ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200)
Очікувана вартість
1 543 300,00 UAH
UA-2018-12-11-003994-c 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження замовника: 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, вул. Єдності 32
Контактна особа замовника: Вшивкова Ольга Володимирівна
+380616523328
voms_pologi_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 17:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 17:04
Початок аукціону: 28 грудня 2018 14:25
Очікувана вартість: 1 543 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 433,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

на І півріччя 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
671 т
ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька область, Пологівський район, Пологівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 грудня 2018 17:06
Електронний цифровий підпис
11 грудня 2018 17:00
Д 5 Технічні вимоги.doc
11 грудня 2018 17:00
Д 6 Лист згода персональні дані.doc
11 грудня 2018 17:00
Д 4 Проект договору.doc
11 грудня 2018 17:00
Д 3 Док-ти переможець.doc
11 грудня 2018 17:00
Д 2 Кваліфікаційні критерії.doc
11 грудня 2018 17:00
Д 1 Форма пропозиції.doc
11 грудня 2018 17:00
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-11-003994-c.c1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 08 січня 2019 17:01
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2018-12-11-003994-c). Згідно з рішенням Замовника від 29.12.2018 за результатами проведення електронного аукціону (28.12.2018) та розгляду документів тендерної пропозиції переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) визначено учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС»). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ТОВ «АТЛАСС» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» звертається до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 10 січня 2019 16:34
Рішення від 10.01.2019 № 267 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 16:33
Рішення від 28.01.2019 № 884.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 18:15
Номер скарги: UA-2018-12-11-003994-c.a2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 08 січня 2019 19:07
СКАРГА на рішення Відділу освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області при визначення переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС»
Вих № 08/01/2019-1 Від 08.01.2019 року Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ, 03680 Тел.: (044) 594-64-12 Факс: (044) 520-10-42 Найменування Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області код ЄДРПОУ 02136258 70600, Україна, Запорізька область, Пологівський район, м. Пологи вулиця Єдності, будинок 32 Тел.: (06165)-2-33-28 e-mail: voms_pologi_tender@ukr.net Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» код ЄДРПОУ 33124465 Місцезнаходження: 03194, м. Київ, Святошинський район, вул. Зодчих, будинок 4, квартира 258 Тел.: 0958277223, 0971662151 e-mail: ugledarenergoplus@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-11-003994-c Підстави подання скарги: порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) при визначенні переможця процедури закупівлі ст. ст. 3, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» СКАРГА на рішення Відділу освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області при визначення переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС» 11 грудня 2018 року Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області (далі за текстом – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c). Згідно реєстру отриманих пропозицій, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c) тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) подали наступні учасники: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 072 929,00 грн. з ПДВ; - ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 469 490,00 грн. з ПДВ; - ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 476 200,00 грн. з ПДВ; - ТОВ "Азов Скан Транс" з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 543 300,00 грн. з ПДВ; За результатами автоматичної оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) визначена тендерна пропозиція -ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС» (далі за текстом – ТОВ «АТЛАСС»). 29 грудня 2018 року тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС», код ЄДРПОУ 40355747 (протокол від 29.12.2018 р.) та 29 грудня 2018 року о 14:41 на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС», код ЄДРПОУ 40355747. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» вважає, що рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС», код ЄДРПОУ 40355747 та повідомлення про намір укласти договір прийнято з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - абзацу 1 п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; - п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС», код ЄДРПОУ 40355747 та повідомлення про намір укласти договір порушує право ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» як учасника процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, гарантованого ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «АТЛАСС», яка подана на участь у процедурі закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (далі за текстом – Скаржник) вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «АТЛАСС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу 1 п. 1 ч. 1 ст. 30, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації предмет закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200), затвердженої рішенням тендерного комітету згідно з протоколом 11.12.2018 р. (далі за текстом - тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з наступними пронумерованими документами у кольоровому сканованому вигляді: інші документи, передбачені тендерною документацією. Відповідно до підпункту 9 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою» Додатку 2.2 до тендерної документації учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про наявність або відсутність товару на складі із зазначенням його місцезнаходження. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» міститься довідка щодо наявності вугілля на складі від 26.12.2018 р. № 2818 (файл «40.Довідка щодо наявності вугілля на складі.pdf»), проте в даній довідці НЕ ЗАЗНАЧЕНО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ СКЛАДА. З огляду на вищевикладене, ТОВ «АТЛАСС» не виконало вимоги підпункту 9 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою» Додатку 2.2 до тендерної документації, а саме не надало в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про наявність або відсутність товару на складі із зазначенням його місцезнаходження, а отже тендерна пропозиція ТОВ «АТЛАСС» повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з наступними пронумерованими документами у кольоровому сканованому вигляді: інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2.1 до тендерної документації). Відповідно до п. 1.1 Додатку 2.1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально – технічної бази учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку про наявність або складських приміщень, або майданчиків, або площ тощо, обладнаних вагами для зважування вугілля, пристосованих для тривалого зберігання товару, що закуповується, із зазначенням площ цих приміщень та адрес їх розташування. У випадку, якщо Учасник орендує складські приміщення (майданчики чи площ для зберігання вугілля) або користується паливним складом та вагами на підставі договору про надання послуг, до зазначеної довідки додаються копії договорів оренди цих складських приміщень (майданчиків чи площ для зберігання вугілля) або копії договорів про надання послуг (з усіма додатками та специфікацією, які є невід’ємною частиною до даних договорів - якщо вони передбачені договором). На виконання вимог п. 1.1 Додатку 2.1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 26.12.2018 р. № 2811 (файл «33.Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf») відповідно до якої ТОВ «АТЛАСС» має в користуванні: 1. Орендований майданчик з твердим покриттям площею 300 кв. м , який використовується на підставі договору оренди від 14 вересня 2018 року № 1 та розташований за адресою: м. Українськ, вул. Чкалова, буд. 1, Донецька область; 2. Орендоване вагове обладнання Автовагова KELI (60 т.) яка використовується на підставі договору оренди від 14 вересня 2018 року № 1 та розташована за адресою: м. Українськ, вул. Чкалова, буд. 1, Донецька область. Однак, в порушення вимог п. 1.1 Додатку 2.1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» відсутня копія договору оренди № 1 від 14 вересня 2018 року предметом якого є оренда майданчика з твердим покриттям площею 300 кв.м та Автовагової KELI (60 т.), які розташовані за адресою м. Українськ, вул. Чкалова, буд. 1, Донецька область та використовуються в господарській діяльності ТОВ «АТЛАСС» згідно з довідкою про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 26.12.2018 р. № 2811. З огляду на вищевикладене, ТОВ «АТЛАСС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині та його пропозиція повинна бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази. 3. Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації всі сторінки тендерної пропозиції мають містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та скріплені печаткою* (за винятком сторінок оригіналів, виданих іншими установами). В порушення вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації копія атестату про акредитацію Випробувального центру відокремленого підрозділу «Управління з контролю якості та збагачення вугілля» Державного підприємства «Держвуглепостач» з додатками (файл «10.договір та атестат акредитації лабораторії (оригінал).pdf») не міститься підпису уповноваженої особи ТОВ «АТЛАСС» та не скріплена печаткою ТОВ «АТЛАСС» (учасник здійснює господарську діяльність з печаткою). Таким чином, ТОВ «АТЛАСС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині та його пропозиція повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, які проводяться Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області за предметом закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200). 3. Встановити наявність порушень Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області порядку проведення процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200). 4. Прийняти рішення, яким зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАСС», код ЄДРПОУ 40355747 та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АТЛАСС», код ЄДРПОУ 40355747. 5. Провести завершення процедури закупівлі - ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) згідно з вимогами чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі». ДОДАТОК: 1. Оригінал платіжного доручення в електронній формі № 1 від 08.01.2019 р.. 2 Сканований з оригіналу Статут ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» у новій редакції зі змінами, затверджений рішенням засновника від 31.12.2005 р. (у якому зазначена назва підприємства на українській та російській мові, повноваження директора). 3. Скановані з оригіналу зміни до Статуту ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС», затверджені рішенням засновника № 4 від 09.12.2014 р. 4. Сканована копія електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 25.11.2017 р. Директор ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» В.Ф. Пилипенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 11 січня 2019 16:03
Рішення від 11.01.2019 № 306.pdf
Дата публікації: 11 січня 2019 16:02
Рішення від 28.01.2019 № 888.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 17:43

Документи подані скаржником

08 січня 2019 17:01
Скарга.pdf
08 січня 2019 17:01
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

21 січня 2019 15:45
Клопотання

Документи подані скаржником

08 січня 2019 19:07
Скарга Пологи 2019.pdf
08 січня 2019 19:07
Платіжне доручення 1.pdf

Документи подані замовником

21 січня 2019 15:46
Клопотання

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000021 ● 1821aee1184a48d0a9c0125d7ed1e602
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 14:27:32
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
12.02.2019 № 15
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеному у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о начальника управління Т.БОЙКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2019 № 15

.......
UA-2018-12-11-003994-c; 11.12.2018; Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-27 13:29:00

Роз'яснення щодо висновку

Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) оприлюднило інформацію про закупівлю через авторизований електронний майданчик на веб-порталі prozorro публічні закупівлі. До оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі: ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) (надалі – публічна закупівля), було подано тендерну документацію з вимогами відповідно до чинного законодавства України.
В публічній закупівлі взяли участь 4 учасники:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00грн.;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн.
Відповідно до вимог Тендерної документації п.1. ч. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні були надати документи у кольоровому сканованому вигляді:
реєстр документів;
заповнену учасником форму «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 1 до цієї тендерної документації;
інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2.1 до тендерної документації);
інформацію в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2.2 до тендерної документації);
гарантійний лист щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, відповідно до вимог статті 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації);
довідку в довільній формі про повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі та документи, що підтверджують дані повноваження:
для учасника-юридичної особи – одним з нижченаведених документів: копію протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою з протоколу засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції;
для учасника-фізичної особи: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів));
інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 5 до цієї тендерної документації;
лист-підтвердження в довільній формі згоди з Проектом договору про закупівлю, згідно з Додатком 4 до тендерної документації;
лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 6);
інші документи, передбачені тендерною документацією.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 27.12.2018 року.
Очікувану вартість предмету закупівлі було закладено в розмірі - 1 543 300,00 грн.
Відповідно до вимог ст.25 та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» подання та розкриття інформації поданих пропозицій здійснюється автоматичною системою електронного майданчика, на якому проводиться процедура закупівлі.
Так, відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки встановленої у тендерній документації.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій при формуванні інформації про закупівлю було закладено – 100% ціна.
Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою було визначено учасника ТОВ «АТЛАСС» та сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій у наступному порядку:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн.;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»(код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника визначено як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною пропозицією.
Відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства було встановлено на підставі поданих переможцем процедури закупівлі документів та листа від 27.12.2018 №2837 щодо надання довідки про відсутність не знятої чи не погашеної судимості відповідальної особи – Сосюри Олександра Володимировича, яка видана Міністерством Внутрішніх справ України Департаментом інформаційних технологій (Серія ІАА №0971530 від 30.11.2018).
Головним фактором при визначенні переможця процедури закупівлі було досягнення максимальної економії бюджетних коштів, що є головною метою функціонування електронної системи закупівель Рrozorro
Так за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» було встановлено, що економія бюджетних коштів складає - 470 371,00 грн. від встановленої очікуваної вартості (при цьому це на 396 561,00 грн. менше, ніж було запропоновано наступною найнижчою ціною учасника).
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Рішенням №884-р/пк-пз від 28.01.2019 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було розглянуто скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» ВІД 08.01.2019 № UA-2018-12-11-003994-с.с1. та відмовлено у її задоволенні.
Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель після проведення дослідження наданих документів Скаржником, Замовником на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону України № «Про публічні закупівлі», визнала відсутність підстав для задоволення скарги та відповідність пропозиції ТОВ «АТЛАСС».
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що ТОВ «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447) було вибрано переможцем публічної закупівлі ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) відповідно та на підставі норм чинного законодавства України.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) оприлюднило інформацію про закупівлю через авторизований електронний майданчик на веб-порталі prozorro публічні закупівлі. До оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі: ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) (надалі – публічна закупівля), було подано тендерну документацію з вимогами відповідно до чинного законодавства України. В публічній закупівлі взяли участь 4 учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00грн.; ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн. Відповідно до вимог Тендерної документації п.1. ч. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні були надати документи у кольоровому сканованому вигляді: реєстр документів; заповнену учасником форму «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 1 до цієї тендерної документації; інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2.1 до тендерної документації); інформацію в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2.2 до тендерної документації); гарантійний лист щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, відповідно до вимог статті 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації); довідку в довільній формі про повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі та документи, що підтверджують дані повноваження: для учасника-юридичної особи – одним з нижченаведених документів: копію протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою з протоколу засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції; для учасника-фізичної особи: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів)); інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 5 до цієї тендерної документації; лист-підтвердження в довільній формі згоди з Проектом договору про закупівлю, згідно з Додатком 4 до тендерної документації; лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 6); інші документи, передбачені тендерною документацією. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 27.12.2018 року. Очікувану вартість предмету закупівлі було закладено в розмірі - 1 543 300,00 грн. Відповідно до вимог ст.25 та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» подання та розкриття інформації поданих пропозицій здійснюється автоматичною системою електронного майданчика, на якому проводиться процедура закупівлі. Так, відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки встановленої у тендерній документації. Критерієм оцінки тендерних пропозицій при формуванні інформації про закупівлю було закладено – 100% ціна. Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою було визначено учасника ТОВ «АТЛАСС» та сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій у наступному порядку: Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн.; ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»(код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника визначено як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною пропозицією. Відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства було встановлено на підставі поданих переможцем процедури закупівлі документів та листа від 27.12.2018 №2837 щодо надання довідки про відсутність не знятої чи не погашеної судимості відповідальної особи – Сосюри Олександра Володимировича, яка видана Міністерством Внутрішніх справ України Департаментом інформаційних технологій (Серія ІАА №0971530 від 30.11.2018). Головним фактором при визначенні переможця процедури закупівлі було досягнення максимальної економії бюджетних коштів, що є головною метою функціонування електронної системи закупівель Рrozorro Так за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» було встановлено, що економія бюджетних коштів складає - 470 371,00 грн. від встановленої очікуваної вартості (при цьому це на 396 561,00 грн. менше, ніж було запропоновано наступною найнижчою ціною учасника). При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Рішенням №884-р/пк-пз від 28.01.2019 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було розглянуто скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» ВІД 08.01.2019 № UA-2018-12-11-003994-с.с1. та відмовлено у її задоволенні. Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель після проведення дослідження наданих документів Скаржником, Замовником на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону України № «Про публічні закупівлі», визнала відсутність підстав для задоволення скарги та відповідність пропозиції ТОВ «АТЛАСС». Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що ТОВ «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447) було вибрано переможцем публічної закупівлі ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) відповідно та на підставі норм чинного законодавства України.

2019-02-27 13:38:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області, 02136258, Україна, Пологи, вул. Єдності 32
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам`яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200), 1543300UAH, 09110000-3, ДК021, 671, т
  3. Інформація про оприлюднення: 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed, 2018-12-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області; протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2018 б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «АТЛАСС», документи переможця процедури, укладений договір з переможцем. Дослідженням тендерної пропозиції (далі - ТП), наданої учасником ТОВ «АТЛАСС», встановлено її невідповідність умовам тендерної документації (далі - ТД) Замовника торгів. Так, відповідно до пункту 3 Додатку 3 ТД переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. На виконання вказаної вище вимоги ТД Замовника торгів ТОВ «АТЛАСС» в складі ТП надано довідку серії ІАА 0971529 №18331300080940508840 «скорочена» про те, що станом на 19.12.2018 посадова особа учасника - директор ТОВ «АТЛАСС» Сосюра О.В., яка підписала тендерну пропозицію, не має не знятої чи не погашеної судимості. Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженим наказом МВС від 29.11.2016 № 1256 (далі - Порядок № 1256), визначено два види довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Пунктом 2 Порядку №1256 передбачено, що в залежності від обсягу запитуваної особою інформації довідки можуть містити відомості про: - відсутність (наявність) судимості; - притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Таким чином, довідка серії ІАА 0971529 №18331300080940508840 «скорочена» на директора ТОВ «АТЛАСС» Сосюру О.В. відомостей щодо притягнення до кримінальної відповідальності та перебування у розшуку не містить. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АТЛАСС» не відповідає умовам пункту 3 Додатку 3 ТД Замовника та підлягає відхиленню. Окремо слід зазначити, що за даними сайту wanted.mvs.gov.ua при перевірці легітимності довідки про судимість, виданої посадовій особі учасника-директору ТОВ «АТЛАСС» Сосюрі О.В., довідка №18331300080940508840 особі з датою народження 27.06.1986 Департаментом інформаційних технологій МВС України не видавалась. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено., 22 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АТЛАСС» вимогам тендерної документації Замовника, отже тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-04-17-000007

НАКАЗ

17.04.2019 № 54


Запоріжжя



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 22 квітня 2019 року проведення протягом 5 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-12-11-003994-c, здійсненої Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

2019-04-17 14:14:05


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 1 072 929,00
UAH з ПДВ
1 072 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС 1 469 490,00
UAH з ПДВ
1 469 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 1 476 200,00
UAH з ПДВ
1 476 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Азов Скан Транс" 1 543 300,00
UAH з ПДВ
1 543 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 22:07
sign.p7s
27 грудня 2018 16:46
sign.p7s
27 грудня 2018 14:04
1.Статут 29.03.2018 (копія).pdf
27 грудня 2018 14:03
2.Виписка з ЄДР (копія).pdf
27 грудня 2018 14:03
3.Витяг з ЄДР (ел. копія).pdf
27 грудня 2018 14:01
27.Довідка-пояснення.pdf
27 грудня 2018 14:00
44.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 16:47
sign.p7s

Публічні документи

27 грудня 2018 15:03
sign.p7s
27 грудня 2018 15:02
Рішення власника.pdf
27 грудня 2018 12:45
sign.p7s
27 грудня 2018 12:44
стр. 98-197.pdf
27 грудня 2018 12:44
стр. 81-97.pdf
27 грудня 2018 12:44
стр. 46-80.pdf
27 грудня 2018 12:44
стр. 5--45.pdf
27 грудня 2018 12:44
стр. 3-4.pdf
27 грудня 2018 12:44
стр. 1-2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Переможець 1 072 929,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 14:41

Документи

29 грудня 2018 14:41
sign.p7s
29 грудня 2018 14:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
1 072 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2018 14:41
sign.p7s
29 грудня 2018 14:36
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2019 15:53
Договір укладений
01 лютого 2019 15:46
sign.p7s зміни до договору
05 березня 2020 12:01
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2020 11:23
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:22
sign.p7s зміни до договору
20 січня 2020 09:31
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
20 січня 2020 09:28
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 09:18
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:47
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 12:41
sign.p7s зміни до договору
07 березня 2019 09:26
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
07 березня 2019 09:22
sign.p7s зміни до договору
25 лютого 2019 17:38
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 17:33
sign.p7s зміни до договору
01 лютого 2019 16:12
Додаткова угода.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару до 15 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторони домовились внести зміни до Договору та продовжити строк поставки до 07 березня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторони домовились внести зміни до Договору та продовжити строк поставки до 18 березня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк до 29.02.2020.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 рік та внести зміни в п.1.2 та п.1.3 Договору, а саме: кількість товару на І пвріччя 2019 року - 671 тонна, на 2020 рік 134 тонни; ціна цього Договору на І півріччя 2019 року становить 1072929.00 грн. Ціна цього Договору на 2020 рік становить 214266.00 грн. - у межах 20% від суми договору за попередній 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору до 02.03.2020.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 02 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 287 195,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку