Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45454000-4 - Реконструкція
Очікувана вартість
1 508 698,31 UAH
UA-2018-12-10-004145-c ● 596d51808a6643f1ab799b58f87d0d4b
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський комунальний лікувально-профілактичний заклад Міська лікарня №1 м.Олександрії |
Код ЄДРПОУ: | 05493838 |
Вебсайт: | http://oml1.io.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м.Олександрія, вул.Семашка, 15 |
Контактна особа: |
Юлія Тарасенко +380523571140 oml1plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами проведеної процедури закупівлі - відкриті торги – по об’єкту «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області» (коригування) 10.08.2018 року було укладено договір підряду з ТОВ «СИГМА-КОНСТРАКШИН» на загальну суму 9 139 905,20 грн. з ПДВ, відповідно до якого виконувалися будівельно-монтажні роботи. Під час виконання робіт по зазначеному договору виникла потреба у проведенні додаткових будівельних робіт, у зв’язку з тим, що вони не були передбачені у початковому проекті та зміни деяких проектно-планувальних рішень і як наслідок виникла необхідність здійснити додаткову закупівлю.
Уточнені обсяги додаткових робіт оформлені дефектними актами, наданими підрядною організацією – ТОВ «СИГМА-КОНСТРАКШИН». Додаткові роботи були внесені в робочий проект під час коригування проектною організацією ТОВ «ПВІ «АГРОПРОЕКТ», за результатами якого проведено державну експертизу ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» у Кіровоградській області та отримано позитивний висновок (Експертний звіт від 07.12.2018 року .№12-0855к-18).
За сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є по своїй суті роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та становлять невід’ємну частину з реконструкції. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Уточнені обсяги додаткових робіт оформлені дефектними актами, наданими підрядною організацією – ТОВ «СИГМА-КОНСТРАКШИН». Додаткові роботи були внесені в робочий проект під час коригування проектною організацією ТОВ «ПВІ «АГРОПРОЕКТ», за результатами якого проведено державну експертизу ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» у Кіровоградській області та отримано позитивний висновок (Експертний звіт від 07.12.2018 року .№12-0855к-18).
За сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є по своїй суті роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та становлять невід’ємну частину з реконструкції. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 16:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 грудня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Семашка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
10 грудня 2018 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА-КОНСТРАКШИН" #40922178 |
Переможець |
1 508 698,31
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:10
|
звіт реконструкція.pdf | укладений |
02 січня 2019 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:29
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 10:10
|
366.pdf | укладений |
21 грудня 2018 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 2.2, п. 5.3 Договору підряду № 366 від 21.12.2018 року зменшити ціну даного Договору на 610,96 грн. та, відповідно, суму платіжних зобов’язань, які виникали на момент укладання цього Договору на 610,96 грн. Ціна (загальна вартість робіт) Договору підряду № 366 від 21.12.2018 року та сума платіжних зобов’язань по цьому Договору після зменшення обсягів закупівлі становлять 1 508 087,35 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 366 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 366 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |