Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання офісної техніки
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001108-b f0d8ca93f7364be4a4665569be9e52a3
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Леонова Юлія Михайлівна

(044)200-33-40 yana@spfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00032945
Вебсайт: http://www.spfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 18/9
Контактна особа: Леонова Юлія Михайлівна
(044)200-33-40
yana@spfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 19 грудня 2018 14:05
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од.
Придбання офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Алмазова, 18/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 09:52
Дата відповіді: 12 грудня 2018 15:57
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівельно, у додатку до оголошення про проведення торгів вказано еквіваленти офісної техніки, які прийматимуться у пропозиціях Учасників, зокрема HP ScanJet Pro 3500 f1, HP ScanJet Pro 4500 f1 Network та HP LaserJet M433A, Ricoh MP 2014AD, Xerox B1022 відповідно.
Запитання щодо навантаження
Дата подання: 13 грудня 2018 10:47
Дата відповіді: 13 грудня 2018 14:35
Шановний Замовнику! Просимо пояснити зміст тендерної документації. В технічному завданні вказано, що: «Робоче навантаження: макс не менше 40 000 сторінок на місяць формат А3» Просимо Вас надати пояснення, чи точно вказана ця характеристика? оскільки робочі навантаження подібних пристроїв як правило розраховується по формату А4
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, у додатку до оголошення про проведення торгів вказано відповідний пристрій або еквіваленти, які прийматимуться у пропозиціях Учасників, що мають відповідні технічні та якісні характеристики відповідно до інформації виробників цих пристроїв, зокрема HP LaserJet M433A (1VR14A) або Ricoh MP 2014AD (417378) або Xerox B1022 (B1022V_B) або будь-який інший пристрій відповідно до характеристик, що наведені у додатку до оголошення про проведення торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-001108-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 13 грудня 2018 15:46
Швидкість друку: Не менше 20 стор./хв (формат A4)! Робоче навантаження: макс. не менше 40 000 сторінок на місяць формат A4!
Шановні панове!
Технічні вимоги до друкуючих пристроїв містять такі вимоги:
Швидкість друку: Не менше 20 стор./хв (формат A3)
Робоче навантаження: макс. не менше 40 000 сторінок на місяць формат A3
Таким вимогам не задовольняють моделі HP LaserJet M433A (1VR14A), Ricoh MP 2014AD (417378), Xerox B1022 (B1022V_B)
Просимо Вас прибрати вимогу А3 з зазначених вище вимог.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 грудня 2018 15:22
Коментар щодо відміни: У зв’язку з допущенням помилок при визначенні технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема друкуючого пристрою, у закупівлі офісної техніки, яка оприлюднена згідно оголошення від 10.12.2018 за номером UA-2018-12-10-001108-b, та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
14 грудня 2018 15:22
Протокол щодо в_дм_ни торг_в.pdf