Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до офісної техніки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001708-c d5c840151e6f439ba02d3e9ea0c9bd88
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Костянтин Мукаілов

+380552495085
+380665273824
mukailovkr@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Херсонське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 02766367
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Суворова, 26
Контактна особа: Костянтин Мукаілов
+380552495085,+380665273824
mukailovkr@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 14:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Касети для банкоматів, детальна характеристика яких зазначена в додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Комплекти касет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Чорноморська 29-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018  —  29 грудня 2018
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупка
Дата подання: 10 грудня 2018 20:20
Дата відповіді: 11 грудня 2018 08:54
Это допороговая закупка Будет ли она проводиться по правилам установленным наказом №35. или по ведомственной инструкции. Если по ведосмтвенной, то хотелось бы с ней ознакомиться до участия в закупке.
Відповідь: Доброго дня.
Згідно наказу №35.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 10:30
Дата відповіді: 13 грудня 2018 09:39
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за запитання. Аналоги і еквіваленти товару не допускаються.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій