Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (30231310-3 Плоскопанельні дисплеї; 30237410-6 Комп’ютерні миші; 30237460-1 Комп’ютерні клавіатури).
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2018-12-11-001986-a 98943d5913e24ac7aa0a06c215c63df6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сагановська Ольга Вікторівна

+380355121133 tertskrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Теребовлянської районної ради "Теребовлянська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001015
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., місто Теребовля, вул. Січових Стрільців,25
Контактна особа: Сагановська Ольга Вікторівна
+380355121133
tertskrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 16:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2018 16:21
Початок аукціону: 20 грудня 2018 12:42
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Плоскопанельні дисплеї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Січових Стрільців, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
30 шт
Комп’ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Січових Стрільців, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
30 шт
Комп’ютерні клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Січових Стрільців, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Наявність сервісного центру: 20%
Наявність сервісного центру Учасника та/або партнерів в межах 5 км., та можливість прибуття спеціаліста протягом 1-ї години: 20%
Наявність сервісного центру Учасника та/або партнерів в межах 30 км., та можливість прибуття спеціаліста протягом 1-го робочого дня: 10%
Наявність сервісного центру Учасника та/або партнерів в межах більше 30 км: 0%
11 грудня 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:21
Проект Договору.docx
11 грудня 2018 16:21
Оголошення монітори допороги.doc
11 грудня 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:21
Проект Договору.docx
11 грудня 2018 16:21
Оголошення монітори допороги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 грудня 2018 10:49
Дата відповіді: 12 грудня 2018 13:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком №1 до Оголошення про закупівлю встановлено основні технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, не посилаючись на конкретну торгову марку. Запропонований Учасником товар повинен бути не гіршим встановлених Додатком № 1 вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-11-001986-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 14 грудня 2018 14:55
Дискримінаційні вимоги.
ТОВ “Український папір” має намір прийняти участь у закупівлі UA-2018-12-11-001986-a (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (30231310-3 Плоскопанельні дисплеї; 30237410-6 Комп’ютерні миші; 30237460-1 Комп’ютерні клавіатури)).
Провівши аналіз вимог Замовника, встановлено, що до критеріїв оцінки включено нецінові показники, а саме підпункт 2 пункт 7 «Наявність сервісного центру» з наступними умовами:
• Наявність сервісного центру Учасника та/або партнерів в межах 5 км., та можливість прибуття спеціаліста протягом 1-ї години – 20 %.
• Наявність сервісного центру Учасника та/або партнерів в межах 30 км., та можливість прибуття спеціаліста протягом 1-го робочого дня - 10 %.
• Наявність сервісного центру Учасника та/або партнерів в межах більше 30 км. – 0 %
Звертаємо Вашу увагу, що дані вимоги є дискримінаційними, бо значно звужують коло учасників і призведуть до завищених цін на продукцію, адже не всі учасники мають сервісні центри поблизу замовника, проте можуть запропонувати значно вигіднішу ціну, що допоможе заощадити державні кошти.
Просимо прибрати 2 пункт 7 «Наявність сервісного центру» з критеріїв оцінки для отримання більшої кількості пропозицій та заощадження коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 10:28
Неціновий критерій до оголошення за номером UA-2018-12-11-001986-A за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (30231310-3 Плоскопанельні дисплеї; 30237410-6 Комп’ютерні миші; 30237460-1 Комп’ютерні клавіатури) застосовано відповідно до підпункту 5 пункту 6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» з метою максимальної економії та ефективності. Оскільки, доставка обладнання до фактичного місця гарантійного обслуговування та подальшого технічного обслуговування у випадку, якщо сервісний центр Учасника та/або партнерів знаходиться далеко, потребуватиме додаткових видатків із бюджету та займе значний проміжок часу. Тобто, вказана вимога, застосована не з метою звуження кола учасників, а для раціонального використання бюджетних коштів.

Документи

17 грудня 2018 10:28
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-виробниче підприємство"НЕОТЕК" 90 900,00
UAH з ПДВ
90 900,00
UAH з ПДВ
1.125 80 800 Документи
ТОВ "КомпаКом" 101 340,00
UAH з ПДВ
101 340,00
UAH з ПДВ
1 101 340 Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 12:42
Електронний підпис
19 грудня 2018 12:00
Certificate.pdf
19 грудня 2018 12:00
Acer санстанція.PDF
19 грудня 2018 12:00
Acer монітори.PDF
19 грудня 2018 12:00
Лист сервіс.pdf
19 грудня 2018 12:00
КК.pdf
19 грудня 2018 12:00
ІД.pdf
19 грудня 2018 12:00
ВПВ17.pdf
19 грудня 2018 12:00
Тех вимоги.PDF
19 грудня 2018 12:00
Пропозиція.PDF

Публічні документи

18 грудня 2018 11:47
Монітори АОС.jpg
18 грудня 2018 11:47
101340 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-виробниче підприємство"НЕОТЕК"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-виробниче підприємство"НЕОТЕК"
#21139340
Переможець 90 900,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 09:34

Документи

21 грудня 2018 09:34
Електронний підпис
21 грудня 2018 09:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-виробниче підприємство"НЕОТЕК"
#21139340
90 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 09:34
Електронний підпис
21 грудня 2018 09:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 08:59
Договір укладений
27 грудня 2018 08:58