Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (Картки безконтактні)
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards (Cards are contactless)
Очікувана вартість
52 500 000,00 UAH
UA-2018-12-12-000027-a e329b3f495f5488c86fda97c25a4e297
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 pech_arh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
pech_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
pech_arh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 08:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 14 березня 2019 14:19
Очікувана вартість: 52 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 12 грудня 2018 08:26
Enquiries until: 04 січня 2019 15:00
Complaints submission until: до 10 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 52 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,19 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Картки безконтактні
Cards are contactless
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500000 штуки
Картки безконтактні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Cards are contactless
CPV: 30160000-8
Період постачання: по 26 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо працівників
Дата подання: 26 грудня 2018 17:30
Дата відповіді: 28 грудня 2018 16:13
Шановний Замовнику абзацом 3 п. 2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання документу про освіту працівників у галузі інформаційних технологій. Просимо Вас надати інформацію, працівники повинні мати освіту в галузі розробки програмного забеспечення, Системи захисту інформаї, ЧИ можливо у сфері побудови СКС?
Відповідь: Доброго дня. Наша вимога не надає обмежень щодо вузького розуміння "галузі інформаційних технологій". Для нас, як Замовників важливо тільки те, що освіта отримана працівником (ами) надавала рівень знань достатній для розуміння технології виконання зобов язань по даній закупівлі. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-12-000027-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТРЕЙД КЕПІТАЛ ГРУП, Код ЄДРПОУ:38890451
Дата подання: 27 грудня 2018 21:03
Дискримінаційні вимоги
Тендерна документації до закупівлі №UA-2018-12-12-000027-a складена з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:
п. 35 ч.1 ст.1, - учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
ст. 3 Принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників;
ч.1, ч.3 ст. 5 Недискримінація учасників
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
П. 3, ч. 2 ст. 22 Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Ч. 4, ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Прописавши наступні (дискримінаційні) вимоги до Учасників закупівлі:

- Учасник, для підтвердження можливості дотримання стандартів безпеки при виробництві та персоналізації карток з вбудованими чіпами, у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи подаються в сканованому з оригіналу виді в PDF-форматі в кольоровому зображенні)»
Замовник ставить вимогу таким чином, що Учасником закупівлі може бути виключно виробник («в якості виробника і постачальника»).
Також, дана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників, адже в Україні є достатньо підприємств дистриб’юторів, партнерів закордонної та вітчизняної продукції, які не володіють саме такими документами (що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, та партнерства VISA або Mastercard), проте в змозі запропонувати Товар який відповідати Технічним характеристикам Замовника на більш вигідні умовах та виконати поставку якісно і своєчасно.
Вимога до вказаних документів була б зрозуміла та виправдана у випадку закупівлі платіжних карток вказаних платіжних систем але предметом закупівлі є поставка 30160000-8 Магнітні картки (Картки безконтактні), а не картки платіжних систем (ДК 021:2015: 30163000-9 — Платіжні картки).

Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та лист від замовника, щодо успішної ініціалізації (запису) транспортного додатку на виробничих потужностях Учасника.
- З огляду на ст.22 ЗУ Замовник вимагає приймати участь лише виробників, оскільки постачальники Товарів не мають виробничих потужностей, та відповідно не мають можливості впровадження транспортного додатку для Замовника без участі виробника Товару.
Вимагаємо, для дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі», виключити дискримінаційні вимоги до Учасників прописаних у тендерній документації закупівлі № UA-2018-12-12-000027-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 грудня 2018 15:24
КП ГІОЦ, як замовник даного товару, має намір використовувати магнітні картки в цілях, що зумовлюють необхідність їх відповідності стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (PCI CP). Зазначений стандарт передбачає відповідність Виконавця вимогам щодо комплексного захисту інформації, в т.ч. при передачі чутливої до компрометації інформації. Окрім того, потребою Замовника є використання цих карток в майбутньому як платіжного інструменту, в т.ч. в інфраструктурі міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, що вимагає дотримання згаданого вище стандарту безпеки.
Магнітні картки, що не відповідають технічним критеріям, встановленим Замовником, Замовнику не потрібні, оскільки не можуть використовуватися згідно його потреб.
Згадування в тендерній документації платіжних систем VISA або Mastercard не обмежує конкуренцію та не порушує ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація не містить коректного найменування (наприклад тільки VISA або тільки Mastercard), а перелічує міжнародні платіжні системи, які працюють на території України.
Задоволення Вашої вимоги надасть можливість здійснити поставку товару, що не відповідає потребам Замовника.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2018-12-12-000027-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 02 січня 2019 15:45
Вимога про застосування стандартів
Документацією конкурсних торгів вимагається надання учасником у складі свої пропозиції сертифікату, або іншого документу, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР та надання документів, які підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток.
Звертаємо увагу, що стандарт PCI СР розроблений Радою зі стандартів та безпеки індустрії платіжних карток (Payment Card Industry Security Standards Council, PCI SSC), організацією, яка була заснована міжнародними платіжними системами Visa, MasterCard, American Express, JCB и Discover для дотримання виробниками платіжних карток, які в подальшому використовуватимуться у цих платіжних системах.
Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є не платіжні картки, для закупівлі яких передбачено код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 30163000-9 - Платіжні картки, а магнітні картки, тендерна документація не містить відомостей про використання вказаних карток у вищеназваних платіжних системах – вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, оскільки вона протирічить принципам здійснення закупівлі, визначених статтями 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже є юридичні особи, які в змозі запропонувати продукцію, яка є предметом закупівлі, що відповідатиме технічним характеристикам на більш вигідних умовах та виконати поставку якісно і своєчасно.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги щодо надання документального підтвердження дотримання вимог стандарту PCI СР та документів, які підтверджують партнерські стосунки учасника з VISA або Mastercard.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 січня 2019 17:30
В тендерній документації замовника вказано:

Пункт 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»розділу 3:

«Учасник, для підтвердження можливості дотримання стандартів безпеки при виробництві та персоналізації карток з вбудованими чіпами, у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи подаються в сканованому з оригіналу виді в PDF-форматі в кольоровому зображенні)».

Таким чином, Учасник повинен надати:

1) Або сертифікат про дотримання вимог стандарту PCI СР (документ №1);

2) Або інші документи – довідку в довільній формі з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші

документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи №2).

Отже, Документи №2 необхідно надавати тільки у випадку неподання Документу №1.

Технічні вимоги до закупівлі встановлюються саме Замовником, відповідно до потреб Замовника, а не потенційними учасниками закупівлі виходячи з їхніх можливостей. Предмет закупівлі визначається замовником самостійно – це виключна компетенція Тендерного комітету Замовника.

Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 30160000-8 Магнітні картки визначений Замовником правильно.

При цьому, в майбутньому у Замовника виникне потреба у використанні цих карток як платіжного інструменту, в т.ч. в інфраструктурі міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, що вимагає дотримання згаданого вище стандарту безпеки.

Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-12-000027-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 12 лютого 2019 16:14
Скарга по тендеру Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (Картки безконтактні)
Скарга по допуску двох учасників по прекваліфікації тендеру Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (Картки безконтактні)
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 14:35
Рішення від 14.02.2019 № 1598 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 14:35
Рішення від 05.03.2019 № 2416.pdf
Дата публікації: 11 березня 2019 17:41

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 16:14
Скарга.PDF
12 лютого 2019 16:14
Doc_№2812.txt
12 лютого 2019 17:53
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

04 березня 2019 17:59
ПоліСервісСкрін.png
04 березня 2019 17:59
ПластикКартаСкрін.png

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 лютого 2019
UA-2018-12-12-000027-ae329b3f495f5488c86fda97c25a4e297
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Поллі-Сервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Компанія Спекл" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 15:50
Електронний підпис
11 січня 2019 15:50
Електронний підпис
11 січня 2019 15:44
10 Довідка (Санкції).pdf
11 січня 2019 15:44
4.1.3 Сертифікат MasterCard.pdf
11 січня 2019 15:44
4.1.1 Сертифікат VISA.pdf
11 січня 2019 15:44
2.2.3 Диплом Ігнатович.pdf
11 січня 2019 15:44
2.2.2 Диплом Вакуленко.pdf
11 січня 2019 15:44
2.2.1 Диплом Беркало.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 16:03
Електронний підпис
11 січня 2019 16:03
Електронний підпис
11 січня 2019 16:00
наказ.pdf
11 січня 2019 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2019 16:00
Статут.zip
11 січня 2019 16:00
Пластиккард.7z
11 січня 2019 16:00
Опис.zip
11 січня 2019 16:00
Наказ.zip
11 січня 2019 16:00
Лицензия.zip
11 січня 2019 16:00
Доверенность.zip
11 січня 2019 16:00
Фін.звіт_Баланс_3 кв..pdf
11 січня 2019 16:00
Статут от 21.12.18.pdf
11 січня 2019 16:00
протокол.pdf
11 січня 2019 16:00
Проект договору.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Шурига.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Мелашич.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Куклєв.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Кольпета.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-відгук_Ідея.pdf
11 січня 2019 16:00
лист-відгук_Альфа.pdf
11 січня 2019 16:00
лист-відгук ГІОЦ.pdf
11 січня 2019 16:00
Идея №37_18.pdf
11 січня 2019 16:00
Договір_Альфа №17817.pdf
11 січня 2019 16:00
диплом Шурига.pdf
11 січня 2019 16:00
диплом Мелашич.pdf
11 січня 2019 16:00
диплом Григоренко.pdf
11 січня 2019 16:00
ГІОЦ_договір_4489.pdf

Документи

08 лютого 2019 15:20
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:27
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:30
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:33
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 13:43
Електронний підпис
14 січня 2019 13:40
Лист-згода Чужик.PDF
14 січня 2019 13:40
Лист-згода Полятикін.PDF
14 січня 2019 13:40
Лист-згода Олійник.PDF
14 січня 2019 13:40
Банковская гарантия.rar
14 січня 2019 13:40
Лист-згода Фокін.PDF
14 січня 2019 13:40
Договір оренди.pdf
14 січня 2019 13:40
Диплом Фокін Денис.pdf
14 січня 2019 13:40
Диплом Полятикін.pdf
14 січня 2019 13:40
Диплом Олійник Юрій.pdf
14 січня 2019 13:40
Технічні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Поллі-Сервіс

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

ТОВ "Компанія Спекл"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" 50 580 000,00
UAH з ПДВ
50 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Поллі-Сервіс 50 940 000,00
UAH з ПДВ
50 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 16:03
Електронний підпис
11 січня 2019 16:03
Електронний підпис
11 січня 2019 16:00
наказ.pdf
11 січня 2019 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2019 16:00
Статут.zip
11 січня 2019 16:00
Пластиккард.7z
11 січня 2019 16:00
Опис.zip
11 січня 2019 16:00
Наказ.zip
11 січня 2019 16:00
Лицензия.zip
11 січня 2019 16:00
Доверенность.zip
11 січня 2019 16:00
Фін.звіт_Баланс_3 кв..pdf
11 січня 2019 16:00
Статут от 21.12.18.pdf
11 січня 2019 16:00
протокол.pdf
11 січня 2019 16:00
Проект договору.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Шурига.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Мелашич.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Куклєв.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-згода_Кольпета.pdf
11 січня 2019 16:00
Лист-відгук_Ідея.pdf
11 січня 2019 16:00
лист-відгук_Альфа.pdf
11 січня 2019 16:00
лист-відгук ГІОЦ.pdf
11 січня 2019 16:00
Идея №37_18.pdf
11 січня 2019 16:00
Договір_Альфа №17817.pdf
11 січня 2019 16:00
диплом Шурига.pdf
11 січня 2019 16:00
диплом Мелашич.pdf
11 січня 2019 16:00
диплом Григоренко.pdf
11 січня 2019 16:00
ГІОЦ_договір_4489.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 15:50
Електронний підпис
11 січня 2019 15:50
Електронний підпис
11 січня 2019 15:44
10 Довідка (Санкції).pdf
11 січня 2019 15:44
4.1.3 Сертифікат MasterCard.pdf
11 січня 2019 15:44
4.1.1 Сертифікат VISA.pdf
11 січня 2019 15:44
2.2.3 Диплом Ігнатович.pdf
11 січня 2019 15:44
2.2.2 Диплом Вакуленко.pdf
11 січня 2019 15:44
2.2.1 Диплом Беркало.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

ТОВ Поллі-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"
#30049820
Очікує рішення 50 400 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 14:40

Документи

14 березня 2019 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 березня 2019 16:18
Коментар щодо відміни: Згідно з ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме при розгляді пропозиції переможця виявлено, що під час пре- кваліфікації допущено помилку при розгляді тендерної пропозиції учасника в частині кваліфікаційних вимог Замовника, що призвело до порушення законодавства з питань публічних закупівель, яке не можливо усунути.