Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
1 673 629,00 UAH
UA-2018-12-10-004954-c f0411b2bc3d0417ba2609735e05db095
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Олег Миколайович

+380385131393 vkmrgorodok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, національностей, релігій та туризму Городоцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41945568
Вебсайт: http://www.crbgorodok.km.ua/
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул. Грушевського, 51
Контактна особа: Федоров Олег Миколайович
+380385131393
vkmrgorodok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 17:15
Початок аукціону: 27 грудня 2018 12:12
Очікувана вартість: 1 673 629,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
114118 м.куб
Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Грушевського, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 11:54
ТД_Газ (зі змінами).doc
14 грудня 2018 11:54
Таблиця змін до ТД.docx
10 грудня 2018 17:18
Додаток 3 (Проект договору).docx
10 грудня 2018 17:18
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
10 грудня 2018 17:18
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
10 грудня 2018 17:18
ТД_Газ.doc
14 грудня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 11:54
ТД_Газ (зі змінами).doc
14 грудня 2018 11:54
Таблиця змін до ТД.docx
10 грудня 2018 17:18
Додаток 3 (Проект договору).docx
10 грудня 2018 17:18
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
10 грудня 2018 17:18
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
10 грудня 2018 17:18
ТД_Газ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 10 грудня 2018 17:54
Дата відповіді: 13 грудня 2018 17:45
Незаконна вимога «Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Дана довідка повинна підтверджувати наявність не менше 5-ти працівників в учасника. В довідці обов’язково вказати досвід роботи працівників учасника. Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію штатного розпису або копію іншого документу, що підтверджує наявність у штаті необхідної кількості працівників.» Прошу вилучити з документації. З цього приводу є рішення АМКУ, який визнав такі вимоги документації незаконними. Посилання на процедуру і рішення - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-18-000067-c
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше звернення стосовно вимоги «Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Дана довідка повинна підтверджувати наявність не менше 5-ти працівників в учасника. В довідці обов’язково вказати досвід роботи працівників учасника.
Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію штатного розпису або копію іншого документу, що підтверджує наявність у штаті необхідної кількості працівників.» повідомляємо наступне:
У ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тому ми не вбачаємо порушенням зазначивши кількість працівників у відповідній вимозі тендерної документації. Також щодо наданого Вами посилання на процедуру і рішення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-18-000067-c повідомляємо, що рішення АМКУ стосуються кожної конкретної процедури закупівлі і її предмету.
Договір
Дата подання: 10 грудня 2018 17:55
Дата відповіді: 13 грудня 2018 17:51
Незаконна вимога «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації природного газу, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2016-2018 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-х за кожний рік), що вказані в довідці.» Прошу вилучити з документації. З цього приводу неодноразово АМКУ приймав рішення на користь учасника, адже не можна вимагати більше, ніж 1 договір згідно ст.. 16 Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вважаємо недоцільним вносити зміни щодо надання копії 1 аналогічного договору. Адже, безперебійне забезпечення закладів культури стратегічним товаром - природним газом, а також наявність кваліфікованого та досвідченого постачальника є суттєво важливим для Замовника.
Крім того, п. п. 5.10. п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Якість товару
Дата подання: 10 грудня 2018 17:57
Дата відповіді: 13 грудня 2018 17:53
Незаконна вимога, вимагається надати документ «сертифікатом (сертифікатами) якості газу. У випадку відсутності в Учасника вищевказаних документів – надати лист із поясненням причин відсутності таких документів, з посиланням на норми законодавства України.». Прошу вилучити з документації. , адже документом, який підтверджує якість є паспорт ФХП
Відповідь: На Ваше звернення стосовно вимоги надати документ «сертифікатом (сертифікатами) якості газу. У випадку відсутності в Учасника вищевказаних документів – надати лист із поясненням причин відсутності таких документів, з посиланням на норми законодавства України.» повідомляємо, що дану вимогу буде вилучено із тендерної документації.

Дякуємо за взаєморозуміння!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 057 873,86
UAH з ПДВ
1 057 873,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" 1 408 786,71
UAH з ПДВ
1 408 786,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 12:32
Електронний підпис
21 грудня 2018 12:32
Штатний розпис.pdf
21 грудня 2018 12:32
ч.2.pdf
21 грудня 2018 12:32
Технічне завдання.pdf
21 грудня 2018 12:32
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2018 12:32
Статут+опис.pdf
21 грудня 2018 12:32
СГ-6-газ-23.02.17-13185.pdf
21 грудня 2018 12:32
С-4а-газ-23.02.17-13186.pdf
21 грудня 2018 12:32
Реєстр документів.pdf
21 грудня 2018 12:32
ПРОТОКОЛ ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
21 грудня 2018 12:32
Проект договору.pdf
21 грудня 2018 12:32
Працівники.pdf
21 грудня 2018 12:32
п7.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.9.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.8.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.6.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.4.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.3.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.2.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.10.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
п.1.ч.1.pdf
21 грудня 2018 12:31
ЛИСТ-ВІДГУК ХІМ-ТЕХ.pdf
21 грудня 2018 12:31
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
21 грудня 2018 12:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 грудня 2018 12:31
Витяг ЄДР 12.11.2018.pdf
21 грудня 2018 12:31
Виписка оригінал.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 16:14
Електронний підпис
22 грудня 2018 14:00
Електронний підпис
22 грудня 2018 13:59
Довідка ТПП за грудень.pdf
22 грудня 2018 13:59
Тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2018 13:59
Паспорта якості.pdf
22 грудня 2018 13:59
Протокол якості.pdf
22 грудня 2018 13:59
Митниця.pdf
22 грудня 2018 13:59
Волочиський ліцей.pdf
22 грудня 2018 13:59
Аналогічний 2016 коледж.pdf
22 грудня 2018 13:59
Статут.pdf
22 грудня 2018 13:59
Паспорт, код.pdf
22 грудня 2018 13:59
Ліцензія.pdf
22 грудня 2018 13:59
Сертифікат.pdf
22 грудня 2018 13:59
Договір зберігання.pdf
22 грудня 2018 13:59
Витяг з ЄДР.pdf
22 грудня 2018 13:59
Розрахунок вартості.pdf
22 грудня 2018 13:59
Про кваліфікацію.pdf
22 грудня 2018 13:59
Про ЦП.pdf
22 грудня 2018 13:59
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Відхилено 1 057 873,86
UAH з ПДВ
03 січня 2019 18:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"
#39585960
Переможець 1 408 786,71
UAH з ПДВ
03 січня 2019 18:52

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"
#39585960
1 408 786,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 21:34
Додаткова угода на припинення укладений
03 лютого 2020 21:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:13
ДУ6 продовження на 2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 22:29
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 11:21
ДУ4.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 11:18
ДУ3.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 14:30
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 14:27
Договір газ 2019 (н.р.).pdf зміни до договору
28 січня 2019 22:01
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 18:56
Договір газ 2019.pdf укладений
25 січня 2019 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної (механічної) помилки, допущеної при заповненні пункту 3.6 розділу ІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір:
Номер додаткової угоди: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна газу становить 12135,00 грн. з ПДВ за 1000 куб. м.
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В попередній зміні №2 від 11.02.2019 не було долучено додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір:
Номер додаткової угоди: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Інші умови договору
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Інші умови договору.
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 р.
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 41DB297-79-19 (Дія договору в частині постачання з 01.01.2019)
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 976 943,30
UAH (в тому числі ПДВ 162 823,88 UAH)