Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
975 705,60 UAH
UA-2018-12-10-002945-c 4fe6aa63ce444a24b4eff4e6a100321b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 14:10
Очікувана вартість: 975 705,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 878,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Наркотичні засоби та психотропні речовини - 6 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упаковка
Сибазон р-н д/ін 5 мг/мл, амп. 2 мл № 10 - 200 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
15 упаковка
Феназепам ІС табл. 0,0005 г № 50- 15 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenazepam
600 упаковка
Омнопон ЗН р-н д/ін. амп. 1 мл. № 5 - 600 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine, combinations
1050 упаковка
Фентаніл р-н д/ін. 0,05 мг/мл, амп. 2 мл. № 5 - 1050 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
15 упаковка
Кетамін р-н д/ін. 50 мг/мл, амп. 2 мл.№ 10 - 15 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
10 упаковка
Натрія оксибутират р-н д/ін. 200 мг/мл амп. 10 мл № 10 - 10 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 18:14
Внесення змін до тендерної документації.docx
10 грудня 2018 15:11
Тендерна документація Наркотики.docx
14 грудня 2018 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 18:14
Внесення змін до тендерної документації.docx
10 грудня 2018 15:11
Тендерна документація Наркотики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 14 грудня 2018 14:02
Дата відповіді: 14 грудня 2018 18:22
Доброго дня, шановні колеги! Велике прохання внести зміни в в деяких вимогах тендерної документації, а саме: - видалити з форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази "Рік виготовлення", "Технічний стан", Нормативний строк роботи", оскільки предметом закупівлі є ліки, а не обладнання. - видалити з форми довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації "розряд", оскільки розряд мають лише робочі спеціальності. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни до Тендерної документації внесено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 951 148,31
UAH з ПДВ
951 148,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 975 705,00
UAH з ПДВ
975 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2018 12:58
Інші документи.pdf
22 грудня 2018 12:58
Проект договору.pdf
22 грудня 2018 12:58
Технічна частина_2.pdf
22 грудня 2018 12:58
Технічна частина_1.pdf
22 грудня 2018 12:58
Стаття 17.pdf
22 грудня 2018 12:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 11:10
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 951 148,31
UAH з ПДВ
02 січня 2019 15:53

Документи

02 січня 2019 15:53
Електронний підпис
02 січня 2019 15:52
Протокол.pdf
02 січня 2019 15:51
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
951 148,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2019 15:53
Електронний підпис
02 січня 2019 15:52
Протокол.pdf
02 січня 2019 15:51
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 16:29
ДУ7_Тз4.PDF зміни до договору
21 лютого 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 17:08
Тз_4_6.PDF зміни до договору
23 січня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:10
ДУ Тз_4_5.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:33
Додаткова Тз_4_4.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 12:24
Додаткова Тз_4_3.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 12:23
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 14:13
Ду №2 Тз-4.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 14:12
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 09:56
Тз-4 Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:56
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 11:50
Договір Тз-4.pdf укладений
17 січня 2019 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною керівника КМКЛ № 18, внесені зміни до Преамбули договору та реквізитів Замовника, а саме: В.о. головного лікаря - Алєксєєнко Н.В.
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною потреби у наркотичних та психотропних засобах, зменшуються обсяги закупівлі . Сума договору зменшується на 50859,20 грн. та становить 900289,11 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №1993 від 15.11.2019 року внести зміни до преамбули Договору від 17.01.2019 №Тз-4 з боку Замовника та реквізитів Замовника в частині підписанта
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменьшити суму Договору на 43908.44 грн. (Сорок три тисячі дев'ятсот вісім гривень 44 коп. з урахуванням ПДВ та внести зміни в п 3.3 Договору Тз-4 від 17.01.2019р. виклавши його в наступній редакції: Ціна Договору становить 856380.67 грн. (Вісімсот п'ятдесят шість тисяч триста вісімдесят грн.67 коп.)
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"№922-VIII від 25.12.2015 р. продовжити дію договору до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору на 2020 рік складає 171247,94 грн. (Сто сімдесят одна тисяча двісті сорок сім гривень 94 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі №ТЗ-4 від 17 січня 2019 року, відповідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненням) згідно Специфікації, що являється невід'ємною частиною додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з реорганізацією Київської міської клінічної лікарні №18 шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №18" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (рішення Київської міської ради від 24.10.2019 № 6/7579 "Про реорганізацію закладів охорони здоров'я, що належать до комунальної власності територіальної громади М. Києва") з збереженням усіх прав та обов'язків, внести зміни до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: Тз-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 027 628,61
UAH (в тому числі ПДВ 67 228,07 UAH)