Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
1 002 155,00 UAH
UA-2018-12-11-002196-a ● 832d0e494d924bbaa604f2d2439e121b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146280 |
Вебсайт: | http://ruocherv.klasna.com |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38 |
Контактна особа: |
Єсіна Ольга Юріївна 380577252791 o.esina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 002 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,31% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15032.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Основ'янського району м.Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2018 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2018 16:53 |
2019 ПД ОХРАНА.docx | |
11 грудня 2018 16:53 |
2019 ТД ОХРАНА.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2018 16:38
Дата відповіді: 18 грудня 2018 14:54
інші учасники підтверджують наявність офісу в своєму регіоні чи в Харкові?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику! Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У відповідності до п.п. 1.2 пункту першого Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник у складі свої тендерної пропозиції, на підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надає документ/документи Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або договір оренди на будівлю, де знаходиться матеріально-технічна база.
Проте, слід звернути Вашу увагу, що зазначений вище пункт не містить обмежень в місці, в тому числі місті та/або регіоні розташування даного приміщення.
Отже, Замовник не вимагає розташування приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база Учасника, саме в місті Харкові.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У відповідності до п.п. 1.2 пункту першого Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник у складі свої тендерної пропозиції, на підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надає документ/документи Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або договір оренди на будівлю, де знаходиться матеріально-технічна база.
Проте, слід звернути Вашу увагу, що зазначений вище пункт не містить обмежень в місці, в тому числі місті та/або регіоні розташування даного приміщення.
Отже, Замовник не вимагає розташування приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база Учасника, саме в місті Харкові.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-11-002196-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38001970
Дата подання: 14 січня 2019 14:41
Дата подання: 14 січня 2019 14:41
Скарга до Антимонопольного комітету України № 01/01 від 09.01.2019року на незаконне рішення замовника по процедурі закупівлі № 3304738
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словни Код 79710000-4 «Охоронні послуги». ДП«Харківспецохорона» КП «Харківспецсервіс» ( Скаржник) прийняло участь у тендері та згідно Тендерної Документації подало тендерну пропозицію.Прпозиція Скаржника обрано як найбільш економічно вигідна. Замовник незаконно та упереджено дискваліфікував пропозицію Скаржника безпідставно, так як всі умови тендерної документації Скаржником у повному обсязі було виконано. Просимо:Прийняти скаргу до розгляду.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.Зобов’язати Замовника - Управління освіти адміністрації Основянського районну Харківської міської ради код ЄДРПОУ 02146280 скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Дочірнього підприємства «Харківспецохоронна» Колективного підприємства «Харківспецсервіс», зазначене у протоколі № 1 від 04.01.2019 року та всі наступні рішення, включаючі рішення про визначення переможцем ТОВ «Варта Лідер Україна» зазначене у протоколі № 2 від 04 січня 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 16:29
Рішення від 16.01.2019 № 483.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 16:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2019 № 1118.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2019 19:09
Рішення від 01.02.2019 № 1118.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 17:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" |
1 002 155,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА |
982 155,00
UAH з ПДВ
|
982 155,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" |
983 655,00
UAH з ПДВ
|
983 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" #38001970 |
Відхилено |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 15:25
|
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА #42260170 |
Переможець |
982 155,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2019 11:10
|
дод уг 4 фіз охорона.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2019 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2019 16:23
|
дод уг 3 фіз охорона.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2019 11:17
|
дог уг 2 фізична охорона.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2019 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:13
|
дод. угода 1 охорона.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 16:48
|
договор охорона.pdf | укладений |
07 лютого 2019 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю послуги |
Номер договору про закупівлю: | 19-0901Ф/Л |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-0901Ф/Л |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення договору п.п.1.1., 2.1 |
Номер договору про закупівлю: | 19-0901Ф/Л |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-0901Ф/Л |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 19-0901Ф/Л |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-0901Ф/Л |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення преамбули до додаткової угоди №3 від 08.04.2019 в іншій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 19-0901Ф/Л |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-0901Ф/Л |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |