Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
11 191 441,60 UAH
UA-2018-12-12-000352-c ● 15f7f9455e8b41cda66a2f8bc7ca4a33
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 34894735 |
Вебсайт: | http://krjust.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7 |
Контактна особа: |
Григорій Корнєєв +380508758204 h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
П. 5 ч. 2 ст. 35 Закону передбачає, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У даному випадку, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
1) проблем технічного характеру щодо виконання будівельно-монтажних робіт, оскільки необхідні матеріали (обладнання), що визначені проектом будівництва та є об’єктом авторського права, вже придбані попереднім підрядником, та саме з яким укладено договори із постачальниками матеріалів (обладнання) і, як наслідок, збільшиться загальний термін завершення робіт та реалізації соціально важливого проекту, що негативно вплине на інженерний стан будівлі - пам’ятки архітектури;
2) несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи з реставрації об’єкту є технологічно пов’язаними між собою.
В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень;
3) несумісності нових інженерних мереж та архітектурних рішень з тими, що вже виконані, а при закінченні робіт неможливості проведення належним чином усіх випробувальних та налагоджувальних робіт та як наслідок неможливості здачі об`єкта в експлуатацію в цілому.;
3) виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи із реставрації, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за № 12-0490-18-П від 15 листопада 2018 року ;
- проектна документація за об’єктом: «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування);
- лист ТОВ «Гудекс» від 05.12.2018 № 55;
- договори підряду від 20.02.2017 року № 15 та від 28.03.2018 року № 1;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2016-12-30-000444-b за предметом «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький».
У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до п. 5, п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури.
У даному випадку, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
1) проблем технічного характеру щодо виконання будівельно-монтажних робіт, оскільки необхідні матеріали (обладнання), що визначені проектом будівництва та є об’єктом авторського права, вже придбані попереднім підрядником, та саме з яким укладено договори із постачальниками матеріалів (обладнання) і, як наслідок, збільшиться загальний термін завершення робіт та реалізації соціально важливого проекту, що негативно вплине на інженерний стан будівлі - пам’ятки архітектури;
2) несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи з реставрації об’єкту є технологічно пов’язаними між собою.
В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень;
3) несумісності нових інженерних мереж та архітектурних рішень з тими, що вже виконані, а при закінченні робіт неможливості проведення належним чином усіх випробувальних та налагоджувальних робіт та як наслідок неможливості здачі об`єкта в експлуатацію в цілому.;
3) виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи із реставрації, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за № 12-0490-18-П від 15 листопада 2018 року ;
- проектна документація за об’єктом: «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування);
- лист ТОВ «Гудекс» від 05.12.2018 № 55;
- договори підряду від 20.02.2017 року № 15 та від 28.03.2018 року № 1;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2016-12-30-000444-b за предметом «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький».
У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до п. 5, п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2018 15:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 грудня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
12 грудня 2018 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДЖИЛСТРОЙ" #37168181 |
Переможець |
11 191 441,60
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 11:23
|
Додаткова угода 6 від 31.12.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 10:04
|
Додаткова угода 5 від 20.12.2019 | зміни до договору |
20 грудня 2019 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2019 08:44
|
Додаткова угода 4 - 19.08.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 08:43
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
02 липня 2019 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2019 15:59
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
07 травня 2019 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2019 15:22
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2019 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:33
|
Договір 2 від 26.12.2018 кольр.pdf | укладений |
27 грудня 2018 16:28
|
Додатки.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:15
|
Договір 2 від 26.12.2018 кольр.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 09:36
|
Додаток календарний план.pdf | укладений |
26 грудня 2018 09:32
|
Додаток Договірна ціна.pdf | укладений |
26 грудня 2018 09:32
|
Договір 2 від 26.12 Кап. ремонт.pdf | укладений |
26 грудня 2018 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (виправлення технічної помилки) |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |