Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001623-c 896166dcc99d47e0a7c7d1984fa3d7e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайнік Світлана Василівна

0335256985 kovel811@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Люблинецький ліцей Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20141576
Місцезнаходження: 45034, Україна , Волинська обл., ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул. Незалежності, 94
Контактна особа: Крайнік Світлана Василівна
0335256985
kovel811@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 19:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 14:04
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі міститься в додатках до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул.Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 10:31
Дата відповіді: 11 грудня 2018 11:22
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у вимогах до предмету закупівлі не вказується посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. При визначенні переможця торгів, Замовником буде оцінюватись відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмету закупівлі. що є суттєвими характеристиками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-001623-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41206306
Дата подання: 17 грудня 2018 15:02
Для чого проводити тендер ?
Підкажіть будь-ласка, якими документами по організації і проведенню тендерів через Систему електронних закупівель регламентовано, що учасник - переможець аукціону має право відмовитись від своєї попередньої пропозиції, (яка не відповідає технічним умовам) і запропонувати іншу. Підкреслюю мова йде не про уточнення характеристик запропонованого товару, чи доукомплектування тендерної документації, а саме заміну одного товару іншим. Для чого тоді проводити тендер і аукціон ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 16:29
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" на закупівлю ноутбука не відповідає вимогам Замовника (не відповідає частота).
При визначенні переможця Замовник обрав найбільш екрономічну вигідну пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-10-001623-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41206306
Дата подання: 18 грудня 2018 09:37
Частота процесора
На відміну від "переможців" ми не дозволили собі в технічних умовах дати неправдиві (завищені) характеристики ноутбука. Роздільна здатнісить екрану суттєва характеристика, а учасник вирішив, вказати що вона 1920*1080 замість реальних 1366*786. Щодо частоти процесора, то нами вказана пікова частота в 3,4 МГц яка відповідає дійсності (це не гірше ніж 3,1 МГц), окрім того, паралелі і порівняння по даному показнику можна проводити тільки між процесорами однакового покоління. Запропонований нами ноутбук на базі процесора 8 покоління 8250U, який по всіх тестах продуктивності перемагає 7200U, тобто згідно технічних умов організаторів є покращеним "аналогом". Результати тестів: https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-8250U-vs-Intel-Core-i5-7200U/m338266vsm153577, https://technical.city/ru/cpu/Core-i5-8250U-protiv-Core-i5-7200U
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 грудня 2018 17:58
Причина: Дотримуйтесь законів: ЗАБОРОНЕНО після оприлюднення результатів тендеру дозволяти будь-кому, навіть "переможцю" міняти ПРОПОЗИЦІЮ. Якщо Вас як замовника, не задовільняє запропонований учасником товар, ЗГІДНО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, він дискваліфіковується (а не пропонує щось взамін). Якщо всі пропозиції Вас не задовольняють - закупівля скасовується. Ми запропонували ноутбук з кращими харакеристиками ніж Ви вимагали, і нікого не намагались обдурити. Дякую за розуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2018 16:04
"Вимогу" відхилено замовником - не зрозуміло, яка ж суть вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 28 248,00
UAH з ПДВ
28 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" 28 996,00
UAH з ПДВ
28 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 29 925,00
UAH з ПДВ
28 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 15:13
цінова (оновлена).pdf
14 грудня 2018 15:13
технічні1.pdf
12 грудня 2018 15:02
Пропозиція3290912.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
Переможець 28 248,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 15:51

Документи

14 грудня 2018 15:40
протокол оцінки.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
28 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 15:40
протокол оцінки.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
угода.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 09:09
договір.PDF укладений
20 грудня 2018 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Покупця.
Номер договору про закупівлю: 151/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML