Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
Очікувана вартість
219 312,00 UAH
UA-2018-12-11-000781-c ● d6d24a5c5d894660b272130b55ce485e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №61 Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26243318 |
Місцезнаходження: | 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, пр. Юності, буд. 30 |
Контактна особа: |
Вікторія Загризла +380432651101,+380432466002 dnz-61@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 219 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 096,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11400 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп.Юності,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
180 кілограм
Молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп.Юності,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2018 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2018 10:31 |
Додаток 1 - Цінова пропозиція.docx | |
11 грудня 2018 10:30 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 грудня 2018 10:30 |
Додаток 3 - Технічна характеристика.docx | |
11 грудня 2018 10:30 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
11 грудня 2018 10:30 |
Додаток 5 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
11 грудня 2018 10:30 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-11-000781-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:36330737
Дата подання: 15 січня 2019 16:38
оскарження
Товариство з обмеженою відповідальністю “АКРІС ЛОГІСТИК”, в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, повідомляє, що Замовник:
- відповідно до п.2 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України). Довідка надається за наступною формою:
№ Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи на підприємстві Освіта та спеціальність
По договору (№ договору, дата та термін дії) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На підприємстві (років) На посаді (років)
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції не вказано інформацію “По договору (№ договору, дата та термін дії)”;
- відповідно до п.3 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)”. Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції вказано інформацію, що не відповідає предмету договору, а саме 15510000-6 Молоко та вершки, скан-копію якого надано в тендерній пропозиції;
- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)”.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991, що регламентують правила дезінфекції транспорту в Україні передбачають, що “дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів”.
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів, в яких зазначено що кратність проходження санітарної обробки автотранспорту Учасника складає 1-2 рази на місяць (від 14 до 30 днів); санітарний паспорт, в якому відсутня актуальна інформація про санітарну обробку вважається недійсним;
- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)”.
Відповідно до Додатку 3 “Технічні вимоги до предмета закупівлі” тендерної документації вимагав “молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год”.
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, в яких не міститься інформації щодо строку придатності молока коров’ячого питного фасованого. Таким чином, Учасником не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі.
Просимо розглянути скаргу та дискваліфікувати Учасника ТОВ “Вінпродтрейд” як такого, що не підтвердив кваліфікаційні, технічні та інші вимоги процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
- відповідно до п.2 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України). Довідка надається за наступною формою:
№ Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи на підприємстві Освіта та спеціальність
По договору (№ договору, дата та термін дії) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На підприємстві (років) На посаді (років)
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції не вказано інформацію “По договору (№ договору, дата та термін дії)”;
- відповідно до п.3 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)”. Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції вказано інформацію, що не відповідає предмету договору, а саме 15510000-6 Молоко та вершки, скан-копію якого надано в тендерній пропозиції;
- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)”.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991, що регламентують правила дезінфекції транспорту в Україні передбачають, що “дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів”.
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів, в яких зазначено що кратність проходження санітарної обробки автотранспорту Учасника складає 1-2 рази на місяць (від 14 до 30 днів); санітарний паспорт, в якому відсутня актуальна інформація про санітарну обробку вважається недійсним;
- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)”.
Відповідно до Додатку 3 “Технічні вимоги до предмета закупівлі” тендерної документації вимагав “молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год”.
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, в яких не міститься інформації щодо строку придатності молока коров’ячого питного фасованого. Таким чином, Учасником не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі.
Просимо розглянути скаргу та дискваліфікувати Учасника ТОВ “Вінпродтрейд” як такого, що не підтвердив кваліфікаційні, технічні та інші вимоги процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2019 15:19
ТОВ «АКРІС ЛОГІСТИК»
15.01.2019 року через електронну систему закупівель надійшло звернення від Товариства з обмеженою відповідальністю «АКРІС ЛОГІСТИК», в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, який повідомляє, що:
«- відповідно до п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України). Довідка надається за наступною формою:
№ Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи на підприємстві Освіта та спеціальність
По договору (№ договору, дата та термін дії) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На підприємстві (років) На посаді (років)
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції не вказано інформацію «По договору (№ договору, дата та термін дії)”;»
Відповідно до п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації Замовника вимагалася «довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України)». Довідка надається за формою, яка наведена у Додатку №2.
Отже, Учасники повинні скласти довідку, зазначивши в ній у яких трудових відносинах перебувають працівники з Учасником - на підставі строкового трудового Договору чи на постійній основі.
ТОВ «Вінпродтрейд» надало Довідку, у якій зазначено, що працівники працюють на підприємстві на постійній основі.
Отже, пропозиція «ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника у цій частині.
Далі у зверненні зазначено, що:
«- відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)». Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції вказано інформацію, що не відповідає предмету договору, а саме 15510000-6 Молоко та вершки, скан-копію якого надано в тендерній пропозиції;»
Відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації Замовник вимагав «довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)».
Учасником в складі пропозиції надано копії аналогічних договорів з додатками на постачання товарів, у яких вказано, що предметом закупівлі є продукція ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко та молоко згущене).
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника у цій частині.
Також у зверненні зазначається, що:
«- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)”.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991, що регламентують правила дезінфекції транспорту в Україні передбачають, що «дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів, в яких зазначено що кратність проходження санітарної обробки автотранспорту Учасника складає 1-2 рази на місяць (від 14 до 30 днів); санітарний паспорт, в якому відсутня актуальна інформація про санітарну обробку вважається недійсним;»
Відповідно до п.4 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимога» вимагалася «Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів.
Отже, ТОВ «Вінпродтрейд» виконало вимогу п.4. Додатку №2.
Тендерна документація не містить вимог щодо зазначення у довідці інформації про санітарну обробку автомобіля (автомобілів) кратності проходження «не рідше 1 разу в 10 днів».
Крім того, тендерна документація не містить вимог щодо надання в складі тендерної пропозиції санітарного паспорту.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р «Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПиН 5781-91.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Також у зверненні вказано:
«- відповідно до п.4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)».
Відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації вимагав «молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, в яких не міститься інформації щодо строку придатності молока коров’ячого питного фасованого. Таким чином, Учасником не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі».
В п.4 Додатку 2 тендерної документації вказано: «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)».
В Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації зазначено «молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год, ДСТУ 2661:2010».
У складі пропозиції ТОВ «Вінпродтрейд» наявні копії упаковки на молоко коров’яче 2,6%.
Надано також копії інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі, які вказані в Додатку №3, в тому числі - Декларація постачальника про відповідність, в якій вказано, що молоко коров’яче питне відповідає ДСТУ 2661:2010.
Таким чином, тендерна документація ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» повідомляємо Вас, що Ваше звернення розглянуто, інформація викладена у Вашому зверненні не знайшла свого підтвердження, пропозиція Учасника ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації.
15.01.2019 року через електронну систему закупівель надійшло звернення від Товариства з обмеженою відповідальністю «АКРІС ЛОГІСТИК», в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, який повідомляє, що:
«- відповідно до п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України). Довідка надається за наступною формою:
№ Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи на підприємстві Освіта та спеціальність
По договору (№ договору, дата та термін дії) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На підприємстві (років) На посаді (років)
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції не вказано інформацію «По договору (№ договору, дата та термін дії)”;»
Відповідно до п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації Замовника вимагалася «довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України)». Довідка надається за формою, яка наведена у Додатку №2.
Отже, Учасники повинні скласти довідку, зазначивши в ній у яких трудових відносинах перебувають працівники з Учасником - на підставі строкового трудового Договору чи на постійній основі.
ТОВ «Вінпродтрейд» надало Довідку, у якій зазначено, що працівники працюють на підприємстві на постійній основі.
Отже, пропозиція «ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника у цій частині.
Далі у зверненні зазначено, що:
«- відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)». Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції вказано інформацію, що не відповідає предмету договору, а саме 15510000-6 Молоко та вершки, скан-копію якого надано в тендерній пропозиції;»
Відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації Замовник вимагав «довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)».
Учасником в складі пропозиції надано копії аналогічних договорів з додатками на постачання товарів, у яких вказано, що предметом закупівлі є продукція ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко та молоко згущене).
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника у цій частині.
Також у зверненні зазначається, що:
«- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)”.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991, що регламентують правила дезінфекції транспорту в Україні передбачають, що «дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів, в яких зазначено що кратність проходження санітарної обробки автотранспорту Учасника складає 1-2 рази на місяць (від 14 до 30 днів); санітарний паспорт, в якому відсутня актуальна інформація про санітарну обробку вважається недійсним;»
Відповідно до п.4 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимога» вимагалася «Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів.
Отже, ТОВ «Вінпродтрейд» виконало вимогу п.4. Додатку №2.
Тендерна документація не містить вимог щодо зазначення у довідці інформації про санітарну обробку автомобіля (автомобілів) кратності проходження «не рідше 1 разу в 10 днів».
Крім того, тендерна документація не містить вимог щодо надання в складі тендерної пропозиції санітарного паспорту.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р «Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПиН 5781-91.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Також у зверненні вказано:
«- відповідно до п.4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)».
Відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації вимагав «молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, в яких не міститься інформації щодо строку придатності молока коров’ячого питного фасованого. Таким чином, Учасником не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі».
В п.4 Додатку 2 тендерної документації вказано: «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)».
В Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації зазначено «молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год, ДСТУ 2661:2010».
У складі пропозиції ТОВ «Вінпродтрейд» наявні копії упаковки на молоко коров’яче 2,6%.
Надано також копії інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі, які вказані в Додатку №3, в тому числі - Декларація постачальника про відповідність, в якій вказано, що молоко коров’яче питне відповідає ДСТУ 2661:2010.
Таким чином, тендерна документація ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» повідомляємо Вас, що Ваше звернення розглянуто, інформація викладена у Вашому зверненні не знайшла свого підтвердження, пропозиція Учасника ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ключникова Л.М. |
181 450,50
UAH з ПДВ
|
181 450,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницька маслосирбаза |
184 435,20
UAH з ПДВ
|
184 435,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК |
215 364,60
UAH з ПДВ
|
215 364,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
219 312,00
UAH з ПДВ
|
219 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Ключникова Л.М. #2546304225 |
Відхилено |
181 450,50
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 10:27
|
|
ПрАТ Хмельницька маслосирбаза #00447729 |
Відхилено |
184 435,20
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 13:03
|
|
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК #36330737 |
Відхилено |
215 364,60
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 13:08
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
219 312,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2019 13:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 10:46
|
61 зменш 20%.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 16:40
|
61 молоко 20%.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:33
|
438 зм.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:28
|
438 20.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2019 16:07
|
61.pdf | укладений |
21 січня 2019 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 438 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 438 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 438 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 438 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |