Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
543 375,00 UAH
UA-2018-12-10-005216-c ef1bf061c9774d2e831771d14e9ff8e5
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Васинчук

+380412225564
+380966180019
pbcu.05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020187
Вебсайт: http://www.tvradiozt.com.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Театральна, 7
Контактна особа: Олена Васинчук
+380412225564,+380966180019
pbcu.05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:11
Очікувана вартість: 543 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 716,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15525 година
Охоронні послуги (послуги щодо охорони 2-х об'єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Театральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 18:21
TD_ohorona.docx
10 грудня 2018 18:21
Додаток №1.docx
10 грудня 2018 18:21
Додаток №2.docx
10 грудня 2018 18:21
Додаток №3.docx
10 грудня 2018 18:21
Додаток №4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-005216-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ГЕРОЛ, Код ЄДРПОУ:40027049
Дата подання: 02 січня 2019 12:35
Невідповідність тендерної пропозиції учасником ПП "ДІВІКС"
Шановні члени тендерного комітету!
Вами було визнано переможцем в закупівлі охоронних послуг учасника ПП «Дівікс». Вважаємо, що Ваше рішення є не правомірним. Звертаємо Вашу увагу, що в поданої документації ПП «Дівікс» не вистачає документів, які підтверджують кваліфікацію учасника, а саме:

1) В додатку 4 тендерної документації ( ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ) вимагається: Учасник повинен завантажити в електронному вигляді (формат DOC, DOCX, PDF, JPG, BMP або інший загальнодоступний формат) через електронну систему закупівель наступні документи (після їх завантаження накладається електронний цифровий підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі).
Учасник ПП «Дівікс» не наклав електронний цифровий підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі. Що є порушенням вимог тендерної документації.

2) В додатку 4 тендерної документації ( ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ) вимагається:
п.3 Довідка/інформація в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону.
Учасник ПП «Дівікс» не надав довідку в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону

3) В додатку 4 тендерної документації ( ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ) вимагається:
п. 4 Довідка/інформація в довільній формі про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам, які визначені Замовником.
Учасник ПП «Дівікс» не надав довідку.

4) В додатку 4 тендерної документації ( ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ) вимагається:
п. 8. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів у 2016 або 2017 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких аналогічні послуги надавалися (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).
Учасник ПП «Дівікс» надав довідку без зазначення їх номерів телефонів та місцезнаходження

5) Також звертаємо Вашу увагу, згідно Закону України про публічні закупівлі, Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій, п.1 абзац третій зазначено: Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Учасник ПП «Дівікс» надав дві цінові пропозиції з різними цінами.

Згідно Закону України про публічні закупівлі, Стаття 25. п. 3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно Закону України про публічні закупівлі Стаття 30, вимагаємо скасувати ваше рішення про визнання переможцем учасника ПП «Дівікс».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Дівікс" 406 755,00
UAH з ПДВ
406 755,00
UAH з ПДВ
Документи
П.П. "ГЕРОЛ" 416 070,00
UAH з ПДВ
416 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 15:36
Електронний підпис
02 січня 2019 11:17
Тендерна пропозиція.pdf
02 січня 2019 11:17
Довідка 1.pdf
22 грудня 2018 15:51
Частина 4.rar
22 грудня 2018 15:51
Частина 3.rar
22 грудня 2018 15:51
Частина 2.rar
22 грудня 2018 15:51
Частина 1.rar
22 грудня 2018 15:51
Статут.rar
22 грудня 2018 15:51
Довідки.rar
22 грудня 2018 15:51
Витяг З ЄДР.rar

Публічні документи

09 січня 2019 12:58
Електронний підпис
09 січня 2019 12:49
Ліцензія.pdf
09 січня 2019 12:49
Довідка МВС.pdf
09 січня 2019 12:49
Довідка корупції.pdf
09 січня 2019 12:49
Довідка ДПІ.pdf
09 січня 2019 12:49
Довідка банкрутства.pdf
25 грудня 2018 13:07
Електронний підпис
25 грудня 2018 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2018 13:03
Технічні вимоги_1.pdf
25 грудня 2018 13:03
Технічні вимоги_2.pdf
25 грудня 2018 13:03
БУГ АВТО.rar
25 грудня 2018 13:03
Договір_ВІНТЕРА.rar
25 грудня 2018 13:03
Документи.rar
25 грудня 2018 13:03
ЖНАЕУ.rar
25 грудня 2018 13:03
копія паспорту.rar
25 грудня 2018 13:03
Повноваження підпису.rar
25 грудня 2018 13:03
Проект договору.rar
25 грудня 2018 13:03
Схеми маршруту групи.rar
25 грудня 2018 13:03
статут.rar
25 грудня 2018 13:03
Виписка ЄДРПОУ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Дівікс"

ГЕРОЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Дівікс"
#39252898
Рішення скасоване 406 755,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 11:41
ПП "Дівікс"
#39252898
Відхилено 406 755,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 15:13
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
Переможець 416 070,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 16:51

Документи

29 грудня 2018 12:39
Електронний підпис
29 грудня 2018 12:37
Протокол_розгляду.pdf

Документи

04 січня 2019 15:13
Електронний підпис
04 січня 2019 15:09
Протокол_вимога.pdf

Документи

04 січня 2019 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
416 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 09:47
ДУ3.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:37
2ду.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 16:27
ДУ №1.pdf зміни до договору
17 січня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 17:00
Договір-охорона.pdf укладений
15 січня 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 11.2 та 11.10.5 Сторони домовились і вирішили внести зміни до розділу 3 «Ціна договору та порядок розрахунків» пункту 3.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Загальна ціна за цим Договором становить 383411 ,00 грн. (триста вісімдесят три тисячі чотириста одинадцять гривень, 00 копійок) без ПДВ. Враховуючи загальну ціну цього Договору розрахунки за ним проводяться таким чином: - розрахунок в розмірі 370000,00 грн. (триста сімдесят тисяч гривень, 00 копійок), без ПДВ проводиться за рахунок бюджетних коштів; - розрахунок в розмірі 13411,00 грн. (тринадцять тисяч чотириста одинадцять гривень 00 копійок), без ПДВ проводиться за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.10.8 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 10 Договору «Строк дії Договору» доповнивши пунктом 10.2 в наступній редакції: «Сторони погодили продовжити дію Договору про закупівлю послуг № 2 від 15 січня 2019 року до 31 березня 2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.10.8 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 10 Договору «Строк дії Договору» доповнивши пунктом 10.2 в наступній редакції: «Сторони погодили продовжити дію Договору про закупівлю послуг № 2 від 15 січня 2019 року до 29 лютого 2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Вартість Додаткової угоди до Договору становить 33196,80 грн. (Тридцять три тисячі сто дев’яносто шість гривень 80 копійок), без ПДВ, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 416 070,00
UAH з ПДВ