Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Волиньвугілля |
Код ЄДРПОУ: | 32365965 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1 |
Контактна особа: |
Топоровська Ірина Валеріївна +380334432191 tender0382@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 18:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 грудня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
11 грудня 2018 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-26-000010 ● cd4053038f4d43378664063d830ac39e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-12-11-002451-a від 11.12.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-27 12:02:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електродвигун ВАО-560LA-4У5,800 кВт, 1487 об/хв., 6000В» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-11-002451-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 22.12.2018 №21? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 22.12.2018 №21? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-31 15:53:38
Пояснення
На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Електродвигун ВАО-560LA-4У5,800 кВт, 1487 об/хв., 6000В (UA-2018-12-11-002451-a)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-11 14:14:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електродвигун ВАО-560LA-4У5,800 кВт, 1487 об/хв., 6000В» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-11-002451-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чи продовжувалась дія договору від 22.12.2018 №21? Якщо так, прошу надати копії додаткових угод.
2) Чи виконанні всі зобов’язання за договором від 22.12.2018 №21? Прошу надати підтверджуючі первинні документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-15 11:34:19
Пояснення
На Ваш запит, повідомляємо, що згідно "Протоколу тимчасового доступу до речей і документів" від 16.04.2020 року усі документи по закупівлі "Електродвигун ВАО-560LA-4У5,800 кВт, 1487 об/хв., 6000В (UA-2018-12-11-002451-a)" були вилучені Луцьким міськрайонним судом Волинської області. згідно Ухвали "Про тимчасовий доступ до речей і документів" від 06.04.2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником були усунені порушення та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору
2020-09-25 14:42:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Новотек Сервіс" #42016039 |
Переможець |
573 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2018 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 11:47
|
Додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
24 червня 2019 11:46
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2019 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 13:31
|
Договір 004.jpg | укладений |
22 грудня 2018 13:29
|
Договір 003.jpg | укладений |
22 грудня 2018 13:29
|
Договір 002.jpg | укладений |
22 грудня 2018 13:29
|
Договір 001.jpg | укладений |
22 грудня 2018 13:29
|
Договір.jpg | укладений |
22 грудня 2018 13:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електродвигун ВАО-560LA-4У5,800 кВт, 1487 об/хв., 6000В | 1 | шт |
573 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електродвигун ВАО-560LA-4У5,800 кВт, 1487 об/хв., 6000В | 1 | шт |
573 000,00
UAH з ПДВ
|