Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво
Очікувана вартість
8 136 487,00 UAH
UA-2018-12-11-001308-c 6fae2d12f24f487b82504ec7313c0214
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 11:41
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 11:41
Початок аукціону: 28 грудня 2018 13:33
Очікувана вартість: 8 136 487,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40682.43 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75210, Україна, Херсонська область, с.Магдалинівка, Чаплинський район, вул.Молодіжна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:44
ТД амбулаторія Магдалинівка нова редакція.doc
18 грудня 2018 15:44
Перелік змін.docx
11 грудня 2018 11:37
Додаток 7 проект договору.doc
11 грудня 2018 11:37
Додаток 6 технічне завдання.docx
11 грудня 2018 11:37
ТД амбулаторія Магдалинівка.doc
18 грудня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:44
ТД амбулаторія Магдалинівка нова редакція.doc
18 грудня 2018 15:44
Перелік змін.docx
11 грудня 2018 11:37
Додаток 7 проект договору.doc
11 грудня 2018 11:37
Додаток 6 технічне завдання.docx
11 грудня 2018 11:37
ТД амбулаторія Магдалинівка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення тендеронї документації у відповідність до законодавства
Дата подання: 13 грудня 2018 12:19
Дата відповіді: 17 грудня 2018 11:38
Тендерний комітет, просимо Вас повідомити щодо надання або ненадання в складі тендерної пропозиції учасника копії ліцензії та дозволу. Так дійсно, ваш предмет закупівлі відноситься до СС1, а тому не вимагається надання ліцензії в будівництві. Проте, роботи, які необхдіно виконати передбачають наявність дозволу на виконання робіт. Крім того, закон про публічні закупівлі вимагає наявність ліцензії/дозволу!!!!! Внесіть зміни до документації з метою приведення її у відповідність до діючого законодавства, в частині того, що учасник повинен надати ліцензію та дозволи на виконання небезпечних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-11-001308-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 21 січня 2019 19:42
СКАРГА на неправомірне рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» та визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК»
Замовником (Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації) проведено відкриті торги по закупівлі робіт: «Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво» (UA-2018-12-11-001308-c). 04.01.2019 року о 10 год. 44 хв. Замовником опубліковано протокол № 4 від 04.01.2019 року, згідно з яким тендерним комітетом Замовника вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» (Код ЄДРПОУ 41376218) (далі – ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» або Товариство) на закупівлю робіт по об’єкту: «Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво», відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Також, 11.01.2019 року о 14 год. 52 хв. Замовником опубліковано протокол № 10 від 11.01.2019 року, у відповідності до якого учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (Код ЄДРПОУ 34610536) визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК». Проте, вказані рішення тендерного комітету Замовника є незаконними та такими, що грубо порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», у зв’язку з чим звертаємось з даною скаргою. Незаконність прийнятих Замовником рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», а також про визначення ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» переможцем процедури закупівлі на виконання робіт обґрунтовується у поданій Товариством скарзі. Зокрема, в обґрунтування підстав для відхилення тендерної пропозиції, тендерний комітет Замовника необґрунтовано послався на норми для обрахування витрат на будівництво П2-16-3, Е18-3-2, Е9-75-2. Однак, ні в Додатку № 6 – «Технічне завдання», ні в Тендерній документації Замовником взагалі не було передбачено вимог щодо вартості витрат праці для виконання визначених робіт. Замовником не визначались також і шифри (коди) норми витрат при виконанні будівельних робіт. Більше того, тендерним комітетом Замовника навіть не зроблено спробу обґрунтувати, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» вимогам Тендерної документації в контексті заробітної плати працівників та витрат праці. На виконання вимог п. 6 Розділ ІІІ Тендерної документації, ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» було надано відповідні розрахунки вартості витрат праці залучених до виконання робіт працівників та заробітної плати, зокрема – локальні кошториси на будівельні роботи № 7-1-1, № 2-1-15, № 2-1-3, на що вказав також тендерний комітет Замовника у протоколі № 4 від 04.01.2019 року. З наведених в протоколі № 4 від 04.01.2019 року доводів тендерного комітету незрозумілим є те, в чому полягає завищення вартості одиниці виміру норми. Тендерним комітетом Замовника в оскаржуваному рішенні не наведено навіть вартість одиниці виміру норми, завищення якої начебто було допущено. Більше того, жодним положенням Тендерної документації не передбачено вимог щодо вартості одиниці виміру норми, а також не визначались шифри (коди) норми трудовитрат при виконанні робіт, передбачених Замовником до закупівлі. В оскаржуваному протоколі тендерний комітет Замовника обґрунтував своє рішення також тим, що «не надано розрахунок № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва на суму 21,04586 тис. грн.» Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» не передбачено вимогу щодо надання розрахунку № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва», як і вимог відносно порядку оформлення розрахунків витрат на відрядження працівників підрядника. Разом з цим, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» є найбільш економічно вигідною порівняно з пропозицією іншого учасника пропозиції закупівлі та передбачає економію бюджетних коштів у розмірі 444 788,08 грн., відтак завищення витрат на оплату праці залучених робітників неможливе. В той же час, Замовник не надав учасникам процедури закупівлі дані щодо норм для обрахування витрат на будівництво. Протиправність рішення тендерного комітету Замовника про визначення ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» переможцем процедури закупівлі на виконання робіт. ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання за вих. № 2612-33 від 26.12.2018 року, згідно з якою Учасник повідомляє про наявність у нього лише 27 найменувань обладнання, будівельних машин (механізмів). Втім, більшість зазначеного в цій довідці обладнання (в тому числі, гайковерт, промисловий пилосос, насос, дрилі електричні, машини шліфувальні електричні тощо) становлять будівельні інструменти та обладнання, які не є основними засобами для забезпечення належного виконання робіт, запланованих до закупівлі. В той же час, технічні характеристики обладнання, вказаного у довідці за вих. № 2612-33 від 26.12.2018 року, не відповідають вимогам Замовника до такого обладнання, всупереч вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», про що йтиметься далі. Також, Учасником не надано жодних документальних підтверджень щодо наявності в нього екскаваторів з місткістю ковша 1 [1-1,2] м3; 0,5 [0,5-0,63] м3; та 0,25 м3, за допомогою яких мають виконувати роботи, заплановані до закупівлі. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям. З наданих ТОВ «НІКОПОЛСЬКА-СТК» відомостей неможливо встановити вантажопідйомність автокрану з технічними характеристиками – марка МАЗ, тип 5334, рік випуску 1990, кількість сидячих місць 2, що є її важливою технічною характеристикою при визначенні здатності Учасника виконати роботи, що закуповуються. Всупереч вимогам Тендерної документації, на підтвердження залучення на умовах оренди або на інших умовах машин та механізмів, вказаних у Підсумковій відомості ресурсів, Учасником не було надано копій договорів оренди на відповідні одиниці техніки та навіть не вказано таку техніку в довідці за вих. № 2612-33 від 26.12.2018 року, як того вимагає Замовник. Натомість, Учасником надано гарантійний лист за вих. № 2612-28 від 26.12.2018 року про забезпечення об’єкту будівництва необхідним обладнанням, машинами, механізмами у разі перемоги. Однак, надання таких «гарантійних листів» Тендерною документацією не передбачено та додатково підтверджує факт відсутності в ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» обладнання, будівельних машин (механізмів), необхідних для виконання робіт, що заплановані до закупівлі. Таким чином, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» обґрунтовує ціну своєї тендерної пропозиції витратами на залучення вищевказаних машин та механізмів, які відсутні в довідці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» за вих. № 2612-33 від 26.12.2018 року про обладнання, будівельні машини (механізми), наявні в Учасника та залучені для виконання робіт на умовах оренди (лізингу) тощо. Тобто, ціна пропозиції Учасника обґрунтовується витратами на залучення техніки, якої в Учасника фактично немає. Зазначене свідчить також про завищення ціни тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК». В Підсумковій відомості ресурсів ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» в розділі ІV – «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» в обґрунтування ціни тендерної пропозиції вказано про відстань перевезення щебеню із природного каменю для будівельних робіт (пункти 666-671) – 106 км, а також відстань перевезення глини (п. 170) – 140 км, що значно перевищує відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, встановлену в Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Крім того, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не дотримано вимог Тендерної документації щодо порядку повідомлення Замовника про залучення субпідрядників для виконання робіт. Так, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» в складі тендерної пропозиції надано довідку за вих. № 2612-24 від 26.12.2018 року – «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)», в якій Учасник вказав субпідрядну організацію, обсяг залучення до виконання договору якого становить 20% від вартості договору про закупівлю. Надання такої довідки свідчить про порушення Учасником вимог Тендерної документації. Адже за умов відсутності в Учасника наміру залучати субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» мало було надати довідку в довільній формі з зазначенням відсутності наміру про залучення субпідрядних організацій на вказаний обсяг робіт. Зазначене свідчить про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, тендерний комітет Замовника не надав належної правової оцінки такому істотному порушенню Учасником вимог Тендерної документації. На всіх завантажених документах в складі тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» відсутній особистий (оригінал) підпис уповноваженої особи, а підписи уповноваженої особи Учасника в оригіналах документів, наданих в складі тендерної пропозиції, виконані за допомогою кліше підпису, або з використанням технічних засобів та способів монтажу в оригіналах документів, чи під час виготовлення їх зображень. Зазначене підтверджується висновком спеціаліста № 4 від 21.01.2019 року, наданого Приватним підприємством «Консатлинг Експерт Груп «Діктум-Фактум» Відокремленого підрозділу «Центр експертиз та оцінки». В Локальному кошторисі на будівельні роботи № 4-2-2, а саме в п. 14, вартість таких робіт розраховано з підвищувальним коефіцієнтом к=1,1, внаслідок чого передбачається збільшення трудовитрат. Зазначене свідчить про порушення вимог Додатку № 6 до Тендерної документації, яким не передбачається жодних підвищувальних коефіцієнтів або способу виконання робіт, у зв’язку з наступним. Незважаючи на таку невідповідність розрахованої Учасником вартості витрат праці для виконання робіт вимогам Замовника, тендерний комітет Замовника не встановив підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК». В той же час, тендерну пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» у зв’язку з начебто завищеною вартістю одиниці виміру норми тендерний комітет Замовника вирішив відхилити, що свідчить про необ’єктивність та упередженість останнього при розгляді тендерних пропозицій учасників та визначенні переможця процедури закупівлі. Таким чином, рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі робіт: «Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво», оформлене протоколом № 10 від 11.01.2019 року, підлягає скасуванню. В той же час, з урахуванням необґрунтованості та безпідставності рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» на закупівлю робіт: «Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво», оформлене протоколом № 4 від 04.01.2019 року, внаслідок чого права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» були грубо порушені, таке рішення має бути скасоване.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2019 16:17
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність наміру у подальшій участі у закупівлі та виконання робіт, які є предметом даної закупівлі.
Дата: 29 січня 2019 13:52
Рішення від 23.01.2019 № 719.pdf
Дата публікації: 24 січня 2019 16:17
Рішення від 04.02.2019 № 1179.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 14:43

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2019 14:43
Рішення від 04.02.2019 № 1179.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 7 691 698,92
UAH з ПДВ
7 691 698,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" 8 041 012,80
UAH з ПДВ
8 041 012,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 10:37
Електронний підпис
27 грудня 2018 10:34
установчі документи.rar
27 грудня 2018 10:34
ТЗ додаток 6 ч.2.pdf
27 грудня 2018 10:34
ТЗ додаток 6 ч.1 .pdf
27 грудня 2018 10:34
ст 17.rar
27 грудня 2018 10:34
ст 16.rar
27 грудня 2018 10:34
розрахунок.rar
27 грудня 2018 10:34
Проект_договiр_дод.7.pdf
27 грудня 2018 10:34
згода з ТЗ.pdf
27 грудня 2018 10:34
Довiдка_про_дозвіл.pdf

Публічні документи

14 січня 2019 15:04
Електронний підпис
14 січня 2019 15:04
довідка МВС.PDF
27 грудня 2018 10:40
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:23
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:22
31. Договірна ціна.PDF
26 грудня 2018 17:22
27. Копія ліцензії.pdf
26 грудня 2018 17:22
26. Копія дозволу.pdf
26 грудня 2018 17:22
16. Довіреність.PDF
26 грудня 2018 17:22
13. Копія витягу ПДВ.pdf
26 грудня 2018 17:22
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Відхилено 7 691 698,92
UAH з ПДВ
04 січня 2019 10:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"
#34610536
Переможець 8 041 012,80
UAH з ПДВ
11 січня 2019 14:52

Документи

04 січня 2019 10:44
Електронний підпис
04 січня 2019 10:41
Протокол

Документи

11 січня 2019 14:52
Електронний підпис
11 січня 2019 14:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"
#34610536
8 041 012,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 14:52
Електронний підпис
11 січня 2019 14:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:44
Звіт виконання договору укладений
18 січня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:19
дод. угода 9 Магдалинівська.pdf зміни до договору
17 червня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 08:54
Дод. угода 8 Магдалинівська.pdf зміни до договору
26 березня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 11:58
Дод. угода 7 Магдалинівська.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:51
додугода 6.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:24
Дод.угода 5 Магдалинівська.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:21
Дод.угода 5 Магдалинівська.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:21
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:29
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 10:37
Додаткова угода Магдалинівська амбулаторія.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 13:32
додаткова угода Магдалинівська амбулаторія.pdf зміни до договору
04 березня 2019 13:31
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 14:03
Додаткова угода 2 Магдалинівська амбулаторія .pdf зміни до договору
12 лютого 2019 13:59
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 08:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 08:35
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 15:11
Договір укладений
07 лютого 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 7 Договору викладено в наступній редакції: «7.1 Генпідрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники – приватне підприємство «Лєда». Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; мати ресурси ( матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання робіт; мати досвід виконання аналогічних робіт, тощо. 7.2. Замовник має право після одержання пропозиції Генпідрядника відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і рекомендувати свою кандидатуру. 7.3. Відносини між субпідрядниками та Генпідрядником регулюється із урахуванням положень Загальних умов».
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити виконавця робіт викладено в наступній редакції: 53200, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Соборна (стара назва Альпова), 2 Код ЄДРПОУ 34610536 р\р 2600631051901 в ПАТ «Кредит Дніпро» м. Нікополь, МФО 305749 р\р 37127117001923 в ДКСУ, м.Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.2 договору від 07 лютого 2019 року № 11 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Магдалинівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Молодіжна, 17, в с. Магдалинівка Чаплинського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 3974290,66 грн (Три мільйони дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто грн 66 коп.), у тому числі ПДВ 662381,67 грн (Шістсот шістдесят дві тисячі триста вісімдесят одна грн 67 коп)»,
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Попередня оплата (аванс) у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 656 386,98
UAH (в тому числі ПДВ 1 276 064,50 UAH)