка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
8770 кілограм
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2018 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 14:33
ТД хліб нова редакція.doc
26 грудня 2018 14:33
Перелік внесених змін хлібопродукти.doc
12 грудня 2018 13:09
Проект договору хлібопродукти.doc
26 грудня 2018 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 14:33
ТД хліб нова редакція.doc
12 грудня 2018 13:09
ТД хліб.doc
26 грудня 2018 14:33
Перелік внесених змін хлібопродукти.doc
12 грудня 2018 13:09
Проект договору хлібопродукти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомості з ЄДРПОУ
Дата подання: 13 грудня 2018 11:04
Дата відповіді: 14 грудня 2018 12:21
Доброго дня в додатку 3 до Тендерної Документації, вимагається надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, буде належним документом?
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), надаємо роз’яснення щодо Вашого звернення за роз’ясненням: «в додатку 3 до Тендерної Документації, вимагається надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, буде належним документом?».
Повідомляємо, що за інформацією, яку Органу оскарження надала Державна служба статистики України, витяг та виписка з ЄДРПОУ не надаються, а надаються відомості, про що повідомляється на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням:Головна » Діяльність у сфері державних закупівель » ІНФОРМАЦІЯ АМКУ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ДЕЯКИХ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ".
Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом.
Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014довідка з ЄДРПОУ також не видається.
Звертаємо увагу, що ЄДРПОУ - Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України. Тому на виконання вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації учасник подає саме відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (для учасника - юридичної особи), а Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, учасник подає саме на виконання вимог пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації.
Відомості ЄДРПОУ
Дата подання: 13 грудня 2018 11:06
Дата відповіді: 14 грудня 2018 12:26
Чи потрібна довідка зі Статистики?
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), надаємо роз’яснення щодо Вашого звернення за роз’ясненням: « Чи потрібна довідка зі Статистики?»
Звертаємо увагу на те, що на виконання вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагаються відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, якщо учасник є юридичною особою.
Додатково повідомляємо, що в наказі Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 «Про затвердження Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» (зі змінами) можна більш детально ознайомитись з порядком і умовами користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Також зазначаємо, що постановою КМУ від 21.11.2013 № 842 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня 2011 р. № 749» внесено низку змін до урядових постанов щодо порядку функціонування Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), а також правовідносин, пов’язаних з доступом до відомостей з ЄДРПОУ. У тому числі стосовно проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі.
Відповідно до змін уточнено, що тепер в органах статистики надаватимуться виключно відомості з ЄДРПОУ, замість передбаченої раніше довідки. Такі відомості заінтересований суб’єкт отримуватиме на свій запит у п’ятиденний строк.
Тому уточнюємо, що на виконання вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації необхідно надати з органів статистики Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (для учасника - юридичної особи).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Охтирський хлібокомбінат 587 480,00
UAH з ПДВ
587 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Олександр Миколайович 812 307,00
UAH з ПДВ
812 307,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Максименко Сергій Володимирович 812 400,00
UAH з ПДВ
812 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 11:31
18_1001_Договір(1).pdf
27 грудня 2018 11:31
гарантія_1001.rar
27 грудня 2018 11:31
платежка банк.pdf
27 грудня 2018 11:31
свідоцтво.rar
27 грудня 2018 11:31
правила.rar
27 грудня 2018 11:31
ліцензія.rar
27 грудня 2018 11:31
пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Охтирський хлібокомбінат

ФОП Пономаренко Олександр Миколайович

ФОП Максименко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Охтирський хлібокомбінат
#00374568
Відхилено 587 480,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 15:26
ФОП Пономаренко Олександр Миколайович
#3167707597
Переможець 812 307,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Олександр Миколайович
#3167707597
812 307,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 21:20
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 21:15
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 21:11
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:40
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 20:54
dop2ponomarenko.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 20:50
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 18:01
Дод. угода хліб.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 17:56
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 12:21
Договір хліб.pdf укладений
21 січня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору на 13 773,33 грн. та п.3.1 Договору викласти в такій редакції: "Ціна цього Договору становить 798 533,67 грн. у т.ч. ПДВ - 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 10/01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору про закупівлю товарів № 10/01/19 від 21 січня 2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1, п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" п.1.3. та п.3.3 Договору сторони вирішили зменшити суму договору на 35.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 10/01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору про закупівлю товарів № 10/01/19 від 21 січня 2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно із п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.1.3. Договору Сторони домовились зменишит суму договору на 380,00 грн. (триста вісімдесят гривень 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 10/01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору про закупівлю товарів №10/01/19 від 21 січня 2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.1 ч.4 ст.36 Закону Країни "про публічні закупівлі" та п.1.3 Договору сторони домовились зменшити суму договору на 416,44 (чотириста шістнадцять гривень 44 коп.).
Номер договору про закупівлю: 10/01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору про закупівлю товарів №10/01/19 від 21 січня 2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 797 702,23
UAH (в тому числі ПДВ 132 950,37 UAH)