Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина охолоджена/заморожена вирізка, філе куряче; ціла тушка курчати, четвертина задня, печінка яловичини.
Очікувана вартість
1 892 006,00 UAH
UA-2018-12-11-001014-b 71b651a46e0a40e0997b0263f7a03277
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маліченко Ірина Миколаївна

+380957802941 irina.malichenko37700@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оржицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145626
Місцезнаходження: 37700, Україна , Полтавська обл., Оржиця, вул.Центральна,24
Контактна особа: Маліченко Ірина Миколаївна
+380957802941
irina.malichenko37700@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 11:48
Очікувана вартість: 1 892 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
Свинина охолоджена/заморожена вирізка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5640 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5640 кг
Ціла тушка курчати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
720 кг
Четвертина задня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг
Печінка яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району, адреси закладів освіти смт.Оржиці та Оржицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 16:50
Проект договору мясо.DOCX
11 грудня 2018 16:50
ТД мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про критерій оцінки
Дата подання: 12 грудня 2018 16:51
Дата відповіді: 14 грудня 2018 15:48
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 5 ТД «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ, запропонована учасником щодо усього обсягу предмета закупівлі». Просимо пояснити, як буде застосовуватись даний критерій оцінки до учасників не платників ПДВ.
Відповідь: Шановний учасник!
Закупівля здійснюється згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Якщо Ви не платник ПДВ і в тендерній пропозиції Ви надасте відповідні документи, Ваша ціна пропозиції буде вважатися кінцевою (під час розгляду ПДВ додаватись не буде).


З повагою,
Голова тендерного комітету
Уточнення вимог
Дата подання: 13 грудня 2018 14:35
Дата відповіді: 14 грудня 2018 16:15
Додаток 3 Технічні вимоги передбачає для підтвердження вимог якості товару: «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення якості, декларації виробника, протоколу випробувань тощо (з додатками у разі наявності) на запропонований товар». Оскільки дані документи прописані через кому, але з зазначенням слова «тощо», не зрозуміло: - учасник повинен надати і посвідчення якості, і декларацію виробника, і протокол випробувань або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару чи - учасник повинен надати або посвідчення якості, або декларацію виробника, або протокол випробувань, або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару Просимо надати уточнення та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Роз’яснення по Додатку 3:
«Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення якості, декларації виробника, протоколу випробувань тощо (з додатками у разі наявності) на запропонований товар».

Мається на увазі – один з перелічених документів – обов’язково, додатки - у разі наявності.

З повагою,
Голова тендерного комітету

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-11-001014-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СУПРУН МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3153619546
Дата подання: 13 грудня 2018 14:17
Щодо наявності персоналу
Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 ТД Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та «обов’язково водій та вантажник або комірник». З даної вимоги випливає, що Учасник повинен мати не менше двох найманих працівників. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує участь суб’єктів господарювання, які самостійно здійснюють свою діяльність або мають одного найманого працівника (наприклад водія-експедитора, який здійснює поставку та супровід (завантаження-розвантаження) товару). Вимагаємо усунути дану вимогу та встановити рівні вимоги для учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 14:51
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ви зробили правильний висновок про те, що учасник повинен мати не менше двох працівників.
Але зазначена вимога не може бути дискримінаційною, оскільки це кваліфікаційний критерій, встановлений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Саме «працівників», а не працівника. В законі цей термін вжито у множині, а це означає, що працівників має бути мінімум двоє.
Додатково нагадуємо, що відповідно до п. 24 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах "Працівники, пов'язані з організацією харчуванням дітей, повинні проходити обов'язкові медичні огляди відповідно до чинного законодавства". Тому відповідно до вимог чинного законодавства України в тендерній документації вимагається надання Учасником медичних книжок таких працівників.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Вимога щодо працівників не може бути дискримінаційною, оскільки відноситься до всіх без винятку учасників.

З повагою,
Голова тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2018-12-11-001014-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЛЯШЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3470006396
Дата подання: 13 грудня 2018 14:25
Про усунення вимоги
Додаток 1 ТД містить Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника. Відповідно до п. 9 цього переліку Учасником надається «Довідка Полтавської торгово-промислової палати про рівень середньоринкових цін, що склалися у Полтавському регіоні станом на грудень 2018 року на продукцію, що закуповується.». Проте, ТД не містить будь-яких вимог, які б потребували підтвердження відповідності їм, саме зазначеною довідкою. Вважаємо вимогу про надання довідки безпідставною та нікчемною. Такою, що призведе лише до значних додаткових витрат учасників на користь конкретно вказаної недержавної організації, яка проводить комерційну діяльність. В зв’язку з цим просимо скасувати дану вимогу та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 15:00
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закупівля проводиться згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі.
В статті 22 Закону (част. 3) зазначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Зверніть увагу, що саме «відповідно до законодавства», а не тільки до Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до законодавства України, торгово-промислові палати досліджують ринок та надають інформацію щодо цін, виробників, постачальників тощо.
Враховуючи високу вартість предмета закупівлі, Замовник хотів би отримати максимум інформації про учасників процедури закупівлі для того, щоб впевнитися в їх надійності.
З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції та на підтвердження формування вартості цін за одиницю продукції відповідно до середньоринкових цін на товари по області, вимагається така довідка, що повністю відповідає вимогам частини 7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою упередження подання Учасниками недостовірної інформації про можливість поставки продукції за завідомо низькими, неринковими, демпінговими цінами з можливістю після укладення договору багаторазовим підвищенням зазначених цін.
Щодо «вимоги про надання довідки безпідставною та нікчемною».
Закон не містить визначення «безпідставних та нікчемних» вимог Замовника.
Вимоги не повинні бути «дискримінаційними».
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Вимога щодо цінової довідки не може бути дискримінаційною, оскільки відноситься до всіх без винятку учасників.

З повагою,
Голова тендерного комітету

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Степ" 1 780 813,20
UAH з ПДВ
1 520 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 786 564,80
UAH з ПДВ
1 520 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 1 878 840,00
UAH з ПДВ
1 878 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 13:18
технічний опис.pdf

Публічні документи

25 грудня 2018 22:51
Електронний підпис
25 грудня 2018 22:39
ПРОПОЗИЦІЯ МЯСО (1).part2.rar
25 грудня 2018 22:39
ПРОПОЗИЦІЯ МЯСО (1).part1.rar
25 грудня 2018 22:39
Опис документів.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 14:40
податкова.jpg
18 січня 2019 10:31
переможець.pdf
25 грудня 2018 22:31
Електронний підпис
25 грудня 2018 22:30
доки_мясо_подача.part2.rar
25 грудня 2018 22:30
доки_мясо_подача.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Степ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Фірма "Степ"
#25157139
Рішення скасоване 1 520 199,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 13:28
ТОВ "Фірма "Степ"
#25157139
Відхилено 1 520 199,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 13:38
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 1 520 200,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 15:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 1 878 840,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
1 878 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 13:51
Звіт про виконання договору укладений
28 лютого 2020 13:49
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 13:48
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 13:45
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 10:27
Додаткова угода1.PDF зміни до договору
08 січня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 15:08
Договір укладений
29 січня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі,в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми,визначеної в договорі (ст.36 частина 5 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 894 788,51
UAH (в тому числі ПДВ 149 131,42 UAH)