Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (утримання мережі зливової каналізації (закритого типу) на прибудинкових територіях м. Кам`янське)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-12-12-001141-b 03d05b3ad9d94ac5b648720ad4a6a718
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 20:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 20:30
Початок аукціону: 02 січня 2019 13:25
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відведення стічних вод (утримання мережі зливової каналізації (закритого типу) на прибудинкових територіях м. Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, прибудинкова територія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 20:29
Додаток 5.doc
12 грудня 2018 20:29
Додаток 4.doc
12 грудня 2018 20:29
Додаток 3.doc
12 грудня 2018 20:29
Додаток 2.doc
12 грудня 2018 20:29
Додаток 1.doc
12 грудня 2018 20:29
ТД ТО каналізації прибудинкова _ гарантія 10тис.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКВАТЕХ" 699 946,51
UAH з ПДВ
699 946,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дніпровська Домнабудівельна компанія 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2019 13:45
ст.50.pdf
15 січня 2019 13:44
ст.50.doc
14 січня 2019 17:44
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
28 грудня 2018 16:48
Електронний підпис
28 грудня 2018 16:41
Проект договору.pdf
28 грудня 2018 16:41
Кваліфікація.pdf
28 грудня 2018 16:41
Відповідність.pdf
28 грудня 2018 16:41
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 19:42
Електронний підпис
27 грудня 2018 17:38
КАНАЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКВАТЕХ"

ТОВ Дніпровська Домнабудівельна компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКВАТЕХ"
#30815513
Переможець 699 946,51
UAH з ПДВ
10 січня 2019 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКВАТЕХ"
#30815513
699 946,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:42
д.у.5 до дог.17-19 від 28.01.2019.PDF укладений
28 лютого 2020 14:20
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:27
SCAN0228.PDF зміни до договору
24 січня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:13
д.у.3 від 10.01.20 дог.17-19.PDF зміни до договору
11 січня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:37
SCAN0129.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:32
SCAN0128.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:25
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 22:00
17-18.pdf укладений
29 січня 2019 21:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу наданих послуг, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Технічне завдання», Додаток 3 «Кошторис» до договору № 17-19 від 28.01.2019 року в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 698 880 грн. 67 коп. (шістсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 67 коп.), (без ПДВ). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 698 880 грн. 67 коп. (шістсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 67 коп.), (без ПДВ)». Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 17-19 від 28.01.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 17-19 від 28.01.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 17-19 від 28.01.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 137 564 грн. 05 коп. (сто тридцять сім тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 05 коп.), (без ПДВ)., фактично виконаного у 2019 році - 698 880 грн. 67 коп. (шістсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 67 коп.), (без ПДВ).” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 17-19 від 28.01.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 17-19 від 28.01.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 17-19 від 28.01.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 137 564 грн. 05 коп. (сто тридцять сім тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 05 коп.), (без ПДВ)., фактично виконаного у 2019 році - 698 880 грн. 67 коп. (шістсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 67 коп.), (без ПДВ).” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Кількість 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до реквізитів Виконавця. Кількість послуг - 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 17-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 698 880,67
UAH
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 698 880,67 грн. (без ПДВ). Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 836 444,72 грн.(без ПДВ).