Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини та приладдя до офісної техніки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001708-c ● d5c840151e6f439ba02d3e9ea0c9bd88
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Херсонське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 02766367 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Суворова, 26 |
Контактна особа: |
Костянтин Мукаілов +380552495085,+380665273824 mukailovkr@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Касети для банкоматів, детальна характеристика яких зазначена в додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Комплекти касет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Чорноморська 29-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2018
—
29 грудня 2018
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 12:53 |
Оголошення касети 2.docx |
10 грудня 2018 12:53 |
Проект договору касети 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупка
Дата подання: 10 грудня 2018 20:20
Дата відповіді: 11 грудня 2018 08:54
Это допороговая закупка Будет ли она проводиться по правилам установленным наказом №35. или по ведомственной инструкции. Если по ведосмтвенной, то хотелось бы с ней ознакомиться до участия в закупке.
Відповідь: Доброго дня.
Згідно наказу №35.
Згідно наказу №35.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 10:30
Дата відповіді: 13 грудня 2018 09:39
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за запитання. Аналоги і еквіваленти товару не допускаються.
Дякуємо за запитання. Аналоги і еквіваленти товару не допускаються.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій