Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко питне, пастеризоване 2,5 % жиру
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2018-12-11-001008-a ● e0e303cfcbc448de9e46dd76ec8faf09
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Васильківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408349 |
Місцезнаходження: | 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1 |
Контактна особа: |
Рицька Олександра Петрівна 380457121402 rytskao@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 14:32 |
Очікувана вартість: | 1 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Молоко питне, пастеризоване 2,5 % жиру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кілограми
Молоко питне, пастеризоване 2,5 % жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08600, Україна, Київська область, Васильків, дошкільні навчальні заклади підпорядковані відділу освіти Васильківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2018 15:16 |
ДОДАТОК 4 нова редакція від 14.12.2018 року (інформація про учасника).docx | |
14 грудня 2018 15:15 |
Перелік змін молоко.docx | |
11 грудня 2018 13:24 |
ДОДАТОК 5 (письмова згода учасника).docx | |
11 грудня 2018 13:24 |
Додаток 3 (договір).docx | |
11 грудня 2018 13:24 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx | |
11 грудня 2018 13:23 |
ТД молоко.pdf |
14 грудня 2018 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2018 15:16 |
ДОДАТОК 4 нова редакція від 14.12.2018 року (інформація про учасника).docx
|
|||
14 грудня 2018 15:15 |
Перелік змін молоко.docx
|
|||
11 грудня 2018 13:24 |
ДОДАТОК 5 (письмова згода учасника).docx
|
|||
11 грудня 2018 13:24 |
Додаток 3 (договір).docx
|
|||
11 грудня 2018 13:24 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx
|
|||
11 грудня 2018 13:23 |
ТД молоко.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін придатності молоко
Дата подання: 11 грудня 2018 17:48
Дата відповіді: 14 грудня 2018 15:14
Шановний Замовник, відповідно до ДСТУ 2661:2010 та правил зберігання:
Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С у пакетах з поліетиленової плівки — не більше ніж 72 год;
У Вас в ТД прописано 5 діб, просимо внести зміни в ТД та поставити термін придатності що відповідатиме ДСТУ 2661:2010
Відповідь: На звернення від Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 11.12.2018 року повідомляємо наступне: Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі. Відповідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема в частині строку (терміну) придатності.
Відповідно ДСТУ 2661:2010 строки придатності питного молока може встановлювати виробник (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умов відповідності питного молока вимогам цього стандарту та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Тому, вимога Замовника щодо строку (терміну) придатності в 5 діб з дати виробництва за температури зберігання (4±2)°С є доцільною.
Відповідно ДСТУ 2661:2010 строки придатності питного молока може встановлювати виробник (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умов відповідності питного молока вимогам цього стандарту та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Тому, вимога Замовника щодо строку (терміну) придатності в 5 діб з дати виробництва за температури зберігання (4±2)°С є доцільною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-11-001008-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт", Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 19 січня 2019 18:58
Вимога
11 січня 2019 року Відділом освіти Васильківської міської ради (далі по тексту – «Замовник» у відповідних відмінках) були прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» та визначення переможцем ТОВ «ПІКОР ПЛЮС», код ЄДРПОУ 42312621.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому також мала бути відхилена Замовником з огляду на наступне.
1. Згідно підпункту 1.11. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скановано копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків відхиляється згідно ст. 30 Закону».
Всупереч цього, ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, деякі фрагменти якого мають не чітке зображення, що не дозволяє належним чином ідентифікувати наявну на ньому інформацію.
2. Згідно п. 4.1. наданого ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» Договору оренди нерухомого майна (нежилих будівель, споруд, приміщень) комунальної власності територіальної громади міста Буча від 01.08.2018 р. б/н Орендодавець зобов’язаний протягом 30 календарних днів з моменту підписання цього Договору з додатками передати, а орендар (ТОВ «ПІКОР ПЛЮС») прийняти по акту приймання-передачі об’єкт оренди.
Проте, наданий до вказаного Договору «Акт приймання-передачі складського приміщення з "01" серпня 2018 р. не фіксує факту передачі Орендодавцем і прийняття Орендарем (ТОВ «ПІКОР ПЛЮС») складського приміщення. Даним актом зафіксовано лише факт проведення обстеження складського приміщення, яке є об’єктом оренди.
Отже, ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» не отримав належним чином у користування складське приміщення і тому не має правових підстав його використовувати, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (п. 5.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
3. Згідно пункту 5.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника Учасник повинен надати, зокрема, довідку/лист, складену учасником у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі ті, які будуть безпосередньо залучатися до виконання договору про закупівлю, із зазначенням наступної інформації: ПІБ (скорочення від «прізвище, ім’я, по батькові», посада працівника, форма трудових відносин (штатний/найманий), досвід по виконання аналогічних поставок.
Проте, ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» надано довідку про працівників, в якій зазначено лише їх прізвища та ініціали, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, в даній довідці ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» стверджує, що у його штаті наявні саме «працівники», у множині, що не відповідає дійсності, так як згідно цієї ж довідки штатним працівником є лише одна особа.
4. Згідно підпункту 6.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати поміж інших документів «скан-копію декларації виробника (посвідчення про якість) в якій міститься, інформація про відповідність ДСТУ (із зазначенням номеру та дати документу, повного найменування та місцезнаходження виробника,…….»
ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» у складі своєї пропозиції надано декларацію виробника № 19 від 22.12.2018 року про відповідність продукції в якій не зазначено повного найменування виробника та його місцезнаходження. Вказана у даній декларації адреса згідно інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає місцезнаходженню виробника – товариства з обмеженою відповідальністю «ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».
5. Згідно підпункту 6.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження спроможності поставити товари згідно вимог цієї документації, учасник, який не є безпосереднім виробником товарів, також повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником товару, що є предметом даної закупівлі, шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідного договору (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України).
ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» надав Договір поставки продукції № 105 від 30.07.2018 р. укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» (далі – Договір) згідно пункту 2.1. якого асортимент та ціна на товар, що поставляється, визначається на підставі Специфікації Постачальника, погодженої Покупцем, яка є невід’ємною частиною даного Договору, а також супровідною документацією (видатковою та товарно-транспортною накладними). Проте, до вказаного Договору не додається жодний із наведених в 2.1. документів, що не лише не дає змоги ідентифікувати товар, який буде поставлятися за даним Договором, але і сам Договір не надано в повному об’ємі.
Тобто, наданий Договір не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству.
6. Згідно підпункту 6.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати, зокрема, технічну специфікацію за формою, що наведена у додатку 2 тендерної документації Замовника. В даній технічній специфікації Замовник визначив, що термін придатності предмету закупівлі повинен становити 5 діб з дати виробництва за температури зберігання (4±2) °С. У стовбці «інформація про відповідність вказаним технічним вимогам» цієї специфікації ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» вказав аналогічний показник – «5 діб з дати виробництва за температури зберігання (4±2) °С».
Проте, згідно наданого ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» у складі своєї пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.12.2014 року № 05.03.02-04/77661 термін придатності предмету закупівлі становить 6 діб від дати виробництва.
Тобто, запропонований ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» товар не відповідає технічним вимогам, встановлених Замовником.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» без документів, які відповідають вимогам тендерної документації Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Також, відхиливши нашу пропозицію і не відхиливши пропозицію ТОВ «ПІКОР ПЛЮС», яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, Замовник застосував дискримінаційний підхід при розгляді пропозицій Учасників, чим порушив ще один основоположний принцип здійснення закупівель, зафіксований у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників.
Виходячи з вищевикладеного
ВИМАГАЄМО
Скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІКОР ПЛЮС», зазначене у протоколі № 17 від 11 січня 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому також мала бути відхилена Замовником з огляду на наступне.
1. Згідно підпункту 1.11. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скановано копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків відхиляється згідно ст. 30 Закону».
Всупереч цього, ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, деякі фрагменти якого мають не чітке зображення, що не дозволяє належним чином ідентифікувати наявну на ньому інформацію.
2. Згідно п. 4.1. наданого ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» Договору оренди нерухомого майна (нежилих будівель, споруд, приміщень) комунальної власності територіальної громади міста Буча від 01.08.2018 р. б/н Орендодавець зобов’язаний протягом 30 календарних днів з моменту підписання цього Договору з додатками передати, а орендар (ТОВ «ПІКОР ПЛЮС») прийняти по акту приймання-передачі об’єкт оренди.
Проте, наданий до вказаного Договору «Акт приймання-передачі складського приміщення з "01" серпня 2018 р. не фіксує факту передачі Орендодавцем і прийняття Орендарем (ТОВ «ПІКОР ПЛЮС») складського приміщення. Даним актом зафіксовано лише факт проведення обстеження складського приміщення, яке є об’єктом оренди.
Отже, ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» не отримав належним чином у користування складське приміщення і тому не має правових підстав його використовувати, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (п. 5.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
3. Згідно пункту 5.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника Учасник повинен надати, зокрема, довідку/лист, складену учасником у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі ті, які будуть безпосередньо залучатися до виконання договору про закупівлю, із зазначенням наступної інформації: ПІБ (скорочення від «прізвище, ім’я, по батькові», посада працівника, форма трудових відносин (штатний/найманий), досвід по виконання аналогічних поставок.
Проте, ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» надано довідку про працівників, в якій зазначено лише їх прізвища та ініціали, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, в даній довідці ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» стверджує, що у його штаті наявні саме «працівники», у множині, що не відповідає дійсності, так як згідно цієї ж довідки штатним працівником є лише одна особа.
4. Згідно підпункту 6.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати поміж інших документів «скан-копію декларації виробника (посвідчення про якість) в якій міститься, інформація про відповідність ДСТУ (із зазначенням номеру та дати документу, повного найменування та місцезнаходження виробника,…….»
ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» у складі своєї пропозиції надано декларацію виробника № 19 від 22.12.2018 року про відповідність продукції в якій не зазначено повного найменування виробника та його місцезнаходження. Вказана у даній декларації адреса згідно інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає місцезнаходженню виробника – товариства з обмеженою відповідальністю «ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».
5. Згідно підпункту 6.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження спроможності поставити товари згідно вимог цієї документації, учасник, який не є безпосереднім виробником товарів, також повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником товару, що є предметом даної закупівлі, шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідного договору (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України).
ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» надав Договір поставки продукції № 105 від 30.07.2018 р. укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» (далі – Договір) згідно пункту 2.1. якого асортимент та ціна на товар, що поставляється, визначається на підставі Специфікації Постачальника, погодженої Покупцем, яка є невід’ємною частиною даного Договору, а також супровідною документацією (видатковою та товарно-транспортною накладними). Проте, до вказаного Договору не додається жодний із наведених в 2.1. документів, що не лише не дає змоги ідентифікувати товар, який буде поставлятися за даним Договором, але і сам Договір не надано в повному об’ємі.
Тобто, наданий Договір не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству.
6. Згідно підпункту 6.3. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати, зокрема, технічну специфікацію за формою, що наведена у додатку 2 тендерної документації Замовника. В даній технічній специфікації Замовник визначив, що термін придатності предмету закупівлі повинен становити 5 діб з дати виробництва за температури зберігання (4±2) °С. У стовбці «інформація про відповідність вказаним технічним вимогам» цієї специфікації ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» вказав аналогічний показник – «5 діб з дати виробництва за температури зберігання (4±2) °С».
Проте, згідно наданого ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» у складі своєї пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.12.2014 року № 05.03.02-04/77661 термін придатності предмету закупівлі становить 6 діб від дати виробництва.
Тобто, запропонований ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» товар не відповідає технічним вимогам, встановлених Замовником.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» без документів, які відповідають вимогам тендерної документації Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Також, відхиливши нашу пропозицію і не відхиливши пропозицію ТОВ «ПІКОР ПЛЮС», яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, Замовник застосував дискримінаційний підхід при розгляді пропозицій Учасників, чим порушив ще один основоположний принцип здійснення закупівель, зафіксований у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників.
Виходячи з вищевикладеного
ВИМАГАЄМО
Скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІКОР ПЛЮС», зазначене у протоколі № 17 від 11 січня 2019 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2019 13:46
Шановний Учасник, з приводу Вашої вимоги щодо скасування рішення Замовника від 11 січня 2019 року повідомляємо, що Замовник, відділ освіти Васильківської міської ради, діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» і дотримується норм чинного законодавства.
Тому, вивчивши вашу вимогу, вважаємо її надуманою, несуттєвою та недоцільною.
Тому, вивчивши вашу вимогу, вважаємо її надуманою, несуттєвою та недоцільною.
Відповідь на вимогу Учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-11-001008-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт", Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 21 січня 2019 19:10
Дата подання: 21 січня 2019 19:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2019 10:13
Рішення від 23.01.2019 № 706 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 січня 2019 10:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2019 № 1297.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2019 16:44
Рішення від 06.02.2019 № 1297 .pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Васильківської міської ради скасував рішення про визначення переможця ТОВ "Пікор Плюс"
Дата виконання рішення замовником: 12 лютого 2019 19:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
1 130 400,00
UAH з ПДВ
|
1 130 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Рішення скасоване |
1 130 400,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 16:03
|
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" #42312621 |
Рішення скасоване |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 16:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Відхилено |
1 130 400,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 17:15
|
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" #42312621 |
Відхилено |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 19:31
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Відхилено |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 19:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 лютого 2019 19:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі