Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
3 284 400,00 UAH
UA-2018-12-11-002495-a 507a7cddf0b04271a6ca68658d2b8cde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 18:30
Початок аукціону: 27 грудня 2018 13:48
Очікувана вартість: 3 284 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 послуга
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 18:14
ТД Охорона 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2018 16:21
Дата відповіді: 18 грудня 2018 16:42
Документальне підтвердження на офіс має бути в Харкові чи для учасників з інших регіонів, у своєму регіоні?
Відповідь: Доброго дня. Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У відповідності до п.п. 1.2 пункту першого Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник у складі свої тендерної пропозиції, як доказ підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати Документ/документи учасника, що підтверджує/ підтверджують право власності або договір оренди на будівлю з матеріально-технічною базою.
Проте, слід звернути Вашу увагу, що зазначений вище пункт не містить обмежень в місці, в тому числі місті та/або регіоні розташування даного приміщення.
А отже, Замовник не вимагає розташування приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база Учасника саме в місті Харкові.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-11-002495-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ОДА "КРОНУС-ФГ", Код ЄДРПОУ:35564093
Дата подання: 05 січня 2019 17:06
Вимога на усунення порушень при визначенні переможця відкритих торгів
27.12.2018 року відбувся аукціон на закупівлю послуг з охорони за ідентифікатором закупівлі UA-2018-12-11-002495-a. За результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель автоматично була визнана найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно – детективне агентство «Кронус-ФГ».
Протоколом № 5 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року було прийнято рішення: 1. про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги), а саме тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю охоронно - детективного агентства "Кронус-ФГ".
Протоколом № 6 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року було прийнято рішення: 1. про відповідність пропозиції на закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги), вимогам зазначеним у оголошенні, а саме тендерної пропозиції учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР".
2. щодо наміру укласти договір про закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги).

Протоколом № 5 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року зазначено, що при детальному розгляді наданої пропозиції, тендерним комітетом була виявлена наступні невідповідності, а саме:
1. Згідно із пунктом 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: 2) Інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (відповідно з вимогами ст. 16 Закону) (згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації), у тому числі: 1.3. Інформацію про спецодяг (уніформу) персоналу охорони учасника (охоронників), відповідно до сезону з поданням фото одягу відповідно до сезону. Зауваження: Надано тільки фото одягу, без зазначеної інформації.
По даному пункту Протоколу повідомляємо, що на дану вимогу учасником Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно - детективне агентство "Кронус-ФГ" у складі документів тендерної пропозиції надані інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в тому числі під пунктами 1 - 7 надана інформація про спецодяг (уніформу) персоналу охорони учасника (охоронників), згідно сезону. Інформація надана в повному обсязі і докладним описом
2. 3) Інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (за формою, яка наведена у Додатку № 4 цієї тендерної документації). Зауваження: Не надана довідка стосовно пункту 9 частини першої статті 17 Закону, а саме, - «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"».
По даному пункту Протоколу повідомляємо, що Замовником у вимозі про надання інформації відповідно до вимог ст. 17 Закону, а саме п. 9 Додатка 4 до тендерної документації, зазначено надати довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", де звертаємо особливу увагу на примітку, вказану Замовником, відповідно до якої: «подається учасником, якщо його засновник - юридична особа»!
Засновником учасника Товариства з обмеженою відповідальністю охоронно - детективне агентство "Кронус-ФГ" є фізична особа Голунов Владислав Федорович, що підтверджується Статутом учасника (стор 2 витягу з Статуту Учасника, наданого у складі документації тендерної пропозиції на вимоги Замовника!), де на підставі цієї примітки, зазначеної в п. 9 Додатка 4 до тендерної документації, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно - детективне агентство "Кронус-ФГ" не зобов’язане надавати інформацію відповідно до п. 9 ч 1 ст 17 Закону!

На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно - детективне агентство "Кронус-ФГ" повністю відповідає вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації, на підставі чого ВИМАГАЄМО:
1) скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради згідно Протоколам 5, 6 від 04.01.2019 року;
2) завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»!

У разі ігнорування Замовником наших законних вимог, ми будемо оскаржувати рішення тендерного комітету в Антимонопольному комітеті України, щодо порушень Замовником законодавства при проведенні процедур закупівлі послуг, у Державну фінансову інспекцію України на проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки за проведеної закупівлі послуг, Рахункову палату України - щодо захисту наших прав і законних інтересів.


Директор ТОВ ОДА «Кронус-ФГ», Ф.В. Голунов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 січня 2019 09:03
Доброго дня.
Тендерний комітет Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради уважно вивчена Ваша вимога на усунення порушень при визначенні переможця відкритих торгів за результатами чого вимушений сповістити Вас про наступне.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІ від 25 грудня 2015 року (далі – Закон) у разі невідповідності документально підтвердженої інформації учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, що вимагаються умовами тендерної документації Замовника, останній не має право акцептувати дану тендерну пропозицію, та, відповідно, зобов’язаний її відхилити.

Як зазначено в Протоколі № 5 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю охоронно-детективного агентства «Кронус-ФГ» відхилена, з підстав та умов, що чітко зазначені у вищезазначеному протоколі.

Так, тендерною документацією чітко передбачено обов’язок учасника надати, в тому числі, але не виключно, інформацію про формений одяг, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони (пункти 1.1 та 1.3 Додатку 3 до тендерної документації, документи що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону).
В свою чергу, Товариством з обмеженою відповідальністю охоронно-детективне агентство «Кронус-ФГ» надана інформація про формений одяг, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони лише у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, але не надано інформацію про спецодяг (уніформу) персоналу охорони учасника (охоронників), відповідно до сезону, відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно-детективне агентство «Кронус-ФГ» не виконано вимоги статті 16 Закону.

Крім того, Товариством з обмеженою відповідальністю охоронно-детективне агентство «Кронус-ФГ» не доведено відповідність вимогами, передбаченим у статті 17 Закону, а саме пункту 9 частини 1 – не надана жодна інформація, як то вимагає Закон України «Про публічні закупівлі».

З урахуванням усього зазначеного, тендерний комітет Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради сповіщає Вас, що останній був зобов’язаний відхилити Вашу тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, приписи Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не порушені, а отже законні та аргументовані підстави для задоволення Вашої скарги - відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-12-11-002495-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ОДА "КРОНУС-ФГ", Код ЄДРПОУ:35564093
Дата подання: 11 січня 2019 13:14
Вимога на усунення порушень при визначенні переможця відкритих торгів
27.12.2018 року відбувся аукціон на закупівлю послуг з охорони за ідентифікатором закупівлі UA-2018-12-11-002495-a. За результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель автоматично була визнана найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно – детективне агентство «Кронус-ФГ».
Протоколом № 5 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року було прийнято рішення: 1. про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги), а саме тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю охоронно - детективного агентства "Кронус-ФГ".
Протоколом № 6 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року було прийнято рішення: 1. про відповідність пропозиції на закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги), вимогам зазначеним у оголошенні, а саме тендерної пропозиції учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР".
2. щодо наміру укласти договір про закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги).

Уважно ознайомившись із зауваженнями Тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради до документів тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю охоронно - детективне агентство "Кронус-ФГ", рішенням, прийнятим відповідно до Протоколу №5 від 04.01.2019 року, а також повторно ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ми прийшли до висновку, що документи нашої тендерної пропозиції повністю відповідають вимогам Замовника, і нашу тендерну пропозицію було відхилено неправомірно. На підставі чого, 05.01.2019 року, нами подана вимога на усунення порушень при визначенні переможця відкритих торгів.

Але тендерним комітетом Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради були проігноровані надані нами докази про відповідність документів нашої тендерної пропозиції вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації, та рішенням Замовника нашу вимогу було відхилено.

Також, уважно ознайомившись з документами тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР", Протоколом № 6 засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 04.01.2019 року було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції якого, і намір укласти з ним договір, ми прийшли до висновку, що документи та оформлення тендерної пропозиції даного учасника не відповідають вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації, а саме:

1. Згідно із пунктом 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: 2) Інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (відповідно з вимогами ст. 16 Закону) (згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації), у тому числі: 3. 3.1. Інформацію, складену в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору; назви, адреси замовників та П.І.Б., номеру телефону контактних осіб цих замовників, яким здійснювалось надання послуг із поданням данного (даних) договору (-ів).
Зауваження: Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІПЕР" надані - Договір № 01/11/17-Л про охорону об'єкта від 01 листопада 2017 року та Договір № 01/0318-1 на охорону об'єкта від 01 березня 2018 року в неповному обсязі на підставі відсутності Додатків до них № 1-3, які на підставі п. п. 1.1, 3.3, 3.4, є невід'ємною частиною до цих Договорів.
2. 3) Інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (за формою, яка наведена у Додатку № 4 цієї тендерної документації). Зауваження: Не надана довідка стосовно пункту 5 частини першої статті 17 Закону, а саме, - «Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що фізичну особу, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.».
3. Згідно із пунктом 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: 6) Інші документи: - Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом не раніше дати виходу оголошення;
Зауваження: Учасником надана довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на 03.03.18, а не про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом не раніше дати виходу оголошення;
Звертаємо особливу увагу, що тендерною документацією чітко передбачено обов’язок учасника надати, в тому числі, але не виключно, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом не раніше дати виходу оголошення (пунктом 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: 6) Інші документи: - Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом не раніше дати виходу оголошення)
4. Згідно із пунктом 2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник надає банківську гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП для можливості перевірки такого підпису.
Зауваження: У банківській гарантії Учасника відсутнє документальне підтвердження ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель.

На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція учасника учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації, на підставі чого ВИМАГАЄМО:

1) скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради згідно Протоколам 6 від 04.01.2019 року;
2) завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»!

У разі ігнорування Замовником наших законних вимог, ми будемо оскаржувати рішення тендерного комітету в Антимонопольному комітеті України, щодо порушень Замовником законодавства при проведенні процедур закупівлі послуг, у Державну фінансову інспекцію України на проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки за проведеної закупівлі послуг, Рахункову палату України - щодо захисту наших прав і законних інтересів.

Директор ТОВ ОДА «Кронус-ФГ», Ф.В. Голунов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2019 09:37
Доброго дня.
Тендерним комітетом Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради (надалі – Тендерний комітет) уважно вивчена Ваша вимога від 11.01.19 щодо скасування рішення тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради згідно Протоколу від 04.01.2019 за № 6 та завершення процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами чого вимушений сповістити Вас про наступне.

По-перше, слід відмити, що Тендерний комітет сумлінно виконує вимоги, покладені на нього положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних та підзаконних актів, що, безпосередньо регулюють процедуру здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Ваші посилання (зауваження) не відповідають дійсності, оскільки, Учасником – ТОВ «ОА «КЛІПЕР», виконані усі вимоги тендерної документації: наданий повний пакет документів, в яких слугувала законодавча потреба та/або вимога в їх наданні, як того передбачала тендерна документація, з чим Ви маєте можливість переконатись, більш детально та уважно вивчивши тендерну пропозицію згадуваного Учасника та вимоги тендерної документації Замовника.

Отже, з урахуванням усього зазначеного, Тендерний комітет сповіщає Вас, що, при прийнятті рішенні про намір укласти договір про закупівлю з Учасником – ТОВ «ОА «КЛІПЕР», що оформлене протоколом від 04.01.2019 за № 6, не порушені приписи Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законні та аргументовані підстави для задоволення Вашої скарги - відсутні.
З повагою, Тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "КРОНУС-ФГ" 2 682 720,00
UAH з ПДВ
2 682 720,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" 3 028 557,60
UAH з ПДВ
3 028 557,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА 3 279 916,80
UAH з ПДВ
3 279 916,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 16:29
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:28
8. Ліцензія.PDF
26 грудня 2018 16:28
7. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
26 грудня 2018 16:28
6. Витяг зі Статуту.PDF
26 грудня 2018 16:28
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 грудня 2018 14:57
Тендерна_пропозиція.pdf
26 грудня 2018 14:57
Підписаний_Лицензия.pdf
26 грудня 2018 14:57
Підписаний_G1218-6696-GL_tender.pdf
26 грудня 2018 14:57
Кваліфікація.pdf
26 грудня 2018 14:57
Інші_документи.pdf
26 грудня 2018 14:57
Відповідність_ст.17.pdf
26 грудня 2018 14:57
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 14:32
гарантия 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОДА "КРОНУС-ФГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"

ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "КРОНУС-ФГ"
#35564093
Відхилено 2 682 720,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 17:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
Переможець 3 028 557,60
UAH з ПДВ
04 січня 2019 17:30

Документи

04 січня 2019 17:28
Електронний підпис
04 січня 2019 17:26
Відхилення КРОНУС.pdf

Документи

04 січня 2019 17:30
Електронний підпис
04 січня 2019 17:29
Принятие КЛИПЕР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
3 028 557,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 17:30
Електронний підпис
04 січня 2019 17:29
Принятие КЛИПЕР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:52
Допугода 6 охорона.pdf зміни до договору
30 березня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 12:49
Допугода 5 Фізична охорона.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 12:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:27
ДУ 4 ФІЗ ОХОРОНА.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 13:01
Допугода 3 ОХОРОНА.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 14:51
Додаткова угода 1 Фізична охорона.jpg зміни до договору
24 січня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 14:34
Додаткова Угода 2 Фізична охорона.pdf зміни до договору
24 січня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 16:21
ФІЗИЧНА ОХОРОНА.pdf укладений
16 січня 2019 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 9.3 ДОГОВОРУ, за взаємною згодою сторін, внести зміни до пунктів 1.3., 2.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.3. Строк надання послуг: - Закладів за № 1-30 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» - від 15 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року включно. - Закладів за № 31-34 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» - від 15 січня 2019 року до 30 квітня 2019 року включно. 2.1. Ціна Договору становить 2 978 704,80 (два мільйони дев’ятсот сімдесят вісім тисяч сімсот чотири гривні 80 копійок), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/01/19-УО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 9.3 ДОГОВОРУ, за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 2.1. Ціна Договору становить 3 028 557,60 грн. (три мільйони двадцять вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят сім гривень 60 копійок) у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/01/19-УО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 9.3 ДОГОВОРУ, за взаємною згодою сторін, внести зміни до пунктів 1.3., 2.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.3. Строк надання послуг: - Закладів за № 1-30 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» - від 15 січня 2019 року до 21 червня 2019 року включно. - Закладів за № 31-34 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» - від 15 січня 2019 року до 30 квітня 2019 року включно. 2.1. Ціна Договору становить 1 781 199,00 (один мільйон сімсот вісімдесят одна тисяча сто дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.3. Строк надання послуг: - Закладів за № 1-30 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» (окрім закладу за № 3) - від 15 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року включно. - Заклад за № 3 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» - від 15 січня 2019 року до 13 червня 2019 року включно. - Закладів за № 31-34 Додатку № 1 до Договору «Дислокація закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради» - від 15 січня 2019 року до 30 квітня 2019 року включно. 2.1. Ціна Договору становить 2 820 317,00 (два мільйони вісімсот двадцять тисяч триста сімнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 8.2., 9.3. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № 15/01/19-УО від 15.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в зв’язку з цим пункт 8.1 викласти в наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 8.2., 9.3. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № № 15/01/19-УО від 15.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередні році, в зв’язку з цим пункти 1.3., 2.1. викласти в наступній редакції: 1.3. Строк надання послуг: від 14 січня 2019 до 31 березня 2020. 2.1. Ціна Договору становить 3 368 697,80 грн. (три мільйони триста шістдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто сім гривень 80 копійок), без ПДВ. у тому числі: зобов’язання за 2019 рік становлять 2 820 317,00 (два мільйони вісімсот двадцять тисяч триста сімнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. зобов’язання за 2020 рік становлять 548 380,80 грн. (П’ятсот сорок вісім тисяч триста вісімдесят грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України, оплата за цими зобов’язаннями здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.» 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 15/01/19-УО від 15 січня 2019 року і діє до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 8.2., 9.3. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № № 15/01/19-УО від 15.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередні році, в зв’язку з цим пункти 1.3., 2.1. викласти в наступній редакції: 1.3. Строк надання послуг: від 14 січня 2019 до 31 березня 2020. 2.1. Ціна Договору становить 3 077 370,50 грн. (три мільйони сімдесят сім тисяч триста сімдесят гривень 50 копійок), без ПДВ. у тому числі: зобов’язання за 2019 рік становлять 2 820 317,00 (два мільйони вісімсот двадцять тисяч триста сімнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. зобов’язання за 2020 рік становлять 257 053,50 грн. (Двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятдесят три грн. 50 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України, оплата за цими зобов’язаннями здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.»
Номер договору про закупівлю: 15/01/19-УО
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML