Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір формату А4
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2018-12-11-004616-c 7e92fa046d794da8a65493a12dd239c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

+380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 20:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 19 грудня 2018 13:09
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1999 пачок
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2018  —  26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 16:17
4. Перелік змін.doc
14 грудня 2018 16:17
Вимоги(папір)_зміни.doc
14 грудня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 16:17
4. Перелік змін.doc
14 грудня 2018 16:17
Вимоги(папір)_зміни.doc
11 грудня 2018 20:20
Вимоги(папір).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 грудня 2018 09:11
Дата відповіді: 14 грудня 2018 16:10
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35, (далі – Порядок) під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість допорогової закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення допорогової закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення допорогової закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення допорогової закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена замовником під час оголошення допорогової закупівлі.
Згідно з пунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета допорогової закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
У Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до Вимог до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, не міститься посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, а вказано перелік технічних вимог до паперу формату А4, необхідного замовнику, який було визначено з урахуванням характеристик багатьох виробників паперу, вказаних у розглянутих тендерним комітетом Комісії сертифікатах якості паперу (Xerox, Mondi, Multicopy, Berga).
Отже, Вимоги до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затверджені рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України "Про публічні закупівлі", а також відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 179 670,12
UAH з ПДВ
176 311,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Август Трейд 185 907,00
UAH з ПДВ
176 491,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 197 781,06
UAH з ПДВ
191 784,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСТРАКАРДС 191 904,00
UAH з ПДВ
191 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 14:25
ЦП 2.pdf
18 грудня 2018 16:13
Документи.rar

Публічні документи

18 грудня 2018 12:53
Висн СЕС.pdf
18 грудня 2018 12:53
Витяг 28.03.18.pdf
18 грудня 2018 12:53
Гарантійний лист.pdf
18 грудня 2018 12:53
Заг відомості.pdf
18 грудня 2018 12:53
Св пл ПДВ.pdf
18 грудня 2018 12:53
Серт якості виробника.pdf
18 грудня 2018 12:53
Тех сертифікат.pdf
18 грудня 2018 12:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 грудня 2018 17:22
Електронний підпис
18 грудня 2018 17:21
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2018 17:21
Проект договору.pdf
18 грудня 2018 17:21
Установчий договір.pdf
18 грудня 2018 17:21
Статут.pdf
18 грудня 2018 17:21
Сертифікат якості.pdf
18 грудня 2018 17:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 грудня 2018 17:21
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2018 17:21
Довідка 4-ОПП.pdf
18 грудня 2018 17:21
Витяг з ЄДРПОУ - 29.11.2018.pdf
18 грудня 2018 17:21
Висновок ДСЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Август Трейд

ТОВ "Бумвест"

ТОВ АСТРАКАРДС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 176 311,80
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 17:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

21 грудня 2018 17:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
176 311,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 17:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:59
161-2018.pdf укладений
29 грудня 2018 14:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 176 311,80
UAH з ПДВ