Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
1 002 155,00 UAH
UA-2018-12-11-002196-a 832d0e494d924bbaa604f2d2439e121b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 15:11
Очікувана вартість: 1 002 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,31%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15032.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Основ'янського району м.Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:53
2019 ПД ОХРАНА.docx
11 грудня 2018 16:53
2019 ТД ОХРАНА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2018 16:38
Дата відповіді: 18 грудня 2018 14:54
інші учасники підтверджують наявність офісу в своєму регіоні чи в Харкові?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику! Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У відповідності до п.п. 1.2 пункту першого Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник у складі свої тендерної пропозиції, на підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надає документ/документи Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або договір оренди на будівлю, де знаходиться матеріально-технічна база.
Проте, слід звернути Вашу увагу, що зазначений вище пункт не містить обмежень в місці, в тому числі місті та/або регіоні розташування даного приміщення.
Отже, Замовник не вимагає розташування приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база Учасника, саме в місті Харкові.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-11-002196-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38001970
Дата подання: 14 січня 2019 14:41
Скарга до Антимонопольного комітету України № 01/01 від 09.01.2019року на незаконне рішення замовника по процедурі закупівлі № 3304738
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словни Код 79710000-4 «Охоронні послуги». ДП«Харківспецохорона» КП «Харківспецсервіс» ( Скаржник) прийняло участь у тендері та згідно Тендерної Документації подало тендерну пропозицію.Прпозиція Скаржника обрано як найбільш економічно вигідна. Замовник незаконно та упереджено дискваліфікував пропозицію Скаржника безпідставно, так як всі умови тендерної документації Скаржником у повному обсязі було виконано. Просимо:Прийняти скаргу до розгляду.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.Зобов’язати Замовника - Управління освіти адміністрації Основянського районну Харківської міської ради код ЄДРПОУ 02146280 скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Дочірнього підприємства «Харківспецохоронна» Колективного підприємства «Харківспецсервіс», зазначене у протоколі № 1 від 04.01.2019 року та всі наступні рішення, включаючі рішення про визначення переможцем ТОВ «Варта Лідер Україна» зазначене у протоколі № 2 від 04 січня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 16:29
Рішення від 16.01.2019 № 483.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 16:29
Рішення від 01.02.2019 № 1118.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 17:08

Документи подані скаржником

14 січня 2019 14:41
Скарга до АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2019 17:08
Рішення від 01.02.2019 № 1118.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" 1 002 155,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА 982 155,00
UAH з ПДВ
982 155,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" 983 655,00
UAH з ПДВ
983 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 18:14
Електронний підпис
26 грудня 2018 18:05
Технічне завдання.pdf
26 грудня 2018 18:05
Статут.pdf
26 грудня 2018 18:05
Свідоцтво Штонда.pdf
26 грудня 2018 18:05
Проект договору.pdf
26 грудня 2018 18:05
Одяг сезонний.pdf
26 грудня 2018 18:05
Обладнання.pdf
26 грудня 2018 18:05
Накази персонал.pdf
26 грудня 2018 18:05
Ліцензія.pdf
26 грудня 2018 18:05
Лист-відгук Куп'янськ.pdf
26 грудня 2018 18:05
Засоби радіозв'язку.pdf
26 грудня 2018 18:05
Договір оренди пульт.pdf
26 грудня 2018 18:05
Довідка працівники.pdf
26 грудня 2018 18:05
Довідка корупція.pdf
26 грудня 2018 18:05
Довідка ЄДРПОУ.pdf
26 грудня 2018 18:05
Довідка банкрутство.pdf
26 грудня 2018 18:05
Дислокація об'єктів.pdf
26 грудня 2018 18:05
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 грудня 2018 18:05
Виписка.pdf
26 грудня 2018 18:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 14:23
Гарантия 2.zip
26 грудня 2018 14:23
0. Проект договору.pdf
26 грудня 2018 14:23
0. Кількісні.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 15:24
Проект договору.pdf
26 грудня 2018 15:24
Підписаний_Лицензия.pdf
26 грудня 2018 15:24
Документи_на_директра.pdf
26 грудня 2018 15:24
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
26 грудня 2018 15:24
G1218-6699-G.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦОХОРОНА" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС"
#38001970
Відхилено 950 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 15:25
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА
#42260170
Переможець 982 155,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 15:27

Документи

04 січня 2019 15:23
Електронний підпис

Документи

04 січня 2019 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА
#42260170
982 155,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 11:10
дод уг 4 фіз охорона.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2019 16:23
дод уг 3 фіз охорона.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 16:21
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2019 11:17
дог уг 2 фізична охорона.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 11:14
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 17:13
дод. угода 1 охорона.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 17:13
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 16:48
договор охорона.pdf укладений
07 лютого 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю послуги
Номер договору про закупівлю: 19-0901Ф/Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-0901Ф/Л
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору п.п.1.1., 2.1
Номер договору про закупівлю: 19-0901Ф/Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-0901Ф/Л
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19-0901Ф/Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-0901Ф/Л
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення преамбули до додаткової угоди №3 від 08.04.2019 в іншій редакції
Номер договору про закупівлю: 19-0901Ф/Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-0901Ф/Л
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 480 150,00
UAH