Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір формату А4
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2018-12-11-004616-c ● 7e92fa046d794da8a65493a12dd239c0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна виборча комісія |
Код ЄДРПОУ: | 21661450 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Галина Залізняк +380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2018 16:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2018 13:09 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1999 пачок
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2018
—
26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2018 16:17 |
4. Перелік змін.doc | |
14 грудня 2018 16:17 |
Вимоги(папір)_зміни.doc |
14 грудня 2018 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2018 16:17 |
4. Перелік змін.doc
|
|||
14 грудня 2018 16:17 |
Вимоги(папір)_зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 грудня 2018 09:11
Дата відповіді: 14 грудня 2018 16:10
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35, (далі – Порядок) під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість допорогової закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення допорогової закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення допорогової закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення допорогової закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена замовником під час оголошення допорогової закупівлі.
Згідно з пунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета допорогової закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
У Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до Вимог до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, не міститься посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, а вказано перелік технічних вимог до паперу формату А4, необхідного замовнику, який було визначено з урахуванням характеристик багатьох виробників паперу, вказаних у розглянутих тендерним комітетом Комісії сертифікатах якості паперу (Xerox, Mondi, Multicopy, Berga).
Отже, Вимоги до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затверджені рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України "Про публічні закупівлі", а також відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35.
Згідно з пунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета допорогової закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
У Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до Вимог до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, не міститься посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, а вказано перелік технічних вимог до паперу формату А4, необхідного замовнику, який було визначено з урахуванням характеристик багатьох виробників паперу, вказаних у розглянутих тендерним комітетом Комісії сертифікатах якості паперу (Xerox, Mondi, Multicopy, Berga).
Отже, Вимоги до допорогової закупівлі паперу формату А4 (код згідно з ДК 021:2015: 30197630-1 – папір для друку), затверджені рішенням тендерного комітету Комісії від 11 грудня 2018 року, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України "Про публічні закупівлі", а також відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав Україна" від 13 квітня 2016 року № 35.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2018 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
179 670,12
UAH з ПДВ
|
176 311,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Август Трейд |
185 907,00
UAH з ПДВ
|
176 491,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
197 781,06
UAH з ПДВ
|
191 784,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АСТРАКАРДС |
191 904,00
UAH з ПДВ
|
191 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
176 311,80
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 17:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:59
|
161-2018.pdf | укладений |
29 грудня 2018 14:06
|