Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001623-c ● 896166dcc99d47e0a7c7d1984fa3d7e8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Люблинецький ліцей Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20141576 |
Місцезнаходження: | 45034, Україна , Волинська обл., ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул. Незалежності, 94 |
Контактна особа: |
Крайнік Світлана Василівна 0335256985 kovel811@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 14:04 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закупівлі міститься в додатках до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45034, Україна, Волинська область, ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул.Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 5 (Довідка учасника).docx |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 4 (Цінова пропозиція).docx |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 3 (Проект договору).docx |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 2 (Кваліфікаційні вимоги).docx |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 10:31
Дата відповіді: 11 грудня 2018 11:22
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у вимогах до предмету закупівлі не вказується посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. При визначенні переможця торгів, Замовником буде оцінюватись відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмету закупівлі. що є суттєвими характеристиками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-10-001623-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41206306
Дата подання: 17 грудня 2018 15:02
Для чого проводити тендер ?
Підкажіть будь-ласка, якими документами по організації і проведенню тендерів через Систему електронних закупівель регламентовано, що учасник - переможець аукціону має право відмовитись від своєї попередньої пропозиції, (яка не відповідає технічним умовам) і запропонувати іншу. Підкреслюю мова йде не про уточнення характеристик запропонованого товару, чи доукомплектування тендерної документації, а саме заміну одного товару іншим. Для чого тоді проводити тендер і аукціон ?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 16:29
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" на закупівлю ноутбука не відповідає вимогам Замовника (не відповідає частота).
При визначенні переможця Замовник обрав найбільш екрономічну вигідну пропозицію.
При визначенні переможця Замовник обрав найбільш екрономічну вигідну пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-10-001623-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41206306
Дата подання: 18 грудня 2018 09:37
Частота процесора
На відміну від "переможців" ми не дозволили собі в технічних умовах дати неправдиві (завищені) характеристики ноутбука. Роздільна здатнісить екрану суттєва характеристика, а учасник вирішив, вказати що вона 1920*1080 замість реальних 1366*786. Щодо частоти процесора, то нами вказана пікова частота в 3,4 МГц яка відповідає дійсності (це не гірше ніж 3,1 МГц), окрім того, паралелі і порівняння по даному показнику можна проводити тільки між процесорами однакового покоління. Запропонований нами ноутбук на базі процесора 8 покоління 8250U, який по всіх тестах продуктивності перемагає 7200U, тобто згідно технічних умов організаторів є покращеним "аналогом". Результати тестів: https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-8250U-vs-Intel-Core-i5-7200U/m338266vsm153577, https://technical.city/ru/cpu/Core-i5-8250U-protiv-Core-i5-7200U
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 18 грудня 2018 17:58
Причина: Дотримуйтесь законів: ЗАБОРОНЕНО після оприлюднення результатів тендеру дозволяти будь-кому, навіть "переможцю" міняти ПРОПОЗИЦІЮ. Якщо Вас як замовника, не задовільняє запропонований учасником товар, ЗГІДНО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, він дискваліфіковується (а не пропонує щось взамін). Якщо всі пропозиції Вас не задовольняють - закупівля скасовується. Ми запропонували ноутбук з кращими харакеристиками ніж Ви вимагали, і нікого не намагались обдурити. Дякую за розуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2018 16:04
"Вимогу" відхилено замовником - не зрозуміло, яка ж суть вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" |
28 248,00
UAH з ПДВ
|
28 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" |
28 996,00
UAH з ПДВ
|
28 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
29 925,00
UAH з ПДВ
|
28 845,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" #41702489 |
Переможець |
28 248,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
угода.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:09
|
договір.PDF | укладений |
20 грудня 2018 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Покупця. |
Номер договору про закупівлю: | 151/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |