Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охороні послуги
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2018-12-11-002472-c 0328cb0ac8014c6981ebb9fdf38dfcdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Мовчан

+380965219878
+380432686127
+380432686002
vodcrs1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КАРДІОРЕВМАТОЛОГІЧНИЙ САНАТОРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 05484557
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 17
Контактна особа: Лариса Мовчан
+380965219878,+380432686127,+380432686002
vodcrs1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 15:10
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:40
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, Нагірна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 14:35
ТД охоронні послуги ВОДКРС.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-11-002472-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ФОРТ", Код ЄДРПОУ:41279615
Дата подання: 15 січня 2019 16:50
скарга на рішення тендерного комітету
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Субєкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» 021050, м. Вінниця, вул. Визволення, 2 Код ЄДРПОУ 41279615 Тел. (0432) 67-55-42, (097) 494-51-21 Адреса електронної пошти: Podillya-fort@i.ua Замовник: Обласний комунальний заклад «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій» 21019, м. Вінниця, вул. Нагірна, 17 Код ЄДРПОУ 05484557 Тел. (096) 521-98-78, (0432) 68-61-27, (0432) 68-60-02 Адреса електронної пошти: vodcrs1@ukr.net Інформація про закупівлю: Процедура – відкриті торги. Предмет закупівлі: Охоронні послуги 79710000-4 – Охоронні послуги Послуги охорони – 1 послуга. Номер тендера: UA-2018-12-11-002472-c СКАРГА на прийняті рішення замовником при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги 79710000-4 – Охоронні послуги Послуги охорони – 1 послуга. Номер тендера: UA-2018-12-11-002472-c» Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» взяло участь у закупівлі, що проводив Обласний комунальний заклад «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій» (далі – Замовник) згідно ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: предмет закупівлі: Охоронні послуги 79710000-4 – Охоронні послуги Послуги охорони – 1 послуга. Номер тендера: UA-2018-12-11-002472-c. 27.12.2018 року відбувся аукціон по тендеру UA-2018-12-11-002472-c. За результатами аукціону з найбільш економічно вигідною ціною виступило ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» - 210 960,00 грн. (Згідно тендерної документації – «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, з урахуванням податку на додану вартість (з ПДВ)). 28.12.2018 року Замовник провів засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю охоронних послуг: код закупівлі згідно (ДК 021:2015) – 79710000-4. На засіданні розглядалось питання «Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронних послуг території комунального закладу «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій». За результатами розгляду тендерний комітет Замовника вирішив «Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 9 Порядку № 35 (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі). Як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету, «що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ», не відповідає вимогам ст. 30 п. 4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме:…». В подальшому в протоколі Замовник викладає 7 порушень. Ми не можем погодитись із рішенням Тендерного комітету Замовника з наступних причин: А. В пункті 1 Замовник зазначає, що учасник в тендерній пропозиції надав аналогічний договір, який є діючий тобто не повністю виконаний (закінчений), тому Замовник вважає що договір не є підтвердженням виконанням аналогічного договору та не відповідає вимогам тендерної документації, тому і учасник торгів не відповідає кваліфікаційним критеріям зазначеним у додатку № 2 тендерної документації. Дана вимога Замовника щодо надання аналогічного договору, який повністю виконаний (закінчений) є дискримінаційною вимогою Замовника. Тому що згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в п. 3 ч. 2 зазначено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: … наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Про те, що договір повинен бути виконаний (закінчений) в Законі вимог немає. В п. 1, 2 ч. 4 ст. 16 ЗУ: «Про публічні закупівлі» зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.». Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.». Вимагати від учасників повністю виконаний (закінчений) аналогічний договір є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників. Б. В пункті 2 Замовник зазначає, що учасник не надав трудові договори (копії) та копії сторінок медичних книжок із проходженням мед. огляду, датою допуску до роботи та датою проходження флюорографії, що в пропозиції відсутні. Щодо даного пункту слід зазначити: Замовник в Додатку 2 (інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критерія) п. 1 вказано про те, що документами, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є «Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення наданих послуг). (Зразок № 1)». Зразок № 1 не містить інформації про те, що учасник повинен надавати копії трудових книжок, копії трудових договорів, копії медичних книжок. В Зразку № 1 вказано: «Наявність медичної книжки згідно наказу МОЗ України від 21.02.2013 р. № 150 з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду)». Таким чином ствердження Замовника про те, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та не надав відповідних документів згідно Зразка № 1 є БЕЗПІДСТАВНИМ. Тендерна документація не вимагає надання зазначених документів. В. В пункті 3 Замовник зазначає, що в учасника «Відсутня ліцензія. Наказ про видачу ліцензії не обумовлює її наявність.» Щодо даного пункту лише можна повідомити Замовника, що він не знає Законів і взагалі не вивчав тендерну пропозицію учасника. Так як в документації є лист-роз’яснення про відсутність ліцензії на паперовому носії (вих. № 0307/18 від 21.12.2018 року) де чорним по білому написано та дано роз’яснення чому ліцензія на паперовому носії відсутня і що наказ про видачу ліцензії на даний час і є ліцензією. Тому дане твердження голови тендерного комітету є безпідставним. Слід зазначити, що жоден член тендерного комітету також не вивчав тендерну пропозицію учасника так як одностайно погодились із виступом голови. Г. В пункті 4 Замовник зазначає: «Довідка, що містить відомості про учасника-відсутня.» Звертаємо увагу, що всі відомості про учасника з інформацією яку вимагав Замовник містяться на фірменому бланку учасника та наданому витягу з ЄДРПОУ та в ціновій пропозиції. Тому говорити про те, що інформація про учасника відсутня недоцільно. Д. В пунктах 5 та 6 Замовник зазначає: «Дозвіл на обробку персональних даних – відсутній.» та «Посадова особа не надала копію документу, що посвідчує особу підписанта (паспорта).» Дозвіл на обробку персональних даних та копія паспорта директора тендерною документацією не вимагались. З таким підходом можна вимагати і довідку про склад сім’ї директора – тому що так захотілось голові тендерного комітету. Є. В пункті 7 Замовник зазначає: «Відсутні: довідка МВС про відсутність судимості (місячний термін придатності), довідка про відсутність заборгованості з Податкової інспекції.» Складається враження, що члени тендерного комітету на чолі з головою комітету взагалі не читали свою тендерну документацію. Тому як зазначені документи подаються лише після оголошення Замовником Учасника переможцем торгів протягом 5 днів після проведення оприлюднення такого оголошення на торгівельному майданчику (Додаток № 4). Також, слід звернути увагу не те, що в протоколі тендерного комітету є посилання на Порядок № 35. Але зазначений порядок це Наказ ДП “Зовнішторгвидав України № 35 вiд 13.04.2016 року, який затверджує Порядок здійснення допорогових закупівель. В даному випадку допорогова закупівля не проводилась. Виникає питання чому тендерний комітет посилається на зазначений Порядок. Дії Тендерного комітету Замовника порушують Принципи здійснення закупівель (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»), зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Одночасно, вивчивши тендерні пропозиції інших учасників та провівши порівняльний аналіз з «недоліками», які знайшов Замовник в тендерній документації ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» ми прийшли до висновку, що «лишні» документи, які вимагає Замовник від учасників, наявні тільки в учасника ПП «КЕНТАВР 38». Тому можна стверджувати, що відхиленням пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» Замовник умисно та незаконно надає переваги ПП «КЕНТАВР 38», тендерну документацію якого Замовник взяв за взірець. Ми вважаємо, що Замовник та учасник ПП «КЕНТАВР 38» на даному тендері діяли у змові. Про це говорять наступні факти: 1) В тендерній документації замовника відсутній додаток № 6 (Проект договору), а в тендерній пропозиції ПП «КЕНТАВР 38» проект договору є. Виникає питання: звідки він його взяв? Чому Замовник не подав разом з тендерною документацією додаток № 6 (Проект договору)? 2) Протокол про визнання переможцем ПП «КЕНТАВР 38» був виставлений на ігровий майданчик замовником 08.01.2019 року в 13:21:45, а документи, які виставляє переможець на ігровий майданчик Прозоро (оновлений проект договору та оновлену цінову пропозицію), ПП «КЕНТАВР 38» виставив 08.01.2019 року ще в 12:56:57. Тобто за 25 хвилин до того як протокол про визнання його переможцем з’явився на майданчику. Знову виникає питання: звідки ПП «КЕНТАВР 38» дізнався про те, що його визнають переможцем? 3) Згідно тендерної документації Замовника: додаток 4 (інформація, яку надає переможець процедури закупівлі) «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону:» і серед документів, які повинен надати переможець є «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна на дату подання документального підтвердження.». ПП «КЕНТАВР 38» не надав таку довідку Замовнику з 08.01.2019 року (дати визнання його переможцем). Довідку з ДФС, яку надав ПП «КЕНТАВР 38» в своїй тендерній документації, про відсутність заборгованості із сплати податків та зборів, видана 21.12.2018 року № 15410 і дійсна до 30.12.2018 року. Тобто станом на дату визнання його переможцем дана довідка вже була недійсна. Але даний факт говорить про те, що ПП «КЕНТАВР 38» вже 25.12.2018 року (дата завантаження довідки в систему Прозоро) знав що його визнають переможцем, що говорить про його змову із Замовником. Доречно буде зауважити, що станом на дату виготовлення Тендерної документації Замовником в Україні податкової інспекції вже не було, а діяла ДФС (Державна фіскальна служба). Це говорить про те що Замовник халатно віднісся до підготовки до тендеру, використав «стару» тендерну документацію, яка створена під учасника ПП «КЕНТАВР 38». Та жоден член тендерного комітету Замовника не читав свою тендерну документацію. В іншому випадку таких помилок не було-б. Таким чином, вважаємо, що рішення тендерного комітету Обласний комунальний заклад «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» є незаконним, упередженим та безпідставним. ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень тендерним комітетом Обласного комунального закладу «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій» при відхиленні пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» по закупівлі: Охоронні послуги 79710000-4 – Охоронні послуги Послуги охорони – 1 послуга. Номер тендера: UA-2018-12-11-002472-c. 3. Зобов’язати Обласний комунальний заклад «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій»: 3.1. Скасувати рішення тендерного комітету Обласного комунального закладу «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій» від 28.12.2018 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 9 Порядку № 35 (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі). 3.2. Скасувати рішення тендерного комітету Обласного комунального закладу «Вінницький обласний дитячий кардіоревматологічний санаторій» від 08.01.2019 року про визнання тендерної пропозиції ПП «КЕНТАВР 38» як передчасну. 3.3. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток: копія платіжного доручення про перерахування коштів за подання скарги – на 1 аркуші. Директор ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ФОРТ» Л.І.Жилинський № 51 від 15.01.2019 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 січня 2019 16:40
Рішення від 17.01.2019 № 531.pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 16:40
Рішення від 04.02.2019 № 1180.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2019 18:49

Документи подані скаржником

15 січня 2019 16:50
Скарга.pdf
15 січня 2019 16:50
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

07 лютого 2019 18:49
Рішення від 04.02.2019 № 1180.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ФОРТ" 222 000,00
UAH
210 960,00
UAH
Документи
ПП КЕНТАВР 38 215 988,00
UAH
211 188,00
UAH
Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 227 760,00
UAH
219 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕКСАНДР-ГАРАНТ-ГРУП 12" 240 000,00
UAH
235 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 січня 2019 12:56
Оновлений додаток 1
25 грудня 2018 17:11
Докуенти директор.pdf
25 грудня 2018 17:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 15:09
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:07
Статут.pdf
26 грудня 2018 15:07
Повноваження підпису.pdf
26 грудня 2018 15:07
відгук.pdf
26 грудня 2018 15:07
Витяг єдиного податку.pdf

Публічні документи

17 грудня 2018 17:29
Статут111.doc
17 грудня 2018 17:29
Форма_4-ОПП_001.jpg
17 грудня 2018 17:29
Ст. 17.doc
17 грудня 2018 17:29
Проект договору.doc
17 грудня 2018 17:29
Лiцензiя_001.jpg
17 грудня 2018 17:29
Захист_довкiлля_001.jpg
17 грудня 2018 17:29
Грамота-подяка_001.jpg
17 грудня 2018 17:29
Виписка.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ФОРТ"

ПП КЕНТАВР 38

ПП "СБ ШЕРИФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕКСАНДР-ГАРАНТ-ГРУП 12"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ФОРТ"
#41279615
Відхилено 210 960,00
UAH
28 грудня 2018 14:35
ПП КЕНТАВР 38
#37836482
Переможець 211 188,00
UAH
08 січня 2019 14:37

Документи

28 грудня 2018 14:35
Електронний підпис
28 грудня 2018 14:33
охорона.PDF

Документи

08 січня 2019 14:37
Електронний підпис
08 січня 2019 13:21
охорона (2).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КЕНТАВР 38
#37836482
211 188,00
UAH
Документи

Документи

08 січня 2019 14:37
Електронний підпис
08 січня 2019 13:21
охорона (2).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 12:19
охорона.PDF укладений
11 лютого 2019 12:04