Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136258 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, вул. Єдності 32 |
Контактна особа: |
Вшивкова Ольга Володимирівна +380616523328 voms_pologi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 17:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 17:04 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 14:25 |
Очікувана вартість: | 1 543 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 433,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2018 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2018 17:00 |
Д 5 Технічні вимоги.doc | |
11 грудня 2018 17:00 |
Д 6 Лист згода персональні дані.doc | |
11 грудня 2018 17:00 |
Д 4 Проект договору.doc | |
11 грудня 2018 17:00 |
Д 3 Док-ти переможець.doc | |
11 грудня 2018 17:00 |
Д 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
11 грудня 2018 17:00 |
Д 1 Форма пропозиції.doc | |
11 грудня 2018 17:00 |
Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 08 січня 2019 17:01
Дата подання: 08 січня 2019 19:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000021 ● 1821aee1184a48d0a9c0125d7ed1e602
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 14:27 |
НАКАЗ
12.02.2019 № 15
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеному у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о начальника управління Т.БОЙКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2019 № 15
.......
UA-2018-12-11-003994-c; 11.12.2018; Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-27 13:29:00
Роз'яснення щодо висновку
Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) оприлюднило інформацію про закупівлю через авторизований електронний майданчик на веб-порталі prozorro публічні закупівлі. До оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі: ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) (надалі – публічна закупівля), було подано тендерну документацію з вимогами відповідно до чинного законодавства України.
В публічній закупівлі взяли участь 4 учасники:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00грн.;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн.
Відповідно до вимог Тендерної документації п.1. ч. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні були надати документи у кольоровому сканованому вигляді:
реєстр документів;
заповнену учасником форму «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 1 до цієї тендерної документації;
інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2.1 до тендерної документації);
інформацію в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2.2 до тендерної документації);
гарантійний лист щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, відповідно до вимог статті 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації);
довідку в довільній формі про повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі та документи, що підтверджують дані повноваження:
для учасника-юридичної особи – одним з нижченаведених документів: копію протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою з протоколу засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції;
для учасника-фізичної особи: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів));
інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 5 до цієї тендерної документації;
лист-підтвердження в довільній формі згоди з Проектом договору про закупівлю, згідно з Додатком 4 до тендерної документації;
лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 6);
інші документи, передбачені тендерною документацією.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 27.12.2018 року.
Очікувану вартість предмету закупівлі було закладено в розмірі - 1 543 300,00 грн.
Відповідно до вимог ст.25 та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» подання та розкриття інформації поданих пропозицій здійснюється автоматичною системою електронного майданчика, на якому проводиться процедура закупівлі.
Так, відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки встановленої у тендерній документації.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій при формуванні інформації про закупівлю було закладено – 100% ціна.
Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою було визначено учасника ТОВ «АТЛАСС» та сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій у наступному порядку:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн.;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»(код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00 грн.;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника визначено як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною пропозицією.
Відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства було встановлено на підставі поданих переможцем процедури закупівлі документів та листа від 27.12.2018 №2837 щодо надання довідки про відсутність не знятої чи не погашеної судимості відповідальної особи – Сосюри Олександра Володимировича, яка видана Міністерством Внутрішніх справ України Департаментом інформаційних технологій (Серія ІАА №0971530 від 30.11.2018).
Головним фактором при визначенні переможця процедури закупівлі було досягнення максимальної економії бюджетних коштів, що є головною метою функціонування електронної системи закупівель Рrozorro
Так за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» було встановлено, що економія бюджетних коштів складає - 470 371,00 грн. від встановленої очікуваної вартості (при цьому це на 396 561,00 грн. менше, ніж було запропоновано наступною найнижчою ціною учасника).
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Рішенням №884-р/пк-пз від 28.01.2019 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було розглянуто скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» ВІД 08.01.2019 № UA-2018-12-11-003994-с.с1. та відмовлено у її задоволенні.
Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель після проведення дослідження наданих документів Скаржником, Замовником на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону України № «Про публічні закупівлі», визнала відсутність підстав для задоволення скарги та відповідність пропозиції ТОВ «АТЛАСС».
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що ТОВ «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447) було вибрано переможцем публічної закупівлі ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) відповідно та на підставі норм чинного законодавства України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) оприлюднило інформацію про закупівлю через авторизований електронний майданчик на веб-порталі prozorro публічні закупівлі. До оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі: ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) (надалі – публічна закупівля), було подано тендерну документацію з вимогами відповідно до чинного законодавства України. В публічній закупівлі взяли участь 4 учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00грн.; ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн. Відповідно до вимог Тендерної документації п.1. ч. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні були надати документи у кольоровому сканованому вигляді: реєстр документів; заповнену учасником форму «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 1 до цієї тендерної документації; інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2.1 до тендерної документації); інформацію в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2.2 до тендерної документації); гарантійний лист щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, відповідно до вимог статті 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації); довідку в довільній формі про повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі та документи, що підтверджують дані повноваження: для учасника-юридичної особи – одним з нижченаведених документів: копію протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою з протоколу засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції; для учасника-фізичної особи: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів)); інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 5 до цієї тендерної документації; лист-підтвердження в довільній формі згоди з Проектом договору про закупівлю, згідно з Додатком 4 до тендерної документації; лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 6); інші документи, передбачені тендерною документацією. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 27.12.2018 року. Очікувану вартість предмету закупівлі було закладено в розмірі - 1 543 300,00 грн. Відповідно до вимог ст.25 та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» подання та розкриття інформації поданих пропозицій здійснюється автоматичною системою електронного майданчика, на якому проводиться процедура закупівлі. Так, відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки встановленої у тендерній документації. Критерієм оцінки тендерних пропозицій при формуванні інформації про закупівлю було закладено – 100% ціна. Учасником з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою було визначено учасника ТОВ «АТЛАСС» та сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій у наступному порядку: Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447), із пропозицією вартістю – 1 072 929,00 грн.; ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код юридичної особи 33124465), із пропозицією вартістю – 1 469 490,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»(код юридичної особи 39635487), із пропозицією вартістю - 1 476 200,00 грн.; Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов Скан Транс» (код юридичної особи 39597599), із пропозицією вартістю 1 543 300,00 грн. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника визначено як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною пропозицією. Відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства було встановлено на підставі поданих переможцем процедури закупівлі документів та листа від 27.12.2018 №2837 щодо надання довідки про відсутність не знятої чи не погашеної судимості відповідальної особи – Сосюри Олександра Володимировича, яка видана Міністерством Внутрішніх справ України Департаментом інформаційних технологій (Серія ІАА №0971530 від 30.11.2018). Головним фактором при визначенні переможця процедури закупівлі було досягнення максимальної економії бюджетних коштів, що є головною метою функціонування електронної системи закупівель Рrozorro Так за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» було встановлено, що економія бюджетних коштів складає - 470 371,00 грн. від встановленої очікуваної вартості (при цьому це на 396 561,00 грн. менше, ніж було запропоновано наступною найнижчою ціною учасника). При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Рішенням №884-р/пк-пз від 28.01.2019 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було розглянуто скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» ВІД 08.01.2019 № UA-2018-12-11-003994-с.с1. та відмовлено у її задоволенні. Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель після проведення дослідження наданих документів Скаржником, Замовником на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону України № «Про публічні закупівлі», визнала відсутність підстав для задоволення скарги та відповідність пропозиції ТОВ «АТЛАСС». Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що ТОВ «АТЛАСС» (код юридичної особи 403557447) було вибрано переможцем публічної закупівлі ДК 021:2015 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 або Г 0-200) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-11-003994-c ● 424a9c41deb6413a9026f01ac8f647ed) відповідно та на підставі норм чинного законодавства України.
2019-02-27 13:38:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-04-17-000007
НАКАЗ
17.04.2019 № 54
Запоріжжя
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 22 квітня 2019 року проведення протягом 5 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-12-11-003994-c, здійсненої Відділом освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
2019-04-17 14:14:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) |
1 072 929,00
UAH з ПДВ
|
1 072 929,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС |
1 469 490,00
UAH з ПДВ
|
1 469 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
1 476 200,00
UAH з ПДВ
|
1 476 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Азов Скан Транс" |
1 543 300,00
UAH з ПДВ
|
1 543 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Переможець |
1 072 929,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 11:23
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2020 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 09:31
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:18
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2019 09:26
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
07 березня 2019 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 17:38
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2019 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 16:12
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 15:53
|
Договір | укладений |
01 лютого 2019 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару до 15 лютого 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою Сторони домовились внести зміни до Договору та продовжити строк поставки до 07 березня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою Сторони домовились внести зміни до Договору та продовжити строк поставки до 18 березня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк до 29.02.2020. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 рік та внести зміни в п.1.2 та п.1.3 Договору, а саме: кількість товару на І пвріччя 2019 року - 671 тонна, на 2020 рік 134 тонни; ціна цього Договору на І півріччя 2019 року становить 1072929.00 грн. Ціна цього Договору на 2020 рік становить 214266.00 грн. - у межах 20% від суми договору за попередній 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору до 02.03.2020. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |