Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
19 950,00 UAH
UA-2018-12-11-002467-c ebedb0de570a427aa425a2516430dfdb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Галіченко

+380666984455 account.bilatserkva@legalaid.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 39771160
Вебсайт: http://kyivreg.legalaid.gov.ua
Місцезнаходження: 09117, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Богдана Хмельницького, буд. 9, офіс 95
Контактна особа: Оксана Галіченко
+380666984455
account.bilatserkva@legalaid.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 16:00
Очікувана вартість: 19 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09117, Україна, Київська область, місто Біла Церква, Богдана Хмельницького, буд. 9, офіс 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  21 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 14:34
ogoloshennya papir.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 грудня 2018 10:54
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій