Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні стільці
Очікувана вартість
5 750,00 UAH
UA-2018-12-12-001235-a 155d59f2757c48699a040a71ba432602
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2018 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 14:10
Очікувана вартість: 5 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісні стільці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, місто Київ, Київ, Янтарна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 грудня 2018 10:17
Дата відповіді: 13 грудня 2018 11:26
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги предмета закупівлі розглядатится не будуть.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій