Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жорсткі диски, диски DVD+RW, комп'ютерні миші, чистячі спреї
Очікувана вартість
5 900,00 UAH
UA-2018-12-11-003828-c 8f7b15e162f54481aa592acbd9d85109
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Олійник

+380542675674 oliynykv@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37970404
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, вул. Воскресенська, 7
Контактна особа: В'ячеслав Олійник
+380542675674
oliynykv@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 17:30
Початок аукціону: 14 грудня 2018 15:28
Очікувана вартість: 5 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп'ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
2 штука
Чистячі спреї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30237250-6 — Засоби для очищення комп’ютерного обладнання
1 штука
Диски DVD+RW (упаковка 10 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30234100-9 — Магнітні диски
2 штука
Жорсткі диски для серверу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30234100-9 — Магнітні диски

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:41
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
11 грудня 2018 16:41
Оголошення_Жорсткі диски.doc
11 грудня 2018 16:41
Додаток 2 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 грудня 2018 10:47
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:33
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання щодо технічних вимог до предмета закупівлі „Жорсткі диски, диски DVD+RW, комп’ютерні миші, чистячі спреї” (допорогова закупівля UA-2018-12-11-003828-c):
Щодо можливості розгляду Замовником аналогів чи еквівалентів товару, що є предметом закупівлі, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Головне управління) повідомляє наступне.
Згідно п. 6.4. частини шостої Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП „Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами), у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарі і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога не є обов’язковою.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в оголошенні Головного управління щодо проведення допорогової закупівлі жорстких дисків, дисків DVD+RW, комп’ютерних мишей, чистячих спреїв (UA-2018-12-11-003828-c) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі.
Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (пункт 10 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на товари, аналоги щодо виробника яких будуть прийматися до розгляду Замовником у пропозиціях Учасників закупівлі (але не гірші за характеристиками ніж ті, що вказані в оголошенні).
В свою чергу в пунктом 10 оголошення чітко визначено, що по позиції першій переліку товарів, а саме Миш A4Tech OP-720 USB Black (гарантія 12 місяців), аналоги до розгляду не допускаються. Зважаючи на необхідність забезпечення довготривалої експлуатації вказаного ком’ютерного обладнання дана вимога є обґрунтованою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ 5 765,00
UAH з ПДВ
5 437,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 5 646,10
UAH з ПДВ
5 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 5 645,00
UAH з ПДВ
5 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА 5 876,67
UAH з ПДВ
5 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ Проксіма-сервіс

ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3078616636
Переможець 5 437,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 11:56

Документи

17 грудня 2018 11:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3078616636
5 437,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 16:05
Договір ЖД.pdf укладений
21 грудня 2018 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 437,00
UAH з ПДВ